Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 349+440-км 378+220»
Technical supervision services at the object "Current average repair of the highway of state importance M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta on the section: km 349 + 440-km 378 + 220"
Очікувана вартість
8 335 201,97 UAH
UA-2020-06-25-002221-c 4e59a5d166094420897defeadd11d70f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast
National ID: 25891336
Contact point: Polyakova Katerina Petrovna
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 13:59
Очікувана вартість: 8 335 201,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 676,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41676.01 UAH
Publication date: 25 червня 2020 17:10
Enquiries until: 15 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 21 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 335 202 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 676 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного нагляду на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 349+440-км 378+220»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Technical supervision services at the object "Current average repair of the highway of state importance M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta on the section: km 349 + 440-km 378 + 220"
CPV: 71520000-9
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підписання Замовником Акту є підставою для проведення ним оплати за виконані Послуги. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-25-002221-c4e59a5d166094420897defeadd11d70f
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ежіс Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

25 липня 2020 16:48
Електронний підпис
25 липня 2020 16:48
Електронний підпис
25 липня 2020 16:46
Персонал.pdf
25 липня 2020 16:46
МТБ.pdf
25 липня 2020 16:46
Лабораторія.pdf
25 липня 2020 16:46
Кошторис.pdf
25 липня 2020 16:46
Досвід.pdf
25 липня 2020 16:46
Відповідність.pdf
24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:24
Персонал.pdf
24 липня 2020 12:24
МТБ.pdf
24 липня 2020 12:24
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 12:24
Кошторис.pdf
24 липня 2020 12:24
Досвід.pdf
24 липня 2020 12:24
Відповідність.pdf
24 липня 2020 12:24
GISS20153 (ЕЖІС-САД).zip

Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 22:00
Електронний підпис
24 липня 2020 22:00
Електронний підпис
24 липня 2020 22:00
листи-гарантії.pdf.p7s
24 липня 2020 22:00
листи-гарантії.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка ст.17.pdf (1).p7s
24 липня 2020 21:59
довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка офіс.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка офіс.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка обладнання.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка обєднання.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка обєднання.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка Директор.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка Директор.pdf
24 липня 2020 21:59
цінова пропозиція.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 21:59
лицензия 36703.pdf
24 липня 2020 21:59
офіс, обладнання.rar
24 липня 2020 21:59
Т.С..pdf
24 липня 2020 21:59
Сертифікат.pdf
24 липня 2020 21:59
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
24 липня 2020 21:59
цпд.rar
24 липня 2020 21:59
працівники.rar
24 липня 2020 21:59
Інсі Ялта1.pdf
24 липня 2020 21:59
звіт про прибутки.pdf
24 липня 2020 21:59
Баланс.pdf
24 липня 2020 21:59
ІНСІ.rar
24 липня 2020 21:59
лист згода ТЗ (2).pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
лист згода ТЗ (2).pdf
24 липня 2020 21:59
лист гарантія.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
лист гарантія.pdf
24 липня 2020 21:59
банківська гарантія.rar

Публічні документи

15 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:33
Документи переможця
25 липня 2020 13:29
Електронний підпис
25 липня 2020 13:29
Електронний підпис
25 липня 2020 13:25
58_Статут Долсар.pdf
25 липня 2020 13:25
51_Проект договору.pdf
25 липня 2020 13:25
49_ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
25 липня 2020 13:24
37_Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ежіс Україна

КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI 6 251 220,24
UAH з ПДВ
6 251 220,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ежіс Україна 7 582 219,41
UAH з ПДВ
7 540 540,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА" 7 644 780,00
UAH з ПДВ
7 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 7 757 778,00
UAH з ПДВ
7 757 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:33
Документи переможця
25 липня 2020 13:29
Електронний підпис
25 липня 2020 13:29
Електронний підпис
25 липня 2020 13:25
58_Статут Долсар.pdf
25 липня 2020 13:25
51_Проект договору.pdf
25 липня 2020 13:25
49_ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
25 липня 2020 13:24
37_Технічне завдання.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 16:48
Електронний підпис
25 липня 2020 16:48
Електронний підпис
25 липня 2020 16:46
Персонал.pdf
25 липня 2020 16:46
МТБ.pdf
25 липня 2020 16:46
Лабораторія.pdf
25 липня 2020 16:46
Кошторис.pdf
25 липня 2020 16:46
Досвід.pdf
25 липня 2020 16:46
Відповідність.pdf
24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:26
Електронний підпис
24 липня 2020 12:24
Персонал.pdf
24 липня 2020 12:24
МТБ.pdf
24 липня 2020 12:24
Лабораторія.pdf
24 липня 2020 12:24
Кошторис.pdf
24 липня 2020 12:24
Досвід.pdf
24 липня 2020 12:24
Відповідність.pdf
24 липня 2020 12:24
GISS20153 (ЕЖІС-САД).zip

Публічні документи

24 липня 2020 22:00
Електронний підпис
24 липня 2020 22:00
Електронний підпис
24 липня 2020 22:00
листи-гарантії.pdf.p7s
24 липня 2020 22:00
листи-гарантії.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка ст.17.pdf (1).p7s
24 липня 2020 21:59
довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка офіс.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка офіс.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка обладнання.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка обєднання.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка обєднання.pdf
24 липня 2020 21:59
довідка Директор.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
довідка Директор.pdf
24 липня 2020 21:59
цінова пропозиція.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 21:59
лицензия 36703.pdf
24 липня 2020 21:59
офіс, обладнання.rar
24 липня 2020 21:59
Т.С..pdf
24 липня 2020 21:59
Сертифікат.pdf
24 липня 2020 21:59
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
24 липня 2020 21:59
цпд.rar
24 липня 2020 21:59
працівники.rar
24 липня 2020 21:59
Інсі Ялта1.pdf
24 липня 2020 21:59
звіт про прибутки.pdf
24 липня 2020 21:59
Баланс.pdf
24 липня 2020 21:59
ІНСІ.rar
24 липня 2020 21:59
лист згода ТЗ (2).pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
лист згода ТЗ (2).pdf
24 липня 2020 21:59
лист гарантія.pdf.p7s
24 липня 2020 21:59
лист гарантія.pdf
24 липня 2020 21:59
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI

ТОВ Ежіс Україна

КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
Переможець 6 251 220,24
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:07

Документи

06 серпня 2020 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
6 251 220,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:48
ДУ№11 від 30.07.2021 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 19:11
Додаткова угода №9ДУ 574-20 (1).pdf зміни до договору
05 липня 2021 19:11
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 16:39
Додаткова угода №8ДУ 574-20 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 08:09
Додаткова угода №7ДУ.574-20 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 08:08
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:54
574-20.pdf укладений
21 серпня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 30.04.2021 № 30/04-1 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору. 2. На підставі листа Виконавця від 30.04.2021 № 30/04-1 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п.5.2. Договору. 3. На підставі листа Виконавця від 30.04.2021 № 30/04-1 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 574-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7ДУ/574-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 25.05.2021 № 2/5 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору № 574-20 від 21 серпня 2020 року (далі - Договір). 2. На підставі листа Виконавця від 25.05.2021 № 2/5 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п.5.2. Договору. 3. На підставі листа Виконавця від 25.05.2021 № 2/5 та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 574-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8ДУ 574-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 30.06.2021 № 1/6 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п. 5.1. Договору № 574-20 від 21 серпня 2020 року (далі - Договір). 2. На підставі листа Виконавця від 30.06.2021 № 1/6 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.5.2. Договору. 3. На підставі листа Виконавця від 30.06.2021 № 1/6 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік надання послуг» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 574-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9ДУ/574-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Виконавця від 27.07.2021 № 1/7 та фактично наданих послуг за договором № 574-20 від 21 серпня 2020 року (далі - Договір), внести зміни до п.3.1. Договору, виклавши у наступній редакції: «3.1. Вартість Послуг за цим Договором визначається в розмірі «_____%» від вартості фактично виконаного обсягу дорожніх робіт на Об'єкті (п. 5.8.13 ДСТУ БД.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-085:2018), про що Сторонами підписано Протокол узгодження договірної ціни, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1 до Договору)». 2. На підставі листа Виконавця від 27.07.2021 № 1/7 та фактично наданих послуг за Договором, внести зміни до п.3.2. Договору, виклавши у наступній редакції: «3.2. Вартість Послуг за цим Договором, визначена в сумі 5 635 441,75 грн. (п'ять мільйонів шістсот тридцять п'ять тисяч чотириста сорок одна гривня 75 коп.), у т.ч. 20% ПДВ – 939 240,29 грн. (дев'ятсот тридцять дев'ять тисяч двісті сорок гривень 29 коп.), що не перевищує 1,5% вартості глав 1-9 інвесторського кошторису Замовника, по якому отримано експертний звіт, про що Сторонами узгоджено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни». 3. Внести зміни до Додатку 1 «Протокол узгодження договірної ціни» до Договору та викласти у редакції, що додається. 4. Внести зміни до Додатку 4 «Кошториси» до Договору та викласти у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 574-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ДУ/574-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 30 липня 2021
Сума оплати за договором: 5 635 441,75
UAH (в тому числі ПДВ 939 240,29 UAH)