Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Перова, ПВ-5164, ПВ-5178, ПВ-5414, ПВ-5361, ПВ-5454, ПВ-5497, ПВ-5521, ПВ-5676, ПВ-5928/1 в Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 988 119,60 UAH
UA-2020-06-25-009049-a a2e07487568c4fb48dddcc1e6fcc560a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 6 988 119,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Перова, ПВ-5164, ПВ-5178, ПВ-5414, ПВ-5361, ПВ-5454, ПВ-5497, ПВ-5521, ПВ-5676, ПВ-5928/1 в Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, бульв. Перова, ПВ-5164, ПВ-5178, ПВ-5414, ПВ-5361, ПВ-5454, ПВ-5497, ПВ-5521, ПВ-5676, ПВ-5928/1 в Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 9 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:58
Тендерна документація.doc
25 червня 2020 15:58
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000012 ● 9124661835154272aa022cdc146cae2c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-06-25-009049-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-12 17:02:32

відповідь

На виконання Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Перова, ПВ-5164, ПВ-5178, ПВ-5414, ПВ-5361, ПВ-5454, ПВ-5497, ПВ-5521, ПВ-5676, ПВ-5928/1 в Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)», надаємо інформацію та документи на підтвердження факту усунення КП «Київміськсвітло» порушення, викладеного у висновку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Перова, ПВ-5164, ПВ-5178, ПВ-5414, ПВ-5361, ПВ-5454, ПВ-5497, ПВ-5521, ПВ-5676, ПВ-5928/1 в Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)», надаємо інформацію та документи на підтвердження факту усунення КП «Київміськсвітло» порушення, викладеного у висновку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому.

2020-08-12 16:20:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 6 685 298,97
UAH з ПДВ
6 685 298,97
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 6 981 650,00
UAH з ПДВ
6 981 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 12:48
Електронний підпис
23 липня 2020 12:48
Довідка ст 17 Закону.pdf
23 липня 2020 12:48
Довідка МВС.pdf
23 липня 2020 12:48
Довідка корупція.zip
23 липня 2020 12:48
Довідка зобов'язання.pdf
23 липня 2020 12:48
Довідка ДПС.pdf
23 липня 2020 12:48
Довідка дитяча праця.pdf
23 липня 2020 12:48
Довідка банкрутство.pdf
13 липня 2020 10:40
Електронний підпис
13 липня 2020 10:39
Статут.pdf
13 липня 2020 10:39
Протоколи, наказ.pdf
13 липня 2020 10:39
Працівники.pdf
13 липня 2020 10:39
ПДВ.pdf
13 липня 2020 10:39
МТБ.pdf
13 липня 2020 10:39
Довідка ст 17 Закону.pdf
13 липня 2020 10:39
Гарантійний лист, ТЗ.pdf
13 липня 2020 10:39
БГ Перова.7z
13 липня 2020 10:39
Аналогічний договор.pdf

Публічні документи

12 липня 2020 15:51
Електронний підпис
12 липня 2020 15:35
Довідка по статті 17.pdf
12 липня 2020 15:35
Рішення засновника.pdf
12 липня 2020 15:35
Податкові накладні.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _2 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _3 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:35
Статут.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
12 липня 2020 15:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 липня 2020 15:35
Гарантійний лист.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
12 липня 2020 15:35
Договір підряду _27-КР.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _1 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:35
Наказ _1.pdf
12 липня 2020 15:35
Акт _3 _КБ-2в_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
Переможець 6 685 298,97
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
6 685 298,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:47
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
12 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:34
ДУ №2 від 23.12.2020 р. до Дог. №24-КР на зменшення.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:33
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 16:21
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:18
ДУ №1 Перова.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:29
Договір №24-КР від 07.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №24-КР від 07.08.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: 24-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6684597,95 (Шість мільйонів шістсот вісімдесят чотири тисячі п'ятсот дев'яносто сім грн. 95 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1114099,66 (Один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев'яносто дев'ять грн. 66 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить суму 6684597,95 (Шість мільйонів шістсот вісімдесят чотири тисячі п'ятсот дев'яносто сім грн. 95 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1114099,66 (Один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев'яносто дев'ять грн. 66 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 23.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 24-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 684 597,95
UAH (в тому числі ПДВ 1 114 099,66 UAH)