Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
Код ЄДРПОУ: | 23212638 |
Вебсайт: | http://property.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Данильченко Ольга +380487189267 UORZMV@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»,
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
(ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника, протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Фінансові та платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державної казначейської служби України відбуватиметься при надходженні коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної державної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 13:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 12:55 |
ТД виготовлення ПКД на Рекогструкцію злітно посадкової смуги КП Аеропорт Ізмаїл.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних виготовлення ПКД на Ре.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 6 Форма пропозиції виготовлення ПКД на Рекогструкцію ЗПС КП Аеропорт Ізм.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) виготовлення ПКД на.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги виготовлення ПКД на РекогструкціюЗПС КП Аероп.docx | |
25 червня 2020 12:55 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000012 ● 6c1824e4fdcd4b6ebe8eff723b159cb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 10:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-25-005194-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-09 13:30:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція злітно-посадкової смуги з штучним покриттям, майданчиків, зовнішнього освітлення, світлосигнальної системи, паркану та благоустрою території КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-005194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 06.08.2020 № 9 (далі – Договір) та покращення якості предмета закупівлі (додаткова угода від 31.12.2021 № 1 до Договору, додаткова угода від 09.04.2021 № 2 до Договору, додаткова угода від 28.04.2021 № 3 до Договору, додаткова угода від 12.05.2021 № 4 до Договору, додаткова угода від 28.12.2021 № 5 до Договору).
Надати інформацію та її документальне підтвердження, чи було проведено процедуру закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, відповідно до додаткова угода від 31.12.2021 № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 16:36:31
Надання пояснень
Дякуємо за звернення, та повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаються з моменту набрання чинності відповідних змін до постанови, тобто з 19 грудня 2020 року, оскільки процедура закупівлі робіт з виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція злітно-посадкової смуги з штучним покриттям, майданчиків, зовнішнього освітлення, світлосигнальної системи, паркану та благоустрою території КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) за ідентифікатором № UA-2020-06-25-005194-a) оголошена 25 червня 2020 року, Замовник у той момент не був зобов’язаний надати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що додаткові угоди укладалися у зв’язку відсутністю фінансування, процедуру закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році – не проводили.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 16:19:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція злітно-посадкової смуги з штучним покриттям, майданчиків, зовнішнього освітлення, світлосигнальної системи, паркану та благоустрою території КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-005194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 06.08.2020 № 9 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 12:31:31
Надання пояснень
На даний момент обов’язки за договором не виконані, відповідно і розрахунки не здійснювались.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З приводу виявленних порушень Держвною аудиторською службою України, до ТОВ "АЕРО ДС" напрвлено лист щодо розіравання договру.
2022-08-30 16:10:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 187 установлено порушення вимог пункту 1 Постанови № 187.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕРО ДС" #34880167 |
Переможець |
4 467 354,21
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 13:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:51
|
ДУ № 6 до договору № 9.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:42
|
Додаткова угода 5 _28122021163606.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 16:13
|
ДУ 4 до ДОГОВОРУ 9 (1).pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 13:55
|
ДУ 3 до Договору № 9 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 09:59
|
ДУ 2 до ДП 9 (1).pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:09
|
20201231_101254 (1).PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 17:40
|
ДОГОВІР № 9 ПКД.pdf | укладений |
06 серпня 2020 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік зідно п.4ч.5ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зміна календарного графіку виконання робіт через документальне підтвердженні об"єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування та реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |