Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 181 + 000 - km 189 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 21:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 171 274 581,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 712 745,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5138237.43 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 21:19 |
Enquiries until: | 16 липня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 22 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 липня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 171 274 581 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 712 746 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 21:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 21:16 |
ПСР Н-16 181+000-189+000.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000042 ● 5724821a4c1946d488260848946246a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 16:19 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-06-25-011609-a 25.06.2020 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 05422303) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 16:21:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-011609-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що Проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
- чому тендерна документація Замовника не містить інформації зазначеної в частини дванадцятої статті 29 Закону, щодо розгляду тендерних пропозицій у разі оприлюднення оголошення відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
2. Пояснити причину невідхилення згідно до вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, тендерної пропозиції учасника переможця торгів ТОВ «ШРБУ-48», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: Замовником в пункті 13) Додатку №2 до тендерної документації вимагалось, що переможець процедури закупівлі повинен надати довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733. ТОВ «ШРБУ-48» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів.
3. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Замовником в Частині №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагалось, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) із визначеним обов’язковим переліком та кількістю необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі. ТОВ «ШРБУ-48» в складі тендерної пропозиції надано лист від 23.07.2020 №1014 в якому зазначено Інформацію про наявність техніки у повній відповідності із формою Таблиці, але не надано Обов’язкового переліку та кількість необхідної техніки та обладнання. Також, в Інформації про наявність техніки за предметом закупівлі яку надано учасником, відсутня Машина маркірувальна для нанесення дорожньої розмітки фарбою та холодним пластиком (або еквівалент) - 1 шт., Машина поливально-мийна – 1 шт., які зазначені в Обов’язковому переліку.
4. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу Розділу 1.4. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасником у складі тендерної пропозиції не надано: -Фінансову звітність за останній звітній період 2020 року (Баланс (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020 та Звіт про фінансові результати підприємства за І півріччя 2020); -Податкову декларацію з додатками за останній звітній період 2020 року (ІІ квартал 2020); -податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності(ІІ квартал 2020).
5. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Проте, ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-01 15:56:11
Відповідь на Запит про надання пояснень від 2020-09-28 16:21
У відповідь на Запит про надання пояснень від 2020-09-28 16:21 по моніторингу, пояснюємо наступне.
Моніторингом встановлено наступне:
1. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: - на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Пояснення: Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон),замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість.
2. Замовником у пункті 3.4. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю зазначено, що Проект договору під час підписання може доповнюватись Сторонами іншими нормами, які не суперечать законодавству. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає до говір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови, що проект договору під час підписання може доповнюватись суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Пояснення: Тендерна документація в повній мірі відповідає та не суперечить умовам частини шостої статті 33 Закону та частині четвертій статті 41 Закону, в якій зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Тобто, мова іде про неможливість зміни у договорі виключно ціни, що визначена найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону. Частина 4 ст.41 Закону не містить застережень, щодо зміни інших умов договору.
3. Чому тендерна документація Замовника не містить інформації зазначеної в частині дванадцятої статті 29 Закону, щодо розгляду тендерних пропозицій у разі оприлюднення оголошення відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Пояснення: Тендерна документація містить відомості, що визначені умовами статті 22 Закону. Крім того, у частині 3 «Процедура закупівлі» розділу I та частині 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації наявні посилання на вид процедури закупівлі, з врахуванням оприлюднення оголошення відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
4. Пояснити причину невідхилення згідно до вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, тендерної пропозиції учасника переможця торгів ТОВ «ШРБУ-48», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а саме: Замовником в пункті 13) Додатку №2 до тендерної документації вимагалось, що переможець процедури закупівлі повинен надати довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733. ТОВ «ШРБУ-48» у складі своєї тендерної пропозиції не було надано довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів.
Пояснення: Пунктом 13 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі надає довідку, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, яка автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, та чку можна перевірити за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-25-011609-a, документи Переможця, файл «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості».
5. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Замовником в Частині №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагалось, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) із визначеним обов’язковим переліком та кількістю необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі. ТОВ «ШРБУ-48» в складі тендерної пропозиції надано лист від 23.07.2020 №1014 в якому зазначено Інформацію про наявність техніки у повній відповідності із формою Таблиці, але не надано Обов’язкового переліку та кількість необхідної техніки та обладнання. Також, в Інформації про наявність техніки за предметом закупівлі яку надано учасником, відсутня Машина маркірувальна для нанесення дорожньої розмітки фарбою та холодним пластиком (або еквівалент) - 1 шт., Машина поливально-мийна – 1 шт., які зазначені в Обов’язковому переліку.
Пояснення: ТОВ «ШРБУ-48» на виконання умов Частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 тендерної документації надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (вих. №1014 від 23.07.2020) (далі – Інформація), у якій, крім того, зазначено в повному обсязі Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі, у тому числі п. 21 передбачено використання розмічувальної машини та п. 16 спеціальної вантажної цистерни.
У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності Машини маркірувальної для нанесення дорожньої розмітки фарбою та холодним пластиком (або еквівалент) надано, у тому числі, атестат виробництва на машину Hofmann H18-1, у якому вказано «вид нанесення – безповітряний, матеріал нанесення – фарба та пластик холодного нанесення на дорогах усіх категорій» (п. 21 Інформації); та Машини поливально-мийної надано, у тому числі, Свідоцтво про реєстрацію серії СХХ №903085 транспортного засобу марки КАМАЗ Модель 53215, у якому в особливих відмітках зазначено «Поливомийка 10 000 л. (п. 16 Інформації)».
Документи, надані ТОВ «ШРБУ-48» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
6. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу Розділу 1.4. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасником у складі тендерної пропозиції не надано: -Фінансову звітність за останній звітній період 2020 року (Баланс (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020 та Звіт про фінансові результати підприємства за І півріччя 2020); -Податкову декларацію з додатками за останній звітній період 2020 року (ІІ квартал 2020); -податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності(ІІ квартал 2020).
Пояснення: 1. Щодо Фінансової звітності за останній звітній період 2020 року (Баланс (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020 та Звіт про фінансові результати підприємства за І півріччя 2020). Відповідно до п. 5 постанови КМУ «Про затвердження Порядку надання фінансової звітності» від 28.02.2000 р. №419, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Тендерну пропозицію ТОВ «Ростдорстрой» було завантажено в систему «PROZORRO» 25.07.2020 р, тобто на час подання тендерної пропозиції не минув термін подання Балансу (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020 та Звіт про фінансові результати підприємства за І півріччя 2020.
2. Щодо Податкової декларації з додатками за останній звітній період 2020 року (ІІ квартал 2020). Відповідно до п. 49.18.2. Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя). Тобто кінцевий термін подання Податкової декларації спливає 10 серпня 2020 р.. Тендерну пропозицію ТОВ «Ростдорстрой» було завантажено в систему «PROZORRO» 25.07.2020 р, тобто на час подання тендерної пропозиції не минув термін подання Податкової декларації з додатками за останній звітній період 2020 року (ІІ квартал 2020).
3. Щодо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності(ІІ квартал 2020). Відповідно до п. 2.1. Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Тобто кінцевим терміном подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності (ІІ квартал 2020) є 10 серпня 2020 р. На час подання тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» не минув термін подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності(ІІ квартал 2020).
Документи, надані ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
7. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пунктом 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагалось від учасників надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Проте, ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у своїй тендерній пропозиції не було надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пояснення: Частиною 1 Розділу ІІІ тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у тому числі, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації та згідно з Додатком №3 ТД). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку №3 ТД та завантажує у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» на підтвердження даної інформації надано: лист-згоду, щодо погодження з усіма пунктами Додатку №3 ТД (вих. №5175-Т від 16.07.2020 р.) та Технічну специфікацію (Технічне завдання) на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла – Умань на ділянці км 181+000 – км 189+000, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8 (вих. №5174-Т від 16.07.2020 р.).
Документи, надані ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку моніторингу Згідно ч.1 ст.25 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частина 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. З огляду на наведене, в діях Замовника відсутні порушення вимог п.9 ч.2 ст.21 Закону. Відповідно до п. 5 постанови КМУ «Про затвердження Порядку надання фінансової звітності» від 28.02.2000 р. №419, проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Тендерну пропозицію ТОВ «Ростдорстрой» було завантажено в систему «PROZORRO» 25.07.2020 р, тобто на час подання тендерної пропозиції не минув термін подання Балансу (Звіт про фінансовий стан) за І півріччя 2020 та Звіт про фінансові результати підприємства за І півріччя 2020. Документи, надані ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні. Таким чином, документи, надані ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації, та підстави для відхилення відсутні. З огляду на наведене, в діях Замовника відсутні порушення вимог п.2 ч.1 ст.31 Закону.
2020-10-26 16:33:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 16:35
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 16:34
|
Позов № 2639.13 від 02.11.2020 на висновок по моніторингуUA-M-2020-09-22-000042.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 |
170 500 000,00
UAH з ПДВ
|
165 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
170 840 000,00
UAH з ПДВ
|
165 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
171 118 000,00
UAH з ПДВ
|
165 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 #39835082 |
Переможець |
165 699 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:31
|
ДУ №3 до дог. №128.1-03 від 08.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:02
|
ДУ №2 до дог. №128.1-03 від 15.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:45
|
ДУ №1 до дог. №128.1-03 від 04.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 17:57
|
Дог. №128.1-03 від 26.08.2020.pdf | укладений |
27 серпня 2020 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 17.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Доповнити Договір Додатком №5 «Перелік Субпідрядних організацій» |
Номер договору про закупівлю: | 128/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 №890 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», враховуючи лист Підрядника від 06.10.2020 №1021 (вх. №1152/01-14 від 06.10.2020), керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 128/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись п. 1.2, 3.6, 5.1, 17.8, Договору Ціна цього Договору становить 164 642 465,76 грн. (сто шістдесят чотири мільйони шістсот сорок дві тисячі чотириста шістдесят п’ять гривень 76 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить 137 200 082,99 грн. ПДВ (для платників) – 27 442 382,77 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 128/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |