Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (каструлі, сковороди)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002899-a 9f6306646ee240669470f3f0b910f306
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Разгон

+380953029380 sbuttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21395391
Місцезнаходження: 14010, Україна , Чернігівська обл., М.ЧЕРНІГІВ, вулиця Леоніда Пашина, 12
Контактна особа: Євген Разгон
+380953029380
sbuttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:57
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Каструля 4,5 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 штуки
Каструля 6,5 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 штуки
Каструля 10 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 штуки
Каструля 15 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 штуки
Каструля 21 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 штуки
Каструля 25 л з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 штуки
Сковорода 28 см з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
3 штуки
Сковорода 30 см з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Леоніда Пашина,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:04
СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ.doc
25 червня 2020 11:04
ДОДАТОК 2.docx
25 червня 2020 11:04
ДОДАТОК 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-002899-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 14 липня 2020 15:19
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику. Категорично не згодні з вашим рішення про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. По-перше, не існує жодного нормативного документу, який би забороняв учасникам надавати свою пропозицію у тій формі, яку вважає за доцільне сам учасник. Також у регламенті чітко прописано, що учасник на свій власний розсуд може надавати будь-яку додаткову інформацію, яку він вважає за доцільне, у складі своєї пропозиції. Це просто абсурд відхиляти пропозицію учасника з найнижчою ціною на підставі того, що шрифт та форма оформлення його цінової пропозиції відрізняється від форми, наведеної в тендерній документації. При цьому ВСЯ інформація, яку вимагав замовник надати від учасників у Додатку 1, в нашій пропозиції присутня. По-друге, про яку невідповідність згоди з основними вимогами до договору можей йти мова, коли ми не тільки надали таку згоду в своїй тендерній документації, а ще й надали повний текст всього договору, який нами підписаний. Це другий приклад абсурду. Ітогова цінова пропозиція нами не була надано з тієї причини, що сума нашої пропозиції залишилися незмінною від першепочаткової. Або має місце упереджених протиправних дій з боку замовника по відношенню до нас, або у складі тендерної комісії замовника присутні фахівці, які взагалі не обізнані в діючому законодавстві, яке регламентує проведення спрощених процедур. Жодного зауваження з боку технічних служб замовника немає, вони нам узгодили повністю нашу пропозицію. Вимагаємо відмінити своє протиправне рішення про нашу дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 09:19
Доброго дня! Документація була розроблена Замовником відповідно до діючого законодавства України для проведення закупівлі, яка встановлює однакові та рівні вимоги для всіх учасників.
Якщо Ви вважаєте, що учасник може на власний розсуд надавати будь-які документи у будь-якій формі – то Ви принижуєте та дискримінуєте інших учасників закупівлі, та виявляєте неповагу до Замовника.
Виходячи з Вашого власного тлумачення Закону, Вам можна було не надавати ніяких документів (або безліч документів) щоб стати переможцем в закупівлі і аргументувати власну перемогу лише найбільш економічно вигідною ціною.
Номер вимоги: UA-2020-06-25-002899-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 15 липня 2020 10:39
оскарження рішення про дискваліфікацію
Ваша відповідь просто вражає!!! Яка різниця в якомі місті своєї пропозиції та яким шрифтом я вказав інформацію, яка вимагалася умовами тендерної документації? Я маю повне право використовувати ту форму подання інформації, яка зручна мені. Головне, щоб вся інформація, яка вимагається тендерною документацією, була мною надана. Ваше ставлення до цього питиання є протиправним та нефаховим. Ви, як підприємство, яке використовує бюджетні кошти для свого фунціонування, маєте в першу чергу дбати про економію цих самих коштів, а не "висмоктувати із пальця" неіснуючи проблеми. ГАНЬБА!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 11:01
Доброго дня! Тоді до Вас зустрічне питання : «Для чого і для кого складається документація (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) в якій вказується певні умови та форми, а також вимоги щодо заповнення вищевказаних документів.
Відповідно до частини 11 ст. 14 Закону України «Про Публічні Закупівлі» від 19.09.2019 року № 114: «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною».
Номер вимоги: UA-2020-06-25-002899-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД ОПТIМА", Код ЄДРПОУ:40105268
Дата подання: 20 липня 2020 16:05
Оскарження рішення про визначення переможця
Детально у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 15:58
Доброго дня! Згідно з вимогами в оголошені спрощеної закупівлі після проведення електронного аукціону учасником надається Специфікація із зазначенням переліку продукції (робіт чи послуг), кількості та вартості, що відповідає пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону (Додаток 5 до цієї документації). Переможцем ФОП Манукян Меліне Самвелівна було надано відповідний додаток 5 на електрону пошту Замовника.

Документи подані скаржником

20 липня 2020 16:04
Скарга

Документи

21 липня 2020 15:58
73.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 18 585,60
UAH з ПДВ
18 585,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна 22 545,00
UAH з ПДВ
21 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ОПТIМА" 22 770,00
UAH з ПДВ
21 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна 28 980,00
UAH з ПДВ
28 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 17:26
Електронний підпис
06 липня 2020 17:25
Нержавейка-2 Zauberg.jpg
06 липня 2020 17:25
Нержавейка-1 Zauberg.jpg
06 липня 2020 17:25
1 008-1 відгук.jpg
06 липня 2020 17:25
1 003 (1).jpg
06 липня 2020 17:25
1 002 (1).jpg
06 липня 2020 17:25
1 001 (2).jpg
06 липня 2020 17:25
12_06_2020_Приват.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:12
нова цінова пропозиція
07 липня 2020 09:28
Електронний підпис
07 липня 2020 09:20
цінова пропозиція.PDF
07 липня 2020 09:20
ФОП Манукян.pdf
07 липня 2020 09:20
технічні вимоги.PDF
07 липня 2020 09:20
проект договору.pdf
07 липня 2020 09:20
Паспорт Манукян М.С..PDF
07 липня 2020 09:20
ІПН Манукян М.С..PDF
07 липня 2020 09:20
згода щодо умов.PDF
07 липня 2020 09:20
гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП Манукян Меліне Самвелівна

ТОВ "ТД ОПТIМА"

ФОП Романова Світлана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Відхилено 18 585,60
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:07
ФОП Манукян Меліне Самвелівна
#3269715742
Переможець 21 200,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 08:45

Документи

14 липня 2020 11:07
Електронний підпис
14 липня 2020 11:06
61.pdf

Документи

17 липня 2020 08:45
Електронний підпис
17 липня 2020 08:44
67.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна
#3269715742
21 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 08:45
Електронний підпис
17 липня 2020 08:44
67.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 08:05
219.pdf укладений
24 липня 2020 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 200,00
UAH