Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Влаштування (будівництва) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Миронівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Бахмутського району Донецької області смт. Миронівський, вул. Молодіжна,10)
Очікувана вартість
311 276,60 UAH
UA-2020-06-25-006278-a ba58111805a549bb9a0a64484146c094
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Вікторівна Пилипенко

+380627446562 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Бахмутский р-н, м. Світлодарськ, буд. 24 А
Контактна особа: Наталя Вікторівна Пилипенко
+380627446562
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:53
Очікувана вартість: 311 276,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 556,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Влаштування (будівництва) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Миронівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Бахмутського району Донецької області смт. Миронівський, вул. Молодіжна,10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84791, Україна, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Молодіжна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату за фактично виконану роботу протягом 10 банківських днів з моменту підписання Акту виконаних робіт (акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ 2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ 3) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:00
Оголошення зі змінами.doc
01 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 15:00
Оголошення зі змінами.doc
26 червня 2020 15:03
Оголошення зі змінами.doc
25 червня 2020 14:01
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

навчання на підприємстві-виробника
Дата подання: 30 червня 2020 15:42
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:02
Доброго дня, Шановний замновнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання учасником копії відповідного кваліфікаційного сертифікату що підтверджує проходження навчання на підприємстві-виробника обладнання (не менше 4-х осіб). Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання учасником копії відповідного кваліфікаційного сертифікату що підтверджує проходження навчання на підприємстві-виробника обладнання (не менше 4-х осіб).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто, до оголошення внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-006278-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГАЙДИМ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3278600693
Дата подання: 26 червня 2020 14:01
Щодо виключення вимоги надання інформації по працівникам відповідної кваліфікації всупереч діючому законодавству
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" пунктогм 15 вимагається наявність у виконавця електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду.
Вами надано вимогу в п.2.3 на наявність у виконавця налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики з кваліфікаційною групоюне нижче 4-го розряду, що суперечить діючому законодавству.
Для проведення монтажу систем пожежної сигналізації немає необхідності мати у штаті підприємтсва працівника з вказаною квалификацією. Вважаємо цю вимогу дискримінуючою та такою, що суперечить статтям 5 та 22 Закону України "Про публічні закупівлі". В зв'язку із цим просимо виключити вимогу з надання наявності працівників, що мають кваліфікаційну групу з електробезпеки не нижче четвертої, а саме - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду. Замість вимагати - не нижче 3-го розряду".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 08:59
Ваша вимога розглянута, до оголошення внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 309 998,90
UAH з ПДВ
308 442,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 310 000,00
UAH з ПДВ
308 443,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 12:32
гарантийний лист.pdf
09 липня 2020 16:34
Електронний підпис
09 липня 2020 16:32
довідки банк.pdf
09 липня 2020 16:32
ан.договора-ч1.rar
09 липня 2020 16:32
кошторис-новий.rar
08 липня 2020 17:31
довідки банк.pdf
08 липня 2020 17:16
Електронний підпис
08 липня 2020 17:14
ан.договора-ч1.rar
08 липня 2020 17:14
ан.договора-ч3.rar
08 липня 2020 17:14
ан.договора-ч2.rar
08 липня 2020 17:14
наявність досвіду.pdf
08 липня 2020 17:14
лист-гарантия.pdf
08 липня 2020 17:14
згода з договором.pdf
08 липня 2020 17:14
захист довкілля.pdf
08 липня 2020 17:14
довідка.pdf
08 липня 2020 17:14
гарантийний лист.pdf
08 липня 2020 17:14
відомості учасника.pdf
08 липня 2020 16:56
щодо санкцій.pdf
08 липня 2020 16:56
цінова пропозиція.pdf
08 липня 2020 16:56
УСТАВН ДОК-ТИ.pdf
08 липня 2020 16:56
трудовві книжки.rar
08 липня 2020 16:56
трудова книжка ГІП.pdf
08 липня 2020 16:56
СТАТУТ.pdf
08 липня 2020 16:56
сотрудники.rar
08 липня 2020 16:56
собственность -пульт.pdf
08 липня 2020 16:56
сертификати.rar
08 липня 2020 16:56
сертификат ИСО.pdf
08 липня 2020 16:56
пульт.pdf
08 липня 2020 16:56
про заборгованість.pdf
08 липня 2020 16:56
про банкрутство.pdf
08 липня 2020 16:56
наявність МТБ.pdf
08 липня 2020 16:56
наказ ДСНС.pdf
08 липня 2020 16:56
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
08 липня 2020 16:56
лист учасника.pdf
08 липня 2020 16:56
кошторис.rar
08 липня 2020 16:56
квал-ція працівників.rar
08 липня 2020 16:56
договор аренди авто.pdf
08 липня 2020 16:56
довідка ст 17.pdf
08 липня 2020 16:56
довідка МВС.pdf
08 липня 2020 16:56
дипломи працівників.rar
08 липня 2020 16:56
гарант. лист.pdf
08 липня 2020 16:56
відсутність ознак.pdf
08 липня 2020 16:56
ВЕЛЛЕЗ-сертиф.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 15:14
Електронний підпис
08 липня 2020 15:13
сертифікат якості .pdf
08 липня 2020 15:13
Паспорт.pdf
08 липня 2020 15:13
Ліцензія електронна.pdf
08 липня 2020 15:13
Кошторис.pdf
08 липня 2020 15:13
Додаток 5 Лист-згода.pdf
08 липня 2020 15:13
Довідка з банку.pdf
08 липня 2020 15:13
Витяг податкова.pdf
08 липня 2020 15:13
Витяг з ЄДР стр.4 .pdf
08 липня 2020 15:13
Витяг з ЄДР стр. 3.pdf
08 липня 2020 15:13
Витяг з ЄДР стр. 2.pdf
08 липня 2020 15:13
Витяг з ЄДР стр. 1.pdf
08 липня 2020 15:13
Виписка.pdf
08 липня 2020 15:13
Акт огляду.pdf
08 липня 2020 15:13
103.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Відхилено 308 442,52
UAH з ПДВ
15 липня 2020 21:01
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
Переможець 308 443,62
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:37

Документи

15 липня 2020 21:01
Електронний підпис
15 липня 2020 21:01
Протокол № 37.pdf

Документи

16 липня 2020 13:37
Електронний підпис
16 липня 2020 13:36
Протокол № 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
308 443,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 13:37
Електронний підпис
16 липня 2020 13:36
Протокол № 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 14:56
Договір.pdf зміни до договору
23 липня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:18
Договір.pdf укладений
21 липня 2020 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов Договору
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 249
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 443,62
UAH