Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція полігону для складування твердих побутових відходів з укріпленням існуючих огороджувальних дамб та улаштуванням дороги на території В. Бобрицького старостинського округу Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-06-25-007102-a 1577006d5c4f4a4ca266887264a00e7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:07
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція полігону для складування твердих побутових відходів з укріпленням існуючих огороджувальних дамб та улаштуванням дороги на території В. Бобрицького старостинського округу Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 750 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 02.07.2020 р. до 09-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: по 06.07.2020 р. до 10-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 3 750,00 грн. (0,5%).
• Інша інформація:
Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника:
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Цінова пропозиція учасника, складена відповідно до Додатку 2, у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України.
• Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Підтвердити кваліфікацію, шляхом надання свідоцтва інженера – проектувальника та кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт відповідно до технологічної спрямованості предмету закупівлі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція полігону для складування твердих побутових відходів з укріпленням існуючих огороджувальних дамб та улаштуванням дороги на території В. Бобрицького старостинського округу Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 14:43
Електронний підпис
25 червня 2020 14:42
Оголошення_0001.pdf
25 червня 2020 14:42
Додаток №2.doc
25 червня 2020 14:42
Додаток №1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги оголошення.
Дата подання: 30 червня 2020 13:51
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:34
Шановний Замовник, чи необхідно у складі пропозиції учасника надавати кошторис на виконання робіт передбачених предметом закупівлі?
Відповідь: У складі пропозиції, на стадії подання її, учасник повинен надати документи, які зазначені в оголошенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-007102-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МД ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43587073
Дата подання: 09 липня 2020 21:16
Вимога до Замовника щодо рішення про відхилення ТП
Вимога до замовника щодо неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції (додаток файл pdf).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 10:53
Враховуючи частину 14 статті 14 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192, за підсумками проведення спрощеної закупівлі по предмету: виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція полігону для складування твердих побутових відходів з укріпленням існуючих огороджувальних дамб та улаштуванням дороги на території В. Бобрицького старостинського округу Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) за № UA-2020-06-25-007102-a подані пропозиції наступними учасниками:

1. ТОВ «ПК» «АРКОН» - остаточна пропозиція: 645 000,00 грн. (з ПДВ)- відхилено;
2. ТОВ «МД ПРОЕКТ» - остаточна пропозиція: 650 000,00 грн. (з ПДВ).

В складі пропозиції ТОВ «ПК» «АРКОН» наявний файл «19. Кошторис» з розрахунками цінової пропозиції учасника, що відповідає умові, визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, але розрахунки якого не відповідають технічним, якісним та іншим характеристикам, визначеним у Додатку №2, на підставі чого його пропозиція була відхилена.
В складі пропозиції ТОВ «МД ПРОЕКТ» надана Довідка №1 від 06.07.2020 р. щодо надання тендерної пропозиції на суму 650000,00 грн., але Замовником отримання такої довідки не вимагалося. Також, в складі пропозиції ТОВ «МД ПРОЕКТ» наданий Гарантійний лист від 06.07.2020 р. за №8, в якому гарантовано, що цінова пропозиція складена у відповідності до Додатку №2 до оголошення, але Замовником отримання такої довідки також не вимагалося, а тому, керуючись принципами здійснення публічних закупівель в частині рівного ставлення до учасників, прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МД ПРОЕКТ».

Документи подані скаржником

09 липня 2020 21:16
Вимога до замовника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 690 451,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МД ПРОЕКТ" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 08:58
Електронний підпис
06 липня 2020 08:51
19. Кошторис.PDF
06 липня 2020 08:51
18. Цінова пропозиція.PDF
06 липня 2020 08:51
11. Проект договору.PDF
06 липня 2020 08:51
14. Технічне завдання.PDF
06 липня 2020 08:51
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 09:26
Електронний підпис
06 липня 2020 09:21
Оригінали.pdf
06 липня 2020 09:21
Оригінали.zip
06 липня 2020 09:21
ТП ч.3.PDF
06 липня 2020 09:21
ТП ч. 2.PDF
06 липня 2020 09:21
ТП ч. 1.PDF
06 липня 2020 09:21
ТП ч.4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "МД ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Відхилено 645 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 13:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МД ПРОЕКТ"
#43587073
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:06

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

08 липня 2020 13:35
Протокол №303_0001.pdf

Документи

08 липня 2020 14:05
Протокол №304_0001.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій