Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Безреагентний іонний хроматограф
Reagentless ion chromatograph
Очікувана вартість
6 134 459,50 UAH
UA-2020-06-26-001612-c 94271cfd39f642e3bb33f487efb91202
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 6 134 459,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 26 червня 2020 16:02
Enquiries until: 26 липня 2020 14:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 6 134 460 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 31 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Scope of the procurement
Безреагентний іонний хроматограф
Reagentless ion chromatograph
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Безреагентний іонний хроматограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Reagentless ion chromatograph
CPV: 38420000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:59
Додаток_2.1.pdf
26 червня 2020 15:59
Додаток_4.doc
26 червня 2020 15:59
Додаток_2.doc
26 червня 2020 15:59
Додаток_5.docx
26 червня 2020 15:59
Додаток_3.docx
26 червня 2020 15:59
5981-20-ВТ-ТД-ЄП.doc
26 червня 2020 15:59
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 16 липня 2020 10:24
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:39
Доброго дня! Чи буде розглядатись пропозиція, якщо нижня межа детектування етаноламіну, відображена на хроматограмі, буде 13 мкг/л?
Відповідь: Ваша пропозиція може бути відхилена, із-за невідповідності вимогам п.6.2.1 Табл.2 п.2 171-2-ТВтаУП-ХЦ (Технічні вимоги та умови постачання іонного хроматографа)
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 17 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:17
Доброго дня! Просимо Замовника надати роз’яснення про надання аналогічного договору, а саме: чи буде Замовником вважатись таким, що відповідає вимогам тендерної документації, надання аналогічного договору на закупівлю хроматографу з будь-якої класифікаційної групи, та згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» належить до групи 38400000-9 «Прилади для перевірки фізичних характеристик» розділу 38000000-5 «Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір - документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-001612-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЛЕАНТА", Код ЄДРПОУ:37394571
Дата подання: 17 липня 2020 16:52
Прохання видалити вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника виробника
Доброго дня!
Ми, як потенційні учасники даної закупівлі, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Наша компанія не є виробником іонного хроматографу, але має можливість поставки предмету закупівлі в повному обсязі із додержанням всіх вимог, що зазначені Замовником в тендерній документації. Також зазначимо, що нами було відправлено офіційний лист виробнику з проханням надати авторизаційний лист, але надання його може зайняти певний час, та участь в закупівлі поставлена в пряму залежність від виробника, який на власний розсуд має можливість обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати з виданням через складні внутрішні процедури узгодження та комплаєнс-перевірки постачальника. Звертаємо увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не ґарантує належної поставки товару високої якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником.
Також зазначимо, що наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробу, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, інструкція про застосування, тощо. Тому, на нашу думку, та виходячи з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вважаємо вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника, дискримінаційною, такою, що штучно звужує коло потенційних учасників.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання документального підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:16
Ми вимушені відхилити дану пропозицію, тому що дане зауваження носить приватну думку, а не дискримінаційні вимоги. Гарантією успішного постачання, методичного та гарантійного супроводу, навчання персоналу замовника є наявність оригінальних комплектуючих, персоналу, який пройшов навчання на базі та має доступ до наукових розробок виробника обладнання, тобто являється його уповноваженим представником.
Номер вимоги: UA-2020-06-26-001612-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 20 липня 2020 15:45
щодо внесення змін до технічних вимог
Доброго дня! На жаль, жоден виробник не має хроматограм з нижньою межою детектування етаноламіну на рівні 1 мкг/л, прошу, будь ласка, внести зміни в п.6.2.1 Табл.2 п.2 171-2-ТВтаУП-ХЦ (Технічні вимоги та умови постачання іонного хроматографа) і зазначити нижню межу детектування на рівні 13 мкг/л.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 15:50
Ми вимушені відхилити дану пропозицію, тому що дане зауваження носить приватну думку, а не дискримінаційні вимоги. Величина концентрації етаноламіну 10 мкг/дм3 взята з вимог дозволу на спеціальне водокористування від 18.06.2020 № 53/РВ/49д-20. Щодо відсутності виробників обладнання, повідомляємо, що 2018 р. проводились аналогічні торги, в яких взяли участь 3 участника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000096 ● 6933767eec154c25aa2e0acef91d0bca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 19:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

23. UA-2020-06-26-001612-c 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.




Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-10 15:20:56

Ухвала суду

Номер судового провадження: П/520/18426/2020

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. 1. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 2. Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджують вищезазначену відповідність. Крім того, всі товари виготовляються згідно ТУ, ГОСТ, ДСТУ тощо, які обов’язково затверджуються (погоджуються) відповідними державними органами з врахуванням застосування виробником (виробниками) заходів із захисту довкілля.

2020-10-22 14:49:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16127/001
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
02 листопада 2020 09:43
5981 Позовна заява.pdf
02 листопада 2020 09:43
5981 Квитанція.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-26-001612-c94271cfd39f642e3bb33f487efb91202
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЮНІЛАБ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:45
Довідка ч 2
27 серпня 2020 10:45
Довідка п.12
27 серпня 2020 10:45
Довідка по не судимість
20 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:29
Довідка_податкова.rar
04 серпня 2020 17:29
Довідка_МВС_27072020.rar
04 серпня 2020 17:29
гарантія_115.50506.7z
04 серпня 2020 17:29
8 Проспект 930 IC Flex.pdf
04 серпня 2020 17:29
5 Договор _465(1)18УК ЗАЕС.pdf
04 серпня 2020 17:29
2 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 17:29
2 Копія Статуту.pdf

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:57
Технічна частина.rar
04 серпня 2020 18:57
Відповідність.rar
04 серпня 2020 18:57
БГ.rar

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:54
Рейтинг (2020).zip
05 серпня 2020 13:53
Ліцензія.zip
05 серпня 2020 13:53
Гарантия 5145.zip
05 серпня 2020 13:53
1. Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮНІЛАБ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ"

ТОВ АЛТ Україна Лтд

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮНІЛАБ 5 576 500,00
UAH
3 508 000,00
UAH
Документи
ТОВ АЛТ Україна Лтд 6 134 450,00
UAH
3 508 093,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ" 6 050 230,00
UAH
6 050 230,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:45
Довідка ч 2
27 серпня 2020 10:45
Довідка п.12
27 серпня 2020 10:45
Довідка по не судимість
20 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:29
Довідка_податкова.rar
04 серпня 2020 17:29
Довідка_МВС_27072020.rar
04 серпня 2020 17:29
гарантія_115.50506.7z
04 серпня 2020 17:29
8 Проспект 930 IC Flex.pdf
04 серпня 2020 17:29
5 Договор _465(1)18УК ЗАЕС.pdf
04 серпня 2020 17:29
2 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 17:29
2 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:54
Рейтинг (2020).zip
05 серпня 2020 13:53
Ліцензія.zip
05 серпня 2020 13:53
Гарантия 5145.zip
05 серпня 2020 13:53
1. Лист-заявка.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:57
Технічна частина.rar
04 серпня 2020 18:57
Відповідність.rar
04 серпня 2020 18:57
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮНІЛАБ

ТОВ АЛТ Україна Лтд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЮНІЛАБ
#31175502
Переможець
3 508 000,00
UAH
25 серпня 2020 15:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮНІЛАБ
#31175502
3 508 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:19
5981-20-ВТ_договір.pdf укладений
14 вересня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 209 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 701 600,00 UAH)