Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні «Золота Нива» Полтавської державної аграрної академії за адресою: м. Полтава, вул. Сковороди 1/3( ДК 021:2015 :45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 396 000,00 UAH
UA-2020-06-25-009456-a 11007ce1e3894d6a9a4739ced7bd5887
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головченко Наталія

+380532565219 ekonomist.pdaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська державна аграрна академія
Код ЄДРПОУ: 00493014
Вебсайт: http://pdaa.edu.ua
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Контактна особа: Головченко Наталія
+380532565219
ekonomist.pdaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 16:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 16:11
Очікувана вартість: 1 396 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6975 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в розділі I вимог до предмету закупівлі (завантажено окремим файлом)
Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати):: 6 975 грн (шість тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень).
Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути 90 днів з дати розкриття пропозицій електронною системою закупівель
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні «Золота Нива» Полтавської державної аграрної академії за адресою: м. Полтава, вул. Сковороди 1/3( ДК 021:2015 :45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Г.Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:14
проект договору по роботам.doc
25 червня 2020 16:14
Оголошення.docx
25 червня 2020 16:14
Відомість обсягів робіт.rtf
25 червня 2020 16:14
Вимоги до предмету закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 1 395 000,00
UAH з ПДВ
1 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:13
Електронний підпис
07 липня 2020 15:11
тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 15:11
посвідчення.pdf
07 липня 2020 15:11
опис.pdf
07 липня 2020 15:11
наказ на призначення.pdf
07 липня 2020 15:11
Ліцензія.pdf
07 липня 2020 15:11
календарний графік.pdf
07 липня 2020 15:11
договори ЦПХ.pdf
07 липня 2020 15:11
договір.pdf
07 липня 2020 15:11
довідка працівники.pdf
07 липня 2020 15:11
довідка мтб.pdf
07 липня 2020 15:11
довідка довкілля.pdf
07 липня 2020 15:11
довідка банк.pdf
07 липня 2020 15:11
гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 15:11
Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 15:11
виписка.pdf
07 липня 2020 15:11
акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
Переможець 1 395 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 12:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
1 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Додаткова угода 3 дог 2-104-1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:05
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 13:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:30
договір.pdf укладений
31 липня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/104/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/104/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.Кількість робіт одна
Номер договору про закупівлю: 2/104/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 381 197,13
UAH (в тому числі ПДВ 230 199,52 UAH)