Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:14 |
Очікувана вартість: | 116 779 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 583 896,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 583894 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 17:17 |
перелік змін.pdf | |
08 липня 2020 17:17 |
Тендерна документація зі знінами.docx | |
25 червня 2020 14:02 |
Додаток №2 до ТД_Технічне завдання.pdf | |
25 червня 2020 14:02 |
Додаток № 7 до ТД_проект договору.rar |
08 липня 2020 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2020 17:17 |
перелік змін.pdf
|
|||
08 липня 2020 17:17 |
Тендерна документація зі знінами.docx
|
|||
25 червня 2020 14:02 |
Додаток №2 до ТД_Технічне завдання.pdf
|
|||
25 червня 2020 14:02 |
Додаток № 7 до ТД_проект договору.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 24 липня 2020 18:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000034 ● f17f9724db1e487ea506d277c682b735
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 16:30 |
НАКАЗ
22.10.2020 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-006311-a, 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом моніторингу Західним офісом Державної аудиторської служби закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060814 Коростишів - Кошарища км 0+000 - км 6+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне: 1. Щодо зауваження про повноту відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, звертаємо Вашу увагу, що у частинах 2, 3 і 4 Розділу III Тендерної документації на проведення відкритих торгів зазначаються умови надання, повернення, розмір, строк дії забезпечення тендерної пропозиції та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, тобто у оголошенні міститься необхідна інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. Західним офісом Держаудитслужби також зазначається, що відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації вказуються, серед інших, такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналогічна вимога міститься у тендерній документації Замовника ( частина 4 Розділу ІІІ). Однак, у формі «Тендерна пропозиція», що міститься в тендерній документації та у пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» встановлено невідповідність, зокрема, зазначено, що учасник погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця. – щодо даного зауваження повідомляємо, що при створенні форми «Тендерна пропозиція», зазначеній у Додатку 2 Тендерної документації, Замовником було допущено технічну помилку у частині, що стосується погодження дотримання учасником умов пропозиції строком не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім того, учасником ПП «Автомагістраль» було подано тендерну пропозицію за формою та виглядом, які вимагались Додатком 2 Тендерної документації, тому його тендерна пропозиція повністю відповідала встановленим вимогам у даній частині, а тому Замовник не вбачає невідповідності документації учасника у даній частині. 3. У оголошенні та у проекті договору зазначається: у разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Західний офіс Держаудитслужби вказує на невідповідність Тендерної документації у даній частині, оскільки вищезгадана Постанова визначає лише строки (терміни) для попередньої оплати, а не її розмір. - щодо вказаної невідповідності інформуємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА при здійсненні розрахунків у формі попередньої оплати (авансового платежу) за даним предметом закупівлі керується також затвердженим Положенням щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати згідно з договорами за даним предметом закупівлі, яким і передбачено розмір попереднього (авансового) платежу на суму не більше 50% від загальної ціни Договору. Посилання ж на згадану Постанову КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 у даному контексті було виключно з метою інформування учасників закупівлі про визначені строки (терміни) для попередньої оплати встановлені для розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів. 4. Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті другому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, який втратив чинність 28 квітня 2020 року на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX - Замовник визнає допущену технічну помилку. 5. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 11.08.2020 №536 замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», зокрема, у зв’язку з тим, що учасником в складі тендерної пропозиції не надано розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси в електронній формі у вигляді окремого файлу, що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, в тендерній документації відсутня така вимога, а зазначено: «в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) бажано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін». При цьому Учасником у складі пропозиції надано документ «48. ДогЦіна.zip», який містить розрахунки до договірної ціни. Таким чином, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» із підстави, що не підтверджується та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. – щодо даного порушення зазначаємо, що Учасником ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі тендерної пропозиції дійсно було надано файл «48. ДогЦіна.zip», який містить файли з розрахунками у форматі «rtf». Акцентуємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачено, що «розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) бажано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін». Уточнюємо, що у програмному комплексі АВК-5, який використовується Замовником, не передбачена функція зчитування файлів формату «rtf», а отже і можливість взаємодії з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін також відсутня. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не відповідає вимогам Тендерної документації у зв'язку з ненаданням розрахунку договірної ціни у окремому файлі, як передбачено документацією, оскільки наданий ним документ не взаємодіє з ПК АВК-5, у зв'язку з цим у Замовника відсутня можливість його перевірки, тому даний файл не розглядався та вважається таким, що не наданий. Отже, вказані вище зауваження визнаються Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі. Всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України, уважного та поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель, посилення відповідального ставлення до виконання своїх обов'язків з метою запобігання в майбутньому аналогічним порушенням у сфері державних закупівель.
2020-11-20 18:19:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
96 041 395,20
UAH з ПДВ
|
96 041 395,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
99 035 901,25
UAH з ПДВ
|
99 035 901,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
105 876 164,96
UAH з ПДВ
|
105 292 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
107 360 000,40
UAH з ПДВ
|
105 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
115 455 316,80
UAH з ПДВ
|
115 455 316,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Рішення скасоване |
96 041 395,20
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Рішення скасоване |
99 035 901,25
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
105 292 268,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Відхилено |
96 041 395,20
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
99 035 901,25
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:18
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
105 292 268,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:48
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:03
|
81-20 (1).pdf | укладений |
26 серпня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 81-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |