Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 107+435 - км 117+435 (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 107+435 - km 117+435 ( 45233142-6 - Road-repair works)
Очікувана вартість
105 152 000,00 UAH
UA-2020-06-26-001486-c 7a187eabaffc49d58586d19c2a350d74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Sergiy
+380542700285
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 червня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 105 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 051 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 525760 UAH
Publication date: 26 червня 2020 15:26
Enquiries until: 17 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 105 152 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 051 520 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 107+435 - км 117+435 (45233142-6 — Ремонт доріг) Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 107+435 - km 117+435 ( 45233142-6 - Road-repair works)
The tender proposal documents prepared by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 107+435 - км 117+435 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-06 — Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 107+435 - km 117+435 ( 45233142-6 - Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:23
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-06 105 26.06.docx
26 червня 2020 15:23
ПУБЛ Проект ДОГ Т 19-06 105 26.06.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-001486-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 22 липня 2020 23:19
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 11:51
Рішення від 24.07.2020 № 14369 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 11:51
Рішення від 07.08.2020 №15207.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:02

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000032 ● 41b54573fb3e41d8abdac2aefea19028
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.10.2020 № 204

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-26-001486-c, 26.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 22.10.2020 року № 204 «Про початок моніторингу закупівель» Західним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-06-26-001486-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 107+435 - км 117+435 (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 12.11.2020 року складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-26-001486-c (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області (далі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення закупівлі відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні вимоги про надання такого забезпечення у вигляді електронної гарантії в сумі 525 760,00 грн). Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги частини 2 статті 21 Закону» Заперечення Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, в тому числі, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В оголошенні про проведення закупівлі № UA-2020-06-26-001486-c САД у Сумській області зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій – 525 760,00 грн., вид забезпечення тендерних пропозицій – електронна гарантія. Разом з тим, частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. На час розміщення Замовником оголошення про проведення даної закупівлі діяв наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (втратив чинність 17.07.2020 року), яким було затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів. Така форма оголошення містила 19 пунктів, окремі з яких заповнювалися електронною системою автоматично. Дана форма оголошення не містила пункту щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а містила лише пункт 14 «розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» та пункт 15 «вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)», які Замовником заповнено у відповідності до вимог законодавства. При цьому, детальні «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» містяться в розділі 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі – ТД). Тобто, умови надання забезпечення тендерної пропозиції чітко визначені у ТД і учасники закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції. Отже, виходячи із того, що САД у Сумській області не мала технічної можливості зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» через відсутність у його формі відповідної графи (поля) для її внесення окремим рядком, вважаємо, що такі обставини не можуть ставитися у вину Замовникові і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у пункті 3 Висновку. 2. У констатуючій частині Висновку зазначено, що моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що при наведенні у Технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації) опису необхідних характеристик послуг, що закуповуються, вказано посилання на конкретні марки та типи використовуваних матеріалів, спосіб їх виробництва (зокрема, щебенево-піщана суміш С-5 та С-7, асфальтобетонна суміш на модифікованому бітумі тип А марка 1, труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20) без зазначення виразу «або еквівалент». Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги частини 4 статті 23 Закону» Заперечення Відповідно до частини 1 статті 23 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Частиною 3. статті 23 встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Відповідно до цієї норми Замовником у пункті 6.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у Додатку 4 «Технічне завдання») викладені технічні характеристики предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 «Організаційно-методичні, економічні і технічні нормативи. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Пунктом 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації. Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг встановлені ДБН В.2.3-4. Технічні вимоги до жорсткого дорожнього одягу на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. встановлюються галузевими будівельними нормами - ГБН В.2.3-37641918-557:2016. Стандарт, який регламентує застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикового асфальтобетону згідно з ДБН В.2.3-4 визначений у ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови». У свою чергу, технічні вимоги до використання металевих труб для дорожніх знаків встановлено СОУ 42.1-37641918-011:2016 «Безпека дорожнього руху. Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови». При цьому, Додатком 4 «Технічне завдання» ТД передбачено, що у ході надання послуг/виконання робіт по об’єкту необхідно дотримуватись вимог СОУ 42.1-37641918:2019 «Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього комплексу». Зазначене СОУ 42.1-37641918:2019 містить у собі посилання на ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» та СОУ 42.1-37641918-011:2016 «Безпека дорожнього руху. Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови». Таким чином, технічні характеристики матеріалів, що мають застосовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі, викладені у ТД з урахуванням технології виконання робіт і мають посилання на стандартні характеристики, вимоги та умовні позначення, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами і не встановлювалися САД у Сумській області самостійно. Стосовно застосування виразу «або еквівалент»: Застосування виразу «або еквівалент» передбачено частиною 4 статті 23 Закону лише у випадку посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником при складанні ТД, адже застосування маркування «щебенево-піщана суміш С-5 та С-7, асфальтобетонна суміш на модифікованому бітумі тип А марка 1, труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20» вимагається діючими технічними нормативами для визначення технічних, функціональних та якісних характеристик будівельних матеріалів, які за технологією процесу ремонтних робіт необхідно застосовувати для досягнення якісних параметрів об’єкту ремонту. При цьому, зазначені у ТД маркування будівельних матеріалів згідно вимог технічних нормативів, орган державного фінансового контролю помилково тлумачить як назву торгової марки або типу предмета закупівлі. 3. Констатуюча частина Висновку містить інформацію про те, що проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДГАРАНТ-7» встановлено, що вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору № 2020/У/54 від 07.04.2020 про надання третьою стороною (ТОВ «Паркінг+») послуг техніки для учасника (зазначеної у пунктах 20-23 довідки учасника від 23.07.2020 №17-7 про наявність техніки), відповідно до умов якого (п.8.1) термін дії цього договору – до 31.12.2020, а в частині виконання грошових зобов’язань замовника – до 25.12.2020, тобто вказаний договір укладений на строк, що є меншим за строк виконання договору про закупівлю (до 31.12.2021), та при цьому не містить умови про можливість його пролонгації. Визначено Висновком порушення «на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «БУДГАРАНТ-7», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та яка не відповідала іншим вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, і допущено вказаного учасника до аукціону». Заперечення У відповідності до підпункту 5.1.1. пункту 5.1. розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються, зокрема: скановані копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, якщо відповідним договором встановлені обмеження використання техніки. Разом з тим, підпунктом 1.2. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД до формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. На виконання вимог ТД учасником процедури закупівлі – ПП «БУДГАРАНТ-7» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію договору про надання послуг № 2020/У/54 від 07.04.2020, укладеного між ПП «Будгарант-7» та ТОВ «Паркінг+», а також лист-підтвердження ТОВ «Паркінг+» від 09.07.2020 № 280, згідно з яким останній не заперечує проти використання його машин та механізмів для надання послуг за предметом вищевказаної закупівлі та підтверджує, що послуги будівельної техніки, машин та механізмів будуть надані на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, а договір № 2020/У/54 від 07.04.2020 в разі потреби буде пролонговано до 31.12.2021 року. Таким чином, саме лист-підтвердження ТОВ «Паркінг+» від 09.07.2020 № 280 являється документом, що усуває формальну помилку в частині неповноти наведеної в Договорі № 2020/У/54 від 07.04.2020 інформації про можливість його пролонгації після закінчення строку дії. 4. У констатуючій частині Висновку зазначено, що у складі тендерної пропозиції ПП «БУДГАРАНТ-7» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо) надано скан-копію договору суборенди приміщень (№ 01/04/2020-11 від 01.04.2020), за умовами якого термін оренди – 12 календарних місяців, який не містить умови про можливість його пролонгації. Отже, учасником ПП «БУДГАРАНТ-7» недотримано вимог щодо кваліфікації, визначених у п.5.1.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Визначено Висновком порушення «на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «БУДГАРАНТ-7», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та яка не відповідала іншим вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, і допущено вказаного учасника до аукціону». Заперечення У відповідності до підпункту 5.1.1. пункту 5.1. розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію про перелік матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо) відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник надає: скановані копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, або скановані копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Зазначаючи в умовах ТД кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», САД у Сумській області як Замовник не визначала чіткого переліку та мінімальної кількісті об’єктів матеріально-технічної бази, інформацію про які мають надати учасники. Зокрема, учасник – ПП «БУДГАРАНТ-7» у складі своєї тендерної пропозиції надав скан-копії двох договорів № 01/04/2020-11 від 01.04.2020 року та № 2020.07.01 від 01.07.2020 року. Зокрема, наявність в учасника матеріально-технічної бази підтверджується договором оренди № 2020.07.01 від 01.07.2020 року, пункт 10.3. якого містить умову про продовження (пролонгацію) строку його чинності. Відтак, відсутність умови пролонгації в договорі суборенди офісного приміщення № 01/04/2020-11 від 01.04.2020 року не впливає на факт підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», адже Замовником взято до уваги договір оренди матеріально-технічної бази – «щебеневої з піщаною основою замощення (площадки)» від 01.07.2020 року № 2020.07.01, що є достатнім для відповідності учасника наведеній кваліфікаційній вимозі. 5. Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» також встановлено, що в недотримання вимог Додатку 2 до тендерної документації та п.5.1.2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у наданій учасником у складі тендерної пропозиції довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (довідка від 14.07.2020 №717), не вказано інформації про найменування учбового закладу по працівниках, зазначених у пунктах 17-21, 23-27, 44 та 52-72 цієї довідки. Визначено Висновком порушення «В порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та іншим вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону». Заперечення У відповідності до підпункту 5.1.2. пункту 5.1. розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації за формою згідно Додатку 2 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» надано довідку № 717 від 14.07.2020 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за формою згідно Додатку 2 до ТД. Колонка 4 Таблиці Додатку 2 до ТД містить назву «освіта/найменування учбового закладу/спеціальність», при цьому зміст цієї колонки зі знаком «/» свідчить про взаємопов’язаність витребуваної інформації. Тобто, учасник мав навести назву наявної в штатного та/або залученого працівника спеціальності та у випадку її наявності вказати назву вищого навчального закладу, де її здобуто. Разом з тим, зауважуємо, що посади «водій автотранспортного засобу» та «дорожній робітник» не потребують наявності вищої освіти та певного досвіду роботи, а кваліфікаційними вимогами до них являється наявність повної або базової загальної середньої освіти (Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 69 «Автомобільний транспорт», затверджений наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 14.02.2006 № 136, та Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 21.02.2000 № 32). Таким чином, відсутність вищої освіти та кваліфікації у працівників - водіїв автотранспортних засобів та дорожніх робітників, наведених у довідці учасника від 14.07.2020 року № 717, не впливало на підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 6. В Констатуючій частині Висновку також резюмується про недотримання вимог п.7.1 частини 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасниками: ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та ПП «БУДГАРАНТ-7» не надано у складі тендерних пропозицій листи–згоди співвиконавця(-ів) про укладання договору субпідряду з визначенням очікуваної вартості робіт (інформація про незалучення до виконання робіт (послуг) співвиконавців взагалі та виконання робіт (послуг) учасниками в повному обсязі самостійно вказаними учасниками у складі пропозиції не надана). Визначено Висновком порушення «В порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та ПП «БУДГАРАНТ-7», які не відповідали кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та які не відповідали іншим вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону». Заперечення Підпунктом 7.1. пункту 7 «Інформація про субпідрядника» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначалося, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). В разі залучення співвиконавця у складі пропозиції Учасник надає лист – згоду підприємства про укладання договору субпідряду з визначенням очікуваної вартості робіт. Учасник - ПП «БУДГАРАНТ-7» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 23.07.2020 року № 17-6, в якій зазначається, що він не планує залучати субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник - ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у складі своєї тендерної пропозиції також надав довідку від 10.07.2020 року № 698, в якій зазначається, що він не планує залучати до виконання робіт чи послуг співвиконавця у вказаному обсязі. Таким чином, вказане у Висновку порушення вимог ТД щодо ненадання листів-згоди субпідрядників відсутнє, адже учасниками закупівлі вказується саме про незалучення субпідрядників (співвиконавців). При цьому, надання інформації про самостійне виконання робіт (послуг) учасниками в повному обсязі умовами ТД не передбачено. 7. У пункті 2 Висновку вказано, що за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог таких норм, як частини 1 та частини 4 статті 23 Закону та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Так, частиною 1 статті 23 Закону визначається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Однак, в інформації про результати моніторингу жодним чином не вказувалося про виявлені невідповідності технічної специфікації ТД Замовника вимогам частини 1 статті 23 Закону. Відносно порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону зауважимо, що він вміщує у собі декілька абзаців, кожен з яких визначає самостійну підставу для відхилення тендерних пропозицій. Проте, у Висновку не конкретизовано норми яких саме абзаців пункту 1 частини 1 статті 31 Закону на думку органу державного фінансового контролю порушено САД у Сумській області. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Західного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог частини 2 статті 21, частини 1 та частини 4 статті 23 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.

2020-11-19 15:18:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Cлужбою автомобільних доріг у Сумській області 26.11.2020 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 26 листопада 2020
Номер відкриття провадження: 2-а/818/8587/20
Дата відкриття провадження: 30 листопада 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-26-001486-c7a187eabaffc49d58586d19c2a350d74
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 17:22
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:36
Електронний підпис
24 липня 2020 17:36
Електронний підпис
24 липня 2020 16:03
МТБ.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.3.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.2 2.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.2 1.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.1.pdf
24 липня 2020 16:03
Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 16:03
Техніка Ч.2.pdf
24 липня 2020 16:03
Техніка Ч.1.pdf
24 липня 2020 16:03
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 16:03
Банківська гарантія.zip
24 липня 2020 16:03
АБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах в тенденій пропозиції ПП "БУДГАРАНТ-7". У наданій ТОВ «БУДГАРАНТ-7» пропозиції надано підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; а саме відповідно до п.5.1.1 пп 4) тендерної документації: 1. Інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) відповідно до Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації, а також 2. Посвідчену копію атестату виробництва та посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи ). Але, Атестат виробництва, виданий ДП Дорожній контроль якості є дійсним лише до 20.03.2020. Разом з тим, доданий договір №52/2 від 19.02.20 між ДП Дорожній контроль якості та ТОВ ТЕХНОБУД-ДОР, який є власником зазначеного у довідці асфальтобетоного заводу, на проведення атестації вказаного заводу. На виконання п.16. ст.29 Закону, враховуючи що замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тендерний комітет вважає за необхідне звернутися з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:00
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:57
Довідки.pdf
14 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
24 липня 2020 17:56
14946_виписка.pdf

Документи

Публічні документи

26 липня 2020 23:20
Електронний підпис
26 липня 2020 23:19
Довіреності банку.pdf
26 липня 2020 23:19
дов_дка_652.pdf
26 липня 2020 23:19
виписка_652.pdf
26 липня 2020 23:19
Fwd_ юр.док. банка.zip
26 липня 2020 23:19
Fwd_ гар 652 гранит.zip
26 липня 2020 23:19
Desktop.rar
26 липня 2020 23:19
14. Довідки ТОВ.pdf
26 липня 2020 23:19
13. Транспортна схема.pdf
26 липня 2020 23:19
12. Довідки до ТЗ.pdf
26 липня 2020 23:19
11. Технічне завдання.pdf
26 липня 2020 23:19
10. Проект договору.pdf
26 липня 2020 23:18
5. Підтвердження АБЗ.pdf
26 липня 2020 23:18
3. Підтвердження мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ ГРАНІТ-001

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 104 983 868,80
UAH з ПДВ
104 983 868,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 105 054 000,00
UAH з ПДВ
105 054 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:55
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:00
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:57
Довідки.pdf
14 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:56
Лист НБУ по л_ценз_ї.pdf
24 липня 2020 17:56
14946_виписка.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:36
Електронний підпис
24 липня 2020 17:36
Електронний підпис
24 липня 2020 16:03
МТБ.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.3.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.2 2.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.2 1.pdf
24 липня 2020 16:03
Досвід Ч.1.pdf
24 липня 2020 16:03
Транспортна схема.pdf
24 липня 2020 16:03
Техніка Ч.2.pdf
24 липня 2020 16:03
Техніка Ч.1.pdf
24 липня 2020 16:03
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 16:03
Банківська гарантія.zip
24 липня 2020 16:03
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 104 983 868,80
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
104 983 868,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 15:59
Scan Викнання договору 9Пс -Д2281 22.10.2021.PDF укладений
22 жовтня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 15:40
Scan ДУ 9 22.10.2021 р..PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 16:35
Scan ДУ 7.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 14:25
дод.угода будгарант 9Пс (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:45
Скан Дог 9Пс-Д-2281 БГ-7 10.09 Т-19-06.pdf укладений
10 вересня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка"-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 107+435 – км 117+435, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – з дати укладення договору – до 31 грудня 2022 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. В назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2021» замінити на цифри «2020-2022».
Номер договору про закупівлю: 9Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі протокольного рішення Технічної ради САД у Сумській області від 26.11.2020 року № 17 за погодженням проектної організації внесені зміни до проектних рішень по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка"-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 107+435 – км 117+435, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 1, 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 96 569 307,29 грн. (девʼяносто шість мільйонів пʼятсот шістдесят девʼять тисяч триста сім грн. 29 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №3 до Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 9Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 95 236 629,91 грн. (девʼяносто пʼять мільйонів двісті тридцять шість тисяч шістсот двадцять девʼять грн. 91 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Викласти пп. 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 95 236 629,91 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 81 474 233,42 грн.; 2021 рік – 13 762 396,49 грн.; 2022 рік – 0 грн.».
Номер договору про закупівлю: 9Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 95 236 629,91
UAH (в тому числі ПДВ 15 872 621,65 UAH)