Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Велика Житомирська, ПВ-8077, ПВ-8205 у Шевченківському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 029 667,80 UAH
UA-2020-06-25-008855-a 081383e88ec54b34a96f014a1a7563cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:38
Очікувана вартість: 2 029 667,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Велика Житомирська, ПВ-8077, ПВ-8205 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, ПВ-8077, ПВ-8205 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:34
повідомлення учасникам.pdf
02 липня 2020 14:32
Тендерна документація зі змінами від 03.07.2020.doc
25 червня 2020 15:50
Тендерна документація.doc
25 червня 2020 15:50
Оголошення.docx
02 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:34
повідомлення учасникам.pdf
02 липня 2020 14:32
Тендерна документація зі змінами від 03.07.2020.doc
25 червня 2020 15:50
Тендерна документація.doc
25 червня 2020 15:50
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 1 817 655,60
UAH з ПДВ
1 817 655,60
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 2 023 600,00
UAH з ПДВ
2 023 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 12:52
Електронний підпис
23 липня 2020 12:52
Довідка ст 17 Закону.pdf
23 липня 2020 12:51
Довідка МВС.pdf
23 липня 2020 12:51
Довідка корупція.zip
23 липня 2020 12:51
Довідка зобов'язання.pdf
23 липня 2020 12:51
Довідка ДПС.pdf
23 липня 2020 12:51
Довідка дитяча праця.pdf
23 липня 2020 12:51
Довідка банкрутство.pdf
13 липня 2020 10:52
Електронний підпис
13 липня 2020 10:52
Статут.pdf
13 липня 2020 10:52
Протоколи, наказ.pdf
13 липня 2020 10:52
Працівники.pdf
13 липня 2020 10:52
ПДВ.pdf
13 липня 2020 10:52
МТБ.pdf
13 липня 2020 10:52
Довідка ст 17 Закону.pdf
13 липня 2020 10:52
Гарантійний лист, ТЗ.pdf
13 липня 2020 10:52
БГ Житомирська.7z
13 липня 2020 10:52
Аналогічний договор.pdf

Публічні документи

12 липня 2020 15:42
Електронний підпис
12 липня 2020 15:39
Статут.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
12 липня 2020 15:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _2 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:39
Гарантійний лист.pdf
12 липня 2020 15:39
Довідка по статті 17.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _3 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:39
Наказ _1.pdf
12 липня 2020 15:39
Рішення засновника.pdf
12 липня 2020 15:39
Договір підряду _27-КР.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
12 липня 2020 15:39
Акт _1 _КБ-3_.pdf
12 липня 2020 15:39
Податкові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
Переможець 1 817 655,60
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
1 817 655,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:32
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
12 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:57
ДУ №2 від 23.12.2020 р.до Дог. №25-КР на зменшення.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:56
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 16:04
ДУ №1 Велика Житомирська.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:02
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 12:51
Договір №25-КР від 06.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №25-КР від 06.08.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1570787,67 (Один мільйон п'ятсот сімдесят тисяч сімсот вісімдесят сім грн. 67 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 261797,95 (Двісті шістдесят одна тисяча сімсот дев'яносто сім грн. 95 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1570787,67 (Один мільйон п'ятсот сімдесят тисяч сімсот вісімдесят сім грн. 67 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 261797,95 (Двісті шістдесят одна тисяча сімсот дев'яносто сім грн. 95 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 23.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 570 787,67
UAH (в тому числі ПДВ 261 797,94 UAH)