Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002716-a ● af45eb9cfcc04d879f85812be2a7c660
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00184945 |
Місцезнаходження: | 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Доріченко Ольга Миколаївна 380445276913 bsmp_pev1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Вершкове масло (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування - кошти НСЗУ) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 10:56 |
ТД масло.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-002716-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 липня 2020 17:08
Вимога
Доброго дня!!! Шановний Замовнику згідно п. 1 Розділу III. Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники повинні надати: "Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку № 3 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" даної вимоги Тендерної документації не виконав та оновленої цінової пропозиції не надав.
Згідно Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником вимагалось надати: “Протокол контрольних випробувань, виданих відповідною акредитованою лабораторією, за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками на продукцію, що є предметом закупівлі, виданий не раніше 2020 року; посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають Учаснику оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі, а також договір Учасника з цією лабораторією, чинний на період поставки товару.”
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" у своїй пропозиції надано експертний висновок лише за показники — органолептика та фізико-хімія, а за мікробіологічними показниками документів не надано.
Відповідно до Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником зазначалось, що “В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів – пропозиція такого Учасника відхиляється.”
Крім того, Учасником надано експертний висновок виданий на ім'я виробника, однак не надає підтвердження акредетації лабораторії, атестати акредетації та договору з лабораторією, яка надала даний експертний висновок, а тому не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол № 66 від 14.07.2020 року про визнання переможцем Учасника - ТОВ "Руол Стандарт", так як тендерна документація Учасника не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" даної вимоги Тендерної документації не виконав та оновленої цінової пропозиції не надав.
Згідно Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником вимагалось надати: “Протокол контрольних випробувань, виданих відповідною акредитованою лабораторією, за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками на продукцію, що є предметом закупівлі, виданий не раніше 2020 року; посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають Учаснику оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі, а також договір Учасника з цією лабораторією, чинний на період поставки товару.”
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" у своїй пропозиції надано експертний висновок лише за показники — органолептика та фізико-хімія, а за мікробіологічними показниками документів не надано.
Відповідно до Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником зазначалось, що “В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів – пропозиція такого Учасника відхиляється.”
Крім того, Учасником надано експертний висновок виданий на ім'я виробника, однак не надає підтвердження акредетації лабораторії, атестати акредетації та договору з лабораторією, яка надала даний експертний висновок, а тому не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол № 66 від 14.07.2020 року про визнання переможцем Учасника - ТОВ "Руол Стандарт", так як тендерна документація Учасника не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 11:01
Шановний учаснику. Так, п. 1 Розділу III. Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) зазначає, що Учасники повинні надати: "Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку № 3 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Проте, відсутність такого документу не є достатньою обґрунтованою причиною відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до Закону (зокрема і з позиції АМКУ), адже не є частиною тендерної пропозиції. Відтак даний пункт тендерної документації не виправдав своїх функцій, тому в подальшому буде виключений з тендерних документацій як вимога. Стосовно пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації (а не Додатка 6), зазначена вимога надати договір (не договори) з акредитованою лабораторією та відповідний атестат акредитації (а не атестати акредитації). Переможець процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав договір з лабораторією та відповідний атестат акредитації. В пп.3 п.6 розділу ІІІ зазначається, що: В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів (саме нормативних документів, а не тендерної документації) – пропозиція такого Учасника відхиляється. В разі, якщо вказані показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється. В документах, наданих переможцем, немає невідповідності нормативним вимогам чи показників, що не входять до сфери акредитації лабораторії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Кагма |
119 700,00
UAH з ПДВ
|
119 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
129 680,00
UAH з ПДВ
|
128 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
147 000,00
UAH з ПДВ
|
128 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" |
170 040,00
UAH з ПДВ
|
170 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Кагма #00445883 |
Відхилено |
119 700,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 17:14
|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
128 030,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 16:43
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:08
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 11:03
|
Договір №180.pdf | укладений |
27 липня 2020 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору про закупівлю може бути продовжений на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.6 ч.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019) сума договору на 2021 рік збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |