Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-06-25-002716-a af45eb9cfcc04d879f85812be2a7c660
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:36
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Вершкове масло (джерело фінансування - кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Братиславська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування - кошти НСЗУ) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 10:56
ТД масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-002716-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 липня 2020 17:08
Вимога
Доброго дня!!! Шановний Замовнику згідно п. 1 Розділу III. Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники повинні надати: "Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку № 3 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" даної вимоги Тендерної документації не виконав та оновленої цінової пропозиції не надав.
Згідно Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником вимагалось надати: “Протокол контрольних випробувань, виданих відповідною акредитованою лабораторією, за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками на продукцію, що є предметом закупівлі, виданий не раніше 2020 року; посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають Учаснику оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі, а також договір Учасника з цією лабораторією, чинний на період поставки товару.”
Учасником ТОВ "Руол Стандарт" у своїй пропозиції надано експертний висновок лише за показники — органолептика та фізико-хімія, а за мікробіологічними показниками документів не надано.
Відповідно до Додатку 6 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовником зазначалось, що “В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів – пропозиція такого Учасника відхиляється.”
Крім того, Учасником надано експертний висновок виданий на ім'я виробника, однак не надає підтвердження акредетації лабораторії, атестати акредетації та договору з лабораторією, яка надала даний експертний висновок, а тому не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол № 66 від 14.07.2020 року про визнання переможцем Учасника - ТОВ "Руол Стандарт", так як тендерна документація Учасника не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 11:01
Шановний учаснику. Так, п. 1 Розділу III. Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) зазначає, що Учасники повинні надати: "Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку № 3 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Проте, відсутність такого документу не є достатньою обґрунтованою причиною відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до Закону (зокрема і з позиції АМКУ), адже не є частиною тендерної пропозиції. Відтак даний пункт тендерної документації не виправдав своїх функцій, тому в подальшому буде виключений з тендерних документацій як вимога. Стосовно пп.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації (а не Додатка 6), зазначена вимога надати договір (не договори) з акредитованою лабораторією та відповідний атестат акредитації (а не атестати акредитації). Переможець процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав договір з лабораторією та відповідний атестат акредитації. В пп.3 п.6 розділу ІІІ зазначається, що: В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів (саме нормативних документів, а не тендерної документації) – пропозиція такого Учасника відхиляється. В разі, якщо вказані показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється. В документах, наданих переможцем, немає невідповідності нормативним вимогам чи показників, що не входять до сфери акредитації лабораторії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Кагма 119 700,00
UAH з ПДВ
119 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 129 680,00
UAH з ПДВ
128 030,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 147 000,00
UAH з ПДВ
128 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 170 040,00
UAH з ПДВ
170 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:56
Електронний підпис
09 липня 2020 15:05
43. Договір Фрост 2020.PDF
09 липня 2020 15:05
Проєкт договору.pdf
09 липня 2020 15:05
Довідки.pdf
09 липня 2020 15:05
28. Протокол КАГМА 2019.pdf
09 липня 2020 15:05
26. Висновок 81653.pdf
09 липня 2020 15:05
31. АУДИТ ХАСП 2018.PDF
09 липня 2020 15:04
47. Акт Фрост.pdf
09 липня 2020 15:04
22. Наказ 134.PDF
09 липня 2020 15:04
19. Термореєстратор.PDF
09 липня 2020 15:04
8. Витяг ПДВ 2016.pdf
09 липня 2020 15:04
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 15:04
5.Статут 2019 з описом.PDF
09 липня 2020 15:04
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:06
Електронний підпис
15 липня 2020 10:06
public_doc (1).pdf
15 липня 2020 10:06
public_doc (1).p7s
15 липня 2020 10:06
Довідка МВС.pdf
09 липня 2020 12:12
Електронний підпис
09 липня 2020 12:12
Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
09 липня 2020 12:11
1 Довідка МТБ.pdf
09 липня 2020 12:11
7 Довідка 4-ОПП.PDF
09 липня 2020 12:11
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 12:11
5 Довідка ПДВ.PDF
09 липня 2020 12:11
4 Св-во про держ.р.pdf
09 липня 2020 12:11
2 Витяг- 21.05.2020.PDF
09 липня 2020 12:11
2 Виписка.PDF
09 липня 2020 12:11
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 18:22
Електронний підпис
09 липня 2020 18:21
6.9. ЕВ (масло 82,5%) 25.03.20.pdf
09 липня 2020 18:21
6.7. Мед книжка.pdf
09 липня 2020 18:21
6.3. Протокол ГМО 29.01.20.pdf
09 липня 2020 18:21
6.18. Лист згода.PDF
09 липня 2020 18:21
6.17. Лист розяснення.PDF
09 липня 2020 18:20
6.14. Наказ.PDF
09 липня 2020 18:20
6.1. Технічні вимоги.PDF
09 липня 2020 18:20
5.1. Довідка.PDF
09 липня 2020 18:20
5. Лист гарантія ст 17.PDF
09 липня 2020 18:20
4.2.3. Штатний розпис.PDF
09 липня 2020 18:20
4.1. Довідка МТБ.PDF
09 липня 2020 18:20
4.1. Довідка МТБ авто.PDF
09 липня 2020 18:20
23. Гарантійний лист.PDF
09 липня 2020 18:19
21. Гарантійний лист.PDF
09 липня 2020 18:19
18. Гарантійний лист.PDF
09 липня 2020 18:19
14. Опис в статут 2020.PDF
09 липня 2020 18:19
12. Лист гарантія.PDF
09 липня 2020 18:19
11. Лист згода.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 19:20
Електронний підпис
09 липня 2020 19:19
Масло ГМО.pdf
09 липня 2020 19:19
Сертифікат_14001У.pdf
09 липня 2020 19:19
Сертифікат_9001У.pdf
09 липня 2020 19:19
Сертифікат_22000-2019.pdf
09 липня 2020 19:19
Лист-гарантія ст.17.pdf
09 липня 2020 19:19
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 19:19
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Кагма

ТОВ "Руол Стандарт"

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Кагма
#00445883
Відхилено 119 700,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:14
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 128 030,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
128 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:43
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:08
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:07
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:03
Договір №180.pdf укладений
27 липня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору про закупівлю може бути продовжений на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019) сума договору на 2021 рік збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 153 636,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 606,00 UAH)