Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 46237 Нестерильна пробірка, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 35209 Голка для взяття крові, стандартна)
Очікувана вартість
375 200,00 UAH
UA-2020-06-26-000543-a 1d8c726274e9463399ebd7965e316349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 375 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

30 липня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:01
Перелік змін від 30.07.20 р..pdf
30 липня 2020 17:01
ТД нова редакція від 30.07.20 р..doc
06 липня 2020 10:44
Перелік змін від 06.07.20 р..pdf
30 липня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:01
Перелік змін від 30.07.20 р..pdf
30 липня 2020 17:01
ТД нова редакція від 30.07.20 р..doc
06 липня 2020 10:44
ТД нова редакція від 06.07.20 р..doc
03 липня 2020 09:28
ТД нова редакція.doc
26 червня 2020 09:04
ТД.doc
06 липня 2020 10:44
Перелік змін від 06.07.20 р..pdf
03 липня 2020 09:28
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 02 липня 2020 09:47
Дата відповіді: 02 липня 2020 15:03
Просимо надати уточнення по позиції №4 Мікропробірка К3 ЕДТА 200мкл об'єм розмір 13*75 паперова етикетка, а саме, чи має бути капіляр для взяття зразків крові? Розмір 13*75 мм мають вакуумні пробірки об'ємом від 1 до 4 мл. Капілярні пробірки мають розмір 10*45 мм, 8*45 мм, тощо. Тому просимо надати уточнення розмірів пробірок та внести зміни до документації. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для забору капілярної крові, мікропробірки без капіляра унеможливлюють взяття крові, так як онкохворі після кровотеч, інтоксикації мають поганий плив крові.
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до медико-технічних вимог

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-26-000543-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 26 червня 2020 14:25
Вимога на умови закупівлі
26.06.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 46237 Нестерильна пробірка, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 35209 Голка для взяття крові, стандартна).
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).

Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що всім у сукупності вимогам наведеним у МТВ (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (позиція № 2 “Нестерильна пробірка, Кювета SUL -400A комплект (500шт)” відповідають медичні вироби лише одного виробника - Becton Dickinson США. Крім того, всім у сукупності вимогам наведеним у МТВ (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (позиція №5 “Голка для забору венозної крові G21(0.8мм) довжина 1"(25мм) приєднаний утримувач”) відповідають медичні вироби лише одного виробника - Sysmex Corporation, Японія.

Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати медичні вироби згідно наведеному у Додатку 3 переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам щодо пробірок та голок (зокрема, розмір, об'єм крові, колір кришки тощо). Однак саме через наявність медичних виробів (позиції № 2, 5) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, наявність в Додатку 3 медичних виробів (позиції № 2, 5), які дозволені до введення в обіг лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі !!!
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезмечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації:
1. Виокремити медичні вироби (позиція №2: “Нестерильна пробірка, Кювета SUL -400A комплект (500шт)”) в окремий лот предмету закупівлі.
2. Викласти медико-технічні вимоги до медичних виробів (позиція 5 “Голка для забору венозної крові G21(0.8мм) довжина 1"(25мм) приєднаний утримувач”) в наступній редакції: “Голка для забору венозної крові G21(0.8мм) довжина 1"(25мм) або 38 мм, приєднаний утримувач” АБО Виокремити медичні вироби (позиції №5 “Голка для забору венозної крові G21(0.8мм) довжина 1"(25мм) приєднаний утримувач”) в окремий лот предмету закупівлі.


В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!

Додаток: копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 15:01
Відносно позиції №2:
Для проведення дослідження визначення гемостазу, у нашому медичному закладі клініко-діагностична лабораторія використовує напівавтоматичний аналізатор гемостазу Sysmex CA серія СА-104.
В технічній документації до аналізатора вказані правила по використанні тільки реакційних кювет з елементами змішувача від виробника. Тому маємо замовляти лише такі кювети, так, як використання інших анулює гарантію на медичний виріб.
Кювети Sul-400А Covette FL прив’язані до аналізатора, так як мають запрограмовану карту CuvCARD з якої при постановці пробірок зчитується інформація, тільки тоді аналізатор працює.
Відносно позиції №5:
Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до медико-технічних вимог.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-26-000543-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 07 липня 2020 17:08
Скарга на умови закупівлі
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації 26.06.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 46237 Нестерильна пробірка, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 35209 Голка для взяття крові, стандартна). Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”. Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що всім у сукупності вимогам наведеним у МТВ (у чинній редакції Замовника) до медичних виробів (позиція № 2 “Нестерильна пробірка. Кювета SUL -400A комплект (500шт)” відповідають медичні вироби лише ОДНОГО виробника - Sysmex Corporation, Японія. Крім того, щодо медичних виробів - №5 “Голка д/забору венозної крові G21 від 0.8мм*38 мм до 0.8мм*40 мм приєднаний утримувач” ( в частині “ приєднаний утримувач”) - взагалі відсутні виробники, які можуть запропонувати Голку д/забору венозної крові G21 від 0.8мм*38 мм до 0.8мм*40 мм одночасно з ПРИЄДНАНИМ УТРИМУВАЧЕМ, оскільки як голка так і утримувач, що приєднується є окремими (самостійними) медичними виробами та їх закупівля повинна здійснюватись окремо один від одного !!! Слід зазначити, що наразі існують декілька виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби згідно наведеного у Додатку 3 переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам щодо пробірок та голок (зокрема, розмір, об'єм крові, колір кришки тощо). Однак саме наявність медичних виробів (позиція № 2, які є виключно у ОДНОГО ВИЩЕЗГАДАНОГО ВИРОБНИКА, позиція №5 (відсутні виробники) позбавляє ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника, оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити медичні вироби згідно переліку, які відповідають загальновстановленим стандартам, однак за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!! Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність у Додатку 3 медичних виробів (позиція № 2, 5) суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші компанії, в тому числі й ТОВ “Ледум”, не можуть прийняти участь у закупівлі !!! Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Звертаємо увагу, що дана закупівля створена після 19.04.20р., а тому проводиться та оскаржується згідно положень нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.20р.). Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”,- ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 46237 Нестерильна пробірка, 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 35209 Голка для взяття крові, стандартна). (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-26-000543-a). 2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-06-26-000543-a. 3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Виокремити медичні вироби (позиція №2: “Нестерильна пробірка. Кювета SUL -400A комплект (500шт)”) в окремий лот предмету закупівлі. Викласти позицію №5 у наступній редакції: ““Голка д/забору венозної крові G21 від 0.8мм*38 мм до 0.8мм*40 мм”. Додатки: 1. Оплата за скаргу здійснена у відповідності до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” ( в новій редакції від 19.04.20р.). 2. Документи щодо медичних виробів виробника Sysmex Corporation, Японія. 3. Копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини). Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко 07.07.2020 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 21:06
Рішення від 09.07.2020 № 13326.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 21:06
рішення від 24.07.2020 № 14389.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: щодо виконання рішення №14389-р/пк-пз від 24.07.20 р. по скарзі за номером UA-2020-06-26-000543-a.c2
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2020 17:09

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 35209 Голка для взяття крові, стандартна
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 238 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 191,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7146 UAH

Аукціон

Початок: 11 серпня 2020 11:29
Закінчення: 11 серпня 2020 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт
Пробірка вакуумна д/взяття венозної крові з активатором згортання об'єм 5.5-7.5мл розмір від 15*92 до 13*100 етикетка паперова (42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7 а
Дата доставки: 24 грудня 2020
2000 шт
Пробірка вакуумна д/взяття венозної крові об'єм 4.5- 6 мл розмір від 9.2*11 до 13*100 з цитратом натрію 3.8% паперова етикетка (42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7 а
Дата доставки: 24 грудня 2020
10000 шт
Система для забору капілярної крові К3 ЕДТА об'єм від 200 мкл до 250мкл розмір від 8*45 до 10*45 ( з капіляром, наповнювачем та паперовою етикеткою) (43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7 а
Дата доставки: 24 грудня 2020
5000 шт
Голка д/забору венозної крові G21 від 0.8мм*38 мм до 0.8мм*40 мм (35209 Голка для взяття крові, стандартна)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7 а
Дата доставки: 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 20-ти банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 54 998,00
UAH з ПДВ
54 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 238 180,00
UAH з ПДВ
236 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:22
Довідка ДПС.pdf
26 серпня 2020 14:47
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:38
ч 2 ст 17.pdf
26 серпня 2020 14:38
п 12 ст 17.pdf
26 серпня 2020 14:37
мвд.rar
26 серпня 2020 14:37
копія наказ і протокол.pdf
26 серпня 2020 14:37
Довідка ДПС.pdf
26 серпня 2020 14:37
Довідка банкрутство.pdf
26 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:27
ч 2 ст 17.pdf
26 серпня 2020 14:27
п 12 ст 17.pdf
26 серпня 2020 14:27
мвд.rar
26 серпня 2020 14:27
копія наказ і протокол.pdf
26 серпня 2020 14:27
Довідка банкрутство.pdf
26 серпня 2020 14:27
Довідка ДПС.pdf
11 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:56
Оновлена пропозиція.pdf
11 серпня 2020 12:55
Договір № 2.pdf
11 серпня 2020 12:55
Договір №1.pdf
11 серпня 2020 12:55
CD Rich гарантійний лист.pdf
06 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ФОП "СИДОРЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець
54 998,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
54 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:38
Додаткова угода №2 20%.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 11:30
ДУ №1 до Договору №20-0081 ТОВ Ледум.pdf зміни до договору
02 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:08
Договір ТОВ ЛЕДУМ №20-0081.pdf укладений
07 вересня 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 20-0081
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 10 999,60 грн. (Десять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять грн. 60 коп.), що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі укладеного в попередньому році та внести зміни до п. 4.1. договору та викласти його в наступній редакції: "4.1. Договірна ціна даного Договору становить 65 997,60 грн. (Шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто сім грн. 60 коп.) в т.ч. ПДВ 4 317,60 грн.''
Номер договору про закупівлю: 20-0081
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 65 997,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 317,60 UAH)