Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту лінійного обладнання МВРС для поточного ремонту МВРС
Очікувана вартість
1 429 260,00 UAH
UA-2020-06-25-010798-a 560915e2caac44df80c186073adfe167
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:21
Очікувана вартість: 1 429 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 14 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території переможця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ.
Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 од.
Послуги з капітального ремонту лінійного обладнання МВРС для поточного ремонту МВРС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунок за послуги з ремонту проводиться протягом 30 банківських днів після підписання «Акту приймання-передачі наданих послуг» (на підставі виставленого Виконавцем рахунку), але не раніше реєстрації податкової накладної. Виконавча калькуляція з розшифровкою по статтям витрат додається до рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:25
ДОДАТОК 4.docx
25 червня 2020 17:25
ДОДАТОК 3.docx
25 червня 2020 17:25
ДОДАТОК 1.doc
25 червня 2020 17:25
ТД (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-010798-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 02 липня 2020 18:23
зміни до тендерної документації
зміни до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 14:25
З метою надання відповіді на вимогу до процедури відкритих торгів на закупівлю «Послуги з капітального ремонту лінійного обладнання МВРС для поточного ремонту МВРС. Код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (оголошення № UA-2020-06-25-010798-a(6277926)) щодо внесення змін до технічних вимог та умов договору, розміщену на сайті Prozorro 02.07.2020 о 18:23 за № UA-2020-06-25-010798-a.b1, повідомляємо наступне.
1. Щодо внесення змін в тендерну документацію та доповнення її пунктом щодо наявності атестату виробництва.
Стандартом СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», введеним в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, на який посилається згадана вимога, не встановлено перелік типів рухомого складу та його вузлів, для ремонту яких виробничий підрозділ підлягає атестації. Крім того, Стандарт СТП 10-004:2019 не містить в собі вимогу щодо обов’язкової атестації суб’єктів господарювання приватної форми власності для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу і його вузлів, які експлуатуються на коліях загального користування. Так, п. 1.4 Розділу 1 Стандарту СТП 10-004:2019 передбачено, що цей стандарт може застосовуватися добровільно підприємствами, що не належать до сфери управління АТ «Укрзалізниця» і надають послуги з ремонту рухомого складу і його вузлів, які експлуатуються на коліях загального користування, та які є предметом даної закупівлі.
Відповідно до п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в зв’язку з чим не вважаємо за можливе внесення до тендерної документації, вимоги щодо наявності атестату виробництва.
2. Щодо внесення змін до п. 4.1 Додатку № 3 «Технічні вимоги», п. 2.1.1 та п. 8.1 Додатку № 4 «Проект договору» тендерної документації.
Вимогою пропонується виключити із названих пунктів вимогу щодо відповідності послуг які закуповуються, поряд з іншими нормативними документами, положенням «Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2 в/і, ЕР9 в/і ЦТ-0113 затверджених і введених в дію наказом Укрзалізниці від 27.04.2005 № 142-ЦЗ» та, відповідно, знань персоналу, який буде надавати послуги, положень цих правил.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки лінійне обладнання МВРС, послуги з капітального ремонту якого є предметом даної закупівлі, є складовою частиною (елементом, агрегатом, тощо) електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2, вимога щодо відповідності наданих послуг та наявності відповідних знань персоналу положень «Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2 в/і, ЕР9 в/і ЦТ-0113 затверджених і введених в дію наказом Укрзалізниці від 27.04.2005 № 142-ЦЗ» є необхідною.
Відповідно до п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», характеристики послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку надання послуг, в зв’язку з чим не вважаємо за необхідне внесення запропонованих змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо відповідності послуг що закуповуються, положенням «Правил капітального ремонту КР-1, КР-2 електропоїздів і електросекцій ЕР1, ЕР2 в/і, ЕР9 в/і ЦТ-0113 затверджених і введених в дію наказом Укрзалізниці від 27.04.2005 № 142-ЦЗ» та наявності відповідних знань персоналу.
3. Щодо внесення змін до п. 4.2, п. 6.1 та п. 6.3 Додатку № 4 «Проект договору» тендерної документації (зміна розміру штрафних санкцій сторін при невиконанні умов договору та виключення можливості встановлення фактичної вартості згідно із фактично наданими послугами).
Відповідно до підпункту 8 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має зазначатися (міститися) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору, викладений у Додатку 4 Тендерної документації, та оприлюднений встановленим порядком, складений із дотриманням вимог діючого законодавства в сфері господарських відносин, публічних закупівель, тощо, та виходячи із внутрішньої політики підприємства. В зв’язку з чим, внесення запропонованих у вимозі змін не вбачається за можливе та доцільне.

Документи подані скаржником

02 липня 2020 18:23
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС" 1 392 296,40
UAH з ПДВ
1 377 296,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" 1 418 647,63
UAH з ПДВ
1 378 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ" 1 429 260,00
UAH з ПДВ
1 379 974,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 11:20
Проект договору.pdf
13 липня 2020 11:20
Листи-відгуки.zip
13 липня 2020 11:20
Технічні вимоги-681.pdf
13 липня 2020 11:20
Витяг 21.02.2020.rtf
13 липня 2020 11:20
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:29
Попередній договір.pdf
13 липня 2020 16:29
Наказ..pdf
13 липня 2020 16:29
Довідка працівники.pdf
13 липня 2020 16:28
Довідка дитяча праця.pdf
13 липня 2020 16:28
Гарантія 2040-20.zip
13 липня 2020 16:28
100709 Технічні вимоги.pdf
13 липня 2020 16:28
100702 дод.2 Аналог.pdf
13 липня 2020 16:28
Статут_2019.pdf
13 липня 2020 16:28
Статут_2019-опис.pdf
13 липня 2020 16:28
Рішення торги.pdf
13 липня 2020 16:28
РВС справка 09.07.20.pdf
13 липня 2020 16:28
витяг пдв.pdf
13 липня 2020 16:28
витяг ЄДР 08072020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС"

ПП "НВПП "ДАК-Електропром"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС"
#43648146
Переможець 1 377 296,40
UAH з ПДВ
22 липня 2020 08:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХСЕРВІС"
#43648146
1 377 296,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:58
20494.jpg укладений
01 квітня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
20494 ДУ1 від 30.12.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
Повідомлення 20494 (1).jpeg зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:14
Договор ПР_НРП-20494_НЮ.pdf укладений
11 серпня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 13.3 договору та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 251 262,59 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 1 377 296,40 грн з ПДВ до 1 628 558,99 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НРП-20494/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НРП-20494/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 377 296,29
UAH (в тому числі ПДВ 229 549,38 UAH)