Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів" (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
134 923 670,00 UAH
UA-2020-06-25-011013-a cf1bd96cd3774fe98670c66ebfbe17fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:04
Очікувана вартість: 134 923 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям.Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму 600 000,00 грн. із грошовим покриттям.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів"
(ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 року, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Замовник не здійснює Підряднику попередню оплату згідно до умов даного пункту у разі виявлення порушень з боку Підрядника умов договорів підряду щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 року. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються. У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Відсутність фактичних надходжень, які можуть бути скеровані для розрахунків за виконані роботи по даному Договору, засвідчує факт відсутності заборгованості Замовника перед Підрядником. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 банківських днів після оформлення декларації про готовність об'єкта до експлуатації та підписання акта передачі-приймання на баланс. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-011013-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ", Код ЄДРПОУ:41390227
Дата подання: 30 червня 2020 16:59
Внесення змін до тендерної документації
Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
79035УкраїнаЛьвівська областьЛьвівПасіки Галицькі, 7

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-19-001367-c

ВИМОГА
щодо внесення змін до тендерної документації в частині Розділу ІV «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю»

У системі публічних закупівель «prozorro» опубліковано оголошення про проведення закупівлі: "Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів", (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-011013-a, найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор", з очікуваною вартістю 134 923 670,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до Розділу ІV «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Тендерної Документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю у формі формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складає 134 923 670,00 грн. з ПДВ, в якості забезпечення переможець має перерахувати суму грошових коштів, у розмірі 5% від ціни договору, що може бути близькою до розміру 6 746 183,50 грн.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Зазначені умови суттєво звужують коли можливих учасників, оскільки встановлюють суттєвий фінансовий тягар для належного виконання умов договору.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що для зменшення фінансового тягаря слід додати до Тендерної Документації можливість забезпечення виконання договору також банківською гарантією.
Зазначена умова значно зменшить фінансовий тягар для учасників, а отже буде заходом, що підвищить конкуренцію.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 35 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до до п.6 розділу Розділу ІV «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Тендерної Документації та додати можливість забезпечення договору банківською гарантією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 15:38
Відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації на дану закупівлю, а саме розділу ІV «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене ваша вимога/скарга є безпідставною, оскільки вказана вами вимога про внесення змін до тендерної документації, вже викладена в Розділі ІV «Результати торгів та укладення договору про закупівлю».
Просимо уважно вивчати умови тендерної документації для підготовки якісної тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-14-000018 ● 59fb7955300a4ae18daa2a5f7d6d37fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.08.2020 № 146

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-25-011013-a 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-11 15:58:10

Аргументоване заперечення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України від 04.09.2020 про результати моніторингу закупівлі до Львівського окружного адміністративного суду

2020-09-17 17:51:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 109 450 000,00
UAH з ПДВ
109 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 131 300 000,00
UAH з ПДВ
127 910 104,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 127 910 105,00
UAH з ПДВ
127 910 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 132 400 000,00
UAH з ПДВ
132 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 17:56
Електронний підпис
31 липня 2020 17:55
ліцензія банку
31 липня 2020 17:55
гарантія виконання
31 липня 2020 17:55
довідка
30 липня 2020 12:04
Електронний підпис
30 липня 2020 12:02
рішення наказ
30 липня 2020 12:02
ліцензія
30 липня 2020 11:22
Електронний підпис
30 липня 2020 11:18
довідки по ст17
30 липня 2020 11:18
довідка мвс
21 липня 2020 12:09
Електронний підпис
21 липня 2020 12:08
штатний розпис
21 липня 2020 12:08
працівники
21 липня 2020 12:08
ду Ідея
21 липня 2020 12:08
відгук Ідея
21 липня 2020 12:08
відгук
21 липня 2020 12:08
аналог договір
21 липня 2020 12:08
аналогічні договора
10 липня 2020 15:10
Електронний підпис
10 липня 2020 15:09
аналогічні договора.pdf
10 липня 2020 13:54
Електронний підпис
10 липня 2020 13:22
техзавдання.pdf
10 липня 2020 13:22
проект договору.pdf
10 липня 2020 13:22
відповідність тп.pdf
10 липня 2020 13:22
право підпису.pdf
10 липня 2020 13:22
гарантійний з ПДВ.pdf
10 липня 2020 13:21
ст17 дод2.pdf
10 липня 2020 13:21
ПДВ 2020.pdf
10 липня 2020 13:21
сканирование0315.pdf
10 липня 2020 13:21
сканирование0314.pdf
10 липня 2020 13:21
дозвіл 2.pdf
10 липня 2020 13:21
дозвіл.pdf
10 липня 2020 13:21
Ліцензія.pdf
10 липня 2020 13:21
дстовірність.pdf
10 липня 2020 13:21
довкіолля.pdf
10 липня 2020 13:21
довідка про ліцензію.pdf
10 липня 2020 13:21
істотні.pdf
10 липня 2020 13:21
персональні.pdf
10 липня 2020 13:21
формальні.pdf
10 липня 2020 13:21
субпідряд.pdf
10 липня 2020 13:21
Дніпро2.pdf
10 липня 2020 13:21
Дніпро1.pdf
10 липня 2020 13:21
УБІБ.pdf
10 липня 2020 13:21
Кредобанк.pdf
10 липня 2020 13:21
пояснення по 1ДФ.pdf
10 липня 2020 13:21
1 ДФ 1квартал 2020.pdf
10 липня 2020 13:21
31-19 грабове.rar
10 липня 2020 13:21
баланс фінзвіт 1кв2020.pdf
10 липня 2020 13:21
аналогічні договора.pdf
10 липня 2020 13:21
соснівка.rar
10 липня 2020 13:21
70-19-грабове.rar
10 липня 2020 13:21
ідея центр.pdf
10 липня 2020 13:21
корнякта.rar
10 липня 2020 13:21
штатний розпис.pdf
10 липня 2020 13:21
працівники.pdf
10 липня 2020 13:21
Гаївка.rar
10 липня 2020 13:21
лабораторія.rar
10 липня 2020 13:21
техніка.rar
10 липня 2020 13:21
коддоступу.pdf
10 липня 2020 13:21
ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 13:21
витяг ЄДР.pdf
10 липня 2020 13:21
виписка Вельт.pdf
10 липня 2020 13:21
установчі документи.pdf
10 липня 2020 13:21
відомості учасника.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 18:58
Електронний підпис
10 липня 2020 18:58
Електронний підпис
10 липня 2020 18:58
68_Дод1_ст16.pdf
10 липня 2020 18:54
Електронний підпис
10 липня 2020 18:48
68_Дод5 повноваження.pdf
10 липня 2020 18:15
Електронний підпис
10 липня 2020 18:14
Електронний підпис
10 липня 2020 16:52
Двірцева 171018-1_к.pdf
10 липня 2020 16:52
Шевченка _ 16012020_1.pdf
10 липня 2020 16:52
68_Дод1_ст16.pdf
10 липня 2020 16:52
Статут.pdf
10 липня 2020 16:52
штатний розпис.pdf
10 липня 2020 16:52
68_Дод5 повноваження.pdf
10 липня 2020 16:52
68_Дод5_інші документи.pdf
10 липня 2020 16:52
ПДВ.pdf
10 липня 2020 16:52
витяг 10.07.pdf
10 липня 2020 16:52
Виписка 600 000,00 грн.pdf
10 липня 2020 16:52
68_Дод2.pdf
10 липня 2020 16:52
19758 Онур К.І. p7s.zip

Публічні документи

10 липня 2020 14:09
Електронний підпис
10 липня 2020 14:08
ГАРАНТІЯ.zip
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_9.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_8.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_7.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_6.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_5.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_4.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_3.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_2.jpg
10 липня 2020 14:07
Додаток_-_Аркуш_1.jpg
10 липня 2020 14:07
Установчі документи.zip
10 липня 2020 14:07
Проект договору.zip
10 липня 2020 14:07
Інші документи.zip
10 липня 2020 14:07
Додаток 4.zip
10 липня 2020 14:07
ВПВ.zip
10 липня 2020 14:07
АКТИ ПЛАСТОВА.zip
10 липня 2020 14:07
Договір Пластова.zip
10 липня 2020 14:07
Аналогічні договори.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 109 450 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 12:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 12:25

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" поданій на закупівлю: "Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів" (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1). У складі поданої тендерної пропозиції Учасником торгів - ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" відповідно до вимоги п.п.3.1 Додатку 1 тендерної документації подано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 40 від 06 липня 2020 року, у якій серед інших договорів зазначено:  договір № 31/19 від 13.08.2019 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення 0 031600 Шацьк-Залісся-Грабове-Старовойтове до М -07 км 5+550 км -6 +850 Шацького р-ну Волинської області».;  договір №70/19 від 22.11.2019 року «Капітальний ремонт ремонт автомобільної дороги місцевого значення 0 031600 Шацьк-Залісся-Грабове-Старовойтове до М -07 км 0+000 км -0 +600 Шацького р-ну Волинської області»; Договори з виконання робіт на дорогах місцевого значення не вважаються аналогічними, оскільки відповідно до вимог п.п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету №120 від 25 червня 2020 року - Аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції об’єктів вулично-дорожньої мережі, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало у період 2013-2020 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт* (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.2. цього додатка, а саме в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)): - реконструкція інженерних мереж; - влаштування водопровідних мереж діаметром не менше 315 мм протяжністю не менше 300 м; - влаштування каналізаційних мереж діаметром не менше 300 мм протяжністю не менше 200 м; - досвід роботи з поліетиленовими трубами; - влаштування бруківки; Відповідно до вищевказаного Учаснику торгів – ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" привести у відповідність (оновити/доповнити) Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - на виконання вимоги п.п.3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 2) У Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 40 від 06 липня 2020 року, поданій Учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» серед інших договорів в таблиці зазначено:  договір №03-02 від 03.02.2017 «Капітальний ремонт в Житловому Комплексі «Східна перлина» на розі вулиць Ватутіна – Уборевича в м. Вінниця». В графі % виконання договору вказано 100%; Ціна договору = 4 280 000,00 грн.; Сума виконання договору 4 272 016,58 грн. На виконання вимоги п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації подано: - лист - відгук № 25 від 15.01.2020 року Товариства з обмеженою відповідальністю «ІДЕЯ-ЦЕНТР» - замовника, в якому вказано суму договору № 03-02 від 03.02.2017 - 4 280 000,00 грн. і зазначено, що визначені роботи виконано в повному обсязі і у встановлені терміни. - сканкопію договору №03-02 від 03.02.2017 «Капітальний ремонт в Житловому Комплексі «Східна перлина» на розі вулиць Ватутіна – Уборевича в м.Вінниця», в якому вказана сума договору 4 280 000,00 (чотири мільйони двісті вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Додаткові угоди до договору у складі тендерної пропозиції відсутні. - довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) за червень 2017 року, де вказано вартість виконаних будівельних робіт та витрати з початку будівництва по звітний місяць включно 4 272 016,58 грн. Учаснику торгів ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» привести у відповідність (оновити/доповнити) інформацію щодо вартості виконаних робіт і % виконання робіт за договором №03-02 від 03.02.2017 «Капітальний ремонт в Житловому Комплексі «Східна перлина» на розі вулиць Ватутіна – Уборевича в м.Вінниця», та відповідно оновити Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 40 від 06 липня 2020 року та/або оновити/доповнити документи на виконання вимоги п.3.2 Додатку 1 тощо . 3) Згідно п.п. 3.2. Додатку 1 тендерної документації Учасником для підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати лист-відгук (листи-відгуки) від Замовника (-ів) щодо виконання аналогічних робіт по договору (відгуки мають бути від усіх Замовників, які вказані Учасником в таблиці (п. 3.1. ); У листі-відгуку №15-1368/0/2-20 від 08.07.2020 р. від Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації щодо виконання аналогічних робіт по договору «Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзький водозабір – м.Соснівка» поблизу с. Межиріччя Сокальського району Львівської області» №17 від 30.05.2018 р. вказано, що зазначений договір було укладено на суму 1 079 000,00 грн. з ПДВ. На виконання вимоги п.п.3.1 Додатку 1 тендерної документації подано Учасником: - таблицю щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 40 від 06 липня 2020 року в якій зазначено, що ціна вищевказаного договору становить 1 078 998,00 грн. з ПДВ На виконання вимоги п.п.3.2 Додатку 1 тендерної документації подано Учасником: - додаткову угоду №2 від 11.12.2018 р. до договору «Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзький водозабір – м.Соснівка» поблизу с. Межиріччя Сокальського району Львівської області» №17 від 30.05.2018 р. в якій зазначено, що в вищевказаний договір вносяться зміни і його вартість становить 1 078 998,00 грн. з ПДВ. Враховуючи вищевикладене необхідно привести у відповідність інформацію (оновити/доповнити) що вказана у листі відгуку від Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації щодо виконання аналогічних робіт по договору «Реконструкція магістрального водопроводу Бендюзький водозабір – м.Соснівка» поблизу с. Межиріччя Сокальського району Львівської області» №17 від 30.05.2018 р. 4). В п.п. 2.1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасники включають в таблицю п.2.1. Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядних організацій, які учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням працівників, згідно рекомендацій ПОБ , які є необхідними для виконання робіт за предметом цієї закупівлі не менше 60 осіб. З них, кваліфікованих робітників повинно бути не менше 30 осіб. В наданій Учасником –Довідці ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.. №35 від 06.07.2020 р. міститься інформація про те, що до виконання робіт Учасником буде залучено 71 особа, проте з вказаних осіб в 33 робітників зазначено що їх кваліфікаційна освіта – середня. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) від 20 січня 1998 р. №65 кваліфікований робітник – це освітньо-кваліфікаційний рівень робітника, який на основі повної або базової загальної середньої освіти здобув спеціальні уміння та знання, має відповідний досвід їх застосування для вирішення професійних завдань у певній галузі народного господарства. Освітньо-професійна програма підготовки кваліфікованого робітника реалізується професійно-технічними навчальними закладами. Випускникові професійно-технічного навчального закладу, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник" з набутої професії відповідної кваліфікації (розряду, класу, категорії, групи) за Національною рамкою кваліфікацій і видається документ про професійно-технічну освіту. Також в Довідці - таблиці вих. №35 від 06.07.2020 р. міститься інформація про те, що до виконання робіт Учасником буде залучено 18 штатних підсобних працівників. Класифікатор професій ДК 003:2010, затверджений Держспоживстандарту від 28.07.2010 №327 (КП), містить професійну назву роботи «Підсобний робітник» з кодом 9322. Професія належить до розділу 9 «Найпростіші професії» КП. Клас – 93 «Найпростіші професії у видобувних галузях, будівництві, промисловості та транспорті», підклас Найпростіші професії в промисловості (інші, крім складальних, ручні роботи)». Кваліфікаційну характеристику для підсобного робітника вміщено у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» ДКХП (наказ Мінпраці від 29.12.2004 № 336). Так, підсобний робітник може: виконувати підсобні та допоміжні роботи на виробничих дільницях та будівельних майданчиках, складах, базах, коморах тощо; виконувати вантаження, вивантаження, переміщення вручну та на візках (вагонетках) і укладання вантажів різних видів: рулонні матеріали, паркет у пачках, ящики, бочки, картон, папір, фанеру, пиломатеріали тощо, сипкі непиловидні матеріали (пісок, щебінь, гравій, шлак, вугілля, сміття, деревна тирса, металева стружка та інші відходи виробництва), скло, пляшки, пляшки з рідиною, вогненебезпечні та отруйні речовини тощо, пиловидні матеріали (розсипний цемент, мелене вапно, гіпс тощо); перевозити усі вантажі на візках, а також на підводах і санях із кінною тягою; підкочувати колісні пари до верстатів для обточування і візків рухомого складу до локомотивів та вагонів; очищати території, дороги, під’їзні шляхи; прибирати цехи, будівельні майданчики та санітарно-побутові приміщення; мити підлогу, вікна, тару, посуд, деталі та вироби. Підсобний робітник повинен знати: норми та правила вантаження і транспортування вантажів; способи вантаження, вивантаження, переміщення та укладання вантажів, які потребують обережності; будову тари та способи закріплення вантажів, що перевозяться; порядок оформлення приймально-здавальних і супровідних документів; порядок сортування вантажів. Відповідно до вищевказаного підсобні робітники не є кваліфікованими робітниками та не мають відповідних знань та досвіду, які є необхідними для виконання робіт за предметом цієї закупівлі. Отже, Учаснику торгів ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» необхідно, на виконання вимог п.п.2.1., п.п.2.1.1 ,п.п.2.1.2 Додатку 1 тендерної документації, привести у відповідність інформацію (оновити/доповнити), яка підтверджує про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів", а саме кваліфікованих робітників повинно бути не менше 30 осіб.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
109 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:03
Договір_Пекарська_Вельт_капітал.pdf укладений
11 серпня 2020 15:59
pb_2913402225.jks укладений
11 серпня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:17
Додатковий договір № 4 Пекарська.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 17:11
додатковий договір до договору підряду Капітальний ремонт вул.Пекарської.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в договірну ціну та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11/08/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 11/08/2020-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML