Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт сантехнічних приміщень 2 і 3 поверхів КЗО «Криворізька санаторна школа №8» ДОР» за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 86а».Корегування)
Очікувана вартість
672 420,00 UAH
UA-2020-06-25-010082-a bf49048d2d774aac9f516fd55ab5fa68
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сергіївна Запорожець

+380963470837 irina_kzsshi8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 8 " ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Ірина Сергіївна Запорожець
+380963470837
irina_kzsshi8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:36
Очікувана вартість: 672 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 362,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт сантехнічних приміщень 2 і 3 поверхів КЗО «Криворізька санаторна школа №8» ДОР» за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 86а».Корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. С.Колачевського, 86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:59
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 червня 2020 16:41
Документація спрощена закупівля (санвузли).docx
25 червня 2020 16:41
Проєкт договору.docx
25 червня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:59
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 червня 2020 16:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 червня 2020 16:41
Документація спрощена закупівля (санвузли).docx
25 червня 2020 16:41
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 01 липня 2020 16:49
Дата відповіді: 01 липня 2020 17:10
Додрого дня, підкажіть будь-ласка до якого класу наслідків відноситься об'єкт.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ДСТУ -Н-Б В.1.2.-16:2013 зі змінами, п.4.14 "...переобладнання окремих приміщень (квартир) без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об'єкта, клас наслідків і категорії складності не визначаються.".
Виходячи з даних робочого проєкту, об'єкт не відноситься до жодного з класу наслідків.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-010082-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ГОЛДРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:35601538
Дата подання: 15 липня 2020 12:47
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця
Відповідно до Протоколу №18 уповноваженої особи від 15.07.2020р. переможцем закупівлі UA-2020-06-25010082-a визначено ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ". Вимагаємо скасувати дане рішення, оскільки переможець не відповідає вимогам Замовника, вказаним в документації для процедури закупівлі спрощена закупівля, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 25.06.2020р. (Протокол №15), а саме в Додатку №1 "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ":
1) Замовником визначено: "Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
- кошторисну документацію, яка повинна містити договірну ціну, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунки загальновировиробничих витрат до локальних кошторисів тощо у вигляді файлу формату прийнятному для зчитування електронними засобами, сформованого у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі експортованого у графічний формат (pdf, jpg, png та інші).

- розрахунок вартості захоронення будівельного сміття на полігоні;»

Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" не надано розрахунок вартості захоронення будівельного сміття на полігоні.

2) Замовником визначено: «Цiна робiт (договiрна цiна) має включати в себе вapтість робiт згiдно iз технiчними вимогами в обсягах згiдно дефектного акту з урахуванням ycix витрат:
- на закупку матерiалiв, використання механiзмiв, їx доставки на адресу Замовника;
- на доставку, розвантаження та пiдйом обладнання i матерiалiв до мiсця монтажу;
- зберiгання матерiалiв.
- вapтість витратних матерiалiв.
- вci загально будiвельнi витрати;
- вивiз вiдходiв та утилізацію(будiвельних вiдходiв, змішаного смiття від демонтажу)»

Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" не включено суми захоронення будівельного сміття на полігоні у розрахунок договірної ціни.

3) Замовником визначено: «Кошторисна документацiя (пiдписана Учасником з проставлянням печатки (за наявностi), повинна бути оформлена iз застосуванням спецiалiзованого rrрограмного забезпечення для складання кошторисної документаuiї згiдно вимог ДСТУ Д.Б.1.1-1 :2013 у складi:
- Дефектний акт;
- Договiрна цiна (тверда);
- Пояснювальна записка;
- Локальнi кошториси з розрахунками одиничної вapтoсті;
- Пiдсумкова вiдомiсть pecypciв до локального кошторису;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
- Розрахунок адмінстративних витрат до локального кошторису.
-Графiк виконання робiт, складений у вiдповiдностi до норм чинного законодавства України.»

Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" не надано графiк виконання робiт, складений у вiдповiдностi до норм чинного законодавства України.

4) В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання пропозиції» Замовником визначено «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»

Кошторисна документація ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" в частині розрахунків до договірної ціни: локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунки загальновировиробничих та адміністративних витрат до локальних кошторисів, не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника або кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 липня 2020 13:53
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" 619 838,00
UAH з ПДВ
598 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" 633 715,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 640 183,88
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТАР-КР" 663 816,34
UAH з ПДВ
663 816,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 23:18
Електронний підпис
07 липня 2020 23:16
кошториси.rar
07 липня 2020 23:16
Аналог дог та відгук.rar
07 липня 2020 23:16
витяг повний .pdf
07 липня 2020 23:16
Статут БКУ.pdf
07 липня 2020 23:16
протокол на Статут.PDF
07 липня 2020 23:16
Наказ.PDF
07 липня 2020 23:16
единий податок копия.pdf
07 липня 2020 23:16
рішення власника.PDF
07 липня 2020 23:16
посвідчення зварюв.PDF
07 липня 2020 23:16
лист про субпід.PDF
07 липня 2020 23:16
лист про санкції .PDF
07 липня 2020 23:16
лист про обладнання.PDF
07 липня 2020 23:16
лист про аванс .PDF
07 липня 2020 23:16
лист ппро ліцензію.PDF
07 липня 2020 23:16
дов про кадри п.PDF
07 липня 2020 23:16
пропоз прим.PDF

Публічні документи

08 липня 2020 07:23
Електронний підпис
08 липня 2020 07:23
Кошторис.rar
08 липня 2020 07:23
Кваліфікація.rar
08 липня 2020 07:23
Відповідність.rar

Публічні документи

07 липня 2020 22:39
Електронний підпис
07 липня 2020 22:38
Дозволи.pdf
07 липня 2020 22:38
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 22:38
Статут.pdf
07 липня 2020 22:38
Проект договору.pdf
07 липня 2020 22:38
Рішення власника.pdf
07 липня 2020 22:38
Відсутність санкцій.pdf
07 липня 2020 22:38
Розрахунок АВ.pdf
07 липня 2020 22:38
Субпідряд.pdf
07 липня 2020 22:38
Аналогічний договір.pdf
07 липня 2020 22:38
Захист довкілля.pdf
07 липня 2020 22:38
Гарантія 5 років.pdf
07 липня 2020 22:38
Ліцензія ДАБІ.pdf
07 липня 2020 22:38
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 22:38
Розрахунок ЗВВ.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 15:43
Електронний підпис
05 липня 2020 15:42
Декларація МТБ.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір ТЦ _ 163.pdf
05 липня 2020 15:42
Виписка.pdf
05 липня 2020 15:42
ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ.pdf
05 липня 2020 15:42
Довідка ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір ТЦ _98.pdf
05 липня 2020 15:42
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
05 липня 2020 15:42
Ціновва пропозиція.pdf
05 липня 2020 15:42
ПДВ.pdf
05 липня 2020 15:42
ДОГОВIРНА ЦIНА.pdf
05 липня 2020 15:42
Посвідчення.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір КДКТС _ 02-07.pdf
05 липня 2020 15:42
СТАТУТУ РIШЕННЯ.pdf
05 липня 2020 15:42
СТАТУТ.pdf
05 липня 2020 15:42
Витяг розширенний.pdf
05 липня 2020 15:42
КОШТОРИС.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір ПФ _55.pdf
05 липня 2020 15:42
ЗВВ.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір Спецтехника.pdf
05 липня 2020 15:42
Свідоцтво.pdf
05 липня 2020 15:42
Дозвіли.pdf
05 липня 2020 15:42
Договір ЦГОК _1416-05-10.pdf
05 липня 2020 15:42
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ТОВ "БУДСТАР-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"
#40017973
Рішення скасоване 598 900,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:53
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"
#40017973
Відхилено 598 900,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
#40479581
Відхилено 599 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:32
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
Переможець 600 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:37

Документи

15 липня 2020 10:18
Електронний підпис
15 липня 2020 10:17
протокол 18.pdf

Документи

16 липня 2020 14:41
Електронний підпис
16 липня 2020 14:40
протокол 20.pdf

Документи

17 липня 2020 12:32
Електронний підпис
17 липня 2020 12:31
протокол 22.pdf

Документи

17 липня 2020 12:37
Електронний підпис
17 липня 2020 12:34
протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 12:37
Електронний підпис
17 липня 2020 12:34
протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:59
Додаткова угода №4 дог.010082-а.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:06
Додаткова угода 3 ПП Голдрембуд.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:56
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:55
Лист 202.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 10:04
Додаткова угода №1 дог.010082-а.pdf зміни до договору
24 липня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:22
Договір 010082-а.pdf укладений
23 липня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони прийшли до згоди внести зміни до п 1.1. розділу 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та викласти його в такій редакції : «1.1. Замовник доручає, а Генпідрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва. Код ДК 021-2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт сантехнічних приміщень 2 і 3 поверхів КЗО «Криворізька санаторна школа №8» ДОР» за адресою: Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 86а».Корегування).
Номер договору про закупівлю: 010082-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): врахувавши обставини, що унеможливили виконання зобов`язань у повному обсязі: менші, ніж передбачено проектом, строки виконання робіт, і необхідність виконання додаткових робіт, та керуючись п.1.7 та 15.1 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору, а саме: 1. Викласти Додаток №1 до Договору «Календарний графік виконання робіт та розрахунків за виконані роботи» в редакції: термін виконання робіт - липень 2020 - вересень 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 010082-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви Комунального закладу освіти «Криворізька санаторна школа №8» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Криворізь­кий ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпропетровської обласної ради» , сторони прийшли згоди внести зміни до Договору , а саме: 1. В преамбулі та в тексті укладеного Договору слова Комунальний заклад освіти «Криворізька санаторна школа № 8 » Дніпропетровської обласної ради» в усіх відмінках замінити на слова Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» Дніпро­петровської обласної ради» 2. Сторони дійшли згоди щодо необхідності приведення у відповідність діючих рек­візитів та внести зміни до розділу 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін та викласти у наступній редакції: 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін ЗАМОВНИК КЗО «Криворізький ліцей «ДЖЕРЕЛО» ДОР» 50047. м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., вул. Сергія Колачевського, 86а IBAN UA538201720344281003100052368 ГУ ДКСУ у м. Київ ЄДРПОУ 20204696
Номер договору про закупівлю: 010082-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору № 010082-а від 22.07.2020 р. на 1875,60 грн. (одна тисяча вісімсот сімдесят п'ять гривень, 60 копійок) та внести зміни в п. 2.1 розділу 2. ДОГОВІРНА ЦІНА, виклавши його в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна (тверда) складає 598 124,40 грн. (п'ятсот дев'яносто вісім тисяч сто двадцять чотири гривні, 40 копійок), у тому числі ПДВ - 99687,40 грн.».
Номер договору про закупівлю: 010082-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 598 124,40
UAH (в тому числі ПДВ 99 687,40 UAH)