Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту знаку Хвилелому південно-східний, світний №2275
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2020-06-25-008416-a ecf2b325c18e427da825b8c294a55ef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Липовий

+380503052833 lypovyy.d@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Дмитро Липовий
+380503052833
lypovyy.d@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:58
Очікувана вартість: 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту знаку Хвилелому південно-східний, світний №2275
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3.1. Попередня оплата може здійснюватися в розмірі не більше сорока відсотків від ціни договору протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акта про початок надання послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунків, у разі здійснення попередньої оплати частинами). Аванс 5 Банківські 40
Iнша подія 4.3.2. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше п’ятдесяти відсотків від ціни Договору з ПДВ, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі десяти відсотків від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. 4.3.3. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих послуг (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) в обсягах не менше сімдесяти відсотків від ціни Договору з ПДВ, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі двадцяти відсотків від ціни договору за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. 4.3.5. Остаточний розрахунок здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором (з оформленням форм КБ-2, КБ-3) за умови виконання пп. 6.3.7-6.3.9 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО "КРИЛА" 957 318,00
UAH з ПДВ
957 318,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАПОЯН МУШЕГ ЖОРАЄВИЧ" 958 220,00
UAH з ПДВ
958 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 15:29
Електронний підпис
28 липня 2020 15:03
28.imd
28 липня 2020 15:03
Довідка МВС.PDF
28 липня 2020 15:03
Довідка форма №2.PDF
23 липня 2020 13:54
Електронний підпис
16 липня 2020 09:46
Електронний підпис
16 липня 2020 09:42
Статут нова редакція.PDF
16 липня 2020 09:42
Рішення засновника.PDF
16 липня 2020 09:42
Опис.PDF
16 липня 2020 09:42
ліцензія.pdf
16 липня 2020 09:42
Лист-відгук Крила.PDF
16 липня 2020 09:42
Довідки Крила0001.PDF
16 липня 2020 09:42
довідка з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 09:42
Декларація.PDF
16 липня 2020 09:42
Б.Н. договір0003.PDF
16 липня 2020 09:42
Б.Н. договір0002.PDF
16 липня 2020 09:42
Б.Н. договір.PDF
16 липня 2020 09:42
Б.Н. договір 001.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 16:50
Електронний підпис
15 липня 2020 16:28
Key-6.pfx
15 липня 2020 16:28
Свідоцтво.PDF
15 липня 2020 16:28
Паспорт +ІПН.PDF
15 липня 2020 16:28
лицензия (1).PDF
15 липня 2020 16:28
Дозвіл.PDF
15 липня 2020 16:28
Договір.PDF
15 липня 2020 16:28
Довідки.PDF
15 липня 2020 16:28
Витяг.PDF
15 липня 2020 16:28
АКТ 2.PDF
15 липня 2020 16:28
АКТ 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНТСТВО "КРИЛА"

ФОП "ПАПОЯН МУШЕГ ЖОРАЄВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГЕНТСТВО "КРИЛА"
#24072228
Переможець 957 318,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 08:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Наявність працівників відповідної кваліфікації. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація про повний перелік працівників для забезпечення надання послуг, передбачених Дефектним актом (пункт 7 Технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації)), та виконання договору про закупівлю; 1.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 1.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю послуг із зазначенням їх ПІБ, посад, освіти (спеціальність та/або кваліфікація відповідно до документа про освіту), загального досвіду роботи та на підприємстві.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО "КРИЛА"
#24072228
957 318,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:51
хвилелом.pdf укладений
07 серпня 2020 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 957 318,00
UAH (в тому числі ПДВ 159 553,00 UAH)