Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411 – км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance N-10 Stryi-Ivano-Frankivsk-Chernivtsi-Mamalyha the section km 16+411-km 203+957 (separate sections) in Ivano-Frankivsk Oblast
Очікувана вартість
1 251 746 227,00 UAH
UA-2020-06-25-008235-a 84676f1f82194f58a8a41adb1fec4256
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Вебсайт: http://if.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Семанів Любомир Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:46
Очікувана вартість: 1 251 746 227,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 258 731,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 258 731,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 25 червня 2020 15:25
Enquiries until: 03 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 1 251 746 227 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 258 731 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 258 731,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411 – км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance N-10 Stryi-Ivano-Frankivsk-Chernivtsi-Mamalyha the section km 16+411-km 203+957 (separate sections) in Ivano-Frankivsk Oblast - State Budget of Ukraine
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:45
Шановний замовник! Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації визначено, що Учасник повинен надавати, в тому числі, наступні документи: Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки Учасником та Дозвіл Держпраці (Держгірпромнагляду) на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Учасником. Чи необхідно учаснику-нерезиденту подавати копії вищевказаних Дозволів? В той же час, Постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), визначено конкретний перелік робіт та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на виконання та експлуатацію яких необхідно отримувати дозвіл. При вивченні переліку робіт, який визначений Додатком 11 то Тендерної документації, та переліку техніки та обладнання, який визначений у п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, стало зрозумілим, що отримання дозволів на виконання робіт та експлуатацію техніки та обладнання, визначених тендерною документацією, не потрібно, оскільки вказані роботи та техніка не віднесені до переліку робіт та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на виконання та експлуатацію яких необхідно отримувати дозвіл Держгірпромнагляду. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення (відповідь) щодо конкретного переліку робіт підвищеної безпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на які необхідно отримати дозволи Держгірпромнагляду для виконання робіт, визначених Тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Пунктом 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону, в тому числі передбачено дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки Учасником та дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Учасником. При цьому замовник не визначає конкретних видів робіт, на які необхідно отримати дозвіл Держпраці. Однак, звертаємо увагу учасника, що додатком 6 та додатком 7 Порядку
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, визначено види робіт підвищеної небезпеки та види машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які виконуються та експлуатуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці.
Відповідно, виконання такого виду робіт або використання такої техніки (наприклад, вантажопідіймальні крани та машини, технологічні транспортні засоби), у відповідності до п. 21 Порядку, здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тому, при наявності вищенаведених обставин, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 14:44
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:42
Шановний замовнику! В абз. 5 пп. 3 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації вказано, що: «При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411 – км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на основні види робіт. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації» Просимо надати відповідь на наступні питання: 1) Чи прийме Замовник, як належне виконання, якщо Учасник подасть аналогічні договори укладенні 2014-2016 рр. за яким роботи були закінчені у 2016-2020 роках, що підтверджуються відповідними актами, договорами та сертифікатами? 2) Чи прийме Замовник, як належне виконання, якщо Учасник подасть аналогічні договори, які виконувалися поза межами України, що підтверджуються відповідними актами, договорами та сертифікатами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Пунктом 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону, в тому числі передбачено, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому зазначено, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку № 2 до цієї тендерної документації, Учасник надає наступні документи:
аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Також зазначено, що при закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411 – км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на основні види робіт. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів. Окрім визначених, тендерна документація не передбачає можливості підтвердження досвіду іншими договорами та документами.
Таким чином, тендерна документація містить чіткі вимоги як до самого аналогічного договору, так і до документального підтвердження досвіду його виконання.
тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 16:30
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:40
Шановний замовник! Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації визначено, що Учасник повинен надавати, в тому числі, наступний документ: «Чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно.». Як вбачається, найменування документу є неповним, оскільки після «(згідно», відсутнє продовження його найменування, що в свою чергу позбавляє учасника надати належний документ для участі у тендері. Враховуючи вищевикладене, прошу вказати повну назву документа, який має подати Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-008235-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Гюльсан Україна", Код ЄДРПОУ:35945984
Дата подання: 14 липня 2020 14:42
Внесення змін щодо сроків подачі пропозації
Шановний замовнику!
В п. 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.07.2020 року до 09.00. В той же час, в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано, що кінцевим строк подання тендерних пропозицій 28.07.2020 року до 09:00.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 28.07.2020 року до 09:00.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:39
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-25-008235-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 17 липня 2020 19:51
ВИМОГА
До Замовника процедури закупівлі (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-25-008235-a) вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно з пунктом 5 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» тендерної документації, у пункті 5 помилково вказана стаття 17 Закону ( Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) , учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на основні види робіт. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). До того ж в проекті Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», розробленою ДП «ДерждорНДІ», погодженою Укравтодором та на поточний момент знаходиться на затвердженні в Міністерстві економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначається, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі учасником надається інформація про види та обсяги ключових робіт. Види та обсяги ключових робіт, виконання яких за аналогічним (ми) договором (ми) має підтвердити учасник, визначаються замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг.
Враховуючи, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – укріплення узбіч та влаштування бар’єрного огородження не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Замовник обмежує коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додає роботи, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації.
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток11 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників), Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі) та Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (підтвердження досвіду виконання ключових робіт).
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 та Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до пункту 5 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» тендерної документації шляхом видалення наступних пунктів із переліку основних видів робіт та об’ємів:
5) 668715 м2 - укріплення узбіч;
6) 8775 м.п - влаштування бар'єрного огородження;
Перелік основних видів робіт та об’ємів пункту 5 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» тендерної документації викласти в нової редакції:
Перелік основних видів робіт та об’ємів:
1) 56003 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
2) 480772 м2 - влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття;
3) 359022 м2 - регенерація конструктивних шарів;
4) 772676м2 - верхній шар з асфальтобетонної суміші або із ЩМАС;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 15:01
Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000005 ● a89aaf32cc07411d836d7c8775d30006
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.11.2020 № 222

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.11.2020 № 222.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-008235-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-27 14:42:29

Про надання пояснення

Дата: 27.11.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-25-008235-a, яка проводилася Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон 2297) персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу (згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди). Тож Замовник в складі тендерної документації може вимагати лист-згоду на обробку персональних даних).Відповідно до вимог частин 5 і 6 статті 6 Закону 2297 обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ПБС» завантажено документ, а саме - паспорт громадянина України директора ТзОВ «ПБС» Пастернака Олексія Степановича та його картка фізичної особи – платника податків про ідентифікаційний номер.
При цьому, у складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження надання згоди суб'єкта персональних даних.
У тендерній документації (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не вимагалося листа-згоду на виконання вимог частини 6 статті 6 Закону 2297, а вимагалося скан-копія оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та скан-копія оригіналу паспорту (для фізичних осіб).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію, в якій відсутня згода на обробку персональних даних.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 16:02:20

Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби від 27.11.2020р.

Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника, зокрема встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, а також, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився.
Зазначимо, що замовником не вимагалось надання скан-копії оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та скан-копії оригіналу паспорту для учасників-юридичних осіб.
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБС» відповідає умовам тендерної документації та вимога Закону, підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, наведених в статті 31 Закону немає.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a від 15 грудня 2020 року Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a від 15 грудня 2020 року (надалі – висновок) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель та зобов'язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Замовник не погоджується із цим висновком та керуючись абз.2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає наступні заперечення. - Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a встановлено, що « на порушення частини 8 статті 12 Закону, у тендерній документації Замовника (частина 5 Розділу ІІІ) встановлено вимогу про надання Замовнику Договірної ціни у паперовому вигляді. При цьому, згідно з вимогами цього ж розділу тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) повинен бути виконаний також додатково в електронному вигляді на портативному носії інформації (файл з розширенням sts в форматі програмного комплексу «Будівельні Технології – Кошторис» або іншого програмного комплексу з розширенням bsdu. До договірної ціни надається супровідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) та повною назвою предмета закупівлі. Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги щодо надання вищевказаних розрахунків та документів учасниками у складі тендерної пропозиції. За нормою частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Окрім того, ні нормами Закону, ні тендерною документацією Замовника не визначено відповідальності переможця торгів та можливості відхилення його пропозиції чи не укладання з ним договору, у разі ненадання таким переможцем або надання не в повному обсязі чи обрахованих з недотриманням вимог тендерної документації вищенаведених розрахунків. Враховуючи вищенаведене, Замовник унеможливив об’єктивний розгляд та оцінку тендерних пропозицій в частині правильності визначення учасниками ціни тендерної пропозиції, виконання її відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відхилення пропозицій, ціна яких розрахована не у спосіб, визначений у тендерній документації та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Таким чином, Замовником не дотримано принцип здійснення закупівель, визначені у статті 5 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне, а також неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю» . Згідно ст. 1 Закону, договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до інформації, яка міститься в тендерній документації, договірна ціна – це ціна за результатами аукціону. Отже, складання та надання договірної ціни передбачено виключно для учасника, який визнаний переможцем процедури закупівлі, що безпосередньо і передбачено тендерною документацією. Так, зокрема, в тендерній документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність у паперовому вигляді. При цьому, згідно п. 18 ч.1 ст. 1 Закону, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Висновком вірно зазначено, що тендерною документацією замовника не встановлено вимоги щодо надання договірної ціни та інших документів учасниками у складі тендерної пропозиції. Зазначаємо, що згідно з п. 8 ст. 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Подання інформації в паперовому вигляді вимагається лише від переможця процедури закупівлі, а саме – договірну ціну на суму останнього (переможного раунду) і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою. В тендерній документації відсутня вимога щодо подання таких документів учасником у складі тендерної пропозиції. Вимога, щодо складення договірної ціни переможцем у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» передбачена умовами тендерної документації та проектом договору. Зокрема, п. 3.4. проекту договору, передбачено, що договірна ціна визначається на підставі СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Розділом 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» визначено склад ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасником процедури закупівлі. Замовник зазначив це у тендерній документації, щоб учасник враховував ці обставини формуючи ціну тендерної пропозиції (договірну ціну). Таким чином, умова щодо складання та надання договірної ціни для переможця у паперовому вигляді жодним чином не порушує вимоги ч. 8 ст. 12 Закону. Твердження висновку про ще, що тендерною документацією не визначено відповідальності переможця торгів та можливості відхилення його пропозиції чи не укладення з ним договору, у разі ненадання таким переможцем або надання не в повному обсязі чи обрахованих з недотриманням вимог тендерної документації вищенаведених розрахунків не відповідає дійсності. Тендерною документацією у п. 5 розділу ІІІ встановлено, що замовник залишає за собою право повернути договірну ціну на доопрацювання (виправлення помилок, тощо), не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку укладення договору про закупівлю. Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження Замовником не пізніше кінцевої дати укладення договору про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини переможця, якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем у визначений цим розділом строк. Таким чином, тендерною документацією передбачено можливість не укладення договору з переможцем, який не виконав умови щодо складання договірної ціни. Отже, тендерна документація замовника складена у відповідності до вимог Закону, з дотриманням усіх принципів, визначених у статті 5 Закону, в тому числі, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. - Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a встановлено, що « Замовником у пункті 5 Розділу 3 тендерної документації відповідно до статті 16 Закону встановлено до Учасників такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт (надання послуг), зокрема наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації Учасник надає договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасником ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність асфальтобетонного заводу згідно з Додатком № 5 до тендерної документації, в якій зазначено право користування – залучено на умовах договору поставки від 28.03.2018 №01-03/08, договір поставки від 28.03.2018 №01-03/08 з ТОВ «Biтa Koнстракшн», атестат виробництва, виданий 04 травня 2020 року ТОВ «Biтa Koнстракшн», гарантійний лист ТОВ «Biтa Koнстракшн» від 20.07.2020 №20-07-78-ю, яким гарантує безперебійне постачання асфальтобетону і ЩМАС в потрібній кількості у відповідності до договору поставки від 28.03.2018 №01-03/08ю. Також надано картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), в якій власником зазначено ТОВ «Західдорінвест», а не ТОВ «Biтa Koнстракшн», з яким укладено договір поставки. При цьому, жодних документів, які б засвідчували господарські операції між ТОВ «Biтa Koнстракшн» та ТОВ «Західдорінвест» (договір оренди, лізингу, надання послуг та інш.) в пропозиції не надано. Отже, учасником ТОВ «ПБС» не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлений статтею 16 Закону. Проте, на порушення абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», а допущено до аукціону та укладено з ним договір від 21.09.2020 № 72 на суму 1 206 440 268,0 гривень.» Умовами тендерної документації чітко передбачено перелік документів, які повинні бути надані учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію. Зокрема, щодо підтвердження наявності асфальтобетонного заводу, учаснику, в залежності від способу володіння /залучення асфальтобетонного заводу (власний, договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо) необхідно надати відповідне документальне підтвердження. Так, тендерною документацією передбачено, що « У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).» Оскільки ТОВ «ПБС» у складі пропозиції надано довідку, в якій зазначено про залучення асфальтобетонного заводу на умовах договору поставки з ТОВ «Віта Констракшн», ним, як учасником, було надано усі документи, передбачені тендерною документацією для такого виду залучення. Зазначаємо, що тендерною документацію не передбачено надання будь-яких документів, які б засвідчували господарські операції між постачальником асфальтобетону та власником асфальтобетонного заводу, при залученні учасником асфальтобетонного заводу за договорами поставки. Зауважимо, що у Висновку не вказано, де саме в тендерній документації міститься така вимога. Таким чином, учасником ТОВ «ПБС» повністю підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію – наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлений статтею 16 Закону у відповідності до умов тендерної документації. Тому у замовника не було жодних підстав, для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС». На підставі вищенаведеного, вважаємо, що Висновок є необґрунтованим та не підтверджуються об'єктивними даними. В цілому, вважаємо, що замовником не допущено порушень законодавства при проведені процедури закупівлі.

2020-12-22 16:48:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-06-25-008235-a84676f1f82194f58a8a41adb1fec4256
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ ПБС Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:51
sign.p7s
02 вересня 2020 11:47
Довідка МВС
01 вересня 2020 15:06
Копія ліцензії
01 вересня 2020 15:06
Протокол ЗБ
01 вересня 2020 15:06
Довідка ДПС
01 вересня 2020 15:06
Довідка МВС
12 серпня 2020 18:56
sign.p7s
12 серпня 2020 18:56
sign.p7s
12 серпня 2020 18:51
Лист ТОВ Буковель.pdf
12 серпня 2020 18:51
Лист ТОВ Балтом.pdf
12 серпня 2020 18:51
Довідка про техніку.pdf
12 серпня 2020 18:51
Довідка по ст.17.pdf
12 серпня 2020 18:51
Установчі документи.7z
12 серпня 2020 18:51
дор. роб.5.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб 4.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб3.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб2.pdf
12 серпня 2020 18:50
дор.роб1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Атестат виробництва.pdf
12 серпня 2020 18:50
Гарантійний лист АБЗ.pdf
12 серпня 2020 18:50
ВОДІЇ1.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
12 серпня 2020 18:50
Витяг ЄДР (копія).pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Транспортна схема.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 3.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 2.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ТОВ Комфорт-Вест.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ПП Парсіфаль.pdf
12 серпня 2020 18:50
ДИПЛОМИ.pdf
12 серпня 2020 18:50
НАКАЗИ.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
12 серпня 2020 18:50
Договір ФОП Колибабюк.pdf
12 серпня 2020 18:50
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 18:50
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 18:50
Довідка про санкції.pdf
12 серпня 2020 18:49
Свідоцтво 2.pdf
12 серпня 2020 18:49
Свідоцтво 1.pdf
12 серпня 2020 18:49
Довідка про Учасника.pdf
12 серпня 2020 18:49
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 18:49
Ліцензія ПБС.PDF
12 серпня 2020 18:49
Угода ISO.pdf
12 серпня 2020 18:49
Протокол ЗБ.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 08:35
sign.p7s
13 серпня 2020 08:35
sign.p7s
12 серпня 2020 19:08
7. Інші документи.pdf
12 серпня 2020 19:08
5. Банківська гарантія.rar
12 серпня 2020 19:08
1.3.1. № П-С-А-5.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.3.2. № Т21-ХО-17.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.9.2. Машиністи котка.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.9.1. Машиністи котка.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.4. Водії.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.1. ІТР.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПБС

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 1 219 000 000,00
UAH з ПДВ
1 206 440 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 1 224 950 000,00
UAH з ПДВ
1 206 441 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:51
sign.p7s
02 вересня 2020 11:47
Довідка МВС
01 вересня 2020 15:06
Копія ліцензії
01 вересня 2020 15:06
Протокол ЗБ
01 вересня 2020 15:06
Довідка ДПС
01 вересня 2020 15:06
Довідка МВС
12 серпня 2020 18:56
sign.p7s
12 серпня 2020 18:56
sign.p7s
12 серпня 2020 18:51
Лист ТОВ Буковель.pdf
12 серпня 2020 18:51
Лист ТОВ Балтом.pdf
12 серпня 2020 18:51
Довідка про техніку.pdf
12 серпня 2020 18:51
Довідка по ст.17.pdf
12 серпня 2020 18:51
Установчі документи.7z
12 серпня 2020 18:51
дор. роб.5.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб 4.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб3.pdf
12 серпня 2020 18:51
дор.роб2.pdf
12 серпня 2020 18:50
дор.роб1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Атестат виробництва.pdf
12 серпня 2020 18:50
Гарантійний лист АБЗ.pdf
12 серпня 2020 18:50
ВОДІЇ1.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
12 серпня 2020 18:50
Витяг ЄДР (копія).pdf
12 серпня 2020 18:50
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Транспортна схема.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 3.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 2.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ТОВ Комфорт-Вест.pdf
12 серпня 2020 18:50
ІТП 1.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ПП Парсіфаль.pdf
12 серпня 2020 18:50
ДИПЛОМИ.pdf
12 серпня 2020 18:50
НАКАЗИ.pdf
12 серпня 2020 18:50
Лист ФОП Колибабюк Г.І..pdf
12 серпня 2020 18:50
Договір ФОП Колибабюк.pdf
12 серпня 2020 18:50
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 18:50
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 18:50
Довідка про санкції.pdf
12 серпня 2020 18:49
Свідоцтво 2.pdf
12 серпня 2020 18:49
Свідоцтво 1.pdf
12 серпня 2020 18:49
Довідка про Учасника.pdf
12 серпня 2020 18:49
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
12 серпня 2020 18:49
Ліцензія ПБС.PDF
12 серпня 2020 18:49
Угода ISO.pdf
12 серпня 2020 18:49
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 08:35
sign.p7s
13 серпня 2020 08:35
sign.p7s
12 серпня 2020 19:08
7. Інші документи.pdf
12 серпня 2020 19:08
5. Банківська гарантія.rar
12 серпня 2020 19:08
1.3.1. № П-С-А-5.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.3.2. № Т21-ХО-17.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.9.2. Машиністи котка.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.9.1. Машиністи котка.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.7. Машиністи фрези.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.4. Водії.pdf
12 серпня 2020 19:08
1.2.1. ІТР.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПБС

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 1 206 440 268,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
1 206 440 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 вересня 2020 11:26
Договір №72.pdf укладений
22 вересня 2020 10:53
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 16:37
Додаткова угода №7 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:36
sign.p7s зміни до договору
15 грудня 2020 09:47
Додаткова угода №6 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:46
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2020 09:50
Додаткова угода №5 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:17
sign.p7s зміни до договору
09 листопада 2020 12:12
ДУ№4 до №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 12:07
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2020 15:18
Додаткова угода №3 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:18
sign.p7s зміни до договору
22 вересня 2020 11:57
Додаткова угода №2 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 11:57
sign.p7s зміни до договору
22 вересня 2020 11:51
Додаткова угода №1 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку