Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена
Очікувана вартість
366 600,00 UAH
UA-2020-06-25-010934-a ceb97ada78024da9815c519d5d276e28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олександра Валеріївна

080444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Сорокіна Олександра Валеріївна
080444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 366 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 833,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3270 кілограми
Філе куряче охолоджене, яловичина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, Котельникова 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:12
Протокол 29.PDF
30 червня 2020 16:11
Протокол 30.PDF
30 червня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:12
Протокол 29.PDF
30 червня 2020 16:11
Протокол 30.PDF
30 червня 2020 16:11
Протокол 29.PDF
25 червня 2020 17:37
Тендерна документація м'ясо 06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 26 червня 2020 09:34
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:13
Доброго дня. Просимо провести уточнення через невідповідність Ваших вимог до предмета закупівлі ДК 021-2015 (CPV) – 15110000-2 «М’ясо», а саме 5.1. Кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону: 5.1.1. Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень пральні, автотранспорту та відповідного обладнання (професійне пральне обладнання для обробки білизни) - Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мийні засоби для професійного використання; - Копію декларації про відповідність мийних засобів технічному регламенту. 5.1.3. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору: - Довідка щодо виконання аналогічного договору, про наявність досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх трьох років*. - Копія договору з усіма додатками. * Примітка: під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом не менше 24 т.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! ТД виправлена!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 354 344,40
UAH з ПДВ
343 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна" 355 470,00
UAH з ПДВ
343 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 363 591,60
UAH з ПДВ
363 591,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:46
Електронний підпис
21 липня 2020 13:45
5 переможець мясо.pdf
21 липня 2020 13:45
Довідка 21.07.2020.zip
21 липня 2020 13:45
кмкл 7.pdf
21 липня 2020 13:45
public_doc.p7s
10 липня 2020 16:44
Електронний підпис
10 липня 2020 16:31
Цінова -мясо.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 16:20
Електронний підпис
10 липня 2020 16:17
п.50. Проект договору.PDF
10 липня 2020 16:17
п.48. Договір оренди.PDF
10 липня 2020 16:17
п.47. Договір купівлі.PDF
10 липня 2020 16:17
п.45. Звіт по аудиту.PDF
10 липня 2020 16:17
п.43. Виписка з ЄДР.PDF
10 липня 2020 16:17
п.37. Потужності.PDF
10 липня 2020 16:17
п.3-28. Довідки.PDF
10 липня 2020 16:17
п.1. Реєстр.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 15:04
Електронний підпис
10 липня 2020 15:02
курятина 3.pdf
10 липня 2020 15:02
курятина 2 2.pdf
10 липня 2020 15:02
курятина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП "Рудь Віта Вікторівна"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 343 600,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
343 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 21:09
д у 3 дог 166.PDF зміни до договору
27 січня 2021 21:08
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 14:30
д у 2 дог 166.PDF зміни до договору
12 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 14:10
д у 1 дог 166.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:04
Дог 166.PDF укладений
03 серпня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження співпраці
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підвищення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 343 409,93
UAH (в тому числі ПДВ 57 234,99 UAH)