Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-06-25-010578-a 21a8fb9967e849f3aee27c170d1deba2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевцова Катерина Миколаївна

380682418002
dezil-2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Шевцова Катерина Миколаївна
380682418002,
dezil-2018@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:10
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, по місту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне (Джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:07
ТД.docx
25 червня 2020 17:07
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-010578-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40385902
Дата подання: 22 липня 2020 10:01
Скасування рішення кваліфікаційного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС»
В Протоколі засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 17.07.2020 р. (далі – Протокол) лрганізатором не надано аргументацію відповідно до ст. 31 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС». Не вказано невідповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, не наведено підстав, що встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не вказано про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Організатор не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до ст. 29 ч. 16 Закону, якщо такі мали місце. В ході розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС» встановлено наступне: «Завірені Учасником копії документів на сторінках : 10-29, 33-37, 41-48, 96-99 не містять дати завіряння». Відповідно до ст. 31 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дана аргументація не може бути приводом для відхилення пропозиції, оскільки відсутність дати завіряння не впливає на кваліфікаційні критерії або не вказує на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Відповідно до Статті 22 ч.2 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наведена в Протоколі інформація відноситься до категорії формальних помилок та не може бути причиною відхилення пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати дію Протоколу засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 17.07.2020 р. через відсутність аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 17:01
В результаті детального розгляду вимоги Учасника тендерним комітетом повідомляємо наступне:
1. Щодо підстави відхилення : «Завірені Учасником копії документів на сторінках : 10-29, 33-37, 41-48, 96-99 не містять дати завіряння. Учасник вказує, що відхилення з вищевказаної підстави носить формальний характер і не впливає на зміст пропозиції. Однак відповідно до пп.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки. Копії документів мають бути завірені не раніше ніж за 30 днів до дати подання документів. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Дана вимога була встановлена замовником згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто в межах чинного законодавства, а тому відхиливши пропозицію учасника з підстав невідповідності вимогам тендерної документації замовник діяв відповідно до абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при відхиленні пропозиції Учасника ТзОВ «Промолюкс сервіс» (код ЄДРПОУ 40385902). А відтак для задоволення вимог викладених у листі ТзОВ «Промолюкс сервіс» Вих. № 0722/2020 від 22 липня 2020 року немає правових підстав та технічної можливості.

Документи подані скаржником

22 липня 2020 10:01
вимога.pdf

Документи

23 липня 2020 16:53
Відповідь на вимогу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" 1 132 260,00
UAH з ПДВ
979 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" 1 163 708,74
UAH з ПДВ
995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО" 1 170 180,00
UAH з ПДВ
1 050 199,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:37
Електронний підпис
13 липня 2020 17:36
тендер.rar

Публічні документи

07 серпня 2020 20:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:53
Документи Переможця.pdf
04 серпня 2020 15:43
Договір.PDF
04 серпня 2020 15:43
Тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2020 15:43
Довідка частина 2 ст.17.PDF
14 липня 2020 09:51
Електронний підпис
14 липня 2020 09:44
Додаток 4.pdf
14 липня 2020 09:44
Додаток 8.PDF
14 липня 2020 09:44
Додаток 5.pdf
14 липня 2020 09:44
Додаток 3.pdf
14 липня 2020 09:44
Додаток 2.pdf
14 липня 2020 09:44
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"
#40385902
Відхилено 979 980,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"
#30398962
Відхилено 995 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 16:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО"
#30319770
Переможець 1 050 199,99
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:06

Документи

17 липня 2020 14:17
Електронний підпис
17 липня 2020 14:10
протокол відміни.docx

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, що подані учасником ТзОВ Енергосервісна компанія «Екологічні системи» (код ЄДРПОУ 30398962) у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією Закупівля – «Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне (ДК 021:2015:71320000-7 Послуги з інженерного проектування) 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано відгуки замовників щодо виконання робіт, які вказані у аналогічних договорах. 1.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: У п. 3 додатку №2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та спосіб їх документального підтвердження» вказано, що: Учасник повинен надати : Відомості про виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, який повинен підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів щодо закуповуваних робіт або послуг. На підтвердження Учасник надає копію аналогічного за предметом закупівлі договору, завірену в установленому чинним законодавством порядку з підтверджуючими документами про виконання цього договору (акти виконаних робіт, кошториси, договірні ціни, тощо, з яких видно виконані обсяги та найменування робіт) з відгуком замовника щодо виконання даних робіт. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Просимо надати відгуки замовників щодо виконання робіт, які вказані у наданих Вами аналогічних договорах.

Документи

24 липня 2020 15:12
Електронний підпис
24 липня 2020 15:06
протокол.PDF
17 липня 2020 14:20
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО"
#30319770
1 050 199,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 14:58
901_5.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 10:22
901_4.PDF зміни до договору
12 серпня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 15:02
901_3.PDF зміни до договору
06 серпня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:49
2-901.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 10:32
__0001.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:03
901.PDF укладений
17 серпня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 1.1.1.1. Виконавець зобов'язується своїми силами і засобами виконати роботи (послуги) із розроблення схеми теплопостачання (надалі - Послуги) ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування у відповідності до Методичних рекомендації з розроблення енерго-та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006р. № 147 (далі - Методичні рекомендації) і технічних вимог (додаток 3) та передати Замовникові розроблену Схему теплопостачання м.Рівного (надалі - Схема теплопостачання), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані Послуги.
Номер договору про закупівлю: 901
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в пункті 2.1
Номер договору про закупівлю: 901
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 901
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вартість Послуг, що підлягають виконанню за договором у 2020 році становить 255000,00грн без ПДВ Вартість Послуг, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 795199,99 грн. 2. Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 01 листопада 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 901
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з засіданням Комісії Міністерства розвитку громад та територій України по розгляду Схем теплопостачання міст 05.11.2021р.
Номер договору про закупівлю: 901
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 050 199,99
UAH