Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання з установленням елементів дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 147 000,00 UAH
UA-2020-06-26-001325-a b0e6a347abcf493197236e79dcc3e583
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вячеславівна Костюк

+380564921101 zakup_mt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052525
Місцезнаходження: 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, проспект Миру, 42
Контактна особа: Наталія Вячеславівна Костюк
+380564921101
zakup_mt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:06
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 1 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


Придбання з установленням елементыв дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області (Тендерна пропозиція та усі документи які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою)

Придбання з установленням елементів дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Придбання з установленням елементыв дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник після укладання договору та реєстрації бюджетних зобов"язань у Державній казначейській службі, здійснює попередню оплату у розмірі не більше 50% від загальної вартості Товару, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" протягом 10 робочих днів з дня надхлдження фінансування на підставі пред"явлення Постачальником належним чином оформлений рахунок. Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Замовник оплачує решту 50% від загальної вартості товару після встановлення всіх елементів дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області та пред"явлення Постачальником належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної та акту приймання передачі товару протягом 10 робочих днів з дня надходження фінасування. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:00
додаток 4 проект договору.doc
26 червня 2020 10:00
тен док 1147,0 06 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

види елементів
Дата подання: 08 липня 2020 16:39
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:32
відповідно до ТЗ передбачено конкретний перелік елементів! Чи повинні зазначені елементи бути пристосовані для дітей з фізичними вадами? Чи буде порушенням, якщо в пропозиціїї будуть зазначені деякі елементи саме для дітей фізичними вадами?
Відповідь: Тендерна пропозиція повинна повністю відповідати конкретному переліку елементів, наведених в технічному завданні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-001325-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3157520415
Дата подання: 23 липня 2020 17:24
Вимога про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-26-001325-a , а фізична особа-підприємець Хоролєнко Владислав Валерійович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, Придбання з установленням елементів дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області , ДК 021:2015: 37410000-5 — Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатом проведення електронного аукціону економічно вигідною ціною була визначена пропозиція фізичної особи-підприємця Хоролєнко Владислав Валерійович.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. на підтвердження документального досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі надано договір з предметом, що не відповідає предмету закупівлі «Придбання з установленням елементів дитячого майданчика (благоустрій)на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області».
2. довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору містить розбіжності у сумі, яка зазначена за доданим Договором на 16 653,00грн.
Фізична особа-підприємець Хоролєнко Владислав Валерійович не погоджується з рішенням Замовника та вважає його не об’єктивним, упередженим, прийнятим з порушенням норм ЗУ «Про публічні договори» з наступних підстав.
Відповідно до п. 16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В порушення зазначеної норми закону, Замовник не надав Учаснику строк для усунення зауважень, оскільки:
По-перше. Зауваження 1 виникло з технічних причин, що не дало Учаснику загрузити додаткову угоду до договору з ТОВ «Житлосервіс-КР» щодо предмету договору, де зазначено також послуги з придбання з установленням дитячих майданчиків.
По-друге. Зауваження 2 є механічною опискою, яку можна усунути шляхом її виправлення, або взагалі відповідно до п.2 розділу 5 ТД віднести до описок чи формальних помилок.
З огляду на викладене, враховуючи, що рішення прийнято з порушенням норм ст. 5 та ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаю переглянути рішення від 23.07.2020р. висвітленому у протоколі засідання уповноважених осіб виконкому Металургійної районної у місті ради від 23.07.2020р. № 57 та надати термін для усунення виявлених зауважень, як того вимагає Закон.
В іншому випадку я залишаю за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргу, а також до Східного офісу Держаудитслужби щодо законності дій уповноважених осіб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 16:09
Відповідно до п.5 розділу 3 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Замовником була встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з умовами тендерної документації вимагалося підтвердження не менше 2 (двох) примірників укладених та виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів. ФОП «ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надав довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі, в якій зазначив 2 договори, а саме:
1. з ТОВ «Житлосервіс-КР» (код ЄДРПОУ 38334911, рік укладання договору - 2019), в якому указаний слідуючий предмет договору: «Малярні, штукатурні роботи в багатоквартирних будинках, поточні ремонти на спортивних та дитячих майданчиках, що перебувають в управлінні Замовника».


2. з ТОВ «Монолит-Техно» (код ЄДРПОУ 40066973, рік укладання
договору - 2019) в якому указаний слідуючий предмет договору: «Будівництво дитячого майданчику з встановленням елементів 5-ти елементів».

Уповноваженими особами прийнято рішення щодо відмови Учаснику, так як ФОП «ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ» не виконав вимоги тендерної документації, а саме не підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох)!).
Учасник в викладеній вимозі зазначає, що Зауваження 1 виникло з технічних причин, що не дало Учаснику змогу загрузити додаткову угоду до договору. Однак, Учасник процедури закупівлі ФОП «ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ» загрузив свої документи 17 липня 2020 року в 13 годин 17 хвилин. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно з вимогами тендерної документації був встановлений 20.07.2020 року до 16-00 за Київським часом. Тому уповноважені особи, вважають що у учасника був час для дозагрузки додаткової угоди.


Учасник закупівлі звертає увагу на договір з ТОВ «Монолит-Техно», про що зазначає в вимогах і наполягає, що це механічна описка, яку можна усунути шляхом ії виправлення, або взагалі відповідно до п.2 розділу 5 ТД віднести до описок чи формальних помилок. Однак, згідно з пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено:
«Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів на окремих сторінках тендерної пропозиції (крім проекту договору), відсутність «Згідно з оригіналом» або іншого напису на копіях документів (не усіх), технічні помилки та описки.
Наприклад:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації – замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення);
- зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 №317-VIII.
Цей перелік формальних (несуттєвих) помилок не вичерпний. Рішення у кожному окремому випадку щодо визначення допущенної учасником помилки як формальної (несуттєвої) ухвалюють уповноважені особи.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону».

Уповноважені особи приймали своє рішення звернувши і акцентувавши погляд на те, що предмет закупівлі в договорі з ТОВ «Житлосервіс-КР не відповідає умовам предмету закупівлі.
З огляду на те, що даний дитячий майданчик який встановлюється для дітей, уповноважені особи, на яких покладені вимоги щодо вибору Переможця, не можуть ризикувати життям та безпекою дітей, які будуть користуватися даним майданчиком. А так як, Закон «Про публічні закупівлі» містить вимоги викладені в статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» вважає за правильним і не в якому разі не порушує принципи здійснення публічних закупівель та дискримінацію учасників. Крім того, згідно з вимогами, викладеними в тендерній документації, необхідно було надати не менше 2 (двох) аналогічних договорів. ФОП «ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ» мог би викласти і три і чотири і більше договори, щоб підтвердити досвід виконання аналогічних договорів.
Уповноважені особи вважають, що предмет закупівлі: ««Малярні, штукатурні роботи в багатоквартирних будинках, поточні ремонти на спортивних та дитячих майданчиках, що перебувають в управлінні Замовника» не підтверджують і не відповідають предмету даної закупівлі, а саме: «Придбання з установленням елементів дитячого майданчика (благоустрій) на території Металургійного району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 032 300,00
UAH з ПДВ
839 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМЛОГІСТІК КОМПАНІ" 1 137 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІС КР 1 041 000,00
UAH з ПДВ
899 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІТІНІЯ-ПРОМ" 1 131 000,00
UAH з ПДВ
930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:17
Електронний підпис
17 липня 2020 13:15
специфiкацiя та iнше.pdf
17 липня 2020 13:15
робiтники.pdf
17 липня 2020 13:15
рахунок у казнi.pdf
17 липня 2020 13:15
проект договору.pdf
17 липня 2020 13:15
персонал_нi даннi.pdf
17 липня 2020 13:15
доп по ст 17.pdf
17 липня 2020 13:15
додаток 1 ст 17.pdf
17 липня 2020 13:15
аналогiчнi договори.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 09:08
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2020 10:36
Електронний підпис
18 липня 2020 10:34
Фінансова звітність.pdf
18 липня 2020 10:34
Лист-згода.pdf
18 липня 2020 10:34
Уставні.pdf
18 липня 2020 10:34
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2020 10:34
Статут 2 частина.pdf
18 липня 2020 10:34
Додаток 4.pdf
18 липня 2020 10:34
Статут 1 частина.pdf
18 липня 2020 10:34
Додаток 2.pdf
18 липня 2020 10:34
Додаток 1.pdf
18 липня 2020 10:34
Паспор ІПН.pdf
18 липня 2020 10:34
Довідка про санкції.pdf
18 липня 2020 10:34
Довідка з податкової.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:08
Електронний підпис
20 липня 2020 12:46
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 12:46
Статут.pdf
20 липня 2020 12:46
проект договору.pdf
20 липня 2020 12:46
паспорт обладнання.pdf
20 липня 2020 12:46
наказ директора.pdf
20 липня 2020 12:46
лист-відгук 1.pdf
20 липня 2020 12:46
довідка про учасника.pdf
20 липня 2020 12:46
довідка про санкції.pdf
20 липня 2020 12:46
витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 12:46
витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ПРОМЛОГІСТІК КОМПАНІ"

ТОВ АВІС КР

ТОВ "АКВІТІНІЯ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3157520415
Відхилено 839 999,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:44
ТОВ "ПРОМЛОГІСТІК КОМПАНІ"
#40445380
Відхилено 840 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:25
ТОВ АВІС КР
#42892507
Відхилено 899 998,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:56
ТОВ "АКВІТІНІЯ-ПРОМ"
#41587045
Відхилено 930 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:12

Документи

23 липня 2020 11:44
Електронний підпис

Документи

24 липня 2020 13:25
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 10:56
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2020 11:12
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2020 11:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі