Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Процесор; Ноутбук)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2020-06-25-005132-a a3b5cee1298d49e6a77108494a74ea38
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпилюк Леся

0432513245 prozorovntu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070693
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Контактна особа: Шпилюк Леся
0432513245
prozorovntu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Технічний опис предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до ТД.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Процесор; Ноутбук.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:07
Додаток №5 Проект договору.docx
30 червня 2020 16:06
ТД.docx
25 червня 2020 12:52
Оголошеня.docx
30 червня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:07
Додаток №5 Проект договору.docx
25 червня 2020 12:52
Додаток №5 Проект договору.docx
30 червня 2020 16:06
ТД.docx
26 червня 2020 14:03
ТД.docx
25 червня 2020 12:52
ТД.docx
25 червня 2020 12:52
Оголошеня.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 червня 2020 19:39
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Лише поставка товару відповідно до специфікації. Дякую за питання.
Тендер
Дата подання: 27 червня 2020 19:39
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:21
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Лише еквівалент, параметри яких не гірші за приведені в специфікації. Дякую за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-005132-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 26 червня 2020 07:04
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 14:00
Для забезпечення рівних умов між учасниками внести зміни тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Процесор; Ноутбук). Вимогу про наявність авторизаційного листа від виробника системного блоку про підтвердження партнерського статусу, не вимагати.
Задовільнити вимогу № UA-2020-06-25-005132-a.a1 від учасника спрощеної закупівлі, що оприлюднено в електронній системі закупівель, за предметом закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Процесор; Ноутбук)»
Номер вимоги: UA-2020-06-25-005132-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 червня 2020 16:38
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки...».

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.

Наступна вимога «. Строк ремонту Товару за місцем, визначеним п. 5.2. Договору – не більше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання Постачальником повідомлення Покупця про необхідність ремонту.».

Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 2 робочих днів, тож ця вимога не є правомірною. Для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір та заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України.

Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.

Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань, та переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 16:04
Задовільнити вимогу Учасника UA-2020-06-25-005132-a.a2 від 25.06.2020 спрощеної закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)(Процесор, Ноутбук)», за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), що оприлюднено в електронній системі закупівель

Документи

26 червня 2020 13:58
Протокол.pdf

Документи

30 червня 2020 16:04
Протокол № 16 від 30.06.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 97 020,00
UAH з ПДВ
97 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:38
Certificate-192319.pdf
13 липня 2020 17:38
Статут Компаком 2000.pdf
13 липня 2020 17:38
Сервіс_центри.pdf
13 липня 2020 17:38
Лист про якість.pdf
13 липня 2020 17:38
Досвід2000.rar
13 липня 2020 17:38
Довкілля.pdf
13 липня 2020 17:38
Виписка держреєстру.pdf
13 липня 2020 17:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 97 020,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:49

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій