Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
2 551 678,89 UAH
UA-2020-06-25-002391-c cd0e8306105c4de8ad1a54fc76be7f15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 isadovska@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
isadovska@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 2 551 678,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216784 шт
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4963 уп
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачка
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 рулон
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 19:14
ТД.docx
25 червня 2020 19:14
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-002391-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 липня 2020 15:40
Порушення вимог тендерної документації
ТОВ «Український папір», як учасник процедури закупівлі № UA-2020-06-25-002391-c, звертається з проханням розглянути вимогу, яка знаходиться у вкладенні разом з усіма її додатками та відхилити пропозицію учасника ПП «Самтекс Дистрибуція» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 13:05
Згідно відповіді структурного підрозділу:
Щодо позиції 1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації зазначено вимогу «Учасник надає супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством. Вказані документи мають бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» у складі пропозиції були надані документи про якість, сертифікати якості, паспорти якості на частину товару, що відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. В зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».
Щодо позиції 3. Замовником відповідно до Додатку 3 тендерної документації не вимагалося надання діючого документу про якість/відповідність товару. Вказані документи мали бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
Щодо позицій 31, 77 та 121. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» було надано заповнену форму «Технічна специфікація» в якій зазначено найменування та кількість товару, які відповідають вимогам Додатку 3 тендерної документації та є «еквівалентом» замовленого товару. У зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».

Документи подані скаржником

24 липня 2020 15:40
Додаток №1 до вимоги.pdf
24 липня 2020 15:40
Додаток №2 до вимоги.PDF
24 липня 2020 15:40
Додаток №3 до вимоги.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-25-002391-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 серпня 2020 17:39
ТОВ "Український папір" подає скаргу
ТОВ "Український папір" подає скаргу
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2020 18:41
Номер скарги: UA-2020-06-25-002391-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
ТОВ "Український папір" подає скаргу
ТОВ "Український папір" подає скаргу
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 12:23
200803094342_0001.pdf
03 серпня 2020 12:23
scan_3-j_jetazh0063.jpg
03 серпня 2020 17:22
Скарга від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 17:22
Скарга від 03.08.2020.pdf.(1).P7S
03 серпня 2020 17:22
Скарга від 03.08.2020.pdf.(2).P7S
03 серпня 2020 17:23
Лист № 1.jpg
03 серпня 2020 17:23
Лист № 2.pdf
03 серпня 2020 17:23
Сертифікати якості.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 16:58
Скарга від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 16:58
Скарга від 03.08.2020.pdf.(1).P7S
03 серпня 2020 16:58
Скарга від 03.08.2020.pdf.(2).P7S
03 серпня 2020 16:58
Лист № 1.jpg
03 серпня 2020 16:58
Лист № 2.pdf
03 серпня 2020 16:58
Сертифікати якості.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТЕКС ГРУП" 2 230 316,28
UAH з ПДВ
1 220 680,02
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 1 689 774,00
UAH з ПДВ
1 440 579,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 301 861,66
UAH з ПДВ
1 644 513,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:43
Електронний підпис
30 липня 2020 14:31
Електронний підпис
30 липня 2020 14:30
довідка ст.17.pdf
30 липня 2020 14:30
довідка МВС.pdf
17 липня 2020 15:46
Електронний підпис
17 липня 2020 15:46
Статут.pdf
17 липня 2020 15:46
СВІДОЦТВО.pdf
17 липня 2020 15:46
Рішення власника.pdf
17 липня 2020 15:46
Приказ 36-К.pdf
17 липня 2020 15:45
опис.pdf
17 липня 2020 15:45
довідка санкції.pdf
17 липня 2020 15:45
Гарантія 75 000,00.zip
17 липня 2020 15:45
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 15:45
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
17 липня 2020 15:45
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 15:45
Виписка ЄДР.pdf
17 липня 2020 15:45
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:54
Електронний підпис
17 липня 2020 15:54
Електронний підпис
17 липня 2020 15:18
Електронний підпис
17 липня 2020 15:18
Електронний підпис
17 липня 2020 15:17
Електронний підпис
17 липня 2020 15:17
Mondi_Coloured.pdf
17 липня 2020 15:17
Mondi_Coloured_ориг.pdf
17 липня 2020 15:17
Berga Speed 80.pdf
17 липня 2020 15:17
Berga Speed 80_ориг.pdf
17 липня 2020 15:16
Статут_копія-06.06.PDF
17 липня 2020 15:16
Статут від 06.06.2019р..pdf
17 липня 2020 15:16
Свідоцтво_ПДВ_Копія.PDF
17 липня 2020 15:16
Рулетка_StanleyBlack&Decker.pdf
17 липня 2020 15:16
Розрахунок_ціни.pdf
17 липня 2020 15:16
ППротокол_26_Копія.PDF
17 липня 2020 15:16
Паспорт-якості_Esselte.PDF
17 липня 2020 15:16
Паспорт-копія.PDF
17 липня 2020 15:16
Паспорт_Eagle.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_BIC.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_Aihao_Cello.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_Aihao_2.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_якості_Soni.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_якості_Axent.pdf
17 липня 2020 15:16
Паспорт_якості_Axent.jpg
17 липня 2020 15:16
Паспорт_Перспектива.pdf
17 липня 2020 15:16
Опис_копія.pdf
17 липня 2020 15:16
Опис від 07.06.2019р..pdf
17 липня 2020 15:16
Наказ_копія.pdf
17 липня 2020 15:16
Лист-відгук 5.pdf
17 липня 2020 15:16
Лист_гарантія_товар.pdf
17 липня 2020 15:16
Звіт_копія.pdf
17 липня 2020 15:16
Звіт_копія_3.pdf
17 липня 2020 15:16
Звіт_копія_2.pdf
17 липня 2020 15:16
Дошки_Укрбордс (4).pdf
17 липня 2020 15:16
Дошки_Укрбордс (3).pdf
17 липня 2020 15:16
Дошки_Укрбордс (2).pdf
17 липня 2020 15:16
Дошки_Укрбордс (1).pdf
17 липня 2020 15:16
Довідка_ЄДРПОУ_копія.PDF
17 липня 2020 15:16
відгук 2.pdf
17 липня 2020 15:16
Витяг_ПДВ.PDF
17 липня 2020 15:16
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 15:16
Витяг ПДВ 30.06.2020р..pdf
17 липня 2020 15:16
Видаткова.pdf
17 липня 2020 15:16
Банк_гарант (5).zip
17 липня 2020 15:15
Банк_гарант (4).zip
17 липня 2020 15:15
Банк_гарант (3).zip
17 липня 2020 15:15
Банк_гарант (2).zip
17 липня 2020 15:15
Банк_гарант (1).zip
17 липня 2020 15:15
2х3 паспорт якості.pdf
17 липня 2020 15:15
Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТЕКС ГРУП"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТЕКС ГРУП"
#35590626
Відхилено 1 220 680,02
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:26
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Переможець 1 440 579,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
1 440 579,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 15:35
Звіт укладений
02 червня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:50
1720 Самтекс Дистрибуція.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:47
1720 Самтекс Дистрибуція.docx зміни до договору
29 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:02
Договір.pdf укладений
08 вересня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 280 912,91 (двісті вісімдесят тисяч дев'ятсот дванадцять грн. 91 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 1 440 579,00 (один мільйон чотириста сорок тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 200 482,50 (один мільйон двісті тисяч чотириста вісімдесят дві грн. 50 коп.), ПДВ – 240 096,50 (двісті сорок тисяч дев’яносто шість грн. 50 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 1 721 491,91 (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча чотириста дев'яносто одна грн. 91 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 434 576,59 (один мільйон чотириста тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят шість грн. 59 коп.), ПДВ – 286 915,32 (двісті вісімдесят шість тисяч дев'ятсот п'ятнадцять грн. 32 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1720/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 415 259,22
UAH (в тому числі ПДВ 69 209,87 UAH)