Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Київська (від просп. Миру до вул. Гончої) в м. Чернігів
Очікувана вартість
36 856 639,20 UAH
UA-2020-06-25-009087-a ff41a508a4554b60ab970fdeaf803571
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтонюк Вікторія

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Ковтонюк Вікторія
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:11
Очікувана вартість: 36 856 639,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 184 283,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184 283,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Київська (від просп. Миру до вул. Гончої) в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ділянка дороги по вул. Київська (від просп. Миру до вул. Гончої)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Аванс 14 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 липня 2020 16:25
Електронний цифровий підпис
08 липня 2020 15:16
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 липня 2020 15:16
Додаток №2.rtf
08 липня 2020 15:16
ТД зміни.doc
08 липня 2020 15:16
Перелік змін.docx
03 липня 2020 16:34
Перелік змін.docx
03 липня 2020 16:34
Додаток № 5 _пропозиція.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 1.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 6.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 4.doc
25 червня 2020 15:59
Додаток №3.doc
25 червня 2020 15:59
Додаток № 7.docx
08 липня 2020 16:25
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 16:35
Електронний цифровий підпис
25 червня 2020 15:59
Електронний цифровий підпис
08 липня 2020 15:16
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 червня 2020 15:59
ОГОЛОШЕННЯ_Київська.docx
08 липня 2020 15:16
Додаток №2.rtf
25 червня 2020 15:59
Додаток №2.rtf
08 липня 2020 15:16
ТД зміни.doc
03 липня 2020 16:34
ТД зміни.doc
25 червня 2020 15:59
ТД.doc
08 липня 2020 15:16
Перелік змін.docx
03 липня 2020 16:34
Перелік змін.docx
03 липня 2020 16:34
Додаток № 5 _пропозиція.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 5.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 1.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 6.docx
25 червня 2020 15:59
Додаток № 4.doc
25 червня 2020 15:59
Додаток №3.doc
25 червня 2020 15:59
Додаток № 7.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000033 ● b20b51ee4a9b4190a77273ee98fee534
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

22.10.2020 № 204

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-009087-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення викладена в протоколі № 293 який додається

2020-11-20 15:44:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 35 161 653,60
UAH з ПДВ
35 161 653,60
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради 36 792 322,80
UAH з ПДВ
36 792 322,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:13
sign.p7s
22 липня 2020 09:25
sign.p7s
22 липня 2020 09:19
17.07 МВС
22 липня 2020 09:19
17.07 ДФС УЖКГ
22 липня 2020 09:19
документи ст.17
15 липня 2020 17:32
sign.p7s
15 липня 2020 17:27
22 довкілля.pdf
15 липня 2020 17:27
21 Безпека руху.pdf
15 липня 2020 17:27
19 субпідрядники.pdf
15 липня 2020 17:27
17н Гарантійні листи.pdf
15 липня 2020 17:27
16 Пропозиція.pdf
15 липня 2020 17:27
15 Статут та КОПІЯ.pdf
15 липня 2020 17:27
12 Довідка банк Ексім.pdf
15 липня 2020 17:27
11 Пересональні.pdf
15 липня 2020 17:27
7 стаття 17 Закону.pdf
15 липня 2020 17:27
6 Досвід.pdf
15 липня 2020 17:27
6 Досвід СКАН.PDF
15 липня 2020 17:27
5 Працівники.pdf
15 липня 2020 17:27
2 АБЗ 4 Лист ЧАШБ АБЗ.pdf
15 липня 2020 17:27
2 АБЗ 1 довідка АБЗ.pdf
15 липня 2020 17:27
1 Мат-тех база.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:15
sign.p7s
14 липня 2020 09:39
Укргазбанк.pdf
14 липня 2020 09:39
Ощадбанк.pdf
14 липня 2020 09:39
довідка с налоговой.pdf
14 липня 2020 09:39
public_doc.pdf
14 липня 2020 09:39
7.0 Проект договору.pdf
14 липня 2020 09:39
5.6 Копія Статута.pdf
14 липня 2020 09:39
4.5 Витяг зі Статуту.pdf
14 липня 2020 09:39
1.7 Транспортна схема.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Переможець 35 161 653,60
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
35 161 653,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 серпня 2020 10:58
7461-29.pdf укладений
03 серпня 2020 10:58
sign.p7s зміни до договору
30 вересня 2020 14:06
Додаткова угода № 1 до договору № 7461_29.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 7461-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку