Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-06-25-010578-a ● 21a8fb9967e849f3aee27c170d1deba2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26259965 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45 |
Контактна особа: |
Шевцова Катерина Миколаївна 380682418002, dezil-2018@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівне, по місту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розроблення схеми теплопостачання міста Рівне (Джерело фінансування - місцевий бюджет) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 17:07 |
ТД.docx | |
25 червня 2020 17:07 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-010578-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40385902
Дата подання: 22 липня 2020 10:01
Скасування рішення кваліфікаційного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС»
В Протоколі засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 17.07.2020 р. (далі – Протокол) лрганізатором не надано аргументацію відповідно до ст. 31 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС». Не вказано невідповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, не наведено підстав, що встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не вказано про невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Організатор не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до ст. 29 ч. 16 Закону, якщо такі мали місце. В ході розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС» встановлено наступне: «Завірені Учасником копії документів на сторінках : 10-29, 33-37, 41-48, 96-99 не містять дати завіряння». Відповідно до ст. 31 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дана аргументація не може бути приводом для відхилення пропозиції, оскільки відсутність дати завіряння не впливає на кваліфікаційні критерії або не вказує на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Відповідно до Статті 22 ч.2 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наведена в Протоколі інформація відноситься до категорії формальних помилок та не може бути причиною відхилення пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати дію Протоколу засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 17.07.2020 р. через відсутність аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Статті 22 ч.2 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наведена в Протоколі інформація відноситься до категорії формальних помилок та не може бути причиною відхилення пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати дію Протоколу засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 17.07.2020 р. через відсутність аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМОЛЮКС СЕРВІС».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 17:01
В результаті детального розгляду вимоги Учасника тендерним комітетом повідомляємо наступне:
1. Щодо підстави відхилення : «Завірені Учасником копії документів на сторінках : 10-29, 33-37, 41-48, 96-99 не містять дати завіряння. Учасник вказує, що відхилення з вищевказаної підстави носить формальний характер і не впливає на зміст пропозиції. Однак відповідно до пп.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки. Копії документів мають бути завірені не раніше ніж за 30 днів до дати подання документів. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Дана вимога була встановлена замовником згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто в межах чинного законодавства, а тому відхиливши пропозицію учасника з підстав невідповідності вимогам тендерної документації замовник діяв відповідно до абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при відхиленні пропозиції Учасника ТзОВ «Промолюкс сервіс» (код ЄДРПОУ 40385902). А відтак для задоволення вимог викладених у листі ТзОВ «Промолюкс сервіс» Вих. № 0722/2020 від 22 липня 2020 року немає правових підстав та технічної можливості.
1. Щодо підстави відхилення : «Завірені Учасником копії документів на сторінках : 10-29, 33-37, 41-48, 96-99 не містять дати завіряння. Учасник вказує, що відхилення з вищевказаної підстави носить формальний характер і не впливає на зміст пропозиції. Однак відповідно до пп.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки. Копії документів мають бути завірені не раніше ніж за 30 днів до дати подання документів. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». Дана вимога була встановлена замовником згідно з ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто в межах чинного законодавства, а тому відхиливши пропозицію учасника з підстав невідповідності вимогам тендерної документації замовник діяв відповідно до абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при відхиленні пропозиції Учасника ТзОВ «Промолюкс сервіс» (код ЄДРПОУ 40385902). А відтак для задоволення вимог викладених у листі ТзОВ «Промолюкс сервіс» Вих. № 0722/2020 від 22 липня 2020 року немає правових підстав та технічної можливості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" |
1 132 260,00
UAH з ПДВ
|
979 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" |
1 163 708,74
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО" |
1 170 180,00
UAH з ПДВ
|
1 050 199,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" #40385902 |
Відхилено |
979 980,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" #30398962 |
Відхилено |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 16:41
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХЕНЕРГО" #30319770 |
Переможець |
1 050 199,99
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:58
|
901_5.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:22
|
901_4.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 15:02
|
901_3.PDF | зміни до договору |
06 серпня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:49
|
2-901.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 10:32
|
__0001.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 15:03
|
901.PDF | укладений |
17 серпня 2020 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п. 1.1.1.1. Виконавець зобов'язується своїми силами і засобами виконати роботи (послуги) із розроблення схеми теплопостачання (надалі - Послуги) ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування у відповідності до Методичних рекомендації з розроблення енерго-та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006р. № 147 (далі - Методичні рекомендації) і технічних вимог (додаток 3) та передати Замовникові розроблену Схему теплопостачання м.Рівного (надалі - Схема теплопостачання), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконані Послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 901 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в пункті 2.1 |
Номер договору про закупівлю: | 901 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562) |
Номер договору про закупівлю: | 901 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Вартість Послуг, що підлягають виконанню за договором у 2020 році становить 255000,00грн без ПДВ Вартість Послуг, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 795199,99 грн. 2. Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 01 листопада 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 901 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з засіданням Комісії Міністерства розвитку громад та територій України по розгляду Схем теплопостачання міст 05.11.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 901 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |