Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Дорохова Юлія Олександрівна (044)249 16 31 DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 57 219 492,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 572 194,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 286097 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс не більше 50% (п’ятдесяти відсотків) від загальної вартості робіт та не більше 20% (двадцяти відсотків) від вартості устаткування протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору) | Аванс | 25 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | подальша оплата здійснюється Замовником за умови прийняття Замовником робіт/устаткування на всю суму авансового платежу . Замовник здійснює оплату протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників відповідних актів, зокрема: - акту про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013); (умова про підписання акту про належно виконані проектні роботи включається у Договір у разі коригування проектної документації Замовника) - акта приймання-передачі виконаних робіт із землеустрою; - актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); - довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3); - актів приймання-передачі змонтованого устаткування, та за наданим Підрядником (після підписання Замовником зазначених актів) Рахунком-фактурою | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 15:27 |
Зміни від 14.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf | |
14 липня 2020 15:27 |
ТД 01 078361 зі змінами від 14.07.2020 р..doc | |
03 липня 2020 11:17 |
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf | |
25 червня 2020 16:17 |
Титульна сторінка 01 078361.pdf |
14 липня 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 липня 2020 15:27 |
Зміни від 14.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
|
||||||
14 липня 2020 15:27 |
ТД 01 078361 зі змінами від 14.07.2020 р..doc
|
||||||
03 липня 2020 11:17 |
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
|
||||||
25 червня 2020 16:17 |
Титульна сторінка 01 078361.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до умов Тендерної документації (далі-ТД), а саме п.п. 4.4 учасник повинен надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності - клас СС3 – значні наслідки, або V категорія складності. Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.
Відповідно до п. 2 Розділу І ТД – «Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції.», в той же час відповідно до частини 1 статті 31 Закону про Публічні закупівлі (далі- Закон) та п.3 Розділу І ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі:
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
Відповідно до п.2 частини 2 статті 42 Закону Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати - копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною 6 Статті 33 встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином не надання учасникам у встановлений термін ліцензії на провадження господарської діяльності відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Щодо перенесення кінцевого строк подання тендерних пропозицій Замовником будь внесені відповідні зміни.
1. Заповнену Таблицю №1 Додатку 3 тендерної документації, скріплену підписом уповноваженої особи та завірену печаткою.
2. Довідку від виробника, що термін експлуатації матеріалів, вказаних в Таблиці 1, становить не менше 25 років.
3. Документальне підтвердження можливості постачання викладених в Таблиці 1 матеріалів, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників (скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)).
4. Гарантійний лист про те, що запропонована продукція буде виготовлена не раніше 2019 року, підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою підприємства.
5. Довідку (складену у довільній формі), в якій Учасник зазначає інформацію щодо коригування проекту у випадку, якщо Учасником торгів пропонується устаткування (обладнання), яке є еквівалентним устаткуванню (обладнанню), що передбачено робочим проектом або вимогами цього опису, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства Учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 серпня 2020 09:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000016 ● 256255bf92c348efa2dbf6f1847028ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-06-25-009511-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
І. По першому питанню. «Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель, зокрема, посилання на те, що інформація щодо очікуваної вартості зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c» У відповідь на перше зауваження Замовник керується наступним. Перше. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику Smarttender.biz) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість, при цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ, про що зазначено в частині 1 розділу V Тендерної документації «У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.». Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) . Друге. Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2020-06-18-001006-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 ст. 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2020-06-01-003979-c.» та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. Третє. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Ст. 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення, ч. 1 ст. 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-25-009511-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c, є необґрунтованим та не доведеним. ІІ. По другому питанню. «Щодо відсутності інформації відповідно до вимог п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону в опублікованому оголошені про проведення відкритих торгів, яке повинно містити інформації про мову». У відповідь на друге зауваження повідомляю наступне. На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 р. дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляю, що під час використання електронної системи закупівель, користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
2020-10-20 08:14:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено що закупівля здійснена з порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI |
50 413 851,90
UAH
|
50 413 851,90
UAH
|
Документи |
ТОВ "АРЕС-С" |
56 000 000,00
UAH
|
56 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
57 050 000,00
UAH
|
57 050 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI #172059 |
Рішення скасоване |
50 413 851,90
UAH
|
21 вересня 2020 11:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 18:31
|
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI #172059 |
Відхилено |
50 413 851,90
UAH
|
21 вересня 2020 11:09
|
|
ТОВ "АРЕС-С" #33481323 |
Переможець |
56 000 000,00
UAH
|
28 вересня 2020 11:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 10:04
|
ДУ №6 від 31.01.23 дл договору №01-078361-20 (1).pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 17:06
|
ДУ №6 від 31.01.23 дл договору №01-078361-20.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:15
|
ДУ № 4 до договору № 01-078361-20 від 16.10.2020 р. ТОВ АРЕС-С.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:28
|
ДУ № 3 до договору № 01-078361-20 ТОВ Арес-С.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 13:55
|
Договір 01-078361-20 від 16.10.2020 Д-Д Арес-С.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника № 194/21 від 29.07.2021 р. та керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 01-078361-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника № 318/21 від 06.12.2021 року та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-078361-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-078361-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки при публікації ДУ №6 від 31.01.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 01-078361-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |