Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу та харчоблоку Комунального закладу "Богодухівська спеціальна школа" Харківської обласної ради розташованого за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, с. Мусійки, вул. Поповича 2
Очікувана вартість
2 383 256,40 UAH
UA-2020-06-25-010503-a 709cd08aee5c4c679491871e883afd0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майя Петрівна Сульженко

+380671574760 pr.bogod@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30193508
Вебсайт: http://onvk.kh.ua/
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., с. Мусійки, вул. Поповича, 2
Контактна особа: Майя Петрівна Сульженко
+380671574760
pr.bogod@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:18
Очікувана вартість: 2 383 256,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 916,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу та харчоблоку Комунального закладу "Богодухівська спеціальна школа" Харківської обласної ради розташованого за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, с. Мусійки, вул. Поповича 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу та харчоблоку Комунального закладу "Богодухівська спеціальна школа" Харківської обласної ради розташованого за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, с. Мусійки, вул. Поповича 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, с. Мусійки, вул. Поповича 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право сплатити Підряднику аванс для закупівлі матеріалів у сумі до 30% від вартості робіт (суми бюджетних призначень на рік згідно Додатку 3 План фінансування робіт) за цим договором (згідно рахунку-фактури) протягом 120 ти календарних днів з дня підписання договору Аванс 120 Календарні 30
Виконання робіт Оплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», протягом 20 банківських днів . Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:00
ТД КР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 30 червня 2020 12:21
Дата відповіді: 03 липня 2020 13:07
Внесить будь ласка роз`яснення: п.5 Ремонт цегляної кладки - 2,4м3 - просимо вас розписати в м3, що саме будемо ремонтувати??? п.6 Ремонт карнизів - яким саме материалом? п.11 Монтаж покриття з металочерепиці - просимо від вас уточнення, покрівля яка: - двосхила ; - шатрова; - мансардна????? також укажіть технічну характеристику металочерепиці??? в розцінках ЕН12-12-1 до ЕН 12-12-9 в составі робіт включені - (1.Решетування з брускiв з просоченням антисептиком. 2.Набивання вбираючої спецiальної прокладки. 3.Оброблення мiсць примикання ущiльнювальною стрiчкою. 4.Монтаж листiв металочерепицi з крiпленням самонарiзними шурупами. 5.Укладання утеплювача ROCKWOOL стрiчками. 6.Монтаж гребеневих та карнизних планок. 7.Герметизацiя стикiв силiконом. 8. Обшивання зовнiшнiх заглиблень та внутрiшнiх стикiв вiкон плоскими листами металочерепицi [норми 7-9]. 9. Пiдганяння та рiзання металочерепицi за мiсцем дисковою пилою), а також такі материали, які входять до складу розцінки - Снігозадержувач VLЕР,Конькова планка типу LН3 довжиною 2 м, Концева конькова планка типу LНРК, Карнизна планка LR-200, Торцева планка LРТ-250, Прокладка вбираюча. Монтаж цих робіт згідно п.7,9,10,11,12,13,15,29,32,33,34,35,36,39,40,49,51,52,53,54,55 входять до складу розцінок, згідно ДСТУ Б Д.2.2-12:2012, просимо вас уточнень до монтажу п.7,9,10,11,12,13,15,29,32,33,34,35,36,39,40, 49,51,52,53,54,55 технічного завдання, якщо треба використати тільки матеріал, без монтажу, який входить до складу робіт по монтажу металочерепиці, просимо вас відрегувати технічне завдання???? п.12 Монтаж гребенів - яким матеріалом, яка ширина? п.13 Монтаж примикань -яким матеріалом, яка ширина? п,14. Монтаж покриття парапетів - яким матеріалом, яка ширина? п.16 Монтаж настінних жолобів - яким матеріалом, яка ширина? п.17 та п,41 Монтаж водостічних труб, колін і лійок - уточніть діаметр труби, кількість колін і лійок? п.18 та п.42 , п.56 Навантаження та перевезення сміття (орієнтовно) - на яку відстань? п.24 Заміна мауерлатів - розмір бруса, чим буде кріпитися брус??? п.25 Ремонт дерев'яної ферми - який матеріал буде використовуватися для ремонту ферми? п.26 Розбирання вентканалу - 1шт, В технічному завданні некоректно вказани одиниці виміру, розбирання вентканалів, якщо із цеглі повинно бути в м.п з указанням кількості каналів, або м3. Просимо вас відрегувати технічне завдання, згідно ДСТУ Б Д.2.4-10:2012? п.27 Розбирання сталевих повітроводів - 4шт. В технічному завданні некоректно вказани одиниці виміру, розбирання сталевих повітроводів, треба указати одиницю виміру м2 з указанням діаметру або периметру, також товщини сталі сталевого повітроводу, згідно ДСТУ Б Д.2.4-15:2014??? Просимо вас відрегувати технічне завдання. п.28 Ремонт карнизів - яким матеріалом, яка ширина? п.34 Монтаж карнизних звисiв - яким матеріалом, яка ширина? п.35 Монтаж розжолобків- яким матеріалом, яка ширина? п.37 Заміна засклених фрамуг в слухових вікнах - укажіть з якого материалу зроблені фрамуги, їх розмір??? п.38 Оббивання слухових вікон зовні покрівельною сталлю - 4шт. В технічному завданні некоректно вказани одиниці виміру, Оббивання слухових вікон зовні покрівельною сталлю, треба указати одиницю виміру м2 з указанням товщини сталі, згідно ДСТУ Б Д.2.4-3:2012??? Просимо вас відрегувати технічне завдання. п.39 Монтаж гребенів, карнизних планок, кутиків, єндов, примикань - укажіть ширину окремо кожного елементу та їх длину в м.п??? п.48 Улаштування крокв і мауерлатів - розмір бруса, чим буде кріпитися брус??? п.49 Улаштування решетування із дощок - суцільних чи с прозорами? п.54 Монтаж гребенів, карнизних планок - яким матеріалом, яка ширина?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник!
Дефектний акт складений Замовником не дає змогу Учаснику розрахувати свою ціну повністю, тому що його складання є приблизним, та до деяких видів робіт можуть входити додаткові роботи, які не можливо відобразити в дефектному акті. Тому для більш правильного розрахунку ціни своєї пропозиції Учаснику запропоновано відвідати об’єкт надання послуг.
Замовник, навпаки, відкрите до бізнесу, та з великою повагою відноситься для Учасників, та ця вимога відвідати об’єкт надасть Вам, як майбутнім Учасникам більш детально розрахувати свою пропозиції, та надати економічну та вигідну ціну, то му що основна мета проведення процедур закупівель це економне та ефективне використання бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000021 ● ae8fa04241164d38877095c9cbc0f3cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2020-06-25-010503-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ознайомились з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до ст.3, 21 Закону на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2020-06-25-010503-a на закупівлю послуги з Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу та харчоблоку Комунального закладу "Богодухівська спеціальна школа" Харківської обласної ради розташованого за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, с. Мусійки, вул. Поповича 2, очікуваною вартістю - 2 383 256,40 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.1 ст. 33 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем. Замовником, після отримання запиту про усунення порушень, було повторно перевірено пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання зазначеного у висновку в межах проведення моніторингу даної закупівлі пояснюємо, відповідно до ст.3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» враховуючи основні принципи охорони навколишнього природного середовища та з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону, Замовник включив до тендерної документації іншу інформацію та вимоги до неї, а саме: пункт 7.2. де зазначено, що: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.» В складі тендерної пропозиції Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано зазначену у вимогах довідку. Окрім цього, у примітці додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: Матеріли, що будуть використовуватися в ході виконання робіт за предметом закупівлі, які потребують сертифікації згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні. Надання сертифікатів щодо таких матеріалів у складі пропозиціє є обов’язковим. В складі тендерної пропозиції Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано зазначені у вимогах сертифікати. Щодо наявності транспорту для перевезення будівельногог сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт): пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт;учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано договір про надання послуг № 41 від 01.07.2020 р., на транспортне обладнання, яким можливо здійснити перевезення будівельного сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт). Таким чином, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям. Виходячі з вищенаведенного повідомляємо, що тендерная документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" не має підстав для відхилення. Також наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.

2020-08-26 09:38:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Харківжилбуд" 2 025 768,00
UAH з ПДВ
1 588 083,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК СТС" 2 226 879,83
UAH з ПДВ
1 595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семененко С.В. 1 858 809,00
UAH з ПДВ
1 858 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" 2 249 034,00
UAH з ПДВ
2 249 034,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМСЕРВІС-М" 2 360 422,00
UAH з ПДВ
2 360 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 16:03
Електронний підпис
10 липня 2020 16:01
Штатний розклад.pdf.p7s
10 липня 2020 16:01
Штатний розклад.pdf
10 липня 2020 16:01
Статут.pdf
10 липня 2020 16:01
ст 17.pdf
10 липня 2020 16:01
СметнДокументи.pdf.p7s
10 липня 2020 16:01
СметнДокументи.pdf
10 липня 2020 16:01
свiдоцтво.rar
10 липня 2020 16:01
Розпорядження.pdf
10 липня 2020 16:01
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:01
Проект договору.pdf
10 липня 2020 16:01
Про субпідряд.pdf
10 липня 2020 16:01
Про повноваження.pdf
10 липня 2020 16:01
Про обладнання.pdf
10 липня 2020 16:01
Про захист довкілля.pdf
10 липня 2020 16:01
Правила.rar
10 липня 2020 16:01
Посвідчення.pdf.p7s
10 липня 2020 16:01
Посвідчення.pdf
10 липня 2020 16:01
Паспорт.pdf.p7s
10 липня 2020 16:01
Паспорт.pdf
10 липня 2020 16:01
опис.pdf
10 липня 2020 16:01
Опис робіт.pdf
10 липня 2020 16:01
наказ директор.pdf.p7s
10 липня 2020 16:01
наказ директор.pdf
10 липня 2020 16:01
лiцензiя.rar
10 липня 2020 16:01
Копії трудових.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
Копії трудових.pdf
10 липня 2020 16:00
КБ3 Договор КР-206_19.pdf
10 липня 2020 16:00
Згода про ст17.pdf
10 липня 2020 16:00
Згода персон.pdf
10 липня 2020 16:00
ДУ1 Договор КР-206_19.pdf
10 липня 2020 16:00
Досвід.pdf
10 липня 2020 16:00
Дозвіл №529.16.63.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
Дозвіл №529.16.63.pdf
10 липня 2020 16:00
Дозвіл №303.16.63.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
Дозвіл №303.16.63.pdf
10 липня 2020 16:00
Дозвіл 403.18.63.pdf
10 липня 2020 16:00
Договор КР-206_19.pdf
10 липня 2020 16:00
Декларацiя_безпека.pdf
10 липня 2020 16:00
Гарантiя_536.rar
10 липня 2020 16:00
Гарант по ст236.pdf
10 липня 2020 16:00
відгук.pdf
10 липня 2020 16:00
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 16:00
Витяг ЕДРПОУ.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
Витяг ЕДРПОУ.pdf
10 липня 2020 16:00
Виконання зобов п 6,5.pdf
10 липня 2020 16:00
Акт огляду.pdf
10 липня 2020 16:00
1ДФ 2020 1 кв.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
1ДФ 2020 1 кв.pdf
10 липня 2020 16:00
1ДФ 2019 4 кв.pdf.p7s
10 липня 2020 16:00
1ДФ 2019 4 кв.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 16:46
Електронний підпис
10 липня 2020 18:11
Електронний підпис
10 липня 2020 18:09
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
10 липня 2020 18:09
28.3 - Дозвіл №757.16.63.pdf
10 липня 2020 18:09
28.2 - Дозвіл №092.15.63.pdf
10 липня 2020 18:09
28.1 - Ліцензія.pdf
10 липня 2020 18:09
26 - Акт огляду об'єкта.pdf
10 липня 2020 18:09
14 - Статут та Опис.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 20:51
Електронний підпис
10 липня 2020 20:34
Цінова пропозиція.PDF
10 липня 2020 20:34
Проект договору.PDF
10 липня 2020 20:34
Працівники.PDF
10 липня 2020 20:34
Працівники (ЦПХ).PDF
10 липня 2020 20:34
Працівники (ЦПХ 2).PDF
10 липня 2020 20:34
паспорт_ код.PDF
10 липня 2020 20:34
Ліцензія з ЕЦП.pdf
10 липня 2020 20:34
лист-відгук.PDF
10 липня 2020 20:34
Кошторис.PDF
10 липня 2020 20:34
ДОГОВІР _1-11-49-19.pdf
10 липня 2020 20:33
G0720-9216-GL_tender.pdf
10 липня 2020 20:33
06-10 10.06.2019.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 10:18
Довідка по ст.17.PDF
13 серпня 2020 10:18
Довідка по ст.17.PDF.p7s
13 серпня 2020 10:18
Довідка МВД.PDF
13 серпня 2020 10:18
Довідка ГУ ДПС Богод..PDF
10 липня 2020 10:53
Штатний розклад.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Штатний розклад.PDF
10 липня 2020 10:53
Трудова Пухова.pdf.p7s
10 липня 2020 10:53
Трудова Пухова.pdf
10 липня 2020 10:53
Трудова Джумаев.pdf.p7s
10 липня 2020 10:53
Трудова Джумаев.pdf
10 липня 2020 10:53
Статут.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Статут.PDF
10 липня 2020 10:53
Проект договору.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Проект договору.PDF
10 липня 2020 10:53
Паспорт Джумаєва.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Паспорт Джумаєва.PDF
10 липня 2020 10:53
Опис до статуту.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Опис до статуту.PDF
10 липня 2020 10:53
Наказ Стрибуль.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Наказ Стрибуль.PDF
10 липня 2020 10:53
Наказ Джумаєв.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Наказ Джумаєв.PDF
10 липня 2020 10:53
КИЙ АВІА Свідоцтво.rar
10 липня 2020 10:53
КИЙ АВІА Правила.rar
10 липня 2020 10:53
КИЙ АВІА Ліцензія.rar
10 липня 2020 10:53
КИЙ АВІА Гарантія_518.rar
10 липня 2020 10:53
ІНН Джумаєв.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
ІНН Джумаєв.PDF
10 липня 2020 10:53
Довідка ст.236ГКУ.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Довідка ст.236ГКУ.PDF
10 липня 2020 10:53
Відгук ДУ НИОХИМ.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Відгук ДУ НИОХИМ.PDF
10 липня 2020 10:53
Витяг единый налог.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Витяг единый налог.PDF
10 липня 2020 10:53
Акт огляду об'єкта.PDF.p7s
10 липня 2020 10:53
Акт огляду об'єкта.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Харківжилбуд"

ТОВ "СК СТС"

ФОП Семененко С.В.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМСЕРВІС-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Комунальне підприємство "Харківжилбуд"
#31733547
Відхилено 1 588 083,72
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 11:58
ТОВ "СК СТС"
#39503652
Відхилено 1 595 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 13:42
ФОП Семененко С.В.
#2326200778
Відхилено 1 858 809,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:19
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ"
#31597298
Переможець 2 249 034,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:12

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до п.3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)від учасників вимагалось надання в складі своєї тендерної пропозиції: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. У складі тендерної пропозиції Учасника Комунальне підприємство "Харківжилбуд" наявна така довідка, проте у ній не зазначено обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строки виконання, що не відповідає умовам тендерної документації; 2) Відповідно до п.3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасниками надається: копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останні 2 звітні (квартальні) періоди (з квитанціями про прийняття). У складі тендерної пропозиції Учасника Комунальне підприємство "Харківжилбуд" відсутня копія податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ) за 2 квартал 2020 року (з квитанціями про прийняття),який є останнім звітним періодом станом 10 липня 2020 року ( дата подання тендерної пропозиції Учасником), що не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-010503-a). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція Комунальне підприємство "Харківжилбуд" (ЄДРПОУ 31733547) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

27 липня 2020 18:02
Електронний підпис
27 липня 2020 18:01
Протокол 54.pdf
16 липня 2020 18:44
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до п.1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалось надання в складі своєї тендерної пропозиції: довідку, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). Учасник ТОВ "СК СТС" в складі тендерної пропозиції надав таку довідку, проте не зазначив у ній марки деякого обладнання, що не відповідає умовам тендерної документації.; 2) Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасниками надається: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить інформацію про керівника та інженерно-технічний персонал, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи (у роках), освіти, форми працевлаштування. У даній довідці про наявність працівників, наводяться відомості про робітників, фахівців, спеціалістів, що знаходяться у штаті учасника (або будуть залучені за договорами цивільно правового характеру) що будуть забезпечувати виконання договору у зазначені строки. Учасник ТОВ "СК СТС" в складі тендерної пропозиції надав таку довідку, проте не зазначив у ній форму працевлаштування працівників, а також відсутня чітка інформація про досвід роботи у роках, що не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-010503-a). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "СК СТС" ( код ЄДРПОУ 39503652) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

29 липня 2020 15:53
Електронний підпис
29 липня 2020 15:52
Протокол 55.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1)Відповідно до п.1 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалось надання в складі своєї тендерної пропозиції: довідку, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). Учасник ФОП Семененко С.В. в складі тендерної пропозиції надав таку довідку, проте не зазначив у ній марки обладнання, що не відповідає умовам тендерної документації.; 2) Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасниками надається: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить інформацію про керівника та інженерно-технічний персонал, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи (у роках), освіти, форми працевлаштування. У даній довідці про наявність працівників, наводяться відомості про робітників, фахівців, спеціалістів, що знаходяться у штаті учасника (або будуть залучені за договорами цивільно правового характеру) що будуть забезпечувати виконання договору у зазначені строки. Учасник ФОП Семененко С.В. в складі тендерної пропозиції надав таку довідку, проте не зазначив у ній посаду деяких працівників, що не відповідає умовам тендерної документації.; 3)Відповідно до п.3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. Учасник ФОП Семененко С.В. в складі тендерної пропозиції надав таку довідку, проте у ній не зазначено строки виконання договору, що не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-010503-a). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП Семененко С.В. ( код ЄДРПОУ 2326200778) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

03 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:00
Протокол№56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ"
#31597298
2 249 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 09:48
001.jpg зміни до договору
24 вересня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:33
ду.1 27.08.20.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:08
18 25.08.20.pdf укладений
26 серпня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.№1 від 27.08.2020р. (зміна реквізитів) Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 249 034,00
UAH