Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-06-25-010659-a bbe2e39d74664d7a9f1ab6216e4eef09
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000

0000000000000 0000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 0000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000
0000000000000
0000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
0000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Publication date: 25 червня 2020 17:12
Enquiries until: 02 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 липня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:15
00000000
25 червня 2020 17:12
00000000000
25 червня 2020 17:12
0000000000000000000
25 червня 2020 17:12
00000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000027 ● 4a7d04602cdf498cbb665110c03a2e9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2020 № 212

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-010659-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 14:05:12

запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2020-06-25-010659-a, яка здійснювалась Міністерством оборони України (Відділом підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ), далі – Замовник, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю за предметом «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
(32230000-4) (радіостанція ультракороткохвильова індивідуальна «MICRONET PSTR 0.04» або еквівалент)», яка проведена за переговорною процедурою для потреб оборони.
За нормою статті 40 Закону №922-VIII переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток. При цьому, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 зазначеного Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях замовниками, визначеними у частині першій статті 2 Закону України від 12.05.2016 №1356-VIII «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон №1356-VIII).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Обгрунтування прийняття Замовником рішення про застосування переговорної процедури за ознакою «здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони» з врахуванням вимог пункту 3 частини 2 статті 40 Закону №922-VIII, в тому числі інформацію щодо виникнення в Замовника нагальної потреби здійснити вищенаведену закупівлю.

За нормою частини 19 статті 3 Закону №1356-VIII замовник у строк, що становить не більше 3 робочих днів з дня завершення аукціону, розглядає цінові пропозиції та інші документи учасників відбору та визначає учасником переговорів такого учасника відбору, який запропонував найнижчу ціну/приведену ціну з урахуванням підстав відхилення, визначених статтею 4 цього Закону.
Відповідно до норм частини 4 статті 6 вищевказаного Закону у разі виявлення замовником невідповідності документів учасника встановленим вимогам або відсутності будь-якого із документів учасник відбору може усунути недоліки в документах, крім випадку підтвердження подання забезпечення цінової пропозиції, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення на переговорах учасника з такими недоліками.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформації щодо процедури закупівлі UA-2020-06-25-010659-a кінцевий строк подання цінових пропозицій – 07.07.2020, переговори по закупівлі призначено на 15.07.2020 року.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником рішення про визначення учасником переговорів ТОВ «Проксімус» прийнято 10.07.2020, учасником досліджуваної переговорної процедури (ТОВ «Проксімус») 14.07.2020 дозавантажено в електронну систему закупівель частину документів, що вимагалися Замовником відповідно до затвердженого Оголошення про проведедння відбору. Крім того 15.07.2020 ТОВ «Проксімус» також дозавантажено окремі документи та інформацію.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати сканкопію відповідного документу, що підтверджує встановлення Замовником невідповідностей документів учасника встановленим вимогам або відсутності будь-якого із документів учасника відбору.

Відповідно до вимог частини 6 статті 17 Закону №922-VIII переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
За нормою частини 2 статті 2 Закону №1356-VIII закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині 1 цієї статті, здійснюється відповідно до №922-VIII з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Як переможцем процедури закупівлі ТОВ «Проксімус» виконано вимоги частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ?

4. Надати сканкопії відповідних документів, поданих ТОВ «Проксімус» як переможцем тендеру, у разі їх надання Замовнику при проведенні переговорів.

Відповідно до частини 1 статті 17 Закону №922-VIII та пункту 12.2 затвердженого тендерним комітетом Замовника Оголошення про проведення відбору Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити цінову пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
При цьому, відповідно до вимог пункту 12.4 затвердженого Оголошення про проведення відбору після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, з метою перевірки відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону №922-VIII, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України).
Також, у пункті 12.4 затвердженого Оголошення про проведення відбору зазначено, що у випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу встановлено, що в оприлюднені в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11 (квитанція №2) зазначено про наявність у ТОВ «Проксімус» заборгованості станом на 17.07.2020 року.
ТОВ «Проксімус» після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11 оприлюднено 22.07.2020 файл «Довідка», у якому міститься довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, із зазначенням контролюючого органу (ГУ ДПС у м. Києві), дати на номеру видачі (від 22.07.2020 №88218) про відсутність заборгованості на 22.07.2020 року.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Проте, ТОВ «Проксімус» довідка від 22.07.2020 №88218 завантажена без накладеного кваліфікованого електронного підпису.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Навести обгрунтування щодо не відхилення пропозиції ТОВ «Проксімус», яким недотримано вимог законодавства та затвердженого Оголошення про проведення відбору щодо надання документу на підтвердження відсутності підстави, визначеної у пункті 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-10 17:40:32

Пояснення на моніторинг

Переговорна процедура закупівлі для потреб оборони апаратури для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (32230000-4) (радіостанція ультракороткохвильова індивідуальна “MICRONET PSTR 0.04” або еквівалент) проведено відповідно до Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”, з метою гарантованого забезпечення потреб оборони Міністерством оборони України, Генеральним штабом Збройних Сил України в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил, забезпечення військових частин та підрозділів, що виконують завдання в зоні проведення операції об’єднаних сил.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” та пункту 12.4 оголошення про проведення відбору учасником з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасником надано на переговори та завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідні скановані документи.
Умовами оголошення про проведення відбору вимагалося надати на підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: Оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України).
У складі пропозиції ТОВ «ПРОКСІМУС» надано документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України, що ТОВ «ПРОКСІМУС» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої) та перевірено у вільному доступі за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit.
Ураховуючи зазначене, учасником дотримано всі вимоги законодавства та умови затвердженого оголошення про проведення відбору учасників. Тому, у Замовника відсутні законні підстави щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ «ПРОКСІМУС», так як документи на підтвердження відсутності підстави визначеної у пункті 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надані на переговори, оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу та підтверджується з джерел у вільному доступі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до висновку проведеного моніторингу

2020-11-18 16:24:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

порушення усунено (крім порушення, щодо якого відсутній механізм усунення)

2020-12-09 14:17:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:17
00000000
22 липня 2020 17:14
0000000
15 липня 2020 18:14
00000000
15 липня 2020 18:12
0000000
15 липня 2020 16:46
00000000
15 липня 2020 16:45
000000
15 липня 2020 16:43
00000000
15 липня 2020 16:33
0000000000
15 липня 2020 16:31
0000000000
15 липня 2020 16:31
0000000000
15 липня 2020 16:22
0000000
15 липня 2020 14:01
00000000
15 липня 2020 13:55
00000000000000000
15 липня 2020 13:50
00000000000000000
15 липня 2020 10:11
0000000
15 липня 2020 10:11
0000000
14 липня 2020 13:58
0000000
14 липня 2020 13:58
0000000
14 липня 2020 13:58
0000000
07 липня 2020 12:39
0000000000000000
07 липня 2020 12:39
00000000000000000000000000
07 липня 2020 12:39
0000000000000000
06 липня 2020 16:18
000000000000000000000000000
06 липня 2020 15:28
0000000000000
06 липня 2020 15:28
0000000000000000000
06 липня 2020 15:28
000000000000000
06 липня 2020 15:28
0000000000000000000000000000000000000
06 липня 2020 15:28
0000000000000000000
06 липня 2020 15:28
00000000000000000000000000
06 липня 2020 15:28
000000000000000000000
06 липня 2020 13:10
0000000000000
06 липня 2020 13:10
00000000000000000000000
06 липня 2020 13:10
000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:16

Документи

17 липня 2020 12:16
00000000
17 липня 2020 12:15
0000000000000000000000000000000000000
10 липня 2020 11:36
00000000
10 липня 2020 11:33
000000000000000000000000
07 липня 2020 18:05
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 12:16
00000000
17 липня 2020 12:15
0000000000000000000000000000000000000
10 липня 2020 11:36
00000000
10 липня 2020 11:33
000000000000000000000000
07 липня 2020 18:05
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000000000000 укладений
05 січня 2021 18:36
00000000 зміни до договору
18 листопада 2020 16:12
00000000000000000000000000000 зміни до договору
18 листопада 2020 16:07
00000000 укладений
30 липня 2020 22:58
000000000000000 укладений
30 липня 2020 22:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML