Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30193508 |
Вебсайт: | http://onvk.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., с. Мусійки, вул. Поповича, 2 |
Контактна особа: |
Майя Петрівна Сульженко +380671574760 pr.bogod@internatkh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 2 383 256,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 916,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право сплатити Підряднику аванс для закупівлі матеріалів у сумі до 30% від вартості робіт (суми бюджетних призначень на рік згідно Додатку 3 План фінансування робіт) за цим договором (згідно рахунку-фактури) протягом 120 ти календарних днів з дня підписання договору | Аванс | 120 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», протягом 20 банківських днів . Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 17:00 |
ТД КР.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт складений Замовником не дає змогу Учаснику розрахувати свою ціну повністю, тому що його складання є приблизним, та до деяких видів робіт можуть входити додаткові роботи, які не можливо відобразити в дефектному акті. Тому для більш правильного розрахунку ціни своєї пропозиції Учаснику запропоновано відвідати об’єкт надання послуг.
Замовник, навпаки, відкрите до бізнесу, та з великою повагою відноситься для Учасників, та ця вимога відвідати об’єкт надасть Вам, як майбутнім Учасникам більш детально розрахувати свою пропозиції, та надати економічну та вигідну ціну, то му що основна мета проведення процедур закупівель це економне та ефективне використання бюджетних коштів.
Дякуємо за запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000021 ● ae8fa04241164d38877095c9cbc0f3cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2020-06-25-010503-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, ознайомились з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до ст.3, 21 Закону на веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2020-06-25-010503-a на закупівлю послуги з Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу та харчоблоку Комунального закладу "Богодухівська спеціальна школа" Харківської обласної ради розташованого за адресою: 62103, Харківська область, Богодухівський район, с. Мусійки, вул. Поповича 2, очікуваною вартістю - 2 383 256,40 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.1 ст. 33 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем. Замовником, після отримання запиту про усунення порушень, було повторно перевірено пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання зазначеного у висновку в межах проведення моніторингу даної закупівлі пояснюємо, відповідно до ст.3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» враховуючи основні принципи охорони навколишнього природного середовища та з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону, Замовник включив до тендерної документації іншу інформацію та вимоги до неї, а саме: пункт 7.2. де зазначено, що: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.» В складі тендерної пропозиції Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано зазначену у вимогах довідку. Окрім цього, у примітці додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: Матеріли, що будуть використовуватися в ході виконання робіт за предметом закупівлі, які потребують сертифікації згідно чинного законодавства України, повинні бути сертифіковані в Україні. Надання сертифікатів щодо таких матеріалів у складі пропозиціє є обов’язковим. В складі тендерної пропозиції Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано зазначені у вимогах сертифікати. Щодо наявності транспорту для перевезення будівельногог сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт): пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: учасник повинен мати власне, орендоване або залучене за договором надання послуг основне обладнання, необхідне для виконання робіт;учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" надано договір про надання послуг № 41 від 01.07.2020 р., на транспортне обладнання, яким можливо здійснити перевезення будівельного сміття до 10 км (без урахування вартості навантажувальних робіт). Таким чином, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям. Виходячі з вищенаведенного повідомляємо, що тендерная документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" не має підстав для відхилення. Також наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
2020-08-26 09:38:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Харківжилбуд" |
2 025 768,00
UAH з ПДВ
|
1 588 083,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СК СТС" |
2 226 879,83
UAH з ПДВ
|
1 595 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Семененко С.В. |
1 858 809,00
UAH з ПДВ
|
1 858 809,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" |
2 249 034,00
UAH з ПДВ
|
2 249 034,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМСЕРВІС-М" |
2 360 422,00
UAH з ПДВ
|
2 360 422,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Харківжилбуд" #31733547 |
Відхилено |
1 588 083,72
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 11:58
|
ТОВ "СК СТС" #39503652 |
Відхилено |
1 595 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 13:42
|
ФОП Семененко С.В. #2326200778 |
Відхилено |
1 858 809,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:19
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОАРТ" #31597298 |
Переможець |
2 249 034,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 09:48
|
001.jpg | зміни до договору |
24 вересня 2020 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:33
|
ду.1 27.08.20.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:08
|
18 25.08.20.pdf | укладений |
26 серпня 2020 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.№1 від 27.08.2020р. (зміна реквізитів) Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |