Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - «34920000-2 Дорожнє обладнання» «Пішохідне огородження встановленого зразку з подальшим монтажем»
Очікувана вартість
569 500,00 UAH
UA-2020-06-26-001204-a 810658cecedf42479070eb5a4389eb92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ясунов

+380637536854 avtodor.yasunov@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Сергій Ясунов
+380637536854
avtodor.yasunov@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 13:33
Очікувана вартість: 569 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 848,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 одиниця
ДК 021:2015 - «34920000-2 Дорожнє обладнання» «Пішохідне огородження встановленого зразку з подальшим монтажем»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Будівельників,107; пр. Будівельників,72а; вул. Італійська,123-125; вул. Купріна,23-23а; пр. Будівельників,175-177; вул. 9-ї Авіадивізії (вул. П. Орлика); бул. Шевченко, 258; вул. Казанцева, 23-25; вул. А.Куїнджі,131-141.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:57
Протокол №571-20.pdf
01 липня 2020 16:57
ТД пішохідне огородження з монтажем (зі змінами).docx
01 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:57
Протокол №571-20.pdf
01 липня 2020 16:57
ТД пішохідне огородження з монтажем (зі змінами).docx
26 червня 2020 09:49
ТД пішохідне огородження з монтажем.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 569 475,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАЛЬ ДЕКОР" 472 500,00
UAH з ПДВ
472 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ SWC 562 950,00
UAH з ПДВ
519 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 10:22
IMG_1484.JPG
01 серпня 2020 10:22
довидка.jpg
21 липня 2020 11:22
розяснення.pdf
15 липня 2020 14:09
20.ТУ.pdf
15 липня 2020 14:09
20. довідка про якість.pdf
15 липня 2020 14:09
14. Гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 14:09
11. Проект договору.pdf
15 липня 2020 14:09
7. Копія Статуту.pdf
15 липня 2020 14:09
5. Технічне завдання.pdf
15 липня 2020 14:09
20. довідка про якість.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 09:03
Електронний підпис
13 липня 2020 16:45
13.1 Ліцензія.PDF
13 липня 2020 16:45
13. ДСТУ 8715.PDF
13 липня 2020 16:45
10.1 Витяг пдв.PDF
13 липня 2020 16:45
8.1 Наказ директора.PDF
13 липня 2020 16:45
7. Статут.PDF
13 липня 2020 16:45
5. Договір.pdf
13 липня 2020 16:45
4. Технічне завдання.pdf
13 липня 2020 16:45
2.2 Договір аренди.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 12:44
Електронний підпис
15 липня 2020 12:39
реєстр.pdf
15 липня 2020 12:39
Проект договору.pdf
15 липня 2020 12:39
атестація зварки.pdf
15 липня 2020 12:39
дозвіли.pdf
15 липня 2020 12:39
Гарантійний лист ТЗ.pdf
14 липня 2020 17:34
реєстр документів.pdf
14 липня 2020 17:34
Проект договору.pdf
14 липня 2020 17:33
Наказ директор.pdf
14 липня 2020 17:33
Протокол директор.pdf
14 липня 2020 17:33
Статут.pdf
14 липня 2020 17:33
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 17:33
Витяг ЄДР.pdf
14 липня 2020 17:33
Атестація зварки.pdf
14 липня 2020 17:33
Дозвіли.pdf
14 липня 2020 17:33
ТУ Огорожі.pdf
14 липня 2020 17:33
Гарантійний лист ТЗ.pdf
14 липня 2020 17:33
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 17:33
Технічне завдання.pdf
14 липня 2020 17:33
Довідка4.pdf
14 липня 2020 17:33
Довідка3.pdf
14 липня 2020 17:33
Довідка2.pdf
14 липня 2020 17:33
Довідка1.pdf
14 липня 2020 17:33
Довідка МТБ.pdf
14 липня 2020 17:33
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

15 липня 2020 12:39
ТУЧ2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить інтелектуальну власність

15 липня 2020 12:39
ТУЧ1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить інтелектуальну власність

15 липня 2020 12:39
відомості аналог договір ч2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить фінансові данні

15 липня 2020 12:39
відомості аналог договір ч1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить фінансові данні

14 липня 2020 17:34
Паспор ІПН директор.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить паспортні данні

14 липня 2020 17:33
Відомості аналогіч договір ч2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить фінансові данні

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

ТОВ "СТАЛЬ ДЕКОР"

ТОВ SWC

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
Переможець 470 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 10:08

Вимога про усунення невідповідностей

При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ» виявлено невідповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, висунутим Замовником у тендерній документації, а саме ДОДАТКУ № 2 Кваліфікаційні критерії Учасників аукціону (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): - відсутній відгук, який повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Відповідно до п. 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:56
Повідомлення про внесення змін ДУ № 3 к договору № 320.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:55
ДУ № 3 к договору № 320.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:27
ДУ № 2 к договору № 320.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 16:27
Повідомлення про внесення змін ДУ № 2 дог. № 320.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 17:02
ДУ № 1 від 10.08.2020р..PDF зміни до договору
10 серпня 2020 17:01
Повідомлення до ДУ.PDF зміни до договору
10 серпня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:59
Договір № 320 від 10.08.2020р. Пішоход.огородження з монтажем.PDF укладений
10 серпня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 320
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 469 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 333,00 UAH)