Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів
Очікувана вартість
52 438 714,00 UAH
UA-2020-06-25-002383-c 8e2cec0c92ba433cb11a87e3bd3ab876
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 20:00
Очікувана вартість: 52 438 714,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 262 193,57 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

20 липня 2020 13:38
Електронний цифровий підпис
06 липня 2020 17:04
Електронний цифровий підпис
25 червня 2020 19:00
Електронний цифровий підпис
20 липня 2020 13:36
Перелік змін проектування_м-14_7 лотів від 20.07.2020.docx
20 липня 2020 13:36
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_на_проектування_м-14_7 лотів від 20.07.2020.docx
06 липня 2020 16:58
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_на_проектування_м-14_7 лотів від 06.07.2020.docx
25 червня 2020 19:00
ТД_на_проектування_м-14_7 лотів від 16.06.2020 (4).docx
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 7.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 7.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 6.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 6.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 5.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 5.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 4.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 4.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 3.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 3.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 2.pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 2.pdf
06 липня 2020 16:58
Опис ЛОТ 1 (1).pdf
25 червня 2020 19:00
ОПИС ЛОТ 1.pdf
06 липня 2020 16:58
Перелік змін проектування_м-14_7 лотів від 06.07.2020.docx
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км574 343 - км580 000.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км568 343 - км574 343.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км543 925 - км568 343.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км500 023 - км543 925.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км464 900 - км500 023.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км451 830 - км464 900.pdf
25 червня 2020 19:00
Завдання_М-14 км400 892 - км413 292.pdf
25 червня 2020 19:00
Проект договору, М-14 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про мову тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2020 16:34
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:47
Частиною 7 розділу 1 Тендерної документації передбачено: "Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою." Одночасно: "Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові." Пункт 3 частини 2 додатку 1 у тому числі вимагається "Учасник подає копії трудових книжок" Питання: Чи потребують перекладу та нотаріального засвідчення копії трудових книжок, що містять записи російською мовою, працівників, які розпочали свою трудову діяльність до 1991 року, так як ці документи не підпадають під визначення, що "підготовлені безпосередньо учасником".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно частини 7 розділу 1 Тендерної документації, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено Тендерною документацією, мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Відповідно - трудові книжки, що містять записи російською мовою підлягають перекладу та засвідченню нотаріально. Вимоги, встановлені Тендерною Документацією, відповідають чинному законодавству.
Інформація про працівників
Дата подання: 08 липня 2020 16:42
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:48
Пункт 3 частини 2 додатку 1 у тому числі вимагається: "Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм." Питання: головним інженером проєкту та виконавцем авторського нагляду повинні бути призначені різні працівники, чи це може бути одна особа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією, а саме Пунктом 3 частини 2 додатку 1, не встановлено вимог, щодо окремого працівника на посаду виконавця авторського нагляду.
Інформація про працівників
Дата подання: 08 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:48
Пунктом 3 частини 2 додатку 1 до Тендерної документації у тому числі вимагається: "Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок або інших документів, що підтверджують наявність досвіду". Питання: які саме документи, що підтверджують наявність досвіду можна віднести до визначення "...інших документів...".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією, а саме Абзацем 7 частини 2 додатку 1 визначені вимоги щодо документального підтвердження наявності досвіду працівників.
Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок або інших документів, що підтверджують наявність досвіду та підтверджують правовідносини між Учасником та працівником, відповідно чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-25-002383-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 10 липня 2020 09:31
Щодо квалифікаційних крітеріїв
Абзац 4 пункту 3 розділу 2 ("Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.") Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу:
"Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
Просимо надати роз'яснення з приводу відповідності цієї вимоги чинному законодавству України у сфері публічних закупівель та:
1. Щодо нормативного врегулювання цього питання в цілому та зокрема, що мається на увазі у формулювання Замовника - "...після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
2. Щодо обґрунтування включення цієї вимоги до складу Тендерної документації взагалі.
3. Щодо нормативного обґрунтування включення цієї вимоги саме до кваліфікаційного критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." - стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які, до того ж, зазначені Замовником у пункті 5.2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
4. Яку спроможність/неспроможність визначає наявність/відсутність "...електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва..." в учасника торгів по предмету закупівлі по виконанню робіт з розробки проєктної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 15:05
1. 01 грудня 2019 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року). Окремі положення Закону, зокрема, щодо запровадження електронного кабінету набирають чинності не пізніше 01.01.2020 року, а Єдина електронна система у сфері будівництва буде впроваджена поетапно — з 01.12.2020 до 01.12.2022 року.
Відповідно до практичного впровадження електронної системи Учасник набуває обов’язків щодо оформлення та подання документів до контролюючих органів.
2. Єдина державна електронна система у сфері будівництва регулює правовідносини та документообіг у сфері об’єктів будівництва, а саме:
• посилено відповідальності суб'єктів надання адміністративних послуг;
• обмежено деякі повноваження посадових осіб державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ), зокрема щодо скасування будівельних паспортів та містобудівних умов та обмежень (МУО);
• запроваджено подання документів в електронній формі для отримання всіх адміністративних та інших послуг у сфері будівництва, а також отримання таких послуг в електронній формі 24 години на добу 7 днів на тиждень;
• запроваджено отримання результатів надання адміністративних послуг в електронній формі, отримання паперового примірника лише за бажанням;
• запроваджено ідентифікатор об’єкта будівництва та завершеного будівництвом об’єкта, який буде незмінними протягом життєвого циклу об’єкта;
• передбачено включення до електронної системи контрольних примірників будівельних норм, обов’язкових для виконання національних стандартів, інших нормативних документів технічного характеру, які є обов’язковими для виконання відповідно до закону;
• запроваджено відкритий доступ до інформації, яка міститься в електронній системі (крім персональних даних), через портал електронної системи;
• запроваджено єдиний порядок присвоєння та зміни адрес об’єктам нерухомого майна.
Згідно предмету закупівлі, ця вимога Тендерної документації обґрунтована чинним законодавством України.

3. Відповідно до закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).» видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат, тому вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству України.

4. Вимога про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва на момент впровадження системи відповідає чинному законодавству та встановлена Тендерною Документацією на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000025 ● b6a341a491cc4b70b6e81fedc070ba3c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2020 № 212

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-002383-c, 25.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-12 15:11:18

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-25-002383-c, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до п. 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
При цьому, приміткою до вищезазначеного пункту визначено, що «якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ».
Згідно тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», зокрема відомостей про учасника, зазначене ТзОВ не є платником ПДВ.
Водночас, на вебпорталі Уповноваженого органу за процедурою UA-2020-06-25-002383-c (Лот № 1) остаточна пропозиція ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», яке є переможцем торгів за Лотом № 1, становить 3 889 000,00 UAH з ПДВ.
Крім цього, згідно п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, укладеного між Замовником та ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, без ПДВ 3 240 833,33 грн.
Також, згідно додаткової угоди від 29.09.2020 № 3 ДУ/567-20 до договору від 17.08.2020 № 567-20 на підставі листа ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» від 28.09.2020 № 157 внесено зміни до п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, зокрема: вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн без ПДВ.
Аналогічні ситуації наявні за Лотами № 2, 3, 6, 7.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином, здійснювалась оцінка остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?
2. На підставі чого Замовником укладено з ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» договір від 17.08.2020 № 567-20 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-17 17:03:19

Пояснення по суті Запиту стосовно закупівлі № UA-2020-06-25-002383-c на закупівлю робіт «Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів»

лужба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення.
1. Стосовно здійснення оцінки остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон):
Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.

Відповідно до п. ст.. 31 Закону:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Згідно із вимог п. 5 Розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Критерієм оцінки є ціна. Також у примітці п. розділу 5 тендерної документації передбачено недискримінаційні вимоги, а саме: - якщо Учасник платник податку на додану вартість (ПДВ), то до ціни включається ПДВ; - якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ.
Після електронного аукціону, замовником було розглянуто тендерну пропозицію учасник-переможець який надав найбільш економічну ціну відповідно до Закону. Відповідно до ст.. 31 закону у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2. Стосовно укладеного з ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» Договір № 567-20 від 17.08.2020 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
На підставі письмового звернення ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» було внесено відповідні зміни до п. 2.1 Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року, про що свідчить додаткова угода № 3ДУ/567-20 від 29.09.2020 року, яка завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, хочемо зауважити на тому, що у зведеному кошторисі, який є невід’ємною частиною договору, а саме: додаток № 1 до договору, розрахунок ціни відповідає остаточної цінової пропозиції ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» та ціни Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року.

На підставі вищевикладеного, Замовником укладено Договір № 567-20 від 17.08.2020 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-08 15:33:24

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 08.12.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 06.01.2021 року отримано копію ухвали від 28.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/9494/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c).

2021-01-06 11:41:55

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ(на м. Таганрог) на ділянці км 464+900 – км 500+023
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 11 204 852,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 56 024,26 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56 024,26 UAH

Аукціон

Початок: 28 липня 2020 12:36
Закінчення: 28 липня 2020 13:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб.
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ(на м. Таганрог) на ділянці км 464+900 – км 500+023
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 10 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття виконаних робіт та на підставі виконавчих кошторисів, при умові отримання коштів від головного розпорядника коштів для оплати виконаних робіт по цьому Договору. Розрахунки проводяться шляхом оплати за кожний окремий етап згідно з календарним планом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 10 900 000,00
UAH з ПДВ
10 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 10 420 000,00
UAH з ПДВ
10 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" 8 953 000,00
UAH з ПДВ
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 9 900 000,00
UAH з ПДВ
6 943 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 9 780 000,00
UAH з ПДВ
6 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 7 283 000,00
UAH з ПДВ
6 449 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" 8 191 975,86
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 16:42
sign.p7s

Публічні документи

27 липня 2020 16:59
sign.p7s
27 липня 2020 16:49
Додаток 9 Лист-згода.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_10 80_16.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_9 127_17.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_8 220_16.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_7 202_17.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_6 44_17.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_5 33_19.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_4 34_16.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_3 206_16.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_2 48_19.pdf
27 липня 2020 16:49
Додаток 1 п.3_1_1 35_16.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:21
sign.p7s
27 липня 2020 17:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 липня 2020 16:47
sign.p7s
27 липня 2020 16:45
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:31
sign.p7s
27 липня 2020 16:28
Календар_план_464_500.pdf
27 липня 2020 16:06
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:06
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:06
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:06
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:06
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:05
Виписка.pdf
27 липня 2020 16:05
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:04
Файл_видалений.docx
27 липня 2020 16:03
Кваліф_Ст_17.pdf
27 липня 2020 16:03
Кваліф_Працівники.pdf
27 липня 2020 16:03
Кваліф_Обладнання.pdf
20 липня 2020 17:16
sign.p7s
20 липня 2020 17:10
Відповідність_ТХ.pdf
20 липня 2020 17:10
Календар_план.pdf
20 липня 2020 17:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Шуба.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Федяй.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Простун.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Присяжнюк.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Малинка.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Малахов.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_Обладнання.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_МТБ.pdf
20 липня 2020 17:09
Трудова_Барков.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_Ан_Дог.pdf
20 липня 2020 17:09
Лист_згода_ПД.pdf
20 липня 2020 17:09
Інф_субпідряд.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_Фін_звіт.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_Ст_17.pdf
20 липня 2020 17:09
Кваліф_Працівники.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:21
sign.p7s
27 липня 2020 17:19
установчі документи.rar
27 липня 2020 17:19
проект договору.PDF
27 липня 2020 17:19
працівники 2.rar
27 липня 2020 17:19
працівники 1.rar
27 липня 2020 17:19
календарний план.PDF
27 липня 2020 17:19
довідка гарантія.pdf
27 липня 2020 17:19
виписка.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 14:29
sign.p7s
10 серпня 2020 09:18
sign.p7s
24 липня 2020 16:19
sign.p7s
24 липня 2020 16:15
Гарантія ЛОТ 3.zip
24 липня 2020 16:15
12_7 ЦПХ ЛОТ 3.zip
24 липня 2020 16:15
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
24 липня 2020 16:15
13_4 Інвентарні карти.pdf
24 липня 2020 16:14
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
24 липня 2020 16:14
13_1 Довідка МТБ.pdf
24 липня 2020 16:14
07 Лист-згода.pdf
24 липня 2020 16:14
06_1 Статут.pdf
24 липня 2020 16:14
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:21
Супровідний лист лот 3.pdf
06 серпня 2020 12:21
Кошторис Лот3.pdf
06 серпня 2020 12:21
Довідка стаття17.pdf
06 серпня 2020 12:21
Довідка налогова Лот3.pdf
27 липня 2020 16:08
sign.p7s
27 липня 2020 15:42
G7858.20.rar
27 липня 2020 15:42
7.1 Статут.PDF

Підстави для відмови в участі

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

Критерій Вимога Підтвердження

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"
#33311239
Переможець 5 000 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"
#33311239
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2020 16:54
569-20.pdf укладений
20 серпня 2020 16:54
sign.p7s зміни до договору
29 вересня 2020 15:19
ДУ 2 569-20.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:19
sign.p7s зміни до договору
29 вересня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Листа Виконавця №157 від 28 вересня 2020 року внести зміни до пункту 2.1 договору № 569-20 від «17» серпня 2020 року та викласти у наступній редакції. «2.1Вартість (ціна) робіт по цьому Договору становить - 5 000 000,00 грн. (П’ять мільйонів гривень 00 копійок)без ПДВ та підтверджується Зведеним кошторисом, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1).»
Номер договору про закупівлю: 569-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2/569-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку