Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження для Літківського НВО (ЗОШ) ( ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
555 413,00 UAH
UA-2020-06-25-008918-a 8365c350a48e4aafa8302f9cf6a5604e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Петрашко

+380459441172 vo_yurust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143873
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Шевченка, буд. 21
Контактна особа: Ніна Петрашко
+380459441172
vo_yurust@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 15:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 15:43
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:05
Очікувана вартість: 555 413,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 554,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень на пульт централізованого пожежного спостереження для Літківського НВО (ЗОШ) ( ДК 021:2015 -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Шевченка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  17 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:04
Оголошення та документація Кап.рем. Літки (ЗОШ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Серифікат ISO 9001
Дата подання: 01 липня 2020 16:17
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:17
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання: -Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» щодо електромонтажних робіт. -Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги» щодо електромонтажних робіт. п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Враховуючи необов'язковість отримання зазначених сертифікатів, чи можливе подання тільки ДСТУ ISO 9001:2015, і чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога до надання Учасниками сертифікату - це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість, своєчасність та безпечність робіт, свідчення того, що учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості під час виконання робіт.Вимога не може вважатись дискримінаційною , оскільки кожен Учасник має змогу підвищити якість власної діяльності та підкріпити це отриманням сертифікату ISO.
навчання програмного засобу АВК
Дата подання: 01 липня 2020 16:26
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:17
Шановний Замновнику, у тендерній документації наявна вимога про проходження навчання програмного засобу АВК (або іншого спеціалізованого програмного засобу для роботи з кошторисною документацією), що підтверджується наданням у складі пропозиції відповідного посвідчення (сертифікату тощо). Таке навчання є виключно добровільною справою кожного підприємства і жодним нормативним актом не передбачене. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для забезпечення якісного виконання робіт, передбачених даною закупівлею , Замовник вимагає документ, що підтверджує навчання профільного спеціаліста в частині кошторисної документації програмного засобу, який необхідний для роботи з кошторисною документацією. працівник кожного Учасника може пройти відповідне навчання та пітвердити рівень кваліфікації. Вимога не є дискримінаційною.
головний інженер з вищою освітою за будівельною спеціальністю.
Дата подання: 01 липня 2020 16:32
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:16
Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачена наявність головного інженера з вищою освітою за будівельною спеціальністю. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки наявність головного інженера не передбачається Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо видалити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики від 29.12.2004 №336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності " Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівника" головний інженер здійснює контроль за додержанням проектної, конструкторської і технологічної дисципліни, правил та норм охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки, вимог природоохоронних санітарних органів, а також органів, що здійснюють технічний нагляд. Вимога тендерної документації встановлюється у зв'язку з необхідністю залучення профільного спеціаліста для забезпечення дотримання виробничої санітарії та пожежної безпеки правил та норм з охорони праці під час виконання робіт на об'єкті . Вимога не є дискримінаційною.
Витяг ПДВ
Дата подання: 01 липня 2020 18:25
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:16
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати:У разі надання витягу з реєстру платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платника податку єдиного податку, то такий витяг повинен бути сформований не раніше поточного року. Витяг ПДВ не має строку дії, даний Витяг надається при реєстраціїї підприємства та не потребує періодичного оновлення. Навіщо вам потрібен витяг з реєстру ПДВ саме за 2020 рік?Чим він буде відрізнятися за Витяг з реєстру ПДВ наприклад за 2019 рік?Просимо видалити дану вимогу, а саме вимогу про строк формування Витягу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Отримання витягу з реєстру платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платника податку єдиного податку здійснюється у встановленому законодавством України порядку, що дозволяє включення даної вимоги до умов тендерної документації. Для укладання договору про закупівлю Замовник прагне отримати документ, що надає максимально чинну інформації щодо кожного Учасника.
Документи на інженерів
Дата подання: 01 липня 2020 18:26
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:15
Добрий день. Відповідно до вимоги документації необхідно надати:7. Копії чиннх особових медичних книжок усіх працівників Учасника, що зазначені в довідці згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.9. Копії протоколів, посвідчень, допусків: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) щодо всіх працівників, зазначених в довідці згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації.Копії протоколів, посвідченнь, допусків: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; пожежної безпеки; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» щодо всіх працівників, зазначених в довідці згідно п.2 Додатку 1 тендерної документації на ІНЖЕНЕРІВ-ПРОЕКТУВАЛЬНИКІВ. Навіщо ви вимагаєте надання даних документів на інженерів-проектувальників, якщо дані працівники не будуть виїджати на об'єкт та приймати безпосередню участь у виконанні робіт???Просимо видалити дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, вимоги щодо посвідчень та особових медичних книжок стосуються усіх працівників Учасника, що зазначаються Учасником у поданій довідці стосовно пацівників, оскільки формою довідки передбачено надання інформації про працівників, що будуть залучені до виконання робіт. Те, що окремі працівники можуть не виїжджати на об'єкт, не означає, що працівники не повинні мати особові медичні книжки та пройти перевірку знань щодо зазначених в умовах тендерної документації позицій.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 511 696,76
UAH
511 696,76
UAH
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 555 413,00
UAH
555 413,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 12:56
Електронний підпис
07 липня 2020 12:55
14. Норми лист.pdf
06 липня 2020 23:15
Електронний підпис
06 липня 2020 23:15
Протокол НР.7Z
06 липня 2020 23:15
Наказ Фролова Ю.М.7Z
06 липня 2020 23:15
Лист для клієнтів.7z
06 липня 2020 23:15
Гарантія 5412-20.7z
06 липня 2020 23:15
Витяг із Статуту.7z
06 липня 2020 23:15
Банківська ліцензія.7z
06 липня 2020 23:15
14. Норми лист.pdf
06 липня 2020 23:15
13. Довідка з банку.pdf
06 липня 2020 23:15
12. Проект договору.pdf
06 липня 2020 23:15
11. Технічна частина.pdf
06 липня 2020 23:15
10. Фінзвіт.pdf
06 липня 2020 23:15
9. Субпідрядник.pdf
06 липня 2020 23:15
4. Акт огляду Літки.pdf
06 липня 2020 23:15
3. Кошториси.imd
06 липня 2020 23:15
3. Кошториси Літки.pdf
06 липня 2020 23:15
2. Документи ПР+.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:42
Електронний підпис
03 липня 2020 17:41
Огляд.pdf
03 липня 2020 17:41
Ст.17.pdf
03 липня 2020 17:41
про працівників.pdf
03 липня 2020 17:41
про ліцензію.pdf
03 липня 2020 17:41
про захист довкілля.pdf
03 липня 2020 17:41
Обладнання.pdf
03 липня 2020 17:41
Копія-Статут.pdf
03 липня 2020 17:41
Копія-Ліцензії ПС.pdf
03 липня 2020 17:41
Копія- Виписки з ЄДР.pdf
03 липня 2020 17:41
Код доступу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Рішення скасоване 511 696,76
UAH
09 липня 2020 15:15
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Переможець 511 696,76
UAH
09 липня 2020 15:20

Документи

09 липня 2020 15:14
Електронний підпис

Документи

09 липня 2020 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
511 696,76
UAH
Документи

Документи

09 липня 2020 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:15
ДУ 2 до дог 113 кап рем пож сиг.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 11:34
ДУ до дог113 Кап рем Літки Пожежна.pdf зміни до договору
16 липня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:21
Дог 113 Кап рем Літки пожежна.pdf укладений
16 липня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML