Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
223 307 864,60 UAH
UA-2020-06-25-008631-a ● aae78cbb1512447c8581fc3a655e6465
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 223 307 864,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 116 539,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1116539.32 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 15:40 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 223 307 865 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 116 539 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-03 — Житомир - Чернівці
DSTU B D.1.1-1:2013. Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 17:21 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
28 липня 2020 17:21 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі зміною 2.doc | |
28 липня 2020 17:21 |
Додатки зі зміною 2.doc | |
28 липня 2020 17:21 |
Перелік змін до ТД км 58-км 62.pdf | |
28 липня 2020 17:20 |
оголошення 58-62.pdf | |
21 липня 2020 16:30 |
підсумкова відомість ресурсів км 58+000 - км 62+200.rtf | |
21 липня 2020 16:30 |
Проект договору зі змінами.doc | |
21 липня 2020 16:30 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі змінами.doc | |
21 липня 2020 16:30 |
Додатки зі змінами.doc | |
21 липня 2020 16:30 |
перелік змін до ТД.pdf | |
21 липня 2020 16:29 |
оголошення Н-03 км 58-62.pdf | |
25 червня 2020 15:44 |
Оголошення Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf | |
25 червня 2020 15:44 |
Проект договору.doc | |
25 червня 2020 15:43 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200.doc | |
25 червня 2020 15:43 |
Додатки до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-008631-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 16 липня 2020 09:45
Вимога до Замовника процедури закупівлі щодо усунення порушення під час проведення тендеру
До Замовника процедури закупівлі (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-25-008631-a) вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів» і не передбачена заміна техніки відповідно до діючих в Україні стандартів. Натомість, згідно п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складані Договірної ціни (ціни пропозиції учасника конкурсних торгів) передбачена заміна нормативних машин та механізмів із застосуванням наявної техніки у підрядної організації з відповідним технічним та економічним обґрунтуванням, що, звичайно, призведе до заміни машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Також згідно п.4.5.3 діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 «рекомендується в документації передбачати … наявність обладнання та матеріально-технічної бази (інформаційна довідка, складена відповідно до додатків А та Б, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів, їх стану та наявної кількості відповідно до предмету закупівель)», а не згідно відомостей ресурсів, що складаються на різних етапах визначення вартості будівельних робіт по різним, окремо визначеним підходам та і складаються на підставі кошторисних норм, що мають інше функціональне призначення.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до Тендерної документації шляхом зміни назви Таблиці 1 Додатку 3 на «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» та прописати перелік основних видів обладнання, машин та механізмів, якій є вимогливо обґрунтований, штучно не звужує коло можливих учасників, а саме передбачається згідно діючих будівельних норм в проекті організації робіт по даному об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів» і не передбачена заміна техніки відповідно до діючих в Україні стандартів. Натомість, згідно п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» при складані Договірної ціни (ціни пропозиції учасника конкурсних торгів) передбачена заміна нормативних машин та механізмів із застосуванням наявної техніки у підрядної організації з відповідним технічним та економічним обґрунтуванням, що, звичайно, призведе до заміни машин та механізмів у підсумковій відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Також згідно п.4.5.3 діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 «рекомендується в документації передбачати … наявність обладнання та матеріально-технічної бази (інформаційна довідка, складена відповідно до додатків А та Б, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів, їх стану та наявної кількості відповідно до предмету закупівель)», а не згідно відомостей ресурсів, що складаються на різних етапах визначення вартості будівельних робіт по різним, окремо визначеним підходам та і складаються на підставі кошторисних норм, що мають інше функціональне призначення.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від замовника усунути порушення (формалізм, обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до Тендерної документації шляхом зміни назви Таблиці 1 Додатку 3 на «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» та прописати перелік основних видів обладнання, машин та механізмів, якій є вимогливо обґрунтований, штучно не звужує коло можливих учасників, а саме передбачається згідно діючих будівельних норм в проекті організації робіт по даному об’єкту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 15:07
замовником буде переглянуто перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, згідно предмету закупівлі, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
замовником буде переглянуто перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, згідно предмету закупівлі, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 18:17
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 18:30
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 18:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | — | Документи | |
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | — | Документи | |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 17:42 |
Кінець періоду оскарження: | 12 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 вересня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме через помилку, виявлену в технічному завданні до тендерної документації (додаток 6), в результаті чого очікувана вартість закупівлі потребує коригування |
Документи:
01 вересня 2020 17:41
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 17:39
|
відміна реконструкція 58-62.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-06-25-008631-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження