Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Чкалова, 47, с. Новоєлизаветівка, Ширяївського району – капітальний ремонт
Очікувана вартість
1 022 079,60 UAH
UA-2020-06-25-004032-a 81c6c56da20446b4ac268a799cf3b87a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 13:16
Очікувана вартість: 1 022 079,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 110,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5110 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Чкалова, 47, с. Новоєлизаветівка, Ширяївського району – капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66863, Україна, Одеська область, село Новоєлизаветівка Ширяївський район, вул. Чкалова, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт . Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:51
Тех.вимоги.pdf
25 червня 2020 11:51
Проект договору.pdf
25 червня 2020 11:51
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії та скан-копії документів
Дата подання: 30 червня 2020 13:15
Дата відповіді: 01 липня 2020 10:42
Добрий день! Чи можливо завантажити скановані з оригіналів документи замість сканованих копій документів?
Відповідь: Шановний учаснику, саме це і мається на увазі. Скан копія - це цифрова версія реального паперового документа. Створюються цифрові «образи» шляхом проведення процесу сканування спеціальним пристроєм - сканером. Результат зберігається на дисках комп'ютера або флеш-накопичувач у вигляді зображення як файли pdf, jpg, png і інші.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РСК ОДЕСА" 849 612,00
UAH з ПДВ
849 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІНБУД 959 837,14
UAH з ПДВ
959 837,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 17:52
Електронний підпис
07 липня 2020 17:16
Кошторис.pdf
07 липня 2020 17:16
Новоєлизаветівка.imd
07 липня 2020 17:16
Пропозиція.PDF
07 липня 2020 17:16
Проект договору.PDF
07 липня 2020 17:16
Відгук ТОВ КБ ЮГТОРГ.pdf
07 липня 2020 17:16
Довідка обсяг робіт.PDF
07 липня 2020 17:16
Копія фін звіт 2019.PDF
07 липня 2020 17:16
Копії дипломів.PDF
07 липня 2020 17:16
Довідка працівники.PDF
07 липня 2020 17:16
Копія витягу ПДВ.PDF
07 липня 2020 17:16
Копія витягу з ЄДР.PDF
07 липня 2020 17:16
Копія виписки з ЄДР.PDF
07 липня 2020 17:16
Довідка відомості.PDF
07 липня 2020 17:16
Копія Статуту.PDF
07 липня 2020 17:16
Протокол НР.7Z
07 липня 2020 17:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 липня 2020 17:16
Лист для клієнтів.7z
07 липня 2020 17:16
Гарантія 5673-20.7z
07 липня 2020 17:16
Витяг із Статуту.7z
07 липня 2020 17:16
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РСК ОДЕСА"

ТОВ ГРІНБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РСК ОДЕСА"
#41612500
Відхилено 849 612,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 11:17
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
Переможець 959 837,14
UAH з ПДВ
13 липня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
959 837,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 11:36
Договір №41 ДУ №4 від 12.11.2021.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 08:20
Договір №41 ДУ №3 від 25.10.2021.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 08:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:35
Д.У. № 2 до договору № 41.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:15
Д.У. № 1 до Договору № 41 т.н. від 15 вересня 2020.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 12:45
Договір №41 від 16.07.2020.PDF укладений
16 липня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного договору, подовження строку виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток 1 до Договору 3. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 4. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Додаток 1 Договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 959 837,14
UAH (в тому числі ПДВ 159 972,85 UAH)