Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
250 800,00 UAH
UA-2020-06-25-003755-a 384a0afd11ee421db5d2025f866b7136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиса Юлія Володимирівна

380337921391 gor-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141710
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15
Контактна особа: Лиса Юлія Володимирівна
380337921391
gor-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:20
Очікувана вартість: 250 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відділ освіти, культури, молоді та спорту Горохівської РДА Волинської області (категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основ, Код ЄДРПОУ 02141710, місцезнаходження Замовника: 45700, Україна , Волинська обл., Горохів, вулиця Шевченка, будинок 15). Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штуки
Код ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45700, Україна, Волинська область, Горохів, вул. Шевченка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:41
ДОГОВІР проект.doc
25 червня 2020 11:40
ТД Багатофункціональний пристрій.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 червня 2020 21:42
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Пунктом 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням тендерного комітету згідно протоколу № 2 від 25 чеввня 2020 р. передбачено, що Учасник повинен забезпечити поставку товару, витрати на яку повинні входити в цінову пропозицію. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-003755-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 28 липня 2020 17:03
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." запропоновано у складі пропозиції багатофункціональний пристрий Epson для L3100 (C11CG88401_T) з витратними матеріалами. Разом з тим, запропонований товар з вказаним артикулом не виробляється виробником Epson ( Лист від виробника Epson надається). Тобто, фактично учасник пропонує товар, який офіційно не виробляється.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 15:13
Вимогу учасника ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" щодо закупівлі Код ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій), закупівля: UA-2020-06-25-003755-a – не задовільнити. Повний текст рішення у завантаженому файлі.
Секретар тендерного комітету Ю.В. Лиса

Документи подані скаржником

28 липня 2020 17:03
Epson (4).pdf

Документи

30 липня 2020 15:09
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-003755-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 30 липня 2020 14:53
Неправомірне визнанання переможцем ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Горохівської районної державної адміністрації Волинської області (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів оголошення № UA-2020-06-25-003755-a на закупівлю: ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій) Замовником 20.07.2020 до системи електронних закупівель завантажено Протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2020 відповідно до якого переможцем закупівлі визнано ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." Скаржник не погоджується з вказаним рішенням Замовника, зважаючи на таке. Учасником ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." запропоновано у складі пропозиції багатофункціональний пристрій Epson для L3100 (C11CG88401_T) з витратними матеріалами. Скаржник 15.07.2020 року звернувся до представництва виробника Epson із запитом надати інформацію щодо технічних характеристик товару – Epson L3100 (C11CG88401_T). На вказаний запит виробником Epson надано відповідь про те, що продукція ТМ Epson з артикулом (C11CG88401_T) не існує. Тобто, фактично учасник ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." пропонує у складі своєї пропозиції товар, який офіційно не виробляється виробником. Крім того, здійснивши пошук вкзааного товару на сайті виробника встановлено, що на сайті представництва Epson в Україні, також не міститься інформація щодо запропонованого ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." товару (скрін з сайту виробника надається). Таким чином, Замовник визнав переможцем учасника, який надав недостовірну інформацію в складі наданої пропозиції. Відповідно до абз. 3 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч.18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ст. 3, 5, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ,-
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 19:34
рішення від 03.08.2020 № 14843.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 19:33
рішення від 26.08.2020 № 16107 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:41
рішення від 26.08.2020 № 16107 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 241 920,00
UAH з ПДВ
241 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 250 482,96
UAH з ПДВ
250 482,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 12:30
Електронний підпис
21 липня 2020 12:14
Довідка.pdf.p7s
21 липня 2020 12:14
Довідка.pdf
21 липня 2020 12:13
Довідка.pdf.p7s
21 липня 2020 12:13
Довідка.pdf
21 липня 2020 12:13
ВВМ ( переможець ).pdf.p7s
21 липня 2020 12:13
ВВМ ( переможець ).pdf
21 липня 2020 12:13
банкрутство.pdf
21 липня 2020 12:13
public_doc.pdf
21 липня 2020 12:13
public_doc.p7s
21 липня 2020 12:13
Dovidka_20191042860530152112.pdf.p7s
21 липня 2020 12:13
Dovidka_20191042860530152112.pdf
13 липня 2020 12:47
Електронний підпис
13 липня 2020 12:46
ВВМ ( UA-2020-06-25-003755-a ).pdf
13 липня 2020 12:46
ВВМ (витяг з ЄДР).pdf

Публічні документи

13 липня 2020 13:53
Електронний підпис
13 липня 2020 13:45
Копія паспорту.pdf
13 липня 2020 13:45
додаток 5.pdf
13 липня 2020 13:45
додаток 2 цінова.pdf
13 липня 2020 13:45
додаток 1 лист.pdf
13 липня 2020 13:45
довідка пояснення.pdf
13 липня 2020 13:45
довідка довкілля.pdf
13 липня 2020 13:45
витяг з єдр 2020.pdf
13 липня 2020 13:45
Epson 3100.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 241 920,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
241 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 13:09
угода 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:04
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:44
договір 491.pdf укладений
02 вересня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди знести зміни до Договору, виклавши Спеціфікацію товару (Додаток 1) та п.4.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 491
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони в порядку ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи час оскарження процедури закупівлі, дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору, шляхом викладення його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 491
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 241 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 320,00 UAH)