Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська-Донбаська, Луганська та Донецька області» Інв. № 1116000 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
57 219 492,00 UAH
UA-2020-06-25-009511-a 96db0fd5718640d1ad07ef6b92ea2cf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорохова Юлія Олександрівна

(044)249 16 31 DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Дорохова Юлія Олександрівна
(044)249 16 31
DOROKHOVA.YO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:38
Очікувана вартість: 57 219 492,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 572 194,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 286097 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська-Донбаська, Луганська та Донецька області» Інв. № 1116000 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс не більше 50% (п’ятдесяти відсотків) від загальної вартості робіт та не більше 20% (двадцяти відсотків) від вартості устаткування протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури (не раніше дати укладення Договору) Аванс 25 Банківські 30
Виконання робіт подальша оплата здійснюється Замовником за умови прийняття Замовником робіт/устаткування на всю суму авансового платежу . Замовник здійснює оплату протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників відповідних актів, зокрема: - акту про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013); (умова про підписання акту про належно виконані проектні роботи включається у Договір у разі коригування проектної документації Замовника) - акта приймання-передачі виконаних робіт із землеустрою; - актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); - довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3); - актів приймання-передачі змонтованого устаткування, та за наданим Підрядником (після підписання Замовником зазначених актів) Рахунком-фактурою Пiсляоплата 25 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:27
Зміни від 14.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
14 липня 2020 15:27
ТД 01 078361 зі змінами від 14.07.2020 р..doc
03 липня 2020 11:17
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
25 червня 2020 16:17
Титульна сторінка 01 078361.pdf
14 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:27
Зміни від 14.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
14 липня 2020 15:27
ТД 01 078361 зі змінами від 14.07.2020 р..doc
03 липня 2020 11:17
ТД 01 078361 зі змінами від 03.07.2020 р..doc
25 червня 2020 16:17
ТД 01 078361 .doc
03 липня 2020 11:17
Зміни від 03.07.2020 р. у ТД 01 078361 .pdf
25 червня 2020 16:17
Титульна сторінка 01 078361.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо нульового кошторису
Дата подання: 26 червня 2020 12:07
Дата відповіді: 26 червня 2020 12:56
Шановний, Замовнику. Для максимально коректного та точного розрахунку вартості Учасником, просимо додати нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі. В техзавданні зазначені тільки основні матеріали (кабеліта муфти). Без даних, зазначених в нульовому кошторисі, неможливо зробити адекватну пропозицію на закупівлю. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформаційна модель нульового блоку кошторису знаходиться за посиланням http://files.ua.energy/tenders/tz/2020/2020_078361.zip файл «3375 Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська - Донбаська_ноль.sts8i» п. 3 Розділ ІІ «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додаток 3 до тендерної документації. Також за вищевказаним посиланням розміщені основні креслення проекту.
Щодо вимог до матеріалів
Дата подання: 30 червня 2020 11:30
Дата відповіді: 03 липня 2020 11:01
Шановний Замовнику! Згідно п.2 Розділу І Додатку 3 термін експлуатації матеріалів, вказаних в Таблиці 1, повинен бути не меншим 25 років. Прсимо Вас надати роз'яснення або посилання на нормативні акти, згідно яких така вимога поширюється на г/з трос типу ТК-11 вказаний в Таблиці 1 Додатку 3.
Відповідь: «Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовником внесено зміни у Тендерну документацію, а саме в Таблицю 1 пункту 4 «Вимоги до основних матеріалів» Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
Питання щодо роутера Cisco ASR-920-12SZ-IM, який зазначений у кошторисі
Дата подання: 30 червня 2020 16:13
Дата відповіді: 03 липня 2020 11:02
Доброго дня, у кошторисі серед обладнання зазначений Роутер Cisco ASR-920-12SZ-IM в комплекті. Питання: в якому саме комплекті?
Відповідь: «Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що в томі проекту «2811-655-КЛЗ Зм.2. ВОЛЗ. Станційна частина» наведена комплектація роутера Cisco ASR-920-12SZ-IM.»
Питання щодо промислового сервера
Дата подання: 30 червня 2020 16:21
Дата відповіді: 03 липня 2020 11:03
В якому саме комплекті Замовник бажає отримати промисловий сервер з функціоналом міжмережевого екрана Cisco ISA-3000-4C-FTD, зазначений у кошторисі? Від комплектності залежить розрахунок вартості.
Відповідь: «Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що в томі проекту «2811-655-КЛЗ Зм.2. ВОЛЗ. Станційна частина» наведена комплектація промислового сервера з функціоналом міжмережевого екрана Cisco ISA-3000-4C-FTD.»
Питання щодо креслення опор, металоконструкцій
Дата подання: 30 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 03 липня 2020 11:04
А де можна знайти креслення або проект опор, металоконструкцій? В документації немає.
Відповідь: «Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що в томі проекту «2811-330-ПЛБ Зм.1. Ремонтно-відновлювальні роботи по ПЛ» наведені всі необхідні для виконання робіт креслення. Креслення розміщені за посиланням http://files.ua.energy/tenders/tz/2020/2020_078361.zip п. 3 Розділ ІІ «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додаток 3 до тендерної документації.»
Запитання до Замовника
Дата подання: 09 липня 2020 10:24
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:31
Шановний представник НЕК "УКРЕНЕРГО"! Просимо Вас розглянути наступні питання. Компанія-нерезидент України, яка планує приймати участь в даному тендері зіштовхнулася з наступною правовою колізією: для подання тендерних документів, юридична особа має отримати сертифікат ( ліцензію ) класу СС3 для виконання даних робіт, але орган, який раніше видавав такі ліцензії розформований, а новий ще не функціонує ( ДАБІ). Просимо Вас надати роз'яснення, що робити за цієї умови? Просимо внести відповідні правки в ТД або дозволити компанії надати гарантований лист, що вона зобов'язується отримати таку ліцензію (строк отримання залежить від початку функціонування відповідного державного органу ). -Також є інформація, що іноземним компаніям дозвільні документи такого класу можуть взагалі не видавати. Що робити за цих умов? - Також у зв'язку з тим, що готуємо документи для нерезидента, а більшость державних органів досі знаходяться на карантині - просимо подовжити термін подання документів до 27 липня. Дякуємо та чекаємо на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно з пунктом 9 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (далі — Закон про ліцензування) діяльність у будівництві підлягає ліцензуванню.
Відповідно до умов Тендерної документації (далі-ТД), а саме п.п. 4.4 учасник повинен надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності - клас СС3 – значні наслідки, або V категорія складності. Примітка: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.
Відповідно до п. 2 Розділу І ТД – «Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції.», в той же час відповідно до частини 1 статті 31 Закону про Публічні закупівлі (далі- Закон) та п.3 Розділу І ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: Переможець процедури закупівлі:
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
Відповідно до п.2 частини 2 статті 42 Закону Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати - копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною 6 Статті 33 встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином не надання учасникам у встановлений термін ліцензії на провадження господарської діяльності відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Щодо перенесення кінцевого строк подання тендерних пропозицій Замовником будь внесені відповідні зміни.
Запитання Замовнику
Дата подання: 10 липня 2020 11:10
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:32
Шановний представник НЕК "УКРЕНЕРГО"! Компанія-нерезидент України планує приймати участь в даному тендері, згідно ТД, вся документація має бути переведена на українську мову. У зв'язку з великим об'ємом технічної документації, просимо Вас внести зміни в ТД, та надати можливість надати документи англійською мовою.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовником будь внесені відповідні зміни в Тендерну документацію.
Запитання Замовнику
Дата подання: 15 липня 2020 17:17
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:47
Шановний Замовник ! В ТД не вказаний код краски RAL Tikkurila Temacryl AR 50, просимо вказати
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що колір фарби Tikkurila Temacryl AR 50 - класично сірий.
Запитання Замовнику
Дата подання: 17 липня 2020 11:47
Дата відповіді: 21 липня 2020 13:33
Шановний Замовник! Прошу вас деталізувати розділ 2 тендерної документації, а саме пункт 4. «Учасник може у складі своєї пропозиції запропонувати еквівалент вказаний у Таблиці 1 матеріалам. У разі постачання матеріалів, еквівалентних зазначеним у Таблиці 1, необхідно надати технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проектної документації. Запропоновані учасником матеріали мають відповідати сучасним вимогам з виробництва та експлуатації. ТД, незалежно від виробника продукції, повинна надаватися українською мовою. Комплект документів який необхідно надати при постачанні: (перелік документів)..... .» У разі надання не аналогічних матеріалів, а тих що вказані у ТД у таблиці 1, які документи ми маємо надати у складі тендерної документації ? Тому що у ТД чіткої відповіді немає. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що згідно Розділу І Додатку 3 до тендерної документації Учасник торгів при постачанні матеріалів, зазначених в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. Заповнену Таблицю №1 Додатку 3 тендерної документації, скріплену підписом уповноваженої особи та завірену печаткою.
2. Довідку від виробника, що термін експлуатації матеріалів, вказаних в Таблиці 1, становить не менше 25 років.
3. Документальне підтвердження можливості постачання викладених в Таблиці 1 матеріалів, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників (скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)).
4. Гарантійний лист про те, що запропонована продукція буде виготовлена не раніше 2019 року, підписаний уповноваженою особою Учасника і завірений печаткою підприємства.
5. Довідку (складену у довільній формі), в якій Учасник зазначає інформацію щодо коригування проекту у випадку, якщо Учасником торгів пропонується устаткування (обладнання), яке є еквівалентним устаткуванню (обладнанню), що передбачено робочим проектом або вимогами цього опису, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства Учасника.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-009511-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРЕС-С", Код ЄДРПОУ:33481323
Дата подання: 18 серпня 2020 09:49
Скарга на дії Замовника
Приватним акціонерним товариством «Національна Енергетична Компанія «УКРЕНЕРГО» (далі – Замовник) 25.06.202р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська-Донбаська, Луганська та Донецька області» Інв. № 1116000 45454000-4 Реконструкція», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25-009511-a. ТОВ «АРЕС-С» взяло участь у даних торгах. 28.07.2020 р. в електронній системи закупівель Prozorro відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська-Донбаська, Луганська та Донецька області» Інв. № 1116000 45454000-4 Реконструкція. 14.08.2020р. за результатами розгляду Тендерної пропозиції Учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI, Замовником було прийняте рішення визнати переможцем учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI та рішення про намір укласти договір з Учасником MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI, про що було оприлюднене Протокольне рішення № 46/20-ТС уповноваженої особи – Тітарчук С.А. (додається). ТОВ «АРЕС-С» не згодне з таким рішенням Замовника, так як тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Згідно вимог Тендерної документації (п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») (додається) Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку. Учасник MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI в складі своєї Тендерної пропозиції надав скановану копію документу «ГАРАНТІЯ № 334-8797/20-ГЮ» (додається). 1. В пункті 8 наданої Гарантії зазначається, що її дія підпорядковується «Уніфікованим Правилам для Гарантій на Вимогу» (публікація МТП №758 від 2010 року), а не постанові Правління НБУ від 15.12.2004 №639, що не відповідає вимогам Тендерної документації. 2. В пункті 9 наданої Гарантії зазначається, що Гарантія надається Гарантом в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи Гаранта, що не відповідає дійсності. Документ наданий без накладання електронного цифрового підпису та не відповідає вимогам Тендерної документації. Так перевірка файлу, який містить документ «ГАРАНТІЯ № 334-8797/20-ГЮ» шляхом застосування системи M.E.Doc та шляхом перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/) свідчать про відсутність електронного кваліфікаційного підпису (електронного цифрового підпису) уповноваженої особи Гаранта (банку) на цьому документі. Відповідно до Тендерної документації (п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції»), Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема якщо учасник закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Виходячи з викладеного, відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI підлягає відхиленню Замовником, яким порушено право учасника ТОВ «АРЕС-С» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку всіх тендерних пропозицій. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати неправомірними рішення Замовника про визнання Учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 500 кВ Донська-Донбаська, Луганська та Донецька області» Інв. № 1116000 45454000-4 Реконструкція» переможцем . 3. Забов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання Учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI переможцем, зазначене у Протокольному рішенні від 14.08.2020р. № 46/20-ТС уповноваженої особи – Тітарчук С.А.. 4. Забов’язати Замовника прийняти рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації. 5. Забов’язати Замовника поновити період кваліфікації Учасників процедури закупівлі та перейти до розгляду Тендерної пропозиції наступного Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АРЕС-С». Додатки: 1. Протокольне рішення від 14.08.2020р. № 46/20-ТС уповноваженої особи – Тітарчук С.А. (Протокол акцепту 46-ТС.pdf) 2. Тендерна документація (ТД 01 078361 зі змінами від 14.07.2020 р..doc) 3. ГАРАНТІЯ № 334-8797/20-ГЮ (1. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 11:32
рішення від 20.08.2020 № 15828 +лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 11:32
інформація про перенесення розгляду скарги № 13572.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 14:19
інформація про перенесення від 09.09.2020 № 14208.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 11:02
рішення від 15.09.2020 № 17342.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати Протокольне рішення від 14.08.2020р. № 46/20-ТС про визнання переможцем MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI.
Дата виконання рішення замовником: 19 жовтня 2020 13:51

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 15:44
1.БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
17 серпня 2020 15:44
Протокол акцепту 46-ТС.pdf
17 серпня 2020 15:44
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 10:22
2.ФОРМА 4 МЕТ ДОДАТКИ.pdf
31 серпня 2020 12:57
3.ФОРМА 4 МЕТ ДОДАТКИ.pdf
31 серпня 2020 13:06
4.ФОРМА 4 МЕТ ДОДАТКИ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000016 ● 256255bf92c348efa2dbf6f1847028ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-06-25-009511-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І. По першому питанню. «Щодо встановлення інших порушень законодавства у сфері закупівель, зокрема, посилання на те, що інформація щодо очікуваної вартості зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c» У відповідь на перше зауваження Замовник керується наступним. Перше. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику Smarttender.biz) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість, при цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ). Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, в графі «Ціна» додатково зазначається ціна його пропозиції з урахуванням ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ, про що зазначено в частині 1 розділу V Тендерної документації «У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.». Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) . Друге. Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2020-06-18-001006-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 ст. 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2020-06-01-003979-c.» та відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія, ефективність та пропорційність. Третє. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону для підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст. 5 Закону. Згідно з ч.1 ст.20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Ст. 21 Закону визначено порядок інформування про проведення відкритих торгів. В п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію зокрема «очікувану вартість предмета закупівлі» без посилання відповідно до річного плану, на підставі чого можна зробити висновок, що норма очікувана вартість є диспозитивною нормою права, а не імперативною. Разом з тим слід зазначити, що відповідно до ст. 22 Закону відсутня вимога, що очікувана вартість закупівлі зазначається у Тендерній документації. Враховуючи вище викладене замовник керується вимогами Закону, дотримується його норм та принципів проведення публічних закупівель, а описане Державною Аудиторською службою України порушення, ч. 1 ст. 4 Закону, що очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-06-25-009511-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-06-12-001522-c, є необґрунтованим та не доведеним. ІІ. По другому питанню. «Щодо відсутності інформації відповідно до вимог п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону в опублікованому оголошені про проведення відкритих торгів, яке повинно містити інформації про мову». У відповідь на друге зауваження повідомляю наступне. На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 р. дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляю, що під час використання електронної системи закупівель, користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.

2020-10-20 08:14:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено що закупівля здійснена з порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI 50 413 851,90
UAH
50 413 851,90
UAH
Документи
ТОВ "АРЕС-С" 56 000 000,00
UAH
56 000 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" 57 050 000,00
UAH
57 050 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 15:45
Розділ ІІ._No1-No2-No3_UKR.pdf
22 серпня 2020 12:14
ФОРМА_9.pdf
22 серпня 2020 12:14
ФОРМА_7.pdf
22 серпня 2020 12:14
Розділ ІІ._No7.pdf
22 серпня 2020 12:14
Розділ ІІ._No6.pdf
22 серпня 2020 12:14
Розділ ІІ._No1-No2-No3_TR.pdf
13 серпня 2020 15:08
Чабана І.В..pdf
26 липня 2020 19:12
4. TEХНІЧНА ЧАСТИНА-3.rar
26 липня 2020 19:12
4. TEХНІЧНА ЧАСТИНА-2.rar
26 липня 2020 19:11
4. TEХНІЧНА ЧАСТИНА-1.rar

Публічні документи

06 жовтня 2020 09:41
Довідка МВС.pdf
06 жовтня 2020 09:41
Довідка за Формою 7.pdf
06 жовтня 2020 09:41
Довідка.pdf
27 липня 2020 10:37
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 10:37
Технiчна частина (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

АРЕС-С

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI
#172059
Рішення скасоване 50 413 851,90
UAH
21 вересня 2020 11:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 18:31
MET ENERJI URETIM INSAAT TAAHHUT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI
#172059
Відхилено 50 413 851,90
UAH
21 вересня 2020 11:09
ТОВ "АРЕС-С"
#33481323
Переможець 56 000 000,00
UAH
28 вересня 2020 11:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на вимогу п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації, не надано згідно форми № 1 Додатку 2 Тендерної документації підтвердження загального досвіду робіт у галузі енергетики та промисловості на керівних посадах (≥ 5 років) Головного інженера Чабана І.В. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: 1. Трудову книжку або наказ (витяг з наказу) по підприємству, що підтверджують загальний досвід роботи у галузі енергетики та промисловості на керівних посадах (≥ 5 років) Головного інженера Чабана І.В.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АРЕС-С" #33481323

№ рішення у справі

70/42-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРЕС-С"
#33481323
56 000 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 10:04
ДУ №6 від 31.01.23 дл договору №01-078361-20 (1).pdf зміни до договору
26 червня 2023 10:03
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2023 17:06
ДУ №6 від 31.01.23 дл договору №01-078361-20.pdf зміни до договору
03 лютого 2023 17:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:15
ДУ № 4 до договору № 01-078361-20 від 16.10.2020 р. ТОВ АРЕС-С.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 12:28
ДУ № 3 до договору № 01-078361-20 ТОВ Арес-С.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 13:55
Договір 01-078361-20 від 16.10.2020 Д-Д Арес-С.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист Підрядника № 194/21 від 29.07.2021 р. та керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 01-078361-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист Підрядника № 318/21 від 06.12.2021 року та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-078361-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-078361-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки при публікації ДУ №6 від 31.01.2023
Номер договору про закупівлю: 01-078361-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML