Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reagentless ion chromatograph
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Chuhai Larisa 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 6 134 459,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 26 червня 2020 16:02 |
Enquiries until: | 26 липня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 6 134 460 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 31 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_2.1.pdf | |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_4.doc | |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_2.doc | |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_5.docx | |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_3.docx | |
26 червня 2020 15:59 |
5981-20-ВТ-ТД-ЄП.doc | |
26 червня 2020 15:59 |
Додаток_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми, як потенційні учасники даної закупівлі, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Наша компанія не є виробником іонного хроматографу, але має можливість поставки предмету закупівлі в повному обсязі із додержанням всіх вимог, що зазначені Замовником в тендерній документації. Також зазначимо, що нами було відправлено офіційний лист виробнику з проханням надати авторизаційний лист, але надання його може зайняти певний час, та участь в закупівлі поставлена в пряму залежність від виробника, який на власний розсуд має можливість обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати з виданням через складні внутрішні процедури узгодження та комплаєнс-перевірки постачальника. Звертаємо увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не ґарантує належної поставки товару високої якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником.
Також зазначимо, що наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробу, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, інструкція про застосування, тощо. Тому, на нашу думку, та виходячи з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника, дискримінаційною, такою, що штучно звужує коло потенційних учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000096 ● 6933767eec154c25aa2e0acef91d0bca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 19:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23. UA-2020-06-26-001612-c 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-10 15:20:56
Ухвала суду
Номер судового провадження: П/520/18426/2020
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. 1. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 2. Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджують вищезазначену відповідність. Крім того, всі товари виготовляються згідно ТУ, ГОСТ, ДСТУ тощо, які обов’язково затверджуються (погоджуються) відповідними державними органами з врахуванням застосування виробником (виробниками) заходів із захисту довкілля.
2020-10-22 14:49:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16127/001 |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 11:00
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 09:43
|
5981 Позовна заява.pdf |
02 листопада 2020 09:43
|
5981 Квитанція.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ЮНІЛАБ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛТ Україна Лтд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЮНІЛАБ |
5 576 500,00
UAH
|
3 508 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ АЛТ Україна Лтд |
6 134 450,00
UAH
|
3 508 093,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ" |
6 050 230,00
UAH
|
6 050 230,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЮНІЛАБ #31175502 |
Переможець |
3 508 000,00
UAH
|
25 серпня 2020 15:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 серпня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 16:19
|
5981-20-ВТ_договір.pdf | укладений |
14 вересня 2020 16:17
|