Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт системи теплопостачання лікарні)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-26-000798-c 9c2815b859114488800c016052c0fcb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипка Ірина Олександрівна

+380462951994 likarmltri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа: Скрипка Ірина Олександрівна
+380462951994
likarmltri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 12:17
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:45
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи теплопостачання лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.1-го Травня, 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:01
Перелік внесених змін від 08.07.2020р..doc
08 липня 2020 15:00
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 08.07.2020р..doc
08 липня 2020 15:00
ДОДАТОК 2 зі змінами від 08.07.2020р..doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 4.doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 3.doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 1.doc
08 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:01
Перелік внесених змін від 08.07.2020р..doc
08 липня 2020 15:00
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 08.07.2020р..doc
26 червня 2020 12:13
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
08 липня 2020 15:00
ДОДАТОК 2 зі змінами від 08.07.2020р..doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 2.doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 4.doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 3.doc
26 червня 2020 12:13
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-000798-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 01 липня 2020 17:11
щодо кваліфікаційних вимог

Додатком 2 Тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
• Копія діючої ліцензії Державної архітектрно-будівельної інспекції на проведення будівельних та монтажних робіт на обєктах, що за кдласом наслідків (відповідальності) належать до обєктів із середніми та значними наслідками: 1.13.00 (виконання пусконалагоджувальнихз робіт: 1.13.07 теплоенергетичного устаткування).

Зазначаємо, що відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, регулюється Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" от 02.03.2015 № 222-VIII Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню встановлений у ст. 7 вказаного Закону.
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт системи теплопостачання лікарні), а також Промивка системи опалення хімічним реагентом не зазначені в цьому законі, як види господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Одночасно зазначаємо, що Замовник не може встановлювати вимоги, що не передбаченні нормами чиного законодавства України
Також відповідно до пункту 4 статті 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з вище викладено вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 10:12
Відповідно до п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано:
«у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів».
Номер вимоги: UA-2020-06-26-000798-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 01 липня 2020 17:25
щодо кваліфікаційних вимог
Додатком 2 Тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
• Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

що згідно зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Але, набуття права на виконання вищезазначених робіт та експлуатацію машин і устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися також на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107», розширено перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.
Відповідно до п. 14 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 дія дозволу поширюється на всю територію України.

Відповідно до п. 2. постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 є дійсними до закінчення строку їх дії.
Отже, при наявності у Товариства дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, строк дії якого є дійсним відповідно до діючого законодавства, реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на право виконання тих самих видів робіт та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, , устаткування підвищеної небезпеки не отримується та не вимагається.
Згідно з роз’ясненням Держпраці №3655/2.1/4.3-20 від 01.06.2020р. підтверджуєть що: наявність діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є дійсними до закінчення строку його дії і при цьому отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не вимагається.

Виходячи з вище викладеного, просимо надати відповідь чи буде відповідати вимогам додатку 2 Тендерної документації надання Учасником в тендерній пропозиції копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданого Головним управлінням держпраці, або інших дозвільних документів?
Якщо копія Дозволу не буде відповідати додатку 2 Тендерної документації, то вимагаємо надати відповідь якими нормативно правовими актами або документами керувався Замовник визначаючи кваліфікаційну вимогу лише надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 10:12
Положення Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03.2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Додаток 6 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» регламентують виконання майбутніх робіт згідно технічного завдання. Тобто, вимога щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є законною та не протирічить вимогам законодавства. Жодним нормативним документом не підтверджено, що при наявності діючого дозволу декларація не вимагається та не отримується.

Документи

02 липня 2020 10:12
протокол

Документи

02 липня 2020 10:12
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРУСАК АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА " 370 000,00
UAH з ПДВ
269 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 279 600,00
UAH з ПДВ
279 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП" 520 087,31
UAH з ПДВ
520 087,31
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" 596 698,80
UAH з ПДВ
596 698,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 11:00
паспорт ст.3.jpg
16 липня 2020 11:00
паспорт ст.2.jpg
16 липня 2020 11:00
паспорт ст.1.jpg
16 липня 2020 11:00
інд.код.jpg
16 липня 2020 11:00
витяг з єдр.jpg
16 липня 2020 11:00
технічні вимоги.pdf
16 липня 2020 11:00
лист гарантия.pdf
16 липня 2020 11:00
довідка щодо санкцій.pdf
16 липня 2020 11:00
гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 11:00
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:15
Електронний підпис
24 липня 2020 14:15
public_doc.pdf
24 липня 2020 14:15
public_doc.p7s
24 липня 2020 14:15
Dovidka_20188470270880259020.pdf.p7s
24 липня 2020 14:15
Dovidka_20188470270880259020.pdf
24 липня 2020 14:14
Цінова проаозиція.pdf
24 липня 2020 14:14
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 12:34
Електронний підпис
21 липня 2020 12:33
Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 12:33
Кошторис.pdf
15 липня 2020 10:54
Електронний підпис
15 липня 2020 10:54
9. Кошторис.pdf
15 липня 2020 10:54
9. Сертифікати якості.pdf
15 липня 2020 10:54
6. Відповідність ст 17.pdf
15 липня 2020 10:54
25. Витяг ЄДР.pdf
15 липня 2020 10:54
24. Відомості ЄДРОПОУ.pdf
15 липня 2020 10:54
23. Довідка щодо ціни.pdf
15 липня 2020 10:54
18.Дозвіл.pdf
15 липня 2020 10:54
18.Декларація.pdf
15 липня 2020 10:54
17.Ліцензія.pdf
15 липня 2020 10:54
16.Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2020 10:54
15. Довідка з банку.pdf
15 липня 2020 10:54
14. Статут.pdf
15 липня 2020 10:54
13. Проект договору.pdf
15 липня 2020 10:54
11. Акт обстеження.pdf
15 липня 2020 10:54
10. Гарант лист.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:13
Електронний підпис
16 липня 2020 10:11
Протокол №2.pdf
16 липня 2020 10:11
наказ.pdf
16 липня 2020 10:11
наказ №1.pdf
16 липня 2020 10:11
Контракт.pdf
16 липня 2020 10:11
Додаток 2 ДОЗВІЛ.pdf
16 липня 2020 10:11
Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 10:11
Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 10:11
Додаток 3 акт огляду.pdf
16 липня 2020 10:11
Відповідність ст.17.pdf
16 липня 2020 10:11
кошторис.pdf
16 липня 2020 10:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:49
Електронний підпис
15 липня 2020 11:46
Статут.pdf
15 липня 2020 11:46
Сертифікати якості.pdf
15 липня 2020 11:46
Кошторис.pdf
15 липня 2020 11:46
Дозвіл.pdf
15 липня 2020 11:46
Технічні вимоги.pdf
15 липня 2020 11:46
Проект договору.pdf
15 липня 2020 11:46
опис тех процесу.pdf
15 липня 2020 11:46
Декларація.pdf
15 липня 2020 11:46
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 11:46
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2020 11:46
Акт огляду.pdf
15 липня 2020 11:46
Довідка про печатку.pdf
15 липня 2020 11:46
Довідка про ст 17.pdf
15 липня 2020 11:46
Довідка про ціну.pdf
15 липня 2020 11:46
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРУСАК АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА "

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПРУСАК АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА "
#3172114044
Відхилено
269 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 09:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець
279 600,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 липня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

21 липня 2020 09:56
Електронний підпис
21 липня 2020 09:53
протокол

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
279 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:45
договір укладений
03 серпня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 600,00 UAH)