Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
2 551 678,89 UAH
UA-2020-06-25-002391-c ● cd0e8306105c4de8ad1a54fc76be7f15
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 isadovska@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 551 678,89 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216784 шт
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4963 уп
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 пачка
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 рулон
ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 19:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 19:14 |
ТД.docx | |
25 червня 2020 19:14 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-002391-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 липня 2020 15:40
Порушення вимог тендерної документації
ТОВ «Український папір», як учасник процедури закупівлі № UA-2020-06-25-002391-c, звертається з проханням розглянути вимогу, яка знаходиться у вкладенні разом з усіма її додатками та відхилити пропозицію учасника ПП «Самтекс Дистрибуція» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 13:05
Згідно відповіді структурного підрозділу:
Щодо позиції 1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації зазначено вимогу «Учасник надає супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством. Вказані документи мають бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» у складі пропозиції були надані документи про якість, сертифікати якості, паспорти якості на частину товару, що відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. В зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».
Щодо позиції 3. Замовником відповідно до Додатку 3 тендерної документації не вимагалося надання діючого документу про якість/відповідність товару. Вказані документи мали бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
Щодо позицій 31, 77 та 121. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» було надано заповнену форму «Технічна специфікація» в якій зазначено найменування та кількість товару, які відповідають вимогам Додатку 3 тендерної документації та є «еквівалентом» замовленого товару. У зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».
Щодо позиції 1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації зазначено вимогу «Учасник надає супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів. Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність та ін.) встановлені діючим законодавством. Вказані документи мають бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» у складі пропозиції були надані документи про якість, сертифікати якості, паспорти якості на частину товару, що відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. В зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».
Щодо позиції 3. Замовником відповідно до Додатку 3 тендерної документації не вимагалося надання діючого документу про якість/відповідність товару. Вказані документи мали бути видані уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
Щодо позицій 31, 77 та 121. Учасником ПП «Самтекс Дистрибуція» було надано заповнену форму «Технічна специфікація» в якій зазначено найменування та кількість товару, які відповідають вимогам Додатку 3 тендерної документації та є «еквівалентом» замовленого товару. У зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП «Самтекс Дистрибуція».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-25-002391-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 серпня 2020 17:39
Дата подання: 03 серпня 2020 17:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2020 18:41
Рішення від 06.08.2020 №15093.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 18:41
інформація про перенесення дати розгляду скарги №12563.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 13:44
інформація про перенесення дати розгляду скарги №12563 на заміну помилково опублікованому.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 09:58
інформація про резулятивну частину рішення від 28.08.2020 №16316.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 20:35
Рішення від 28.08.2020 №16316.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 20:15
Номер скарги: UA-2020-06-25-002391-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕКС ГРУП" |
2 230 316,28
UAH з ПДВ
|
1 220 680,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
1 689 774,00
UAH з ПДВ
|
1 440 579,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 301 861,66
UAH з ПДВ
|
1 644 513,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕКС ГРУП" #35590626 |
Відхилено |
1 220 680,02
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 15:26
|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Переможець |
1 440 579,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 15:35
|
Звіт | укладений |
02 червня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:50
|
1720 Самтекс Дистрибуція.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:47
|
1720 Самтекс Дистрибуція.docx | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 10:02
|
Договір.pdf | укладений |
08 вересня 2020 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 280 912,91 (двісті вісімдесят тисяч дев'ятсот дванадцять грн. 91 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 1 440 579,00 (один мільйон чотириста сорок тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 200 482,50 (один мільйон двісті тисяч чотириста вісімдесят дві грн. 50 коп.), ПДВ – 240 096,50 (двісті сорок тисяч дев’яносто шість грн. 50 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 1 721 491,91 (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча чотириста дев'яносто одна грн. 91 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 434 576,59 (один мільйон чотириста тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят шість грн. 59 коп.), ПДВ – 286 915,32 (двісті вісімдесят шість тисяч дев'ятсот п'ятнадцять грн. 32 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1720/24/16-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |