Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання різне, 16 лотів
Medical equipment is different, 16 lots
Medical equipment is different, 16 lots
Очікувана вартість
12 247 425,00 UAH
UA-2020-06-26-001604-c ● ad469b8eb60f485facaf9238c2de8e0d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 247 425,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 26 червня 2020 15:57 |
Enquiries until: | 17 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 12 247 425 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Тендерна документація
16 липня 2020 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 17:10 |
Внесення змін 3.pdf | |
16 липня 2020 17:10 |
ТД обл. різне зміни 3.pdf | |
16 липня 2020 17:10 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 3.pdf | |
14 липня 2020 11:56 |
Внесення змін 2.pdf | |
06 липня 2020 17:57 |
Внесення змін 1.pdf | |
26 червня 2020 15:58 |
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf | |
26 червня 2020 15:58 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
26 червня 2020 15:58 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
26 червня 2020 15:58 |
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf | |
26 червня 2020 15:58 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Лот 4 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Стерилізатор паровий (38671 Стерилізатор паровий) - 1 од.
Дата подання: 02 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 06 липня 2020 18:05
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання різне, 16 лотів). А саме по Лоту 4 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Стерилізатор паровий (38671 Стерилізатор паровий) - 1 од.: який потрібен стерилізатор вертикальний або горизонтальний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Уточнення щодо технічних вимог до Лота №8 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Ліжко функціональне (34870 Електричне лікарняне ліжко) - 25 од.
Дата подання: 09 липня 2020 11:44
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:46
Доброго дня!
1. У технічних вимогах до Лота №8 "33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Ліжко функціональне (34870 Електричне лікарняне ліжко) - 25 од." у пункті №4 зазначена вимога що "Секції ложа виготовлені з цільних пластикових сегментів, стійких до миття і дезінфекції". Відповідно хочу поцікавитись чим зумовлене обмеження щодо матеріалу пластин ложа ліжка? Та хочу попрохати розширити варіативність матеріалів ложа ліжка(додати варіант постачання ліжка з секціями із цільних металевих пластин із порошковим покриттям) зі збереженням якостей щодо миття та дезінфекції.
2. Також у вище зазначених вимогах до Лота №8 у пункті №9 зазначений діапазон регулювання висоти ліжка за допомогою електроприводу 365-765±25 мм. Хочу дізнатися - у випадку якщо верхня планка регулювання висоти, пропонованого нами товару, буде 805 мм, що в сою чергу кращий показник, але виходить за рамки діапазону зазначеного у технічних вимогах, наша пропозиція буде прийнятою тендерним комітетом, чи буде дискваліфікована? Також для мінімізації можливості дискваліфікації вимушений прохати бавити значення до цього пункту "не менше", тобто "Висота ліжка повинна змінюватись у діапазоні не менше ніж 365-765±25 мм за допомогою електроприводу"
3. У пункті №26 технічних вимог до Лота №8 зазначено що "Бокові огорожі повинні бути виготовлені з 3-ьох повздовжніх труб". Чим зумовлена кількість повздовжніх труб бокової огорожі? Прошу внести до цього пункту значення "не менше", тобто "Бокові огорожі повинні бути виготовлені не менше як з 3-ьох повздовжніх труб"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято наступні рішення та надано відповідні роз’яснення:
щодо частини першої питання:
«Вимога стосовно матеріалу обумовлена тим, що пластик у порівняні з металом є неелектропровідним, має меншу теплоємкість, є більш легким, що позначається на вазі ліжка, та згідно цих властивостей є більш безпечним і зручним для медичного персоналу та пацієнтів. Тож дана вимога влаштовує замовника та залишається без змін.»;
щодо частини другої питання:
«Пункт 9 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Висота ліжка повинна змінюватись у діапазоні не більше 340-790 мм за допомогою електроприводу»;
щодо частини третьої питання:
«Пункт 26 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Бокові огорожі повинні бути виготовлені не менше як з 3-ьох повздовжніх труб».
щодо частини першої питання:
«Вимога стосовно матеріалу обумовлена тим, що пластик у порівняні з металом є неелектропровідним, має меншу теплоємкість, є більш легким, що позначається на вазі ліжка, та згідно цих властивостей є більш безпечним і зручним для медичного персоналу та пацієнтів. Тож дана вимога влаштовує замовника та залишається без змін.»;
щодо частини другої питання:
«Пункт 9 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Висота ліжка повинна змінюватись у діапазоні не більше 340-790 мм за допомогою електроприводу»;
щодо частини третьої питання:
«Пункт 26 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Бокові огорожі повинні бути виготовлені не менше як з 3-ьох повздовжніх труб».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-26-001604-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "Ю БІ СІ-ПРОМО", Код ЄДРПОУ:33119392
Дата подання: 14 липня 2020 15:39
Вимога усунення дискримінаційних технічних вимог до Лота 8 – «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Ліжко функціональне (34870 Електричне лікарняне ліжко) - 25 од.»
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено ряд дискримінаційних вимог, які не дають нам та іншим можливим учасникам (виробникам), як українським так і іноземним взяти участь у даній закупівлі.
Тому просимо про внесення змін до тендерної документації, а саме тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Лота 8 – «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Ліжко функціональне (34870 Електричне лікарняне ліжко) - 25 од.» для розширення ВСІХ можливих потенційних учасників та виробників, економії державних коштів та прибрати дискримінаційні вимоги щодо інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо про внесення змін до тендерної документації, а саме тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Лота 8 – «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Ліжко функціональне (34870 Електричне лікарняне ліжко) - 25 од.» для розширення ВСІХ можливих потенційних учасників та виробників, економії державних коштів та прибрати дискримінаційні вимоги щодо інших учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 17:12
Враховуючи Вашу вимогу, робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято наступні рішення та надано відповідні роз’яснення:
щодо частини першої вимоги:
«Вимога стосовно матеріалу обумовлена тим, що пластик у порівняні з металом є неелектропровідним, що важливо не тільки у плані безпеки для медичного персоналу та пацієнтів у разі використання діагностичного, лікувального (зокрема, електрохірургічного) обладнання, а й має значення для зменшення наведених артефактів при використанні діагностичного обладнання (монітори пацієнта, УЗД). Це зменшує вірогідність діагностичних помилок і необхідність повторних досліджень. Пластик є більш легким, що позначається на вазі ліжка, у тому числі і у навантаженні на коліщата. Згідно цих властивостей пластик є більш безпечним та зручним для медичного персоналу та пацієнтів, тож дана вимога залишається без змін.»;
щодо частини другої вимоги:
«Пункт 9 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Висота ліжка повинна змінюватись у діапазоні не більше 340-790 ±25 мм за допомогою електроприводу»;
щодо частини третьої вимоги:
«Пункт 34 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Зовнішній розмір ліжка повинен бути не більше 2200х1000 мм ±100 мм».
щодо частини першої вимоги:
«Вимога стосовно матеріалу обумовлена тим, що пластик у порівняні з металом є неелектропровідним, що важливо не тільки у плані безпеки для медичного персоналу та пацієнтів у разі використання діагностичного, лікувального (зокрема, електрохірургічного) обладнання, а й має значення для зменшення наведених артефактів при використанні діагностичного обладнання (монітори пацієнта, УЗД). Це зменшує вірогідність діагностичних помилок і необхідність повторних досліджень. Пластик є більш легким, що позначається на вазі ліжка, у тому числі і у навантаженні на коліщата. Згідно цих властивостей пластик є більш безпечним та зручним для медичного персоналу та пацієнтів, тож дана вимога залишається без змін.»;
щодо частини другої вимоги:
«Пункт 9 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Висота ліжка повинна змінюватись у діапазоні не більше 340-790 ±25 мм за допомогою електроприводу»;
щодо частини третьої вимоги:
«Пункт 34 вимог щодо лоту № 8 викладено в наступній редакції: «Зовнішній розмір ліжка повинен бути не більше 2200х1000 мм ±100 мм».
Номер вимоги: UA-2020-06-26-001604-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 21 серпня 2020 18:55
про скасування рішення про відхилення пропозиції
Відповідно до частини першої «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника
відсутня окрема вимога щодо надання заповненої форми тендерної пропозиції. У Додатку 2 також відсутні будь-які додаткові інструкції щодо правил подання (завантаження) заповненої форми тендерної пропозиції. З наведених причин тендерна пропозиція була завантажена нами окремо у відповідне поле електронної системи закупівель і не може бути розкрита системою для замовника на даному етапі. При цьому форма тендерної пропозиції передбачала надання наступної інформації: назва процедури закупівлі; № лоту або № з/п; найменування предмету закупівлі/товару; торгівельна назва товару; виробник, країна; одиниця виміру; кількість од.
Вся зазначена інформація була відображена нами у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Таким чином, відсутність заповненої форми тендерної пропозиції є формальною (несуттєвою) технічною помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому, оскільки вся необхідна інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Відповідно до п.19 частини другої Статті 22 Закону допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідно до частини третьої Статті 31 Закону просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а саме: яким чином відсутність заповненої форми тендерної пропозиції вплинуло на зміст нашої тендерної пропозиції, якщо при цьому вся необхідна інформація була повністю відображена нами в іншому документі;
- у разі відсутності достатньої аргументації з наведеного питання – скасувати своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
відсутня окрема вимога щодо надання заповненої форми тендерної пропозиції. У Додатку 2 також відсутні будь-які додаткові інструкції щодо правил подання (завантаження) заповненої форми тендерної пропозиції. З наведених причин тендерна пропозиція була завантажена нами окремо у відповідне поле електронної системи закупівель і не може бути розкрита системою для замовника на даному етапі. При цьому форма тендерної пропозиції передбачала надання наступної інформації: назва процедури закупівлі; № лоту або № з/п; найменування предмету закупівлі/товару; торгівельна назва товару; виробник, країна; одиниця виміру; кількість од.
Вся зазначена інформація була відображена нами у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Таким чином, відсутність заповненої форми тендерної пропозиції є формальною (несуттєвою) технічною помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому, оскільки вся необхідна інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Відповідно до п.19 частини другої Статті 22 Закону допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідно до частини третьої Статті 31 Закону просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а саме: яким чином відсутність заповненої форми тендерної пропозиції вплинуло на зміст нашої тендерної пропозиції, якщо при цьому вся необхідна інформація була повністю відображена нами в іншому документі;
- у разі відсутності достатньої аргументації з наведеного питання – скасувати своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 13:20
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання різне, 16 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-001604-c, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено, що учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірену печаткою, відповідно до форми.
У складі тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КАТРОНІК», доступних для перегляду в системі електронних публічних закупівель «ProZorro», відповідний документ відсутній.
Слід зазначити, що іншими учасниками закупівлі заповнені форми тендерної пропозиції надано.
Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання різне, 16 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-001604-c, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено, що учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірену печаткою, відповідно до форми.
У складі тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КАТРОНІК», доступних для перегляду в системі електронних публічних закупівель «ProZorro», відповідний документ відсутній.
Слід зазначити, що іншими учасниками закупівлі заповнені форми тендерної пропозиції надано.
Номер вимоги: UA-2020-06-26-001604-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 21 серпня 2020 18:57
про скасування рішення про відхилення пропозиції
Відповідно до частини першої «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника
відсутня окрема вимога щодо надання заповненої форми тендерної пропозиції. У Додатку 2 також відсутні будь-які додаткові інструкції щодо правил подання (завантаження) заповненої форми тендерної пропозиції. З наведених причин тендерна пропозиція була завантажена нами окремо у відповідне поле електронної системи закупівель і не може бути розкрита системою для замовника на даному етапі. При цьому форма тендерної пропозиції передбачала надання наступної інформації: назва процедури закупівлі; № лоту або № з/п; найменування предмету закупівлі/товару; торгівельна назва товару; виробник, країна; одиниця виміру; кількість од.
Вся зазначена інформація була відображена нами у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Таким чином, відсутність заповненої форми тендерної пропозиції є формальною (несуттєвою) технічною помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому, оскільки вся необхідна інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Відповідно до п.19 частини другої Статті 22 Закону допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідно до частини третьої Статті 31 Закону просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а саме: яким чином відсутність заповненої форми тендерної пропозиції вплинуло на зміст нашої тендерної пропозиції, якщо при цьому вся необхідна інформація була повністю відображена нами в іншому документі;
- у разі відсутності достатньої аргументації з наведеного питання – скасувати своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
відсутня окрема вимога щодо надання заповненої форми тендерної пропозиції. У Додатку 2 також відсутні будь-які додаткові інструкції щодо правил подання (завантаження) заповненої форми тендерної пропозиції. З наведених причин тендерна пропозиція була завантажена нами окремо у відповідне поле електронної системи закупівель і не може бути розкрита системою для замовника на даному етапі. При цьому форма тендерної пропозиції передбачала надання наступної інформації: назва процедури закупівлі; № лоту або № з/п; найменування предмету закупівлі/товару; торгівельна назва товару; виробник, країна; одиниця виміру; кількість од.
Вся зазначена інформація була відображена нами у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Таким чином, відсутність заповненої форми тендерної пропозиції є формальною (несуттєвою) технічною помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому, оскільки вся необхідна інформація була повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Відповідно до п.19 частини другої Статті 22 Закону допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідно до частини третьої Статті 31 Закону просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а саме: яким чином відсутність заповненої форми тендерної пропозиції вплинуло на зміст нашої тендерної пропозиції, якщо при цьому вся необхідна інформація була повністю відображена нами в іншому документі;
- у разі відсутності достатньої аргументації з наведеного питання – скасувати своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 13:21
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання різне, 16 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-001604-c, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено, що учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірену печаткою, відповідно до форми.
У складі тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КАТРОНІК», доступних для перегляду в системі електронних публічних закупівель «ProZorro», відповідний документ відсутній.
Слід зазначити, що іншими учасниками закупівлі заповнені форми тендерної пропозиції надано.
Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання різне, 16 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-001604-c, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено, що учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірену печаткою, відповідно до форми.
У складі тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «КАТРОНІК», доступних для перегляду в системі електронних публічних закупівель «ProZorro», відповідний документ відсутній.
Слід зазначити, що іншими учасниками закупівлі заповнені форми тендерної пропозиції надано.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 1 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Розморожувач плазми крові (43434 Розморожувач плазми крові) - 1 од. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 181 750,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 908,75 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5400 UAH |
Title: lot 1 - 33190000-8 Medical equipment and medical devices are different - Blood plasma defroster (43434 Plasma thawing unit) - 1 unit
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 181 750,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 908,75 UAH
including VAT
Позиції
1 од
лот 1 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Розморожувач плазми крові (43434 Розморожувач плазми крові) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43434 — Розморожувач плазми крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки:
31 грудня 2020
lot 1 - 33190000-8 Medical equipment and medical devices are different - Blood plasma defroster (43434 Plasma thawing unit) - 1 unit (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33190000-8
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 серпня 2020
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій