Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6)
Individual equipment (35810000-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1 and type 6)
Очікувана вартість
171 360 000,00 UAH
UA-2020-06-25-010123-a c297acc2f3fa48acb34a89e725c887a2
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гончарова

+380444547422 a.honcharova@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Алла Гончарова
+380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
a.honcharova@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 171 360 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 червня 2020 16:42
Enquiries until: 09 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 171 360 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Тендерна документація

08 липня 2020 13:49
Електронний підпис
08 липня 2020 13:46
Зміни 08.07..doc
08 липня 2020 13:46
355_ Оголошення КВВЗ 08.07..doc
25 червня 2020 16:42
tu_kvvz_z.pdf
25 червня 2020 16:42
Додаток 1.doc
25 червня 2020 16:42
Додаток 2.doc
25 червня 2020 16:42
o_kvvz_z.pdf.pdf
25 червня 2020 16:42
1-Типовий проєкт реч майно з ростовкою 2020 правлений НОВИЙ.doc
08 липня 2020 13:49
Електронний підпис
25 червня 2020 16:46
Електронний підпис
08 липня 2020 13:46
Зміни 08.07..doc
08 липня 2020 13:46
355_ Оголошення КВВЗ 08.07..doc
25 червня 2020 16:42
355_ Оголошення КВВЗ 25.06..doc
25 червня 2020 16:42
tu_kvvz_z.pdf
25 червня 2020 16:42
Додаток 1.doc
25 червня 2020 16:42
Додаток 2.doc
25 червня 2020 16:42
o_kvvz_z.pdf.pdf
25 червня 2020 16:42
1-Типовий проєкт реч майно з ростовкою 2020 правлений НОВИЙ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виправлення помилки
Дата подання: 07 липня 2020 17:27
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:49
Доброго дня. Виправте будь ласка помилку в тендерній документації, в частині 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в таблиці за лотом 6 вказано не вірну кількість виробів. Загальна кількість зазначена 20 000, а в рядках по строкам поставки вказано 15 000 до 15.10.2020 включно, та 2 до 30.11.2020 включно. Дякуємо
Відповідь: До вимог оголошення про проведення процедури закупівлі Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) внесено зміни, а саме: пункт 3 Оголошення про проведення процедурі закупівлі викладено в новій редакції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000052 ● 70d59632bc0343c6b374ca0aeff1d95c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-06-25-010123-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. У оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6) проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за№ UA-2020-06-25-010123-а). 1. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено оголошення англійською мовою. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення повинно оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Зазначається, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-a. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги. Ураховуючи рішення Органу оскарження №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення замовником законодавства із підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1 та вид 6), щодо оприлюднення оголошення англійською мовою. Стосовно надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922. Міністерством оборони України виявлене порушення усунене шляхом виключення зазначених вимог в наступних процедурах закупівлі.

2020-10-23 14:42:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 84 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Military uniforms (35811300-5) (Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1)
Current status: Complete
Estimated total value: 8 400 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 84 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 липня 2020 11:12
Auction planned date: 15 липня 2020 11:12
Закінчення: 15 липня 2020 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Wind and waterproof jacket (thermal lined BDU jacket), type 1
CPV: 35811300-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 8 399 100,00
UAH з ПДВ
8 399 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 8 350 000,00
UAH з ПДВ
8 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 10:05
Електронний підпис
14 липня 2020 10:05
статут оригінал.pdf
14 липня 2020 10:05
ст.17.pdf
14 липня 2020 10:05
рішення учасника.pdf
14 липня 2020 10:05
ПДВ.pdf
14 липня 2020 10:05
наказ 2020.pdf
14 липня 2020 10:04
досвід відгук.pdf
14 липня 2020 10:04
гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 10:04
статут оригінал.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:04
Електронний підпис
14 липня 2020 15:04
ЛОТ 1.rar

Публічні документи

23 липня 2020 16:40
Електронний підпис
22 липня 2020 14:24
Електронний підпис
14 липня 2020 17:30
Електронний підпис
14 липня 2020 17:30
Гарантія.rar
14 липня 2020 17:07
Електронний підпис
14 липня 2020 17:06
Кваліфікація.rar
14 липня 2020 17:06
Технічна частина.rar

Публічні документи

23 липня 2020 14:55
Електронний підпис
22 липня 2020 12:47
Електронний підпис
22 липня 2020 12:44
Довідка МВС.pdf
22 липня 2020 12:44
Довідка з податковой.pdf
22 липня 2020 12:44
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 17:33
Електронний підпис
14 липня 2020 15:43
Електронний підпис
14 липня 2020 15:41
Аналогічний договор.pdf
14 липня 2020 15:41
Статут.pdf
14 липня 2020 15:41
Проект договору.pdf
14 липня 2020 15:41
Наказ на призначення.pdf
14 липня 2020 15:41
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
14 липня 2020 15:41
Висновок КВВВЗ,вид 1.pdf
14 липня 2020 15:41
Баланс 1 кв.2020 р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ "ЗАХИСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"
#30036167
Переможець 8 350 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"
#30036167
8 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:27
Договір від 10-08-2020 № 286-3-20-165.pdf укладений
10 серпня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:58
Дод. угода № 4 від 30.03.2021 до договору № 286-3-20-165.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:38
ДУ № 3 від 16-03-2021 до договору № 286-3-20-165 від10-08-2020.pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:35
ДУ № 2 від 31-12-2020 до договору № 286-3-20-165 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 13:33
Дод. угода № 1 від 23.09.2020 до договору № 286-3-20-165.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пункту 11.5 розділу XI Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/165
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021 року (включно)
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/165
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.5 та 11.6 розділу 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/165
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі пунктів 11.5 та 11.6 розділу “Інші умови” Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/20/165
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/20/165
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 008 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 668 000,00 UAH)