Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 52 438 714,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок або інших документів, що підтверджують наявність досвіду та підтверджують правовідносини між Учасником та працівником, відповідно чинного законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
"Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
Просимо надати роз'яснення з приводу відповідності цієї вимоги чинному законодавству України у сфері публічних закупівель та:
1. Щодо нормативного врегулювання цього питання в цілому та зокрема, що мається на увазі у формулювання Замовника - "...після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
2. Щодо обґрунтування включення цієї вимоги до складу Тендерної документації взагалі.
3. Щодо нормативного обґрунтування включення цієї вимоги саме до кваліфікаційного критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." - стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які, до того ж, зазначені Замовником у пункті 5.2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
4. Яку спроможність/неспроможність визначає наявність/відсутність "...електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва..." в учасника торгів по предмету закупівлі по виконанню робіт з розробки проєктної документації.
Відповідно до практичного впровадження електронної системи Учасник набуває обов’язків щодо оформлення та подання документів до контролюючих органів.
2. Єдина державна електронна система у сфері будівництва регулює правовідносини та документообіг у сфері об’єктів будівництва, а саме:
• посилено відповідальності суб'єктів надання адміністративних послуг;
• обмежено деякі повноваження посадових осіб державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ), зокрема щодо скасування будівельних паспортів та містобудівних умов та обмежень (МУО);
• запроваджено подання документів в електронній формі для отримання всіх адміністративних та інших послуг у сфері будівництва, а також отримання таких послуг в електронній формі 24 години на добу 7 днів на тиждень;
• запроваджено отримання результатів надання адміністративних послуг в електронній формі, отримання паперового примірника лише за бажанням;
• запроваджено ідентифікатор об’єкта будівництва та завершеного будівництвом об’єкта, який буде незмінними протягом життєвого циклу об’єкта;
• передбачено включення до електронної системи контрольних примірників будівельних норм, обов’язкових для виконання національних стандартів, інших нормативних документів технічного характеру, які є обов’язковими для виконання відповідно до закону;
• запроваджено відкритий доступ до інформації, яка міститься в електронній системі (крім персональних даних), через портал електронної системи;
• запроваджено єдиний порядок присвоєння та зміни адрес об’єктам нерухомого майна.
Згідно предмету закупівлі, ця вимога Тендерної документації обґрунтована чинним законодавством України.
3. Відповідно до закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).» видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат, тому вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству України.
4. Вимога про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва на момент впровадження системи відповідає чинному законодавству та встановлена Тендерною Документацією на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000025 ● b6a341a491cc4b70b6e81fedc070ba3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 № 212
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-002383-c, 25.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-12 15:11:18
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-25-002383-c, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до п. 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
При цьому, приміткою до вищезазначеного пункту визначено, що «якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ».
Згідно тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», зокрема відомостей про учасника, зазначене ТзОВ не є платником ПДВ.
Водночас, на вебпорталі Уповноваженого органу за процедурою UA-2020-06-25-002383-c (Лот № 1) остаточна пропозиція ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», яке є переможцем торгів за Лотом № 1, становить 3 889 000,00 UAH з ПДВ.
Крім цього, згідно п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, укладеного між Замовником та ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, без ПДВ 3 240 833,33 грн.
Також, згідно додаткової угоди від 29.09.2020 № 3 ДУ/567-20 до договору від 17.08.2020 № 567-20 на підставі листа ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» від 28.09.2020 № 157 внесено зміни до п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, зокрема: вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн без ПДВ.
Аналогічні ситуації наявні за Лотами № 2, 3, 6, 7.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином, здійснювалась оцінка остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?
2. На підставі чого Замовником укладено з ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» договір від 17.08.2020 № 567-20 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-17 17:03:19
Пояснення по суті Запиту стосовно закупівлі № UA-2020-06-25-002383-c на закупівлю робіт «Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів»
лужба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення.
1. Стосовно здійснення оцінки остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон):
Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. ст.. 31 Закону:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Згідно із вимог п. 5 Розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Критерієм оцінки є ціна. Також у примітці п. розділу 5 тендерної документації передбачено недискримінаційні вимоги, а саме: - якщо Учасник платник податку на додану вартість (ПДВ), то до ціни включається ПДВ; - якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ.
Після електронного аукціону, замовником було розглянуто тендерну пропозицію учасник-переможець який надав найбільш економічну ціну відповідно до Закону. Відповідно до ст.. 31 закону у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2. Стосовно укладеного з ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» Договір № 567-20 від 17.08.2020 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
На підставі письмового звернення ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» було внесено відповідні зміни до п. 2.1 Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року, про що свідчить додаткова угода № 3ДУ/567-20 від 29.09.2020 року, яка завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, хочемо зауважити на тому, що у зведеному кошторисі, який є невід’ємною частиною договору, а саме: додаток № 1 до договору, розрахунок ціни відповідає остаточної цінової пропозиції ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» та ціни Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року.
На підставі вищевикладеного, Замовником укладено Договір № 567-20 від 17.08.2020 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-08 15:33:24
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 08.12.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 06.01.2021 року отримано копію ухвали від 28.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/9494/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c). |
Дата публікації: | 06 січня 2021 |
Документи:
06 січня 2021 11:41
|
Ухвала про відкриття позовного провадження.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ(на м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 919 317,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 19 596,59 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19596.58 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття виконаних робіт та на підставі виконавчих кошторисів, при умові отримання коштів від головного розпорядника коштів для оплати виконаних робіт по цьому Договору. Розрахунки проводяться шляхом оплати за кожний окремий етап згідно з календарним планом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
2 939 488,00
UAH з ПДВ
|
2 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПРОЕКТ" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
2 862 351,24
UAH з ПДВ
|
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 098 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
3 331 000,00
UAH з ПДВ
|
3 331 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" #33311239 |
Переможець |
2 097 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 18:04
|
№8ДУ 570-20 (1).pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 15:19
|
ДУ 2 570-20.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 16:56
|
570-20.pdf | укладений |
20 серпня 2020 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Листа Виконавця №157 від 28 вересня 2020 року внести зміни до пункту 2.1 договору № 570-20 від «17» серпня 2020 року та викласти у наступній редакції. «2.1Вартість (ціна) робіт по цьому Договору становить - 2 097 000,00 грн. (Два мільйони дев’яносто сім тисяч гривень 00 копійок)без ПДВ та підтверджується Зведеним кошторисом, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1)» |
Номер договору про закупівлю: | 570-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2/570-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Виконавця № 246 від 24.03.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору №570-20 від 17 серпня 2020 року. 2. На підставі листа Виконавця № 246 від 24.03.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до абз. 1 п. 8.1 договору до Договору №570-20 від 17 серпня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 570-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |