Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-06-26-001619-a 269c3bba6f784dd890c84e1d09319030
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:42
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 червня 2020 10:15
Enquiries until: 17 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 1 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:13
Додаток 5.doc
26 червня 2020 10:13
Додаток 4.doc
26 червня 2020 10:13
Додаток 1 (1).docx
26 червня 2020 10:13
Додаток 3 (1).docx
26 червня 2020 10:13
Додаток 6 (1).docx
26 червня 2020 10:13
Додаток 2 (1).docx
26 червня 2020 10:13
ТД.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-06-26-001619-a269c3bba6f784dd890c84e1d09319030
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МОДЕМ 1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 14:35

Документи

27 липня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

13 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:49
Документи переможця.PDF
13 серпня 2020 12:49
Довідка МВС.PDF
23 липня 2020 11:22
Електронний підпис
23 липня 2020 11:22
Електронний підпис
23 липня 2020 11:21
Статут.rar
23 липня 2020 11:21
Технічна частина.PDF
23 липня 2020 11:21
Інші документи.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – в Довідці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо технологій, необхідних для виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідних для виконання договору - Додаток 2 Тендерної пропозиції; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для виконання договору.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДЕМ 1"

Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОДЕМ 1" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:49
Документи переможця.PDF
13 серпня 2020 12:49
Довідка МВС.PDF
23 липня 2020 11:22
Електронний підпис
23 липня 2020 11:22
Електронний підпис
23 липня 2020 11:21
Статут.rar
23 липня 2020 11:21
Технічна частина.PDF
23 липня 2020 11:21
Інші документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДЕМ 1"

Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОДЕМ 1"
#16481651
Переможець 1 620 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОДЕМ 1"
#16481651
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 08:23
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:42
дог.№339Т-20.pdf укладений
21 серпня 2020 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 620 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 981,31 UAH)