Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018 (45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces) - Current average repair of public motor road of general use of state importance N-10 Stryi-Ivano-Frankivsk-Chernivtsi-Mamalyha the section km 16+411-km 203+957 (separate sections) in Ivano-Frankivsk Oblast
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Вебсайт: | http://if.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Контактна особа: |
Семанів Любомир Ярославович 380673425104 tender@sadif.com.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast |
National ID: | 25825434 |
Contact point: |
Semaniv Lyubomyr 380673425104 tender@sadif.com.if.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 251 746 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 258 731,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6258731 UAH |
Publication date: | 25 червня 2020 15:25 |
Enquiries until: | 03 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 251 746 227 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 258 731 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 16:20 |
ТД ПСР Н-10 (зі змінами 31.07) 2020p.docx | |
31 липня 2020 16:19 |
Проект договору 31.07.docx | |
31 липня 2020 16:19 |
Перелік змін 31.07.2020.pdf | |
31 липня 2020 16:18 |
Оголошення ПСР Н-10 2020 (зі змінами 31.07).pdf |
31 липня 2020 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 липня 2020 16:20 |
ТД ПСР Н-10 (зі змінами 31.07) 2020p.docx
|
||||||
31 липня 2020 16:19 |
Проект договору 31.07.docx
|
||||||
31 липня 2020 16:19 |
Перелік змін 31.07.2020.pdf
|
||||||
31 липня 2020 16:18 |
Оголошення ПСР Н-10 2020 (зі змінами 31.07).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, визначено види робіт підвищеної небезпеки та види машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які виконуються та експлуатуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці.
Відповідно, виконання такого виду робіт або використання такої техніки (наприклад, вантажопідіймальні крани та машини, технологічні транспортні засоби), у відповідності до п. 21 Порядку, здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тому, при наявності вищенаведених обставин, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Також зазначено, що при закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411 – км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на основні види робіт. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів. Окрім визначених, тендерна документація не передбачає можливості підтвердження досвіду іншими договорами та документами.
Таким чином, тендерна документація містить чіткі вимоги як до самого аналогічного договору, так і до документального підтвердження досвіду його виконання.
Вимоги про усунення порушення
В п. 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.07.2020 року до 09.00. В той же час, в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано, що кінцевим строк подання тендерних пропозицій 28.07.2020 року до 09:00.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 28.07.2020 року до 09:00.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). До того ж в проекті Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», розробленою ДП «ДерждорНДІ», погодженою Укравтодором та на поточний момент знаходиться на затвердженні в Міністерстві економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначається, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі учасником надається інформація про види та обсяги ключових робіт. Види та обсяги ключових робіт, виконання яких за аналогічним (ми) договором (ми) має підтвердити учасник, визначаються замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг.
Враховуючи, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – укріплення узбіч та влаштування бар’єрного огородження не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Замовник обмежує коло кваліфікованих учасників, коли вибірково додає роботи, що не є показником досвіду дорожньо-будівельної організації.
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток11 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників), Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі) та Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (підтвердження досвіду виконання ключових робіт).
Виходячи з викладеного керуючись статтями 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 та Методології «щодо деяких питань здійснення закупівель робіт з будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного середнього ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до пункту 5 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» тендерної документації шляхом видалення наступних пунктів із переліку основних видів робіт та об’ємів:
5) 668715 м2 - укріплення узбіч;
6) 8775 м.п - влаштування бар'єрного огородження;
Перелік основних видів робіт та об’ємів пункту 5 додатку 3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» тендерної документації викласти в нової редакції:
Перелік основних видів робіт та об’ємів:
1) 56003 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
2) 480772 м2 - влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття;
3) 359022 м2 - регенерація конструктивних шарів;
4) 772676м2 - верхній шар з асфальтобетонної суміші або із ЩМАС;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-24-000005 ● a89aaf32cc07411d836d7c8775d30006
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2020 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.11.2020 № 222
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.11.2020 № 222.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-008235-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-27 14:42:29
Про надання пояснення
Дата: 27.11.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-25-008235-a, яка проводилася Службою автомобільних доріг в Івано-Франківській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон 2297) персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу (згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди). Тож Замовник в складі тендерної документації може вимагати лист-згоду на обробку персональних даних).Відповідно до вимог частин 5 і 6 статті 6 Закону 2297 обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ПБС» завантажено документ, а саме - паспорт громадянина України директора ТзОВ «ПБС» Пастернака Олексія Степановича та його картка фізичної особи – платника податків про ідентифікаційний номер.
При цьому, у складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження надання згоди суб'єкта персональних даних.
У тендерній документації (пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не вимагалося листа-згоду на виконання вимог частини 6 статті 6 Закону 2297, а вимагалося скан-копія оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та скан-копія оригіналу паспорту (для фізичних осіб).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію, в якій відсутня згода на обробку персональних даних.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-02 16:02:20
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби від 27.11.2020р.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій учасника, зокрема встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, а також, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився.
Зазначимо, що замовником не вимагалось надання скан-копії оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та скан-копії оригіналу паспорту для учасників-юридичних осіб.
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПБС» відповідає умовам тендерної документації та вимога Закону, підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, наведених в статті 31 Закону немає.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a від 15 грудня 2020 року Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a від 15 грудня 2020 року (надалі – висновок) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель та зобов'язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Замовник не погоджується із цим висновком та керуючись абз.2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає наступні заперечення. - Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a встановлено, що « на порушення частини 8 статті 12 Закону, у тендерній документації Замовника (частина 5 Розділу ІІІ) встановлено вимогу про надання Замовнику Договірної ціни у паперовому вигляді. При цьому, згідно з вимогами цього ж розділу тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) повинен бути виконаний також додатково в електронному вигляді на портативному носії інформації (файл з розширенням sts в форматі програмного комплексу «Будівельні Технології – Кошторис» або іншого програмного комплексу з розширенням bsdu. До договірної ціни надається супровідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) та повною назвою предмета закупівлі. Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги щодо надання вищевказаних розрахунків та документів учасниками у складі тендерної пропозиції. За нормою частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Окрім того, ні нормами Закону, ні тендерною документацією Замовника не визначено відповідальності переможця торгів та можливості відхилення його пропозиції чи не укладання з ним договору, у разі ненадання таким переможцем або надання не в повному обсязі чи обрахованих з недотриманням вимог тендерної документації вищенаведених розрахунків. Враховуючи вищенаведене, Замовник унеможливив об’єктивний розгляд та оцінку тендерних пропозицій в частині правильності визначення учасниками ціни тендерної пропозиції, виконання її відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відхилення пропозицій, ціна яких розрахована не у спосіб, визначений у тендерній документації та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Таким чином, Замовником не дотримано принцип здійснення закупівель, визначені у статті 5 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне, а також неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю» . Згідно ст. 1 Закону, договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Відповідно до інформації, яка міститься в тендерній документації, договірна ціна – це ціна за результатами аукціону. Отже, складання та надання договірної ціни передбачено виключно для учасника, який визнаний переможцем процедури закупівлі, що безпосередньо і передбачено тендерною документацією. Так, зокрема, в тендерній документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику договірну ціну на суму останнього (переможного) раунду і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність у паперовому вигляді. При цьому, згідно п. 18 ч.1 ст. 1 Закону, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Висновком вірно зазначено, що тендерною документацією замовника не встановлено вимоги щодо надання договірної ціни та інших документів учасниками у складі тендерної пропозиції. Зазначаємо, що згідно з п. 8 ст. 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Подання інформації в паперовому вигляді вимагається лише від переможця процедури закупівлі, а саме – договірну ціну на суму останнього (переможного раунду) і всі розрахунки, що засвідчують її достовірність. Договірна ціна і додатки до неї мають бути підписані і скріплені печаткою. В тендерній документації відсутня вимога щодо подання таких документів учасником у складі тендерної пропозиції. Вимога, щодо складення договірної ціни переможцем у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» передбачена умовами тендерної документації та проектом договору. Зокрема, п. 3.4. проекту договору, передбачено, що договірна ціна визначається на підставі СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Розділом 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» визначено склад ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасником процедури закупівлі. Замовник зазначив це у тендерній документації, щоб учасник враховував ці обставини формуючи ціну тендерної пропозиції (договірну ціну). Таким чином, умова щодо складання та надання договірної ціни для переможця у паперовому вигляді жодним чином не порушує вимоги ч. 8 ст. 12 Закону. Твердження висновку про ще, що тендерною документацією не визначено відповідальності переможця торгів та можливості відхилення його пропозиції чи не укладення з ним договору, у разі ненадання таким переможцем або надання не в повному обсязі чи обрахованих з недотриманням вимог тендерної документації вищенаведених розрахунків не відповідає дійсності. Тендерною документацією у п. 5 розділу ІІІ встановлено, що замовник залишає за собою право повернути договірну ціну на доопрацювання (виправлення помилок, тощо), не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку укладення договору про закупівлю. Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження Замовником не пізніше кінцевої дати укладення договору про закупівлю. Договір вважається не укладеним з вини переможця, якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем у визначений цим розділом строк. Таким чином, тендерною документацією передбачено можливість не укладення договору з переможцем, який не виконав умови щодо складання договірної ціни. Отже, тендерна документація замовника складена у відповідності до вимог Закону, з дотриманням усіх принципів, визначених у статті 5 Закону, в тому числі, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. - Висновком про результат моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-25-008235-a встановлено, що « Замовником у пункті 5 Розділу 3 тендерної документації відповідно до статті 16 Закону встановлено до Учасників такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт (надання послуг), зокрема наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації Учасник надає договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасником ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність асфальтобетонного заводу згідно з Додатком № 5 до тендерної документації, в якій зазначено право користування – залучено на умовах договору поставки від 28.03.2018 №01-03/08, договір поставки від 28.03.2018 №01-03/08 з ТОВ «Biтa Koнстракшн», атестат виробництва, виданий 04 травня 2020 року ТОВ «Biтa Koнстракшн», гарантійний лист ТОВ «Biтa Koнстракшн» від 20.07.2020 №20-07-78-ю, яким гарантує безперебійне постачання асфальтобетону і ЩМАС в потрібній кількості у відповідності до договору поставки від 28.03.2018 №01-03/08ю. Також надано картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), в якій власником зазначено ТОВ «Західдорінвест», а не ТОВ «Biтa Koнстракшн», з яким укладено договір поставки. При цьому, жодних документів, які б засвідчували господарські операції між ТОВ «Biтa Koнстракшн» та ТОВ «Західдорінвест» (договір оренди, лізингу, надання послуг та інш.) в пропозиції не надано. Отже, учасником ТОВ «ПБС» не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлений статтею 16 Закону. Проте, на порушення абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», а допущено до аукціону та укладено з ним договір від 21.09.2020 № 72 на суму 1 206 440 268,0 гривень.» Умовами тендерної документації чітко передбачено перелік документів, які повинні бути надані учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію. Зокрема, щодо підтвердження наявності асфальтобетонного заводу, учаснику, в залежності від способу володіння /залучення асфальтобетонного заводу (власний, договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо) необхідно надати відповідне документальне підтвердження. Так, тендерною документацією передбачено, що « У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).» Оскільки ТОВ «ПБС» у складі пропозиції надано довідку, в якій зазначено про залучення асфальтобетонного заводу на умовах договору поставки з ТОВ «Віта Констракшн», ним, як учасником, було надано усі документи, передбачені тендерною документацією для такого виду залучення. Зазначаємо, що тендерною документацію не передбачено надання будь-яких документів, які б засвідчували господарські операції між постачальником асфальтобетону та власником асфальтобетонного заводу, при залученні учасником асфальтобетонного заводу за договорами поставки. Зауважимо, що у Висновку не вказано, де саме в тендерній документації міститься така вимога. Таким чином, учасником ТОВ «ПБС» повністю підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію – наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлений статтею 16 Закону у відповідності до умов тендерної документації. Тому у замовника не було жодних підстав, для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС». На підставі вищенаведеного, вважаємо, що Висновок є необґрунтованим та не підтверджуються об'єктивними даними. В цілому, вважаємо, що замовником не допущено порушень законодавства при проведені процедури закупівлі.
2020-12-22 16:48:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.01.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі №300/4012/20 за позовом Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Документи:
19 січня 2021 10:43
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
1 206 440 268,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 16:02
|
ДУ №25 до Договору №72 від 21.09.2020р..PDF | зміни до договору |
18 квітня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 08:31
|
Додаткова угода №24 до Договору №72 від 21.09.2020р.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2024 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:49
|
ДУ №23 до Договору 72 від 21.09.2020 року.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 08:55
|
ДУ №22 до Договору №72 від 21.09.2020.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2023 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:17
|
ДУ №21 до Договору №72 від 21.09.2020.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 12:08
|
ДУ 20 до Договору 72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:55
|
ДУ №19 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2021 03:04
|
Додаткова угода №18 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2021 03:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:30
|
Додаткова угода №17 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:20
|
Додаткова угода №16 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:58
|
Додаткова угода №16 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:50
|
Додаткова угода №15 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 17:08
|
ДУ №14 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 12:59
|
Додаткова угода №13 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 10:30
|
ДУ №12 від 21.07.2021 до Договору№72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 13:51
|
Додаткова угода №11 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 10:14
|
Додаткова угода №10 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 17:34
|
Додаткова угода №9 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 13:13
|
ДУ №8 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:37
|
Додаткова угода №7 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:47
|
Додаткова угода №6 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 09:50
|
Додаткова угода №5 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 12:12
|
ДУ№4 до №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 15:18
|
Додаткова угода №3 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 11:57
|
Додаткова угода №2 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 11:51
|
Додаткова угода №1 до Договору №72 від 21.09.2020.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 11:26
|
Договір №72.pdf | укладений |
22 вересня 2020 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення бюджетних зобов'язань на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига на ділянці км 16+411-км 203+957 (окремими ділянками) у Івано-Франківській області , сторони домовились продовжити термін надання послуг на об'єкті та строк дії Договору №72 від 21.09.2020р до 31.12.2022р -бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 68 620 000 грн. і вони складають 195 970 000 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021р. №442 та на підставі п.4.8. Договору №72 від 21.09.2020р бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 110 953 227 грн і вони складають 306 923 277грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 79 400 000грн і вони складають 386 323 277 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетного зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021р. №442 та на підставі п.4.8. Договору №72 від 21.09.2020р бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 39 201 095 грн і вони складають 435 326 822 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетних зобов'язань на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 120 620 грн і вони складають 471 502 023 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити ціну договору на 783 738 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити ціну договору на 783 738 грн і вона складає 1 118 615 200 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 17 998 грн і вони складають 489 500 423 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021р. збільшити на 4754988 грн і вони складають 494255411 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення бюджетних зобов'язань на 2022 рік. Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились доповнити розрахункові реквізити Підрядника в р. XVI Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов'язань на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - Перейменування Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області. - Бюджетні зобов'язання на 2023р. -Продовження строку дії договору та строк надання послуг до 31.12.2024р |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетних зобов'язань на 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - Бюджетні зобов'язання на 2024 рік. -Продовження строку дії договору та строк надання послуг до 31.03.2025р |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору у зв'язку зі зміною місцезнаходження Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |