Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Sosnivka - Malyy Sambir (na Holinku), km 5+400 - km 10+200
Очікувана вартість
28 433 000,00 UAH
UA-2020-06-25-010912-a d52e3bd15c774c8a9b60e711ca6e05db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Road of the Sumy Region"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
380503071577
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:05
Очікувана вартість: 28 433 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 142165 UAH
Publication date: 25 червня 2020 17:36
Enquiries until: 17 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 28 433 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 142 165 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Sosnivka - Malyy Sambir (na Holinku), km 5+400 - km 10+200
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 13:21
Дата відповіді: 10 липня 2020 12:54
В підпункті 5.1.3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 4 та з підтверджуючими документами, а саме аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Чи обов’язково надавати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, та відгуку у разі наявності досвіду виконання аналогічного договору, де замовником виступало Державне підприємство «Дороги Сумщини»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація не містить умов щодо ненадання учасником позитивного відгуку від замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами) у разі наявності досвіду виконання аналогічних договорів, де замовником виступало ДП "Дороги Сумщини"

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2020
UA-2020-06-25-010912-ad52e3bd15c774c8a9b60e711ca6e05db
Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 17:24
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 17:25
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 17:23

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вказано, що в підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальник дільниці або виконавець робіт або інша особа, яка виконує такі функції; майстер або інша особа, яка виконує такі функції; геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 16.07.2020 №СМС-19, відповідно до якої в учасника наявні головний інженер, виконроб та два геодезиста. При цьому, інформація щодо наявності в учасника - ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» майстра або іншої особи, яка виконує такі функції відсутня. Таким чином, учасником не підтверджено наявність майстра або іншої особи, яка виконує такі функції, що відноситься до переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. Крім того Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки. В довідці про наявність техніки від 16.07.2020 №СМС-17 учасник зазначив про наявність 16 одиниць техніки, з якої одна одиниця (автогудронатор ЗИЛ 130) - орендована з екіпажем, інша техніка – власна. При цьому, в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 16.07.2020 №СМС-19 підтверджено наявність лише 13 водіїв/машиністів. Отже, учасником не підтверджено наявність достатньої кількості водіїв/машиністів для керування власною технікою зазначеною в таблиці. 2. Відповідно до абзацу 3 пункту 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю учасником торгів надано зокрема, Протокол загальних зборів учасників ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» від 22.04.2019 №22 в якому зазначені персональні дані (паспортні дані та ідентифікаційний номер) фізичної особи – Остапчука Олександра Юрійовича. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» відсутній лист-згода на обробку персональних даних від Остапчука Олександра Юрійовича, що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи відповідно до вимог тендерної документації, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності в учасника майстра або іншої особи, яка виконує такі функції та достатньої кількості водіїв/машиністів для керування технікою при наданні послуг за предметом закупівлі. 2.Лист-згоду на обробку персональних даних від Остапчука Олександра Ю

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:40
Кошторисні розрахунки.pdf
18 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:19
Стаття 17.pdf
18 серпня 2020 10:19
public_doc.pdf
18 серпня 2020 10:19
public_doc.p7s
18 серпня 2020 10:19
Dovidka_20216635820620781251.pdf.p7s
18 серпня 2020 10:19
Dovidka_20216635820620781251.pdf
07 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:07
Дозапит.rar
24 липня 2020 13:01
Електронний підпис
24 липня 2020 13:01
Електронний підпис
24 липня 2020 13:00
Матеріальна база.rar
24 липня 2020 13:00
Лабораторія.rar
24 липня 2020 13:00
Інші довідки.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний договір.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 3.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 2.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 1.rar
24 липня 2020 13:00
АБЗ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ДП «Сумський облавтодор» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення лабораторії) про те, що під час виконання робіт/надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). Відповідно до наданих документів тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» буде залучати випробувальну (вимірювальну) дорожню лабораторію ТОВ «Науково виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» та власну випробувальну лабораторію. При цьому, гарантійний лист Учасника – ДП «Сумський облавтодор», про те, що під час виконання робіт/надання послуг власна вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі) в тендерній пропозиції учасника відсутній. Таким чином учасником не підтверджено спроможність здійснення контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до п. 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вказано, що в підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; начальник дільниці або виконавець робіт або інша особа, яка виконує такі функції; майстер або інша особа, яка виконує такі функції; геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції. В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг по філії «Конотопський райавтодор» від 15.07.2020 №782/1 в якій на підтвердження наявності геодезиста, або іншої особи, яка виконує такі функції вказано про наявність майстра Зимовець Альберта Анатолійовича, який здійснює функції геодезиста. Крім того, учасником надано наказ від 14.06.2018 №35-к про прийняття Зимовець Альберта Анатолійовича на роботу у Філію «Конотопський райавтодор» майстром з 18.06.2018. Натомість в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про покладання на майстра дорожньої бригади Зимовець Альберта Анатолійовича функцій геодезиста. Таким чином учасником не підтверджено наявність геодезиста або іншої особи, яка виконує такі функції, що відноситься до переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. 3. Відповідно до п. 5.1.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитними угодами, датована (датовані) не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а також скановані копії Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати та Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. На виконання вимог тендерної документації ДП «Сумський облавтодор» надано фінансову звітність за І квартал 2020 року. При цьому, відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. В тендерній пропозиції учасника відсутня фінансова звітність за 2019 рік, отже учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом розміщення в електронній системі закупівель гарантійного листа Учасника, про те, що під час виконання робіт/надання послуг власна вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі); 2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом розміщення в електронній системі закупівель наказу про покладання на майстра дорожньої бригади Зимовець Альберта Анатолійовича функцій геодезиста. 3. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» шляхом розміщення в електронній системі закупівель сканованих копій Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати та Звіту про рух грошових коштів за 2019 рік.

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:18
Гарантійний лист.pdf
25 липня 2020 11:06
Електронний підпис
25 липня 2020 11:06
Електронний підпис
25 липня 2020 09:19
Копія Статуту.pdf
25 липня 2020 08:41
ГАРАНТІЯ.rar
24 липня 2020 16:32
Статут.PDF
24 липня 2020 16:31
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 16:13
Інформація щодо МТБ.rar
24 липня 2020 16:11
Інформація щодо АБЗ.rar
24 липня 2020 16:10
Довіреність.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, а саме: 1. Відповідно до абзацу 3 пункту 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. На підтвердження права підпису та договору про закупівлю учасником торгів надано Рішення єдиного учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» від 01.07.2019 року в якому зазначені персональні дані (паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків) фізичних осіб – Бабаєвського Ігоря Сергійовича, Макарюка Олексія Васильовича та Гуменника Ігоря Петровича. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» відсутні листи-згоди на обробку персональних даних від Бабаєвського Ігоря Сергійовича та Макарюка Олексія Васильовича. Аналогічно, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником торгів надано договір оренди (найму) транспортних засобів від 05.04.2018 року, в якому зазначені персональні дані Голуб Євгенії Олександрівни та Маслова Станіслава Олександровича, при цьому в тендерній пропозиції відсутні листи-згоди на обробку персональних даних вказаних фізичних осіб. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1.Лист-згоду на обробку персональних даних від Бабаєвського Ігоря Сергійовича, Макарюка Олексія Васильовича, Гуменника Ігоря Петровича, Голуб Євгенії Олександрівни та Маслова Станіслава Олександровича.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ДП"Сумський облавтодор"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 21 893 410,00
UAH з ПДВ
21 893 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП"Сумський облавтодор" 26 485 741,20
UAH з ПДВ
26 485 741,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:40
Кошторисні розрахунки.pdf
18 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:19
Стаття 17.pdf
18 серпня 2020 10:19
public_doc.pdf
18 серпня 2020 10:19
public_doc.p7s
18 серпня 2020 10:19
Dovidka_20216635820620781251.pdf.p7s
18 серпня 2020 10:19
Dovidka_20216635820620781251.pdf
07 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:07
Дозапит.rar
24 липня 2020 13:01
Електронний підпис
24 липня 2020 13:01
Електронний підпис
24 липня 2020 13:00
Матеріальна база.rar
24 липня 2020 13:00
Лабораторія.rar
24 липня 2020 13:00
Інші довідки.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний договір.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 3.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 2.rar
24 липня 2020 13:00
Аналогічний 1.rar
24 липня 2020 13:00
АБЗ.rar

Публічні документи

07 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:18
Гарантійний лист.pdf
25 липня 2020 11:06
Електронний підпис
25 липня 2020 11:06
Електронний підпис
25 липня 2020 09:19
Копія Статуту.pdf
25 липня 2020 08:41
ГАРАНТІЯ.rar
24 липня 2020 16:32
Статут.PDF
24 липня 2020 16:31
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 16:13
Інформація щодо МТБ.rar
24 липня 2020 16:11
Інформація щодо АБЗ.rar
24 липня 2020 16:10
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ДП"Сумський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Переможець 21 893 410,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
21 893 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:36
Дод.угода Соснівка зменшення.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:35
Дод.угода Соснівка зменшення.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:41
Дод.угода Соснівка графік.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:58
ДУ Бахмачгазбудсервіс Соснівка календарний графік.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 16:33
Дод.угода Соснівка.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:53
ДУ Соснівка.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:29
Додатки Соснівка.pdf укладений
01 вересня 2020 16:28
Договір Соснівка Бахмачгазбудсервіс.pdf укладений
01 вересня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди пункти 4.6 та 4.7 Договору виключити.
Номер договору про закупівлю: 15 ПС-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням договірної ціни з включенням додаткових робіт за рахунок коштів на покриття ризиків, Сторони дійшли згоди: 1. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 15 ПС-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 від 16.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об'єкту ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 15 ПС-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 15 ПС-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: До.угода №5 від 02.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг №15 Пс-МД/2610 від 31.08.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 21 861 826,79 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 21 861 826,79 гривень (двадцять один мільйон вісімсот шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять шість грн, 79 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 15 ПС-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №6 від 09.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 861 826,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 643 637,80 UAH)