Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки»
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-06-26-001674-b 15aa1483890f469793da0492ffa5e11d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козирь Віталій Вікторович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Козирь Віталій Вікторович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:29
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абзацу 1 ч. 5 ст. 2 Закону; Джерело фінансування кошти місцевого бюджету; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції: відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33630 рулон
Код ДК 021-2015 (CPV) 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» - Рушники для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:04
ТД - туалетний папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 червня 2020 09:44
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:31
Доброго дня. Вам потрібно 33630 рулончиків, це відповідно 16 815 упаковок по 2 рулочника в упаковці? Вірно?
Відповідь: Інформація щодо кількості прописана в тендерній документації
Щодо постачання
Дата подання: 30 червня 2020 09:46
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:32
Доброго дня. Для формування максимально ефективної пропозиції, просимо вказати реальну кількість поставок протягом дії договору ?
Відповідь: Кількість поставок - відповідно до заявок Замовника. Дана інформація вказана у тендерній документації
Щодо податкової накладної
Дата подання: 30 червня 2020 09:49
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:34
Доброго дня. Оскільки Ви є платником податку, і Вами буде реєструватись податкова накладна, просимо заздалегідь повідомити - чи вам потрібна буде загальна зведена податкова і видаткова накладна, чи оплата буде здійснюватись по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь: Це залежатиме від кількості поставок протягом року
Щодо ТД
Дата подання: 30 червня 2020 09:57
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:36
*Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахуноком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат. Ви це серйьозно? Ви рушники паперові, одноразові купуєте! Приберіть цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право вимагати від учасників докуменитальне підтвердження формування цінової пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-001674-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 02 липня 2020 19:01
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із документами тендерної документації, вважаємо незаконною вимогу п. 5.1.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо надання відгуку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, дата видачі якого має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів та завірений підписом уповноваженої особи замовника (повноваження даної особи на підпис документів від імя замовника мають бути документально підтверджені),
Так, строки отримання низки таких документів, зокрема відгуку про виконання аналогічних договорів нормами чинного законодавства не встановлені.
В зв’язку з наведеним ми можемо отримати такі документи виключно в порядку встановленому Законом України “Про звернення громадян”.
При цьому, у відповідності до інформації про закупівлю розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація завантажена замовником 26.06.2020, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 13.07.2020.
У відповідності до вимог ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Крім того, контрагенти можуть знаходитись в інших регіонах України, що потребує додаткового часу на направлення документів засобами поштового зв’язку.
Враховуючи наведене навіть за умови нашого звернення до відповідних органів для надання документів в день публікації тендерної документації не можливо отримати необхідні документи в строк встановлений для подання тендерної пропозиції.
Зауважимо, що листи-відгуки ми отримуємо від наших контрагентів відразу після повного виконання умов договору, як з нашої сторони (щодо поставки товару в повному обсязі згідно договору) та зі сторони контрагента (щодо здійснення всіх розрахунків за поставлений товар).
Крім того, дата видачі листа-відгуку жодним чином не впливає на якість та своєчасність виконання наших зобов’язань за договором.
Водночас, згідно ч.2 п. 15 ст.29 Закону України «Про Публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Також, вважаємо незаконною вимогу п.2.3 Розділу V тендерної документації а саме, при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
*Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахуноком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
Інформація про середньо ринкові ціни є загальнодоступною.
Крім того, Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" стосується замовників, а не учасників процедури закупівлі. Також, ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” та має рекомендаційний характер.
Згідно розділу ІІІ Методи визначення очікуваної вартості вищезазначеного Наказу, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, зокрема методом порівняння ринкових цін, суть якого полягає у визначенні очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, а також інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Прошу також звернути увагу, що нами не виявлено в чинному законодавстві визначення поняття “Зріз (діапазон) цін”, в зв’язку з чим взагалі неможливо виконати такі вимоги тендерної документації через відсутність в чинному законодавстві відповідного терміну та неможливість в зв’язку з викладеним визначити орган, який уповноважений видавати відповідні висновки та вимоги до їх форми та змісту, а Замовник в свою чергу зможе трактувати такий термін на власний розсуд, що є недопустимим.
Наведена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону України про публічні закупівлі.
Згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються, в тому числі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Разом з тим встановлюючи спірну вимогу тендерної документації Замовник штучно обмежив мінімальний поріг ціни пропозиції учасника середньою ціною на ринку.
Так, для скінченної сукупності середнє значення сукупності за певною властивістю дорівнює середньому арифметичному даної властивості за всіма членами цієї сукупності. Тобто, середнє значення ціни для сукупності дорівнює сумі цін низки учасників ринку, діленої на загальну кількість учасників, які взяті до уваги при формуванні виборки.
Звертаю увагу, що цілком природньо до складу такої виборки включаються, як учасники з високими відносно середньої ціни на ринку цінами так і з нижчими ніж середньоринкова ціна.
При цьому, замовник з урахуванням свободи здійснення підприємницької діяльності не може оцінювати ту обставину, чи буде отримано учасником прибуток від здійснення поставки чи ні, оскільки господарська діяльність здійснюється на власний ризик суб’єкта господарювання.
Резюмуючи викладене вважаємо, що спірна вимога тендерної документації суперечить принципам ефективності та економії публічних закупівель через штучне обмеження замовником кола учасників, які можуть запропонувати нижчу від середньоринкової ціну на предмет закупівлі, що може призвести до зайвих витрат з державного бюджету.
Зі змісту тендерної документації не зрозуміло на якій стадії закупівлі необхідно подавати зазначений лист.
Так, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону - аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином дізнатись про те, чи є ціна аномально низькою Замовник може виключно після проведення аукціону. Одночасно такі довідки та висновок слід вважати частиною тендерної пропозиції Учасника.
Однак, після проведення електронного аукціону можливе завантаження лише вичерпного переліку документів, які стосуються переможця торгів.
Таким чином, взагалі не зрозуміло яким чином можливо виконати дану вимогу тендерної документації.
Замовником в тендерній документації встановлено необхідність подання низки довідок та інформації, яка взагалі не передбачена Законом та не має жодного сенсу, що кваліфікується Скаржником як створення додаткових штучних критеріїв для відхилення пропозицій учасників, утруднює розуміння тендерної документації.
У відповідності до вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведені положення Основного Закону в повній мірі розповсюджуються й на Замовника.
Одночасно Замовником не доведено необхідність надання учасниками наступної інформації та документів.
п. 1.9. Розділу ІІІ Тендерної документації: Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останній як учасник закупівлі, повинен надати гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань за попередньо-виконаними договорами. Під застосуванням господарських санкцій до учасника закупівлі слід розуміти заходи впливу за рішеннями суду, що набули законної сили стосовно відшкодування збитків, штрафних санкцій, пені, неустойки до постачальника, а також оперативно-господарські санкцій у вигляді компенсації за гарантійними зобов’язаннями перед контрагентами, банками.
Обґрунтування недоведеності необхідності надання такої довідки:
У відповідності до положень ч. 2 ст. 16 Закону:2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином надійність та ділова репутація постачальника до кваліфікаційних критеріїв законодавцем не віднесено, а тому вказана вимога тендерної документації є неправомірною.
З огляду на вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог.
В разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби, яка відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням і збереженням державних та комунальних фінансових ресурсів, сприяє їх законному та ефективному використанню та досягненню економії. Державна аудиторська служба вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 16:00
На суть вимоги, викладену у Вашій скарзі повідомляємо наступне:
По-перше:
Відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Водночас, під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Отже, згідно норм вказаного Закону, на який посилається Скаржник, повідомляємо, що звернення суб’єкта господарювання в особі його посадової/уповноваженої особи не є в розумінні норм цього Закону ані пропозицією (зауваженням), ані заявою (клопотанням) ані скаргою.
Також, відповідно до вимог п. 5.1.3. тендерної документації, частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, зокрема, що на підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021-2015 (CPV) згідно предмету закупівлі.
*Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої особи замовника (повноваження даної особи на підпис документів від ім’я замовника мають бути документально підтверджені), з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Звертаємо увагу Скаржника, що стосовно відгуку визначено окрему вимогу в тендерній документації щодо дати його видачі. Дану вимогу Замовником було визначено за для отримання найбільш актуальної інформації щодо якості виконання аналогічного договору, яка із плином часу може бути попереднім Замовником (контрагентом) змінена у зв’язку із різними обставинами, зокрема виявленням прихованих недоліків у якості поставленого товару або іншими виявленими обставинами, які неможливо було виявити на попередніх періодах.
Крім того, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.
Отже законних підстав для задоволення скарги в цій частині немає.
По-друге:
Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо увагу Скаржника, що відповідно до положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", визначено поняття «Ціновий діапазон» - сукупність всіх цін в інтервалі від найменшої до найбільшої на товар або послугу, яка складається на ринку і яку покупець готовий заплатити.
Замовником при визначені даної вимоги взято до уваги досвід попередніх аналогічних проведених закупівель в тому числі інших Замовників процедур публічних закупівель серед яких наявні чисельні випадки критичного зниження цін недобросовісних учасників задля зриву процедури закупівель і, як наслідок, неукладення договорів, що призводить до затягування закупівельного процесу, порушення плану закупівель та сприяння недобросовісної конкуренції. Тобто, Замовник при включені даної вимоги до тендерної документації керувався виключно чинним законодавством в межах наданих йому прав та визначеного кола обов’язків, дані вимога жодним чином не обмежує коло учасників, не встановлює дискримінаційні вимоги та не встановлює ніякого порогу цін пропозицій, а лише вимагає від потенційних учасників надати законне та обґрунтоване зниження їх цін із наданням останніми адекватного розрахунку, при цьому жодним чином не обмежуючи прагнення до такого зниження.
Крім того, ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ані іншими нормативними актами, обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.
Щодо вимоги п. 1.9. Розділу ІІІ Тендерної документації: Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останній як учасник закупівлі, повинен надати гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань за попередньо-виконаними договорами. Під застосуванням господарських санкцій до учасника закупівлі слід розуміти заходи впливу за рішеннями суду, що набули законної сили стосовно відшкодування збитків, штрафних санкцій, пені, неустойки до постачальника, а також оперативно-господарські санкцій у вигляді компенсації за гарантійними зобов’язаннями перед контрагентами, банками.
Встановленням вищевказаної вимоги, Замовник керувався виключно нормами чинного законодавства в межах наділених повноважень.
Метою такої вимоги є отримання Замовником актуальної інформації щодо господарської благодійності потенційного учасника, звертаємо увагу Скаржника на те, що дана вимога не віднесена до кваліфікаційних критеріїв та визначена у межах п. ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також звертаємо увагу Скаржника, що предмет даної закупівлі є невідкладною потребою для закладів дошкільної освіти, а отже спекулювання суб’єктивними необґрунтованими судженнями щодо доцільності та вигідності для Вас вимог тендерної документації та свідоме затягування закупівельного процесу є неприпустимим і недобросовісним, адже кінцевими споживачами предмету закупівлі є діти, які не можуть чекати кінця бюрократичної тяганини.
З урахування вищевикладених обставин, підстави для задоволення Ваших вимог щодо внесення змін до умов тендерної документації – відсутні, а вимога є такою, що не підлягає задоволенню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-001674-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 09 серпня 2020 12:07
Скарга
Скарга щодо незаконного та неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 22:17
рішення від 12.08.2020 № 15413.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 22:16
Рішення від 07.09.2020 № 16813.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомлений. Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 14:10

Документи подані скаржником

09 серпня 2020 12:05
Скарга ЕЦП.pdf
09 серпня 2020 12:05
Скарга мокра печатка.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 302 670,00
UAH з ПДВ
195 726,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б-777" 268 367,40
UAH з ПДВ
201 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 298 634,40
UAH з ПДВ
201 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 393 471,00
UAH з ПДВ
203 797,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 500 414,40
UAH з ПДВ
211 869,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАСТ-7" 706 230,00
UAH з ПДВ
287 704,65
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" 706 230,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 748 500,00
UAH з ПДВ
748 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:48
Електронний підпис
05 жовтня 2020 23:45
Сертифікат якості.pdf
15 липня 2020 17:58
Електронний підпис
15 липня 2020 17:57
Прайс_2020_КПК база.pdf
15 липня 2020 17:55
Електронний підпис
13 липня 2020 17:35
Електронний підпис
13 липня 2020 17:32
Електронний підпис
13 липня 2020 17:30
ДТУ2.pdf
13 липня 2020 17:30
ДТУ1.pdf
13 липня 2020 17:30
договор аренди 4.pdf
13 липня 2020 17:30
договор аренди 3.pdf
13 липня 2020 17:30
договор аренди 2.pdf
13 липня 2020 17:30
договор аренди.pdf
13 липня 2020 17:30
накладна2.pdf
13 липня 2020 17:30
накладна1.pdf
13 липня 2020 17:30
аналог догов. МОЗ11.rar
13 липня 2020 17:30
Довідка о маркуванні.pdf
13 липня 2020 17:30
Лист для клієнтів.7z
13 липня 2020 17:30
Протокол НР.7Z
13 липня 2020 17:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
13 липня 2020 17:30
Гарантія 5653-20.7z
13 липня 2020 17:30
Витяг із Статуту.7z
13 липня 2020 17:30
Банківська ліцензія.7z
13 липня 2020 17:30
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 17:30
Лист о санкціях.pdf
13 липня 2020 17:30
Гарантійний лист.pdf
13 липня 2020 17:30
витяг.pdf
13 липня 2020 17:30
Виписка.pdf
13 липня 2020 17:30
Статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 20:02
Електронний підпис
22 липня 2020 20:02
Обгрунтування АНЦ .pdf
22 липня 2020 19:19
Електронний підпис
22 липня 2020 19:18
Обгрунтування АНЦ .pdf
13 липня 2020 17:54
Електронний підпис
13 липня 2020 17:53
Електронний підпис
13 липня 2020 17:43
Електронний підпис
13 липня 2020 17:42
Технічні вимоги.pdf
13 липня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 17:42
сертифікат якості.pdf
13 липня 2020 17:42
Рішення учасника.pdf
13 липня 2020 17:42
Протокол НР.7Z
13 липня 2020 17:42
Наказ Фролова Ю.М.7Z
13 липня 2020 17:42
Лист для клієнтів.7z
13 липня 2020 17:42
Довідки з банків.pdf
13 липня 2020 17:42
Довідка по Ст. 17.pdf
13 липня 2020 17:42
ГЛ щодо Санкцій.pdf
13 липня 2020 17:42
Гарантія 5788-20.7z
13 липня 2020 17:42
відгук Б777.pdf
13 липня 2020 17:42
Витяг із Статуту.7z
13 липня 2020 17:42
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

29 липня 2020 20:03
Електронний підпис
29 липня 2020 19:20
Н3_Лист_Відгук.pdf
27 липня 2020 20:13
Електронний підпис
13 липня 2020 17:43
Електронний підпис
13 липня 2020 17:40
Рейтинг.pdf.(2).P7S
13 липня 2020 17:40
Довiренiсть_Рижий.pdf
13 липня 2020 17:40
Лiцензiя.pdf
13 липня 2020 17:40
Рейтинг.pdf
13 липня 2020 17:40
Гарантия_4549.pdf
13 липня 2020 17:40
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
13 липня 2020 17:40
Гарантия_4549.pdf.(2).P7S
13 липня 2020 17:40
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
13 липня 2020 17:40
Рейтинг.pdf.(1).P7S
13 липня 2020 17:40
Гарантия_4549.pdf.(1).P7S
13 липня 2020 17:40
Рейтинг_Скан.pdf
13 липня 2020 17:40
Лiцензiя.zip
13 липня 2020 17:40
Ліцензія_скан.pdf
13 липня 2020 17:40
Довіреність_скан.pdf
13 липня 2020 17:40
Довiренiсть_Рижий.zip
13 липня 2020 17:40
Рейтинг.zip
13 липня 2020 17:40
Гарантия_4549.zip
13 липня 2020 17:40
11а_Проект_Договору.pdf
13 липня 2020 17:39
1а_Оренда_Авто_Копія.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:52
Обгрунтування.pdf
16 жовтня 2020 16:52
Лист виробника.pdf
31 липня 2020 09:30
Електронний підпис
10 липня 2020 17:07
Електронний підпис
10 липня 2020 17:06
Технічні документи.rar
10 липня 2020 17:06
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

04 серпня 2020 12:25
Електронний підпис
13 липня 2020 16:19
Електронний підпис
13 липня 2020 16:12
Технічні вимоги.pdf
13 липня 2020 16:12
Пропозиція.pdf
13 липня 2020 16:12
ГАРАНТІЯ.zip
13 липня 2020 16:12
Довідки ст.17.pdf
13 липня 2020 16:12
Висновок СЕС.pdf
13 липня 2020 16:12
Лист-відгук.pdf
13 липня 2020 16:12
Статут (новий).pdf
13 липня 2020 16:12
Свідоцтво.pdf
13 липня 2020 16:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 липня 2020 16:12
Протокол.pdf
13 липня 2020 16:12
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2020 16:12
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2020 16:11
Витяг ПДВ.pdf
13 липня 2020 16:11
Витяг ПДВ 05,05.pdf
13 липня 2020 16:11
Наказ.pdf
13 липня 2020 16:11
Наказ новий.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 22:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:21
ЛИСТ ПРО АНЦ.pdf
13 липня 2020 16:40
Електронний підпис
13 липня 2020 16:30
ФИН ЗВІТ 2019.pdf
13 липня 2020 16:30
Сертифікат Траст.pdf
13 липня 2020 16:30
Garantiya_10 000.zip
13 липня 2020 16:30
24 Лист на засновника2.pdf
13 липня 2020 16:30
23 Лист на засновника.pdf
13 липня 2020 16:30
19 Лист-згода ст.17 ЗУ.pdf
13 липня 2020 16:30
11 ЛИСТ про екологію.pdf
13 липня 2020 16:30
7.1 Проект договору.pdf
13 липня 2020 16:30
6 ЛИСТ про довкілля.pdf
13 липня 2020 16:30
5.1.1 Тех база-2 дод.pdf
13 липня 2020 16:30
5.1.1 ТЕХ БАЗА.pdf
13 липня 2020 16:30
5.1 Довідка про МТБ.pdf
13 липня 2020 16:30
4-2 ЛИСТ ВІДГУК.pdf
13 липня 2020 16:30
3 Гарантийний лист.pdf
13 липня 2020 16:30
УСТАВНІ ДОКУМЕНТИ.zip
13 липня 2020 16:30
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:23
довідка 4.pdf
17 серпня 2020 15:23
довідка 5.pdf
17 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:46
довідка2 (1).pdf
17 серпня 2020 12:46
1597329659282199.pdf
17 серпня 2020 12:46
довідка3.pdf
17 серпня 2020 12:46
довідка1.pdf
13 липня 2020 17:01
Електронний підпис
13 липня 2020 16:58
СЕС рушники до 09.06.2021.pdf
13 липня 2020 16:58
ст 17.pdf
13 липня 2020 16:58
протокол директора.pdf
13 липня 2020 16:58
паспорт директора.pdf
13 липня 2020 16:58
листи.pdf
13 липня 2020 16:58
наказ директор.pdf
13 липня 2020 16:58
Лист_згода 14189.pdf
13 липня 2020 16:58
Експертний висновок.pdf
13 липня 2020 16:58
лист розрахунок.pdf
13 липня 2020 16:58
ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2020 16:58
довідки.pdf
13 липня 2020 16:58
довідки з банку.pdf
13 липня 2020 16:58
витяг із статуту.pdf
13 липня 2020 16:58
довідки різне.pdf
13 липня 2020 16:58
відгук.pdf
13 липня 2020 16:58
довідка.pdf
13 липня 2020 16:58
62684575863858.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:28
Паспорт_Код Ткаченко.pdf
13 липня 2020 16:28
МВС_Ткаченко.pdf
13 липня 2020 16:28
ДПІ_Ткаченко.pdf
13 липня 2020 16:28
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "Б-777"

ТОВ "Чистий Київ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ПП "ТРАСТ-7"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"

ФОП ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"
#36619043
Рішення скасоване 630 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Рішення скасоване
195 726,60
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2020 00:00
ТОВ "Б-777"
#35662229
Рішення скасоване
201 600,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 липня 2020 00:00
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
Рішення скасоване
201 780,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 20:08
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2020 00:00
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване
203 797,80
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Рішення скасоване
211 869,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00
ПП "ТРАСТ-7"
#42081951
Рішення скасоване
287 704,65
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"
#36619043
Рішення скасоване 630 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено
195 726,60
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 18:13
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2020 00:00
ТОВ "Б-777"
#35662229
Відхилено
201 600,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 жовтня 2020 00:00
ТОВ "Чистий Київ"
#39996524
Відхилено
201 780,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 жовтня 2020 00:00
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено
203 797,80
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 18:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 жовтня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Відхилено
211 869,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 12:01
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2020 00:00
ПП "ТРАСТ-7"
#42081951
Відхилено
287 704,65
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 13:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 жовтня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"
#36619043
Відхилено 630 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 14:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#3076216997
Відхилено 748 500,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 18:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" #36619043

№ рішення у справі

60/36-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/101-р/к

Дата рішення у справі

30.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

"Адмінколегія Північного міжобласного ТВ"

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

21 липня 2020 17:39
Електронний підпис
21 липня 2020 17:04
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

24 липня 2020 21:18
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Чистий Київ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно інформації та/або документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей/посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності/перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції. ТОВ "Чистий Київ" надано копію паспорту директора не в повному обсязі, оскільки відповідно до постанови Верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На усунення даної невідповідності надати замовнику копію паспорту директора в повному обсязі; витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень. 2. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій останній у складі тендерної пропозиції останній має надати документальне підтвердження наявності у учасника можливості здійснення регулярних поставок товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог замовника, зазначених у даній тендерній документації. Учасником надано договір оренди автомобіля №20/08/2018 від 20.08.2018 року без додатків до нього. На усунення невідповідності надати замовнику усі додатки до даного договору. 3. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону на підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021-2015 (CPV) згідно предмету закупівлі. *Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої особи замовника (повноваження даної особи на підпис документів від імя замовника мають бути документально підтверджені), з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). На усунення невідповідності надати замовнику позитивний відгук, який відповідатиме усім умовам, зазначеним у тендерній документації Звертаємо увагу, що надання учасником інформації та/або документів з виправленими невідповідностями не має суперечити частині 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

30 липня 2020 15:31
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 серпня 2020 21:06
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

05 серпня 2020 21:00
Електронний підпис
05 серпня 2020 20:58
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

07 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:40
Протокольне рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" #36619043

№ рішення у справі

60/36-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/101-р/к

Дата рішення у справі

30.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

"Адмінколегія Північного міжобласного ТВ"

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

08 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:07
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

12 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:26
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

15 жовтня 2020 16:32
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:13
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:45
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

22 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:55
Протокольне рішення

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

27 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:58
рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" #36619043

№ рішення у справі

60/36-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/101-р/к

Дата рішення у справі

30.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

"Адмінколегія Північного міжобласного ТВ"

Документи

06 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:40
Протокольне рішення
04 листопада 2020 15:56
Протокольне рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ #3076216997

№ рішення у справі

60/29-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/36-р/к

Дата рішення у справі

23.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:58
Протокольне рішення
06 листопада 2020 14:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 листопада 2020 18:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі