Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир м'який (творог)
Очікувана вартість
124 200,00 UAH
UA-2020-06-25-004656-a ● 802a44c0f8ed42acb4d6f137305be73f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00184945 |
Місцезнаходження: | 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ахтирцева Альона 380672986459 akkrandjamena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 124 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 621,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограми
Сир м’який (творог) (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування - кошти НСЗУ) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 12:20 |
Оголошення_зміни.docx |
26 червня 2020 12:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 12:20 |
Оголошення_зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна характеристика
Дата подання: 25 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 25 червня 2020 14:37
Доброго дня! Чи буде розглядатися пропозиція сиру кисломолочного 10% жирності?
Відповідь: Доброго дня. В оголошені вказана гранична межа жирності - 9%. Запропонований товар з меншим відсотком жирності відповідає технічним характеристикам, з більшим - ні. Отже така пропозиція буде відхилена за невідповідність.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2020 11:00
Дата відповіді: 26 червня 2020 11:21
Доброго дня!!! Шановний Замовнику, які саме підтверджуючі документи щодо відповідності транспортних засобів умовам щодо перевезення товару необхідно надати?
Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Надаєте скан свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, в якому зазначено, що транспортний засіб є саме рефрижераторного типу. Додатково, якщо окремо придбано холодильну установку, надаєте скани відповідних документів. Якщо авто орендоване - договір оренди, в якому зазначені реєстраційні дані авто та зазначено, що авто рефрижераторного типу та або свідоцтво реєстрації.
Бюджет
Дата подання: 26 червня 2020 11:44
Дата відповіді: 26 червня 2020 12:11
Доброго дня, шановний Замовнику!!!! Ціна на сир м'який жирний, згідно середньостатистичних цін, по Київські області становить - 112,03 грн., по м. Києву - 124,06 грн. Чому у Вас бюджет на такий вид продукції становить лише 69,00 грн.?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. По-перше, середньостатистичні ціни не є визначною базою для розрахунку бюджета чи оцінки пропозицій (про що наголошує і сам ДЕРЖСТАТ). По-друге, для аналізу цін на відповідному ринку використовуються різні інструменти, зокрема і попередні закупівлі. Оскільки на сьогоднішній день визначним критерієм оцінки пропозицій є ціна, переплачувати не є доцільним.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-004656-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 червня 2020 11:07
Вимога
Шановний Замовнику, згідно умов Тендерної документації Ви вимагаєте надати документи про проходження санітарної обробки транспортних засобів (копія договору з виконавцем на проведення робіт на 2020 рік та акти виконаних робіт).
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ПРОСИМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
ДЯКУЮ!
Розгорнути
Згорнути
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ПРОСИМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
ДЯКУЮ!
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 11:56
Шановний Учаснику, ви в своєму праві проводити санітарну обробку транспортних засобів та приміщень власними силами. В такому випадку ви просто надаєте обґрунтування (лист), в якому вказуєте, що все робити власними силами, додаєте скани відповідних документів (наказів (в тому числі на відповідальних осіб), інструкцій, журналів тощо). І ваша пропозиція приймається. Однак, для вашого спокою, додамо відповідний абзац.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Обухівський молочний завод" #00445914 |
Переможець |
108 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 15:38
|
Договір №175.pdf | укладений |
17 липня 2020 15:37
|