Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги О031600 Шацьк – Залісся – Грабове -Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від км 14+700 до км 26+700) Шацького району Волинської області
Очікувана вартість
132 746 772,40 UAH
UA-2020-06-25-011795-a 9fabb5d71deb4f39a35167ea52296ddb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аладін Євгеній Ігорович

380685269906 LUTSK.2020@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Аладін Євгеній Ігорович
380685269906
LUTSK.2020@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 23:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 132 746 772,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 663 733,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги О031600 Шацьк – Залісся – Грабове -Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від км 14+700 до км 26+700) Шацького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 23:53
Додатки до ТД.pdf
25 червня 2020 23:53
ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-011795-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС", Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 27 липня 2020 11:08
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:17
рішення від 30.07.2020 № 14677+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:17
рішення від 25.08.2020 №16006 .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішеня Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16006-р/пк-пз від 25.08.2020, а саме скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПБС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" переможцем процедури закупівлі "Капітальний ремонт автомобільної дороги О031600 Шацьк – Залісся – Грабове -Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від км 14+700 до км 26+700) Шацького району Волинської області"
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2020 21:13
Номер скарги: UA-2020-06-25-011795-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС", Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 11 вересня 2020 11:39
скарга до АМКУ щодо дискваліфікації
СКАРГА на рішення Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області», щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 25 червня 2020 року Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовником) було розпочато процедуру Закупівлі (відкритих торгів), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25-011795-a, предмет Закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги О031600 Шацьк – Залісся – Грабове -Старовойтове - /М-07/ (на ділянці від км 14+700 до км 26+700) Шацького району Волинської області)» (надалі – Закупівля). 13 липня 2020 року відбувся аукціон та, відповідно, розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали наступні учасники: ТОВ «ПБС» (надалі – Скаржник); ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «Будмонтаж». 17 липня 2020 року Замовником було прийнято рішення (відповідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи з публічних закупівель №4, опублікованому на сайті prozorro.gov.ua), згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «ПБС» було відхилено , а переможцем визнано ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 20:48
Рішення від 15.09.2020 №17301 .pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 20:48
рішення від 28.09.2020 № 18187.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 19:52

Документи подані скаржником

27 липня 2020 09:13
СКАРГА.pdf
27 липня 2020 17:29
Скарга_оновлена.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 10:09
Скарга_Шацьк.pdf
28 вересня 2020 11:00
Розрахунок АВ на 2020 рік.doc
28 вересня 2020 11:01
42_ДЦ_ДЦ.xls

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000017 ● 3788f627dbef414199d33c741bd169f8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-011795-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунунено порушення, відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 19.10.2020р.

2020-10-26 20:48:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 119 199 867,70
UAH
119 199 867,70
UAH
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 128 700 000,00
UAH
127 777 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" 132 650 000,00
UAH
132 650 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 23:58
Електронний підпис
10 липня 2020 23:57
Протокол.pdf
10 липня 2020 23:54
Електронний підпис
10 липня 2020 23:53
Рішення Правління (1).rar
10 липня 2020 23:53
Інші_документи.pdf
10 липня 2020 23:53
Фінансова звітність.pdf
10 липня 2020 23:52
Ст.17.pdf
10 липня 2020 23:52
Лист_субпідрядники.pdf
10 липня 2020 23:52
Лист_пояснення.pdf
10 липня 2020 23:52
Довідка_техніка.pdf
10 липня 2020 23:52
Квитанція_1ДФ_копія.pdf
10 липня 2020 23:52
Квитанція_1 ДФ.pdf
10 липня 2020 23:52
Довідка_якість робіт.pdf
10 липня 2020 23:52
Довідка_досвід.pdf
10 липня 2020 23:52
Довідка про техніку.pdf
10 липня 2020 23:52
Довідка__кредити (1).pdf
10 липня 2020 23:52
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 23:52
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 23:52
5 Ліцензія ПБС.pdf
10 липня 2020 23:52
Витяг з ЄДР_072020.pdf
10 липня 2020 23:52
Атестат виробництва.pdf
10 липня 2020 23:52
2 Протокол ЗБ.pdf
10 липня 2020 23:52
1_ ДФ.pdf
10 липня 2020 23:52
Договір ТОВ БУКОВЕЛЬ.pdf
10 липня 2020 23:52
Договір_нерухомість.pdf
10 липня 2020 23:52
10. Самоскиди ТОВ ПБС.pdf
10 липня 2020 23:52
1. Котки ТОВ ПБС.pdf
10 липня 2020 23:52
Інвентарні картки.pdf
10 липня 2020 23:52
4. Трактори ТОВ ПБС.pdf
10 липня 2020 23:52
5. Екскаватор ТОВ ПБС.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:34
кошторис погоджений
07 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:46
Павленко
07 вересня 2020 15:46
Вельт
07 вересня 2020 15:46
довідки переможця
04 вересня 2020 10:38
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:36
аналогічний договір
04 вересня 2020 10:36
АБЗ
23 липня 2020 14:04
Електронний підпис
23 липня 2020 14:03
корупція Вельт
23 липня 2020 13:23
Електронний підпис
23 липня 2020 13:22
довідки по ст17
20 липня 2020 18:30
Електронний підпис
20 липня 2020 18:29
довідка
20 липня 2020 18:29
довідка мвс
10 липня 2020 12:04
Електронний підпис
10 липня 2020 12:03
гарантія10072020.rar
10 липня 2020 10:35
Електронний підпис
10 липня 2020 10:34
кошторис.rar
10 липня 2020 10:34
проект договору.pdf
10 липня 2020 10:34
техзавдання.pdf
10 липня 2020 10:34
порядок оплати.pdf
10 липня 2020 10:34
документи укрмовою.pdf
10 липня 2020 10:34
строк дії пропозиції.pdf
10 липня 2020 10:34
відхилення пропоз.pdf
10 липня 2020 10:34
відповідність тп.pdf
10 липня 2020 10:34
ст17.pdf
10 липня 2020 10:34
ПДВ.pdf
10 липня 2020 10:34
дозвіл 2.pdf
10 липня 2020 10:34
дозвіл.pdf
10 липня 2020 10:34
Ліцензія.pdf
10 липня 2020 10:34
дорожній рух.pdf
10 липня 2020 10:34
сертифікати.pdf
10 липня 2020 10:34
загальна систем.pdf
10 липня 2020 10:34
достовірність.pdf
10 липня 2020 10:34
дод 1.pdf
10 липня 2020 10:34
довкілля.pdf
10 липня 2020 10:34
гарантія.rar
10 липня 2020 10:34
істотні.pdf
10 липня 2020 10:34
формальні.pdf
10 липня 2020 10:34
забезпечення тп.pdf
10 липня 2020 10:34
пояснення по 1ДФ.pdf
10 липня 2020 10:34
протокол.pdf
10 липня 2020 10:34
1 ДФ 1квартал 2020.pdf
10 липня 2020 10:34
баланс фінзвіт 1кв2020.pdf
10 липня 2020 10:34
персональні.pdf
10 липня 2020 10:34
субпідряд.pdf
10 липня 2020 10:34
санкції.pdf
10 липня 2020 10:33
Дніпро2.pdf
10 липня 2020 10:33
Дніпро1.pdf
10 липня 2020 10:33
УБІБ.pdf
10 липня 2020 10:33
Кредобанк.pdf
10 липня 2020 10:33
корнякта.rar
10 липня 2020 10:33
аналогічні.pdf
10 липня 2020 10:33
працівники.pdf
10 липня 2020 10:33
асфальт.rar
10 липня 2020 10:33
Сімбо лист.pdf
10 липня 2020 10:33
Концева.pdf
10 липня 2020 10:33
Ковш.pdf
10 липня 2020 10:33
довідка про мтб.pdf
10 липня 2020 10:33
Нара лист.pdf
10 липня 2020 10:33
Нара.pdf
10 липня 2020 10:33
Омега лист.pdf
10 липня 2020 10:33
Омега.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 4-СВ.pdf
10 липня 2020 10:33
ЛЕАМ лист.pdf
10 липня 2020 10:33
ЛЕАМ.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 3СВ.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 2-св-2020.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 11.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 5СВ.pdf
10 липня 2020 10:33
Ковель лист.pdf
10 липня 2020 10:33
Ковельське шбу63.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 6.pdf
10 липня 2020 10:33
Сімбо 1-св-2020.pdf
10 липня 2020 10:33
ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 10:33
витяг ЄДР.pdf
10 липня 2020 10:33
виписка Вельт.pdf
10 липня 2020 10:33
установчі документи.pdf
10 липня 2020 10:33
відомості учасника.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:24
18 Виписка ЄДР.pdf
10 липня 2020 17:24
17 Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 17:24
16 Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 17:24
13 Наказ директор.pdf
10 липня 2020 17:24
11 Опись.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Рішення скасоване 119 199 867,70
UAH
03 вересня 2020 21:03
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Рішення скасоване 127 777 000,00
UAH
03 вересня 2020 21:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Відхилено 119 199 867,70
UAH
03 вересня 2020 21:09
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 127 777 000,00
UAH
04 вересня 2020 22:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 21:16

Документи

17 липня 2020 17:20
Електронний підпис
17 липня 2020 17:20
Протокол розгляду.pdf

Документи

03 вересня 2020 21:09
Електронний підпис
03 вересня 2020 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. Перелік виявлених невідповідностей: А ) Учасником ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" надано Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу, де зазначено що Учасник буде використовувати на підставі оренди та надано договір поставки матеріалів з заводу вказаного у довідці. Враховуючи вищезазначене, існує невідповідність між інформацією зазначеною у довідці та підтверджуючих документах. Б) Учасником ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" надано Інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, зокрема надана інформація містить дані про строки виконання аналогічного договору. В той же час Учасником надано аналогічний договір з додатковими угодами строк виконання якого відрізняється від інформації зазначеної у довідці. Враховуючи вищезазначене, існує невідповідність між інформацією зазначеною у довідці та підтверджуючих документах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Положення пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації Б) Положення пункту 1.3 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу підтверджену документами відповідно вимог положення пункту 1.1 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Б) Інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджену документами відповідно вимог положення пункту 1.3 розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 22:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
127 777 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 15:24
ДУ № 12 до Договору №88-к_20.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 15:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:00
ДУ №11 до Договору від 07.10.2020 №88-к_20.PDF зміни до договору
22 грудня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 16:33
ДУ № 10 від 31.03.2022 до Д від 07.10.2020 № 88-к.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 16:33
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:35
ДУ№ 09 до Д від 07.10.2020 № 88-к 20.PDF зміни до договору
05 січня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 09:37
ДУ № 08 до Д від 07.10.2020 № 88-к 20.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 09:46
ДУ №07 від 22.11.2021р. до дог. від 07.10.2020 №88-к_20.PDF зміни до договору
22 листопада 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 12:26
ДУ №06 від 24.05.2021 до дог. від 07.10.2020 №88-к_20 (1).PDF зміни до договору
24 травня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 14:09
ДУ №04 від 26.04.2021 до дог. від 07.10.2020 №88-к_20 (1).PDF зміни до договору
26 квітня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 15:13
ДУ № 05 до Д від 07.10.2020 № 88-к 20.PDF зміни до договору
18 березня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:06
ДУ№03 від 21.12.2020р. до Договору від 07.10.2020 №88-к_20 (1).PDF зміни до договору
22 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:59
ДУ 2 (1).PDF зміни до договору
18 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:43
ДУ до Договору від 07.10.2020 № 88-к 20 (1).PDF зміни до договору
26 листопада 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 21:11
Договір №88-к 20.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 21:11
1_Договір №88-к 20.PDF укладений
22 жовтня 2020 21:10
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:50
88-к 20.PDF укладений
07 жовтня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація договору у повному обсязі, у зв'язку з технічною помилкою допущеною під час публікації договору за результатами процедури.
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти орієнтовний план фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти план фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір Додатком № 4 "орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №1- відкоригувати договірну ціну без зміни загальної вартостіДоговору, обсягів та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку №3 "Календарний графік робіт" та Додатку №4 "Орієнтовний план фінансування" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості Договору; нова редакція Додатку №1 "Договірна ціна"; нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування"; нова редакція розділу 20 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з необхідністю введення об'єкта в експлуатацію
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з воєнним станом
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продрвження строку дії договору до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2024 Зміни в юридичну адресу Сторін
Номер договору про закупівлю: 88-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML