Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт мосту на км 0+769 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040915 Миронівка – Шолохове Нікопольського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 183 960,00 UAH
UA-2020-06-25-003076-a 54c80a9be783415aabe4a812b44bbcf2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:49
Очікувана вартість: 2 183 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 919,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання послуг зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт мосту на км 0+769 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040915 Миронівка – Шолохове Нікопольського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, міст на км 0+769 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040915 Миронівка – Шолохове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує Генеральному підряднику попередню оплату на виконання послуг у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Послуг за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Послуг з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду послуг у порядку, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Згідно з постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року попередня оплата передбачається на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Iнша подія Здавання-приймання виконаних послуг оформлюється актами виконаних послуг за формою КБ-2в, які підписується трьома сторонами: Генеральним підрядником, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, Замовником, та довідки за формою КБ-3. Замовник, протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання акту виконаних послуг, підписаного уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, повертає Генеральному підряднику підписаний акт виконаних послуг, або мотивовану відмову від приймання Послуг. Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:30
ЗТД Міст Миронівка - Шолохове 15.07.doc
15 липня 2020 14:30
перелік змін15.07.docx
15 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:30
ЗТД Міст Миронівка - Шолохове 15.07.doc
07 липня 2020 14:46
ЗТД Міст Миронівка - Шолохове 07.07.doc
25 червня 2020 11:10
ТД Міст Миронівка - Шолохове 25.06 .doc
15 липня 2020 14:30
перелік змін15.07.docx
07 липня 2020 14:46
перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДТРАСТ" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
1 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 2 010 000,00
UAH з ПДВ
1 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 2 176 249,58
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 13:09
Архив WinRAR.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:47
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 13:47
Статут 2019.pdf
06 серпня 2020 13:47
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
06 серпня 2020 13:47
Право підписання.pdf
06 серпня 2020 13:47
Ліцензія, Дозвола.pdf
06 серпня 2020 13:47
Довідка МВС БС.pdf
06 серпня 2020 13:47
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
23 липня 2020 09:47
Електронний підпис
23 липня 2020 09:47
Текст змін.pdf
23 липня 2020 09:47
Зміни IG-20792-300.pdf
23 липня 2020 09:46
Заява.pdf
15 липня 2020 09:58
Електронний підпис
15 липня 2020 09:58
IG-20792-300.pdf
15 липня 2020 09:58
Платіжне доручення.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_Т2.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ОПРЛС_3-1-2.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ОПР.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ЛС1_3-1-2.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ИВР.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ДЦ_4.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 липня 2020 09:58
128_ДЦ_ДЦ_2.pdf
15 липня 2020 09:57
Ф1, Ф2 (12м 2019 р) БС.pdf
15 липня 2020 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:57
Статут 2019.pdf
15 липня 2020 09:57
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
15 липня 2020 09:57
Реєстр документів.pdf
15 липня 2020 09:57
Проект договору.pdf
15 липня 2020 09:57
Ліцензія, Дозвола.pdf
15 липня 2020 09:57
Довідка про ліцензію.pdf
15 липня 2020 09:57
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
15 липня 2020 09:57
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 17:50
Електронний підпис
23 липня 2020 17:31
Електронний підпис
23 липня 2020 17:08
розрахунки2.pdf
23 липня 2020 17:08
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 17:08
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 17:08
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 17:08
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 17:07
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 17:07
Гарантія 6137-20.7z
23 липня 2020 17:07
розрахунки.pdf
23 липня 2020 17:07
розрахунки 7.pdf
23 липня 2020 17:07
розрахунки 6.pdf
23 липня 2020 17:07
розрахунки 5.pdf
23 липня 2020 17:07
розрахунки 4.pdf
23 липня 2020 17:07
розрахунки 3.pdf
23 липня 2020 17:07
ДЦ.pdf
23 липня 2020 17:07
Договір ТОВ Барнат.pdf
23 липня 2020 16:38
працівники- накази.rar
23 липня 2020 16:38
щодо Ліцензії.docx
23 липня 2020 16:38
чинне законодавство.docx
23 липня 2020 16:38
формування ціни.docx
23 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.docx
23 липня 2020 16:38
субпідряд + 20.docx
23 липня 2020 16:38
Статут Л.Д. Сервіс 2018.pdf
23 липня 2020 16:38
Статистика стр.2.jpg
23 липня 2020 16:38
Статистика 1 стр..jpg
23 липня 2020 16:38
ст.17 детально.docx
23 липня 2020 16:38
санкції.docx
23 липня 2020 16:38
реестр док..docx
23 липня 2020 16:38
приказ на директора.jpg
23 липня 2020 16:38
Ппроект договору.docx
23 липня 2020 16:38
ПД-2.docx
23 липня 2020 16:38
ПД.docx
23 липня 2020 16:38
навк.середовище.docx
23 липня 2020 16:38
ЛУБЯНИЙ ВИТЯГ.jpg
23 липня 2020 16:38
ліцензія (2).jpg
23 липня 2020 16:38
ліцензія (1).jpg
23 липня 2020 16:38
Довідка працівники.docx
23 липня 2020 16:38
довідка МТБ.docx
23 липня 2020 16:38
Довідка банк.pdf
23 липня 2020 16:38
ВИПИСКА З ЄДР - новая.pdf
23 липня 2020 16:38
виконання в строк.docx
23 липня 2020 16:38
90 дней.docx

Публічні документи

15 липня 2020 09:22
Статут ДорПроект.pdf
15 липня 2020 09:22
Рішення ДорПроект.pdf
15 липня 2020 09:22
ОПРЛС_7-1-1.pdf
15 липня 2020 09:22
ОПРЛС_3-1-2.pdf
15 липня 2020 09:22
ОПРЛС_3-1-1.pdf
15 липня 2020 09:22
МТБ.pdf
15 липня 2020 09:22
ЛС1_7-1-1.pdf
15 липня 2020 09:22
ЛС1_3-1-2.pdf
15 липня 2020 09:22
ЛС1_3-1-1.pdf
15 липня 2020 09:22
Ліцензія ДорПроект.pdf
15 липня 2020 09:22
Ін код ДорПроект.pdf
15 липня 2020 09:22
ИВР.pdf
15 липня 2020 09:22
ДЦ.pdf
15 липня 2020 09:22
ДЦ_2.pdf
15 липня 2020 09:22
Довідка №3.pdf
15 липня 2020 09:22
Довідка №2.pdf
15 липня 2020 09:22
Довідка про вимогам.pdf
15 липня 2020 09:22
Довідка не банкрут.pdf
15 липня 2020 09:22
Довідка №1.pdf
15 липня 2020 09:22
Гар лист.pdf
15 липня 2020 09:22
Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДТРАСТ"

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

ПП "Л.Д. Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДТРАСТ"
#42338189
Відхилено 1 889 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 14:35
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
Переможець 1 987 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:06

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 2. Не надано документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, (інструментів) для виконання усіх послуг за Договором про закупівлю. 2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6, транспортні засоби, будівельні машини), та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності 3. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеної у Додатку 6) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспотних засобів та ін. для виконання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін послуг. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 1. Довідка, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи. 2. На підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7). 3. Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7. 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2020 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: послуги (роботи) з поточного ремонту (капітального ремонту, будівництва, реконструкції) доріг. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору, копії довідок про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт (послуг), зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт (послуг) по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання послуг (робіт), номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Згідно ч.2 Додатку 1 необхідно надати копію протоколу (виписки з протоколу), або копія рішення засновників (або учасників), копія наказу про призначення, копія довіреності, доручення, або копія іншого документа, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати необхідні документи згідно Додатку 1 ТД. 2. Надати необхідні документи згідно п.1.ч.2 Додатку 2 ТД.

Документи

28 липня 2020 17:01
Електронний підпис
28 липня 2020 17:00
відхил мост.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
1 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:23
41.pdf укладений
17 серпня 2020 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 987 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 331 166,67 UAH)