Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги на вул. Гончарській в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
217 616,00 UAH
UA-2020-06-25-010879-a eb18219a020147508c15489a6d5f9a2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:24
Очікувана вартість: 217 616,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 176,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі";
Місцезнаходження замовника: 82100, Україна, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, будинок 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги на вул. Гончарській в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Умови оплати: Замовник має право протягом 5 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника перерахувати Підряднику попередню оплату на підставі пред’явленого Підрядником рахунку у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік у 2020 році, передбаченого умовами договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику робіт на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт, виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором та у відповідності до норм Постанови Кабінету міністрів України. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців з дня отримання коштів на казначейський рахунок. Залік попередньої оплати (авансів) проводиться поступово при проміжних щомісячних платежах за виконані роботи на основі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами. Невикористану суму авансу (попередньої оплати) Підрядник повертає протягом 5 робочих днів на рахунок Замовника. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Підрядника здійснюється Замовником протягом 5 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після завершення виконання робіт на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома Сторонами відповідно до вимог Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:32
Додаток 1 технічні вимоги.doc
25 червня 2020 17:32
Додаток 2 проєкт договору.doc
25 червня 2020 17:32
документація.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 14:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінено спрощену закупівлю згідно п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
03 липня 2020 14:28
Електронний підпис
03 липня 2020 14:26
протокол відміни 03.07.2020.PDF