Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Марина Анатоліївна Дубровських +380688727282 marina301112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 979 992,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
09 липня 2020 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 13:35 |
Протокол №105 від 09.07.20.FR11.pdf | |
09 липня 2020 13:35 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ_(ліки_та_розчини)_09.07.20 - копия.docx | |
09 липня 2020 13:35 |
Перелік змін.FR11.pdf |
09 липня 2020 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2020 13:35 |
Протокол №105 від 09.07.20.FR11.pdf
|
||||||
09 липня 2020 13:35 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ_(ліки_та_розчини)_09.07.20 - копия.docx
|
||||||
09 липня 2020 13:35 |
Перелік змін.FR11.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000001 ● 2815edbfb8ef48a493bdb1371be67e5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 14:43 |
03.08.2020 № 153
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2020 № 153
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-06-25-005925-a
25.06.2020 Комунальна установа "Дніпропетровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 01984636) Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-02 17:35:36
Лист-відповідь про неможливість усунення виявлених порушень
Ознайомившись із висновком Східний офіс Держаудитслужби щодо закупівлі UA-2020-06-25-005925-a, КНП "КЛШМД" ДМР зауважуєм про неможливість усунення виявлених порушень, з огляду на таке.
Переможцем тендеру UA-2020-06-25-005925-a за Лотом №1 Лікарські засоби різні, визначено ТОВ "БАДМ-Б", код ЄДРПОУ 39273420, із яким за результатами процедури закупівлі укладено договір поставки товарів №Т-13 від 03.08.2020 р.
Переможцем тендеру UA-2020-06-25-005925-a за Лотом №2 Медичні розчини, визначено ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", код ЄДРПОУ 21633086, із яким за результатами процедури закупівлі укладено договір поставки товарів № 311/20-ДН-БП від 03.08.2020.
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради отримало медикаменти та здійснило оплату, згідно накладних.
Придбані за Договорами поставки товари: лікарські засоби різні та медичні розчини, використовуються для надання невідкладної допомоги тяжко хворим.
Таким чином, у разі вжиття прописаних Східним офісом Держаудитслужби заходів із усунення порушень закупівлі UA-2020-06-25-005925-а та розірвання договорів за результатами процедури закупівлі UA-2020-06-25-005925-а: Договору поставки товарів №Т-13 від 03.08.2020 р., Договору поставки товарів № 311/ 20-ДН-БП від 03.08.2020 р., лікарські засоби та медичні розчини, що є предметом Договорів та закупівлі за Лотом №1 та за Лотом №2, не буде можливим повернути постачальникам ТОВ "БАДМ-Б" та ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.".
Водночас, повернення еквіваленту грошових коштів за використані лікарські засоби та медичні розчини не вдається можливим та не передбачено ні тендерною документацією, ні укладеними договорами за результатами закупівлі, ні фінансуванням Замовника, ні чинним законодавством України.
Зважаючи на вищезазначене, Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради повідомляє про неможливість усунути виявлені органом фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель (закупівлі UA-2020-06-25-005925-а ) шляхом вжиття заходів щодо розірвання договорів про закупівлю відповідно до законодавства, із наданням відповідної інформації про причини такої неможливості усунення виявлених порушень.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- за результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту першого частини 1 та частини 3 статті 10 Закону; - за результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм пункту третього частини другої статті 4 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лікарські засоби різні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 278 740,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 22 787,40 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
2 278 551,86
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 09:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:14
|
Додаткова угода №1 від 01.12.2020 (зміна ціни ліків).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 11:26
|
Договір №Т-13 від 03.08.2020_Лікарські засоби різні.pdf | укладений |
03 серпня 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | Т-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |