Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, просп. Маяковського, 81/11, а саме: опоряджувальні та фасадні роботи, ремонт внутрішньобудинкових мереж (сантехніка)
Очікувана вартість
224 924,11 UAH
UA-2020-06-25-006381-a 0b11cf5ca5494834968ce4718c6cb5aa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:31
Очікувана вартість: 224 924,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


опоряджувальні та фасадні роботи, ремонт внутрішньобудинкових мереж (сантехніка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, просп. Маяковського, 81/11, а саме: опоряджувальні та фасадні роботи, ремонт внутрішньобудинкових мереж (сантехніка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:09
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
25 червня 2020 14:08
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Маяковського, 81_11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-М» 224 457,00
UAH з ПДВ
224 457,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 224 924,11
UAH з ПДВ
224 924,11
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-М»

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-М»
#41934472
Відхилено 224 457,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 09:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 11:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
Відхилено 224 924,11
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції перелік працівників, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, крім того п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції копію штатного розпису працівників учасника, а також п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, задіяними у наданні послуг за закупівлею, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників або аргументоване пояснення про причини неподання таких документів; - копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг (у разі відсутності наказів – надати письмові роз’яснення з цього приводу). Учасником зазначено перелік осіб, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, проте інші документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити: копію штатного розпису працівників учасника, витяг з трудових книжок та копію наказу про призначення на посаду кожного з працівника задіяного в процесі надання послуг відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної Документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
21 липня 2020 15:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі