Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 688,00 UAH
UA-2020-06-26-000386-b b106ccbaf9c043738178b8d68b776fec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Венжик Олена Леонідівна

+380434222400 vikonkom5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Козятинської міської ради (орган місцевого самоврядування)
Код ЄДРПОУ: 03084799
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вул. Героїв Майдану, буд. 24
Контактна особа: Венжик Олена Леонідівна
+380434222400
vikonkom5@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 10:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:28
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
ручка гелева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
клей олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
чинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія категорія: п.1 ч.4 ст.2 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:25
Оголошення_проект договору_кваліфікаційні вимоги КАНЦТОВАРИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ручка
Дата подання: 29 червня 2020 12:20
Дата відповіді: 30 червня 2020 08:54
Ручка UNIMAX DOCUMATE кулькова не гелева. Може гелева вказана помилково?
Відповідь: Так. В технічних вимогах до предмета закупівлі (додаток 1 до оголошення) в позиції 1 внесено помилково ручка гелева, а потрібно: ручка UNIMAX DOCUMATE кулькова

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 1 011,60
UAH з ПДВ
721,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 999,78
UAH з ПДВ
824,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 196,00
UAH з ПДВ
850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 1 377,00
UAH з ПДВ
925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 1 340,70
UAH з ПДВ
943,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 09:10
Електронний підпис
10 липня 2020 09:09
Згода з договором.pdf
10 липня 2020 09:09
ТТ41_Проект договору.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 10:21
Електронний підпис
10 липня 2020 10:18
Стаття 17.pdf
10 липня 2020 10:18
Паспорт повний.pdf
10 липня 2020 10:18
Лист - відгук.pdf
10 липня 2020 10:18
ІПН.PDF
10 липня 2020 10:18
Договір і видаткова.pdf
10 липня 2020 10:18
Довідка щодо підпису.pdf
10 липня 2020 10:18
Довідка статут..pdf
10 липня 2020 10:18
Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 10:18
Довідка Ліцензії.pdf
10 липня 2020 10:18
Довідка довкілля.pdf
10 липня 2020 10:18
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
10 липня 2020 10:18
ЦП.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 10:04
код_паспорт.pdf
10 липня 2020 10:04
витяг_платкника_ЄП.pdf
10 липня 2020 10:04
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 13:07
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
09 липня 2020 13:07
С-во реєстрації.pdf
09 липня 2020 13:07
Свідоцтво ПДВ Браво.pdf
09 липня 2020 13:07
Договір (Дод. 4).pdf
09 липня 2020 13:07
Довідка з держ..pdf
09 липня 2020 13:07
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "Транзит-С"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 721,80
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
721,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 08:23
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 13:47
договір3 002.jpg укладений
30 липня 2020 13:44
договір4 001.jpg укладений
30 липня 2020 13:44
договір3 001.jpg укладений
30 липня 2020 13:44
договір2 001.jpg укладений
30 липня 2020 13:43
договір1 001.jpg укладений
30 липня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 721,80
UAH (в тому числі ПДВ 120,30 UAH)