Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repairs of general public roads of local importance in Skole and Stryy districts of Lviv region (DK 021:2015:45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
113 956 884,00 UAH
UA-2020-06-26-001637-b b487eaac8db24bb1834400186d131193
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 13:12
Очікувана вартість: 113 956 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 569 784,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1709353 UAH
Publication date: 26 червня 2020 16:33
Enquiries until: 17 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 113 956 884 UAH including VAT
Minimal lowering step: 569 784 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського та Стрийського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current minor repairs of general public roads of local importance in Skole and Stryy districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:34
ПД Сколівського та Стрийського .pdf
26 червня 2020 16:34
ТД Сколівського та Стрийського.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000031 ● 28a7039e8fdc469c85648382daaf0568
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.01.2021 № 1
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 11.01.2021 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-26-001637-b 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби виконано.Замовник в подальшому не допускатимемо порушень вимог пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону під час складання тендерної документації.

2021-01-28 16:56:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2020
UA-2020-06-26-001637-bb487eaac8db24bb1834400186d131193
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 12:11
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 12:13
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 року протокол № 126 1. Перелік виявлених невідповідностей: - аналогічні договори, інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «4 Досвід.pdf») подані не в повному обсязі, а саме додаткові угоди до Договору № 54-07/18 від 06.07.2018р. (файл «4.14 Договір 54.pdf»), Договору № 77-07/18 від 31.07.2018р. (файл «4.16 Договір 77.pdf»), Договору № 78-07/18 від 31.07.2018р. (файл «4.17 Договір 78.pdf»), Договору № 113-08/18 від 16.08.2018р. (файл «4.18 Договір 113.pdf»), Договору № 03-01/18р. від 05.01.2018р. (файл «4.10 Договір 3.pdf») та Договору № 58-07/18 від 06.07.2018р. (файл «4.15 Договір 58.pdf»), не містять додатків, які є невід’ємною частиною; - інформація зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «4 Досвід.pdf») щодо суми виконання договору, не відповідає підтверджуючим документам, а саме Довідці про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (файл «4.1 Акти 3.pdf»); 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, що встановлена Таблицею 4 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, що встановлена Таблицею 4 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати у повному обсязі сканкопiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «4 Досвід.pdf»); - просимо усунути невідповідності між інформацією, що зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «4 Досвід.pdf») та в сканкопiях підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (за наданим аналогічним договором).

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:22
Лист-пояснення.pdf
24 липня 2020 15:17
Електронний підпис
24 липня 2020 15:17
Електронний підпис
24 липня 2020 14:49
7 Технічні.pdf
24 липня 2020 14:47
5 Стаття 17.pdf
24 липня 2020 14:47
8 Інші.pdf
24 липня 2020 14:47
9 Проект договору.pdf
24 липня 2020 14:46
10 Ситник Т.І..pdf
24 липня 2020 14:46
11 Статут 2019 рік.pdf
24 липня 2020 14:46
12 Витяг з ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:46
13 Звітність.pdf
24 липня 2020 14:46
14 Ліцензія.pdf
24 липня 2020 14:46
201272_19_5_54_1 709 353.zip
24 липня 2020 14:46
Bankivska Licenzia (6).zip
24 липня 2020 14:46
Dovidka pro nazvu (6).zip
24 липня 2020 14:46
Dovirenist_Savchenko (6).zip
24 липня 2020 14:46
Vutyag z nakazu Savchenko (6).zip
24 липня 2020 14:46
Платоспромож.zip
24 липня 2020 14:44
1 Техніка.pdf
24 липня 2020 14:44
1.1 Техпаспорти.pdf
24 липня 2020 14:44
2 АБЗ.pdf
24 липня 2020 14:44
3 Працівники.pdf
24 липня 2020 14:44
3.1 Працівники 1.pdf
24 липня 2020 14:44
3.2 Працівники 2.pdf
24 липня 2020 14:43
3.3 Працівники 3.pdf
24 липня 2020 14:43
4 Досвід.pdf
24 липня 2020 14:43
4.1 Акти 3.pdf
24 липня 2020 14:43
4.2 Акти 05.pdf
24 липня 2020 14:43
4.3 Акти 07.pdf
24 липня 2020 14:43
4.4 Акти 09.pdf
24 липня 2020 14:43
4.5 Акти 54.pdf
24 липня 2020 14:42
4.6 Акти 58.pdf
24 липня 2020 14:42
4.7 Акти 77.pdf
24 липня 2020 14:42
4.8 Акти 78.pdf
24 липня 2020 14:42
4.9 Акти 113.pdf
24 липня 2020 14:42
4.10 Договір 3.pdf
24 липня 2020 14:41
4.11 Договір 05.pdf
24 липня 2020 14:41
4.12 Договір 07.pdf
24 липня 2020 14:41
4.13 Договір 09.pdf
24 липня 2020 14:40
4.14 Договір 54.pdf
24 липня 2020 14:40
4.15 Договір 58.pdf
24 липня 2020 14:39
4.16 Договір 77.pdf
24 липня 2020 14:39
4.17 Договір 78.pdf
24 липня 2020 14:39
4.18 Договір 113.pdf
24 липня 2020 14:38
4.19 Лист-відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 06.08.2020 року протокол № 126 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасник не зазначив в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі (файл «техніка.pdf) інформацію про рік випуску дорожньої фрези (п. 31); - аналогічні договори, інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «досвід виконання.pdf») подані не в повному обсязі, а саме додаткові угоди до Договору № 275-10/17 від 24.10.2017р. (файл «Договір та акт Стрий-Журавно.pdf»), Договору № 162-09/18 від 20.09.2018р. (файл «Договір Ланівка-Райлів.pdf») та Договору № 12-05/19 від 22.05.2019р. (файл «Договір Миколаївський_Жидачівський район.pdf»), не містять додатків, які є невід’ємною частиною. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. - - відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, що встановлена Таблицею 4 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо подати виправлену Довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі із зазначеною інформацією про рік випуску автомобіля; - просимо надати у повному обсязі сканкопiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «досвід виконання.pdf»).

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:39
довідки ст.17
14 серпня 2020 16:39
Довідка ДПС
14 серпня 2020 16:39
довідка МВС
06 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:03
Техніка виправлена
06 серпня 2020 18:03
Довідка
27 липня 2020 08:40
Електронний підпис
27 липня 2020 08:40
Електронний підпис
26 липня 2020 23:05
ТЗ.pdf
25 липня 2020 15:56
досвід виконання.pdf
25 липня 2020 15:56
Договір(Київ-Чоп) Луг.pdf
25 липня 2020 15:56
Відгук Дуліби.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Ланівка-Райлів.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Зелена Мукачево.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Дуліби Шевченка.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Гойди 1.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти (Київ-Чоп) Луг.pdf
25 липня 2020 15:56
Статут.pdf
25 липня 2020 15:56
Ст 17.pdf
25 липня 2020 15:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 липня 2020 15:56
Ліцензія.PDF
25 липня 2020 15:56
лабораторія.pdf
25 липня 2020 15:56
Карпінська Л.pdf
25 липня 2020 15:56
Договір МПП НАРА.pdf
25 липня 2020 15:56
гарантійні листи.pdf
25 липня 2020 15:56
Відгук УМГ Мукачево.pdf
25 липня 2020 15:56
відгук САД.pdf
25 липня 2020 15:56
Фінансова звітність.pdf
25 липня 2020 15:56
техніка.pdf
25 липня 2020 15:56
техзавдання.pdf
25 липня 2020 15:56
Свідоцтва ТЗ МППНАРА.pdf
25 липня 2020 15:55
працівники.pdf
25 липня 2020 15:55
Дипломи ІТР.pdf
25 липня 2020 15:55
АБЗ та Лабораторія.pdf

Документи

27 липня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

27 липня 2020 08:30
Електронний підпис
27 липня 2020 08:30
Електронний підпис
26 липня 2020 20:23
Електронний підпис
26 липня 2020 20:23
Електронний підпис
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
26 липня 2020 20:20
Документи про освіту.rar
26 липня 2020 20:20
Технічні паспорти.rar
26 липня 2020 20:20
Лабораторія 2018-2022.pdf
26 липня 2020 20:20
Ліцензія 2017.pdf
26 липня 2020 20:20
Баланс звіт І кв. 2020.pdf
26 липня 2020 20:20
Баланс звіт 2019 р..pdf
26 липня 2020 20:20
Статут 2019.pdf
26 липня 2020 20:20
Dovirenist Davidchuk.zip
26 липня 2020 20:20
Bankivska Licenzia (1).zip
26 липня 2020 20:20
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2020 20:20
Dovidka pro nazvu (1).zip
26 липня 2020 20:20
135_18_53_1 709 353.ZIP
26 липня 2020 20:19
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 08:49
Електронний підпис
27 липня 2020 08:47
лист.pdf
27 липня 2020 08:47
сертифікати (2).zip
27 липня 2020 08:47
квитанція_0001.pdf
27 липня 2020 08:47
ISO.rar
27 липня 2020 08:47
Гарантійний лист.pdf
27 липня 2020 08:47
2020-07-27 дипломи.rar
27 липня 2020 08:47
тех пасп част 1.rar
27 липня 2020 08:47
2020-07-27 договір АБЗ.rar
27 липня 2020 08:47
2020-07-10 Бурдельний (1).rar
27 липня 2020 08:47
статут_опис_протокол.zip
27 липня 2020 08:47
УСТ ДОКИ.7z
27 липня 2020 08:47
Наказ директор.jpg
27 липня 2020 08:47
Договір ЩЕДРІНА Онов..7z
27 липня 2020 08:47
ЄДР.zip
27 липня 2020 08:46
Атестат.pdf
27 липня 2020 08:46
2020-07-25 вимоги.rar
27 липня 2020 08:46
Гарантійний лист (2).pdf
27 липня 2020 08:46
тех пасп ч 2.rar
27 липня 2020 08:46
Техніка.rar
27 липня 2020 08:46
Андрійчук (1).rar
27 липня 2020 08:46
2020-07-10 Квасниця.rar
27 липня 2020 08:46
2020-07-10 Іскра.rar
27 липня 2020 08:46
2020-07-10 Заморока.rar
27 липня 2020 08:46
відгуки.zip
27 липня 2020 08:46
2020-07-10 Григорян.rar
27 липня 2020 08:46
2020-07-10 Вермінська.rar
27 липня 2020 08:46
27_07.zip
27 липня 2020 08:46
2020-07-25 Довідки.rar
27 липня 2020 08:46
Працівники.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 87 502 000,00
UAH з ПДВ
85 829 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 96 821 367,00
UAH з ПДВ
85 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 111 823 553,32
UAH з ПДВ
111 823 553,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:39
довідки ст.17
14 серпня 2020 16:39
Довідка ДПС
14 серпня 2020 16:39
довідка МВС
06 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:03
Техніка виправлена
06 серпня 2020 18:03
Довідка
27 липня 2020 08:40
Електронний підпис
27 липня 2020 08:40
Електронний підпис
26 липня 2020 23:05
ТЗ.pdf
25 липня 2020 15:56
досвід виконання.pdf
25 липня 2020 15:56
Договір(Київ-Чоп) Луг.pdf
25 липня 2020 15:56
Відгук Дуліби.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Ланівка-Райлів.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Зелена Мукачево.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Дуліби Шевченка.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти Гойди 1.pdf
25 липня 2020 15:56
Акти (Київ-Чоп) Луг.pdf
25 липня 2020 15:56
Статут.pdf
25 липня 2020 15:56
Ст 17.pdf
25 липня 2020 15:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 липня 2020 15:56
Ліцензія.PDF
25 липня 2020 15:56
лабораторія.pdf
25 липня 2020 15:56
Карпінська Л.pdf
25 липня 2020 15:56
Договір МПП НАРА.pdf
25 липня 2020 15:56
гарантійні листи.pdf
25 липня 2020 15:56
Відгук УМГ Мукачево.pdf
25 липня 2020 15:56
відгук САД.pdf
25 липня 2020 15:56
Фінансова звітність.pdf
25 липня 2020 15:56
техніка.pdf
25 липня 2020 15:56
техзавдання.pdf
25 липня 2020 15:56
Свідоцтва ТЗ МППНАРА.pdf
25 липня 2020 15:55
працівники.pdf
25 липня 2020 15:55
Дипломи ІТР.pdf
25 липня 2020 15:55
АБЗ та Лабораторія.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:22
Лист-пояснення.pdf
24 липня 2020 15:17
Електронний підпис
24 липня 2020 15:17
Електронний підпис
24 липня 2020 14:49
7 Технічні.pdf
24 липня 2020 14:47
5 Стаття 17.pdf
24 липня 2020 14:47
8 Інші.pdf
24 липня 2020 14:47
9 Проект договору.pdf
24 липня 2020 14:46
10 Ситник Т.І..pdf
24 липня 2020 14:46
11 Статут 2019 рік.pdf
24 липня 2020 14:46
12 Витяг з ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:46
13 Звітність.pdf
24 липня 2020 14:46
14 Ліцензія.pdf
24 липня 2020 14:46
201272_19_5_54_1 709 353.zip
24 липня 2020 14:46
Bankivska Licenzia (6).zip
24 липня 2020 14:46
Dovidka pro nazvu (6).zip
24 липня 2020 14:46
Dovirenist_Savchenko (6).zip
24 липня 2020 14:46
Vutyag z nakazu Savchenko (6).zip
24 липня 2020 14:46
Платоспромож.zip
24 липня 2020 14:44
1 Техніка.pdf
24 липня 2020 14:44
1.1 Техпаспорти.pdf
24 липня 2020 14:44
2 АБЗ.pdf
24 липня 2020 14:44
3 Працівники.pdf
24 липня 2020 14:44
3.1 Працівники 1.pdf
24 липня 2020 14:44
3.2 Працівники 2.pdf
24 липня 2020 14:43
3.3 Працівники 3.pdf
24 липня 2020 14:43
4 Досвід.pdf
24 липня 2020 14:43
4.1 Акти 3.pdf
24 липня 2020 14:43
4.2 Акти 05.pdf
24 липня 2020 14:43
4.3 Акти 07.pdf
24 липня 2020 14:43
4.4 Акти 09.pdf
24 липня 2020 14:43
4.5 Акти 54.pdf
24 липня 2020 14:42
4.6 Акти 58.pdf
24 липня 2020 14:42
4.7 Акти 77.pdf
24 липня 2020 14:42
4.8 Акти 78.pdf
24 липня 2020 14:42
4.9 Акти 113.pdf
24 липня 2020 14:42
4.10 Договір 3.pdf
24 липня 2020 14:41
4.11 Договір 05.pdf
24 липня 2020 14:41
4.12 Договір 07.pdf
24 липня 2020 14:41
4.13 Договір 09.pdf
24 липня 2020 14:40
4.14 Договір 54.pdf
24 липня 2020 14:40
4.15 Договір 58.pdf
24 липня 2020 14:39
4.16 Договір 77.pdf
24 липня 2020 14:39
4.17 Договір 78.pdf
24 липня 2020 14:39
4.18 Договір 113.pdf
24 липня 2020 14:38
4.19 Лист-відгук.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 08:30
Електронний підпис
27 липня 2020 08:30
Електронний підпис
26 липня 2020 20:23
Електронний підпис
26 липня 2020 20:23
Електронний підпис
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
26 липня 2020 20:20
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
26 липня 2020 20:20
Документи про освіту.rar
26 липня 2020 20:20
Технічні паспорти.rar
26 липня 2020 20:20
Лабораторія 2018-2022.pdf
26 липня 2020 20:20
Ліцензія 2017.pdf
26 липня 2020 20:20
Баланс звіт І кв. 2020.pdf
26 липня 2020 20:20
Баланс звіт 2019 р..pdf
26 липня 2020 20:20
Статут 2019.pdf
26 липня 2020 20:20
Dovirenist Davidchuk.zip
26 липня 2020 20:20
Bankivska Licenzia (1).zip
26 липня 2020 20:20
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2020 20:20
Dovidka pro nazvu (1).zip
26 липня 2020 20:20
135_18_53_1 709 353.ZIP
26 липня 2020 20:19
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
Переможець 85 829 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
85 829 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:58
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 12:05
ДУ 7 91-09.20.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 12:04
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 12:04
ДУ 6 91-09.20.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:46
ДУ 5 91-09.20.PDF зміни до договору
17 травня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:58
ДУ 4 91-09.20.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:07
ДУ 3 91-09.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:06
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:50
ДУ 2 91-09.20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 09:30
ДУ 1 91-0920.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 17:12
Договір 91-09/20 укладений
04 вересня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 91-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 320 705,66
UAH (в тому числі ПДВ 8 553 450,94 UAH)