Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
282 300,00 UAH
UA-2020-06-25-003136-a e4e64557779541f6a4a3634306953ab5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:56
Очікувана вартість: 282 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 411,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
Капуста білокачанна (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7000 кілограми
Буряк (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кілограми
Морква столова (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Цибуля ріпчаста (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
Огірки (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
Помідори (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
Кабачки (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування - кошти НСЗУ) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:13
ТД овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 277 713,00
UAH з ПДВ
277 713,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” 281 800,00
UAH з ПДВ
281 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:09
Електронний підпис
15 липня 2020 10:08
public_doc (1).pdf
15 липня 2020 10:08
public_doc (1).p7s
15 липня 2020 10:08
Довідка МВС.pdf
08 липня 2020 11:35
Електронний підпис
08 липня 2020 11:35
5-2 Сфера акредитації.pdf
08 липня 2020 11:34
1 Технічні вимоги.pdf
08 липня 2020 11:34
Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
08 липня 2020 11:34
Проект Договру.pdf
08 липня 2020 11:34
1 Довідка МТБ.pdf
08 липня 2020 11:34
7 Довідка 4-ОПП.PDF
08 липня 2020 11:34
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 11:34
5 Довідка ПДВ.PDF
08 липня 2020 11:34
4 Св-во про держ.р.pdf
08 липня 2020 11:34
2 Витяг- 21.05.2020.PDF
08 липня 2020 11:34
2 Виписка.PDF
08 липня 2020 11:34
1 Статут 2019.pdf
08 липня 2020 11:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 10:55
Електронний підпис
07 липня 2020 10:54
Сертифікати, договір.pdf
07 липня 2020 10:54
Склади.pdf
07 липня 2020 10:54
Працівники.pdf
07 липня 2020 10:54
Транспорт - Оригінал.pdf
07 липня 2020 10:54
Фінансова звітність.pdf
07 липня 2020 10:53
Щодо ліцензування.pdf
07 липня 2020 10:53
Статутні.pdf
07 липня 2020 10:53
Статутні оригінал.pdf
07 липня 2020 10:53
СТ 17 п.1-2.pdf
07 липня 2020 10:53
Субпідряд.pdf
07 липня 2020 10:53
Наказ, протоколи.pdf
07 липня 2020 10:53
Паспорт.pdf
07 липня 2020 10:53
Про довкілля.pdf
07 липня 2020 10:53
Витяг.pdf
07 липня 2020 10:53
Гарантійний лист 90%.pdf
07 липня 2020 10:53
Пропозиція овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 277 713,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
277 713,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:47
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:07
Договір №181.pdf укладений
27 липня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору про закупівлю може бути продовжений на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019) сума договору на 2021 рік збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 323 245,90
UAH (в тому числі ПДВ 53 874,32 UAH)